Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterE0006EBE - Entreprise Bergen hovedbrannstasjon - Automatikk og SD-anlegg
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

E0006EBE - Entreprise Bergen hovedbrannstasjon - Automatikk og SD-anlegg

Informasjonen på denne siden kan være utdatert

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Formålet med anskaffelsen er å engasjere en automatikkentreprenør som skal stå ansvarlig for ytelsene som skal leveres i entreprise Bergen hovedbrannstasjon - Automatikk og SD anlegg. Hovedelementene i oppdraget er utskiftning av det eksisterende SD-anlegget på Bergen hovedbrannstasjon.Oppdraget omfatter levering og installasjon av SD-anlegg/automatisering/toppsystem samt tilhørende automatikk- og feltutstyr og oppdraget skal gjennomføres som en utførelsesentreprise. Elektro- og VVS-arbeid som inngår i prosjektet, vil bli utført av leverandører fra kommunens rammeavtaler. Utarbeidelse av tavleskjema, koblingsskjema og trekkelister skal inngå i denne entreprisen.Eksisterende toppsystem med tilhørende automatikkutstyr er fra Johnsen Controls. Eksisterende utstyr som byttes ut skal beholdes av oppdragsgiver. Leverandøren skal i tillegg levere service/teknisk support både ved generelle tilpasninger og ved hastesaker i garantitiden på 5 år.I henhold til den overordnede fremdriftsplanen skal arbeidet starte umiddelbart etter kontraktsignering, og ferdigstillelse samt overtakelse (sluttdato) skal skje i samsvar med entreprenørens angitte gjennomføringstid i tilbudet.Byggherrens leveransebeskrivelse er angitt i bilag 1A samt de øvrige vedleggene til konkurransegrunnlaget.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Bergen kommune - Etat for bygg og eiendom

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

E0006EBE - Entreprise Bergen hovedbrannstasjon - Automatikk og SD-anlegg

Beskrivelse:

Formålet med anskaffelsen er å engasjere en automatikkentreprenør som skal stå ansvarlig for ytelsene som skal leveres i entreprise Bergen hovedbrannstasjon - Automatikk og SD anlegg. Hovedelementene i oppdraget er utskiftning av det eksisterende SD-anlegget på Bergen hovedbrannstasjon.Oppdraget omfatter levering og installasjon av SD-anlegg/automatisering/toppsystem samt tilhørende automatikk- og feltutstyr og oppdraget skal gjennomføres som en utførelsesentreprise. Elektro- og VVS-arbeid som inngår i prosjektet, vil bli utført av leverandører fra kommunens rammeavtaler. Utarbeidelse av tavleskjema, koblingsskjema og trekkelister skal inngå i denne entreprisen.Eksisterende toppsystem med tilhørende automatikkutstyr er fra Johnsen Controls. Eksisterende utstyr som byttes ut skal beholdes av oppdragsgiver. Leverandøren skal i tillegg levere service/teknisk support både ved generelle tilpasninger og ved hastesaker i garantitiden på 5 år.I henhold til den overordnede fremdriftsplanen skal arbeidet starte umiddelbart etter kontraktsignering, og ferdigstillelse samt overtakelse (sluttdato) skal skje i samsvar med entreprenørens angitte gjennomføringstid i tilbudet.Byggherrens leveransebeskrivelse er angitt i bilag 1A samt de øvrige vedleggene til konkurransegrunnlaget.

Prosedyreidentifikator

91ea618a-32cf-4457-a887-57f1f748141a

Intern identifikator

2025/171231

Type prosedyre

Åpen

Prosedyren er akselerert

No

Hovedtrekkene i prosedyren

Eksisterende toppsystem og automatikkutstyr som undersentraler, gatewayer, IO-moduler, samtfeltutstyr som aktuatorer og sensorer skal byttes ut, og erstattes med nytt utstyr som tilfredsstillerkravene satt i Bergen kommune sitt dokument «Teknisk krav til byggeprosjekter v4». Fordelingstavlerfor automatikkutstyr er tenkt at skal gjenbrukes.En eventuell lisens for toppsystem skal ikke ha løpende kostnad.

