Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale for kjøp av RFID-brikker til Deichman bibliotek
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Tildelt
Kunngjort i Norge

Rammeavtale for kjøp av RFID-brikker til Deichman bibliotek

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
1

Oslo kommune ved Deichman bibliotek (heretter kalt Oppdragsgiver), inviterer til åpen tilbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av RFID-brikker. Brikkene skal være informasjonsbærere på bibliotekets materiale (bøker, CD, DVD osv.) og primært benyttes for å registrere utlån/innlevering og tyverisikring. Brikkene skal følge internasjonal standard for bibliotek med norsk profil. Se vedlagte konkurransegrunnlag for ytterligere informasjon.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Oslo kommune v/Deichman bibliotek

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Rammeavtale for kjøp av RFID-brikker til Deichman bibliotek

Beskrivelse:

Oslo kommune ved Deichman bibliotek (heretter kalt Oppdragsgiver), inviterer til åpen tilbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av RFID-brikker. Brikkene skal være informasjonsbærere på bibliotekets materiale (bøker, CD, DVD osv.) og primært benyttes for å registrere utlån/innlevering og tyverisikring. Brikkene skal følge internasjonal standard for bibliotek med norsk profil. Se vedlagte konkurransegrunnlag for ytterligere informasjon.

Prosedyreidentifikator

7a3b4681-fbe1-4afc-b512-a2a2581f6cb0

Intern identifikator

EB25/9

Type prosedyre

Åpen

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Biblioteksutstyr

Ytterligere klassifisering

Utstyr til biblioteksautomasjon

Ytterligere klassifisering

Sendere-Mottakere

Ytterligere klassifisering

Databærere

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Oslo (NO081)

2.1.3 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

1 200 000 NOK

Rammeavtalens maksimale verdi

2 125 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Annet

Anskaffelseforskriften

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

Rammeavtale for kjøp av RFID-brikker til Deichman bibliotek

Beskrivelse:

Oslo kommune ved Deichman bibliotek (heretter kalt Oppdragsgiver), inviterer til åpen tilbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av RFID-brikker. Brikkene skal være informasjonsbærere på bibliotekets materiale (bøker, CD, DVD osv.) og primært benyttes for å registrere utlån/innlevering og tyverisikring. Brikkene skal følge internasjonal standard for bibliotek med norsk profil. Se vedlagte konkurransegrunnlag for ytterligere informasjon.

Intern identifikator

EB25/9

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Biblioteksutstyr

Ytterligere klassifisering

Utstyr til biblioteksautomasjon

Ytterligere klassifisering

Sendere-Mottakere

Ytterligere klassifisering

Databærere

Alternativer

Kjøper forbeholder seg retten til tilleggskjøp fra entreprenøren, som beskrevet her

Oppdragsgiver har ikke-eksklusiv opsjon på relevante RFID-produkter tilbudt i øvrig sortiment.

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Oslo (NO081)

5.1.3 Anslått varighet

Varighet

2 YEAR

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

2

Beskrivelse:

For avtalen gjelder opsjon for oppdragsgiver til å forlenge avtalen for ytterligere inntil 1+1 år på uendrede vilkår.

5.1.5 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

1 200 000 NOK

Rammeavtalens maksimale verdi

2 125 000 NOK

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Leverandøren skal ha økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten

Beskrivelse:

Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vi vil selv innhente en kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Skatteattest

Beskrivelse:

Oppdragsgiver krever at valgte Leverandør leverer skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere tilbud. Dette gjelder bare for norske Leverandører, jf. FOA § 7-2 (1). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å avvise Leverandører som ikke har oppfylt sine forpliktelser til å betale skatter og avgifter slik dette fremgår av forskrift om offentlige anskaffelser. Dersom Leverandøren har fått betalingsutsettelse, må dette legges ved som tilleggsinformasjon til skatteattesten.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak

Beskrivelse:

Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor Leverandøren er etablert.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag

Beskrivelse:

Med tilsvarende oppdrag menes levering av RFID-brikker som informasjonsbærere til bibliotek. Dokumentasjonskrav: Kort beskrivelse av tilsvarende leveranser de siste fem år, herunder opplysninger om kontraktens verdi, tidspunkt for levering, samt navn på Oppdragsgiver og en beskrivelse av oppdragets innhold.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Leverandøren skal ha relevant kompetanse for å gjennomføre kontrakten

Beskrivelse:

Dokumentasjonskrav: CV for leverandørens ansatte med ansvarsområde for oppfølging av levering og produkttesting.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Det kreves at Leverandøren har iverksatt miljøledelsestiltak som sikrer at Leverandøren er egnet til å oppfylle kontraktens miljøbestemmelser (se kontraktens punkt 12).

Beskrivelse:

Med dette menes at Leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til utførelsen av denne kontrakt. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av Leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom Leverandøren har attester