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Byggningsinnstallasjonsarbeid

Ytterligere klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Installasjon av elektriske ledninger og armaturer

Ytterligere klassifisering

Elektriske installasjon av varme og andre elektriske apparater i bygninger

Ytterligere klassifisering

Elektroteknisk installasjonsarbeid

Ytterligere klassifisering

Øvrig elektrisk installasjonsarbeid

Ytterligere klassifisering

Programvare og informasjonssystemer

Ytterligere klassifisering

Programvare for dokumentopprettelse, tegning, bilde, tidsplanlegging og produktivitet

Ytterligere klassifisering

Automasjonssystemer

Ytterligere klassifisering

Installasjon av veiledning og kontroll system

Ytterligere klassifisering

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Ytterligere klassifisering

Programmering av software og rådgivning

2.1.2 Sted for gjennomføring

By

Bergen

Underenhet i land

Vestland (NO0A2)

Land

Norge

2.1.4 Generell informasjon

Tilleggsinformasjon

Det blir befaring/tilbyderkonferanse. Tidspunkt og mer informasjon finner du i konkurransereglene under punkt 2.4. Det er viktig at leverandøren møter på befaringen.

Annet

Anskaffelsesforskriften

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

E0006EBE - Entreprise Bergen hovedbrannstasjon - Automatikk og SD-anlegg

Beskrivelse:

Formålet med anskaffelsen er å engasjere en automatikkentreprenør som skal stå ansvarlig for ytelsene som skal leveres i entreprise Bergen hovedbrannstasjon - Automatikk og SD anlegg. Hovedelementene i oppdraget er utskiftning av det eksisterende SD-anlegget på Bergen hovedbrannstasjon.Oppdraget omfatter levering og installasjon av SD-anlegg/automatisering/toppsystem samt tilhørende automatikk- og feltutstyr og oppdraget skal gjennomføres som en utførelsesentreprise. Elektro- og VVS-arbeid som inngår i prosjektet, vil bli utført av leverandører fra kommunens rammeavtaler. Utarbeidelse av tavleskjema, koblingsskjema og trekkelister skal inngå i denne entreprisen.Eksisterende toppsystem med tilhørende automatikkutstyr er fra Johnsen Controls. Eksisterende utstyr som byttes ut skal beholdes av oppdragsgiver. Leverandøren skal i tillegg levere service/teknisk support både ved generelle tilpasninger og ved hastesaker i garantitiden på 5 år.I henhold til den overordnede fremdriftsplanen skal arbeidet starte umiddelbart etter kontraktsignering, og ferdigstillelse samt overtakelse (sluttdato) skal skje i samsvar med entreprenørens angitte gjennomføringstid i tilbudet.Byggherrens leveransebeskrivelse er angitt i bilag 1A samt de øvrige vedleggene til konkurransegrunnlaget.

Intern identifikator

2025/171231

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Byggningsinnstallasjonsarbeid

Ytterligere klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Installasjon av elektriske ledninger og armaturer

Ytterligere klassifisering

Elektriske installasjon av varme og andre elektriske apparater i bygninger

Ytterligere klassifisering

Elektroteknisk installasjonsarbeid

Ytterligere klassifisering

Øvrig elektrisk installasjonsarbeid

Ytterligere klassifisering

Programvare og informasjonssystemer

Ytterligere klassifisering

Programvare for dokumentopprettelse, tegning, bilde, tidsplanlegging og produktivitet

Ytterligere klassifisering

Automasjonssystemer

Ytterligere klassifisering

Installasjon av veiledning og kontroll system

Ytterligere klassifisering

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Ytterligere klassifisering

Programmering av software og rådgivning

5.1.2 Sted for gjennomføring

By

Bergen

Underenhet i land

Vestland (NO0A2)

Land

Norge

5.1.3 Anslått varighet

Varighet

6 MONTH

5.1.6 Generell informasjon

Tilleggsinformasjon

Det blir befaring/tilbyderkonferanse. Tidspunkt og mer informasjon finner du i konkurransereglene under punkt 2.4. Det er viktig at leverandøren møter på befaringen.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

"Totale" årsomsetning

Beskrivelse:

Leverandørens ("totale") årsomsetning for det antall regnskapsår som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene, er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Gjennomsnittlig årsomsetning

Beskrivelse:

Leverandørens gjennomsnittlige årsomsetning for det antall år som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

"Spesifikk årsomsetning"

Beskrivelse:

Er leverandørens ("spesifikke") årsomsetning innenfor det området kontrakten gjelder og spesifisert i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene for det antall regnskapsår det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Gjennomsnittlig omsettning

Beskrivelse:

Er leverandørens gjennomsnitlige årsomsetning innenfor det området kontrakten gjelder og spesifisert i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene for det antall regnskapsår det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Leverandørens etableringsdato

Beskrivelse:

Hvis opplysningene om omsetning (samlet eller spesifikt) ikke er tilgjengelige for hele perioden som det anmodes om, vennligst angi den dato da virksomheten ble etablert, eller leverandørene startet sin virksomhet:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Finansielle nøkkeltall

Beskrivelse:

Når det gjelder finansielle nøkkeltall som er angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at den eller de faktiske verdien(e) for det eller de nøkkeltall(ene) som det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Ansvarsforsikring

Beskrivelse:

Det forsikrede beløp i leverandørens ansvarsforsikring er følgende:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Øvrige økonomiske og finansielle krav

Beskrivelse:

Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandør må ha økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Det er et krav at leverandør har minimum rating C i kredittforetaket Creditsafe. Dokumentasjon: Oppdragsgiver vil sjekke kredittvurdering utført av kredittforetaket Creditsafe, så leverandør trenger ikke legge ved egen kredittvurdering. Nyetablerte leverandører kan levere bankerklæring som bevis for kredittverdighet. Hvis ikke leverandør er registrert i Creditsafe sine registre skal foretakets to siste revisorgodkjente årsregnskap leveres på oppfordring. Dersom informasjon i kilder ovenfor ikke er korrekt eller det er nødvendig med supplerende informasjon for å belyse foretakets økonomiske og finansielle situasjon, kan dette leveres. Dokumentasjon for utenlandske leverandører: Leverandør skal på forespørsel levere en kredittrating rapport fra selskap som har konsesjon fra Datatilsynet til å drive kredittopplysningsvirksomhet i Norge eller fra selskap med tilsvarende godkjenning i medlemsstat i EU/EØS. Kredittratingsrapporten må være basert på oppdaterte regnskapsopplysninger.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Attester utstedt av uavhengige organer for kvalitetssikringsstandarder

Beskrivelse:

Kan leverandør fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte kvalitetssikringsstandardene, inkludert krav til universell utforming?

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Attester utstedt av uavhengige organer for miljøledelsesstandarder

Beskrivelse:

Er leverandøren i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene?

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Kvalitetsstyringssystem

Beskrivelse:

Oppdragsgiver krever at alle leverandører har implementert et kvalitetsstyringssystem som er tilfredsstillende til å sikre kvaliteten i gjennomføring i denne kontrakten. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av foretakets implementerte kvalitetsstyringssystem. Det skal leveres attest for foretakets kvalitetsstyringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at foretaket oppfyller visse kvalitetsstyringsstandarder, eksempelvis ISO 9001. Dersom foretaket ikke innehar slik attest, skal annen dokumentasjon på foretakets kvalitetsstyringssystem leveres. Det skal i slike tilfeller som minimum leveres følgende: + systemets navn og detaljert innholdsfortegnelse + overordnet beskrivelse av innholdet i systemet, herunder en oversikt over kontrollplaner og sjekklister som er relevant for denne kontrakten + organisasjonskart som viser ansvarsforholdene i kvalitetsstyringssystemet + beskrivelse av rutiner for internkontroll og avvikshåndtering (arbeid med korrigerende og preventive tiltak) + en beskrivelse av hvordan systemet vil bli benyttet for å sikre kvaliteten i denne kontrakten. All innlevert eller innhentet dokumentasjon vil danne grunnlag for en helhetsvurdering av om kvalifikasjonskravet er oppfylt. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Miljøledelsessystem

Beskrivelse:

Oppdragsgiver krever leverandører som har sertifisering fra uavhengige tredjeparter som bekrefter at leverandør har rutiner og systemer som sikrer en lav miljøbelastning ved utførelsen av leveransen. Dokumentasjonskrav: Leverandør skal framlegge attester fra uavhengige organer som dokumenterer et etablert og tilfredsstillende miljøledelsessystem. Det kreves dokumentasjon for at leverandøren enten er miljøsertifisert etter gyldig ISO 14001, er Miljøfyrtårn, er sertifisert av EMAS eller er sertifisert av tilsvarende tredjeparter. Dersom foretaket ikke innehar slik attest, skal annen dokumentasjon på foretakets miljøledelsessystem leveres. Det skal i slike tilfeller som minimum leveres følgende: + systemets navn og detaljert innholdsfortegnelse + overordnet beskrivelse av innholdet i systemet, herunder en oversikt over kontrollplaner og sjekklister som er relevant for denne kontrakten + organisasjonskart som viser ansvarsforholdene i miljøledelsessystemet + beskrivelse av rutiner for internkontroll og avvikshåndtering (arbeid med korrigerende og preventive tiltak) + en beskrivelse av hvordan systemet vil bli benyttet for å få redusert miljøbelastningen i denne kontrakten. All innlevert eller innhentet dokumentasjon vil danne grunnlag for en helhetsvurdering av om kvalifikasjonskravet er oppfylt. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Registrert i faglig register

Beskrivelse:

Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Registrert i handelsregister eller foretaksregister

Beskrivelse:

Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandør skal være et lovlig registrert foretak. Dokumentasjon: For leverandører som er registrert i det norske Enhetsregisteret, er det ikke nødvendig å legge ved dokumentasjon. Oppdragsgiver vil kontrollere registreringen ved bruk av organisasjonsnummer oppgitt i leverandørens Mercell-profil. For leverandører som ikke er registrert i ovennevnte register må leverandør levere attest eller bekreftelse (tilsvarende firmaattest) for registrering i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Slik attest skal ikke være utstedt mer enn 6 måneder før tilbudsfristens utløp.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Bare for bygg- og anleggsarbeider:

Beskrivelse:

Bare for offentlige bygg- og anleggsarbeider: I referanseperioden har leverandøren utført følgende arbeider av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til fem års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste fem år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra gjennomføring av sammenlignbare oppdrag. Med sammenlignbare oppdrag menes oppdrag av tilsvarende omfang og kompleksitet som den leveransen Bergen kommune etterspør. Dokumentasjonskrav: Relevant erfaring skal dokumenteres ved å oppgi referanseprosjekter fra de siste fem (5) år. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets omfang/type, prosjektets kostnad/verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og epost). Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Referansene legges inn direkte i Mercell som besvarelse av dette punkt. (Relevant erfaring for mer enn fem år siden, vil kunne bli tatt i betraktning dersom det er nødvendig for å sikre tilstrekkelig konkurranse).

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Teknisk personell eller tekniske enheter

Beskrivelse:

Leverandør kan råde over følgende tekniske personell eller tekniske enheter , særlig dem som er ansvarlige for kvalitetskontrollen: For teknisk personell eller tekniske enheter som ikke direkte hører til leverandørens virksomhet, men hvis kapasitet leverandøren støtter seg på, jf. del II, avsnitt C, skal det utfylles særskilte ESPD-formularer.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

For offentlige bygge- og anleggsarbeider, teknisk personell eller enheter som skal utføre arbeidet

Beskrivelse:

I forbindelse med offentlige bygge- og anleggsarbeider kan leverandøren råde over følgende tekniske personell eller tekniske enheter til å utføre kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak

Beskrivelse:

Leverandøren anvender følgende tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak, og leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Undersøkelses- og forskningsfasiliteter

Beskrivelse:

Leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Styring og sporing av leveransekjeden

Beskrivelse:

Leverandøren vil være i stand til å anvende følgende styring av leveringskjeden og sporingssystemer ved gjennomføring av kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Tillatelse til kontroll

Beskrivelse:

For varer eller tjenester som er kompliserte, eller som unntaksvis skal benyttes til et spesielt formål: Vil leverandøren tillate, at det foretas kontroll av leverandørens produksjonskapasitet eller tekniske kapasitet og, hvor det er nødvendig, av de undersøkelses- og forskningsfasiliteter som leverandøren råder over, og av kvalitetskontrolltiltak? Kontrollen skal foretas av oppdragsgiveren eller oppdragsgiver kan overlate det til et kompetent offentlige organ i den staten leverandøren er etablert.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Utdanning og faglige kvalifikasjoner

Beskrivelse:

Følgende utdanning og faglige kvalifikasjoner besittes av leverandøren og/eller (avhengig av hvilke krav som er fastsatt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumenterne) av de ledende medarbeiderne:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Miljøledelsestiltak

Beskrivelse:

Leverandør kan anvende følgende miljøledelsestiltak i forbindelse med utførelsen av kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Antall medarbeidere i ledelsen

Beskrivelse:

Leverandørens antall medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene var som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke

Beskrivelse:

Leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke i løpet av de siste tre årene har vært som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Redskaper, materiell og teknisk utstyr

Beskrivelse:

Leverandøren vil kunne råde over følgende redskaper, materielle og teknisk utstyr til å utføre kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Andel av kontrakt til underleverandør

Beskrivelse:

Leverandør vurderer å sette bort følgende del (i prosent) av kontrakten til underleverandører. Legg merke til at hvis leverandøren har besluttet å sette bort en del av kontrakten til underleverandører og støtter seg på underleverandørenes kapasitet til å utføre denne del, utfylles et særskilt ESPD for slike underleverandører, se del II, avsnitt C, ovenfor.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

5.1.10 Tildelingskriterier

Kriterium

Type

Pris

Navn

Pris

Vekt (prosent, presis)

50

Kriterium

Type

Kvalitet

Navn

Kvalitet – Tilbudt løsning

Vekt (prosent, presis)

30

Kriterium

Type

Kvalitet

Navn

Gjennomføringsplan og gjennomføringstid

Vekt (prosent, presis)

20

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige

NOR

Frist for å be om tilleggsopplysninger

04.06.2025 12:00

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://permalink.mercell.com/235653767.aspx

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Ikke tillatt

Varianter

Ikke tillatt

Frist for mottak av tilbud

11.06.2025 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

3 MONTH

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

11.06.2025 12:05

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Ingen/nei

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Hordaland tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Bergen kommune - Etat for bygg og eiendom

Registreringsnummer

964338531

Departement

Etat for bygg og eiendom

Postadresse

Postboks 7700

By

BERGEN

Postnummer

5020

Underenhet i land

Vestland (NO0A2)

Land

Norge

Kontaktpunkt

Agla Egilsdóttir

E-post

agla@odinprosjekt.no

Telefon

+47 94875036

Internett-adresse

https://odinprosjekt.no/

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Hordaland tingrett

Registreringsnummer

926 723 367

By

Bergen

Underenhet i land

Vestland (NO0A2)

Land

Norge

E-post

hordaland.tingrett@domstol.no

Telefon

55 69 97 00

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

4b8978bb-eb89-46f1-b588-4cd9885e665c 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

19.05.2025 11:20

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk

Bergen kommune - Etat for bygg og eiendom

Referanse
2025-107811
Kunngjøringsdato
19.05.2025
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Vestland
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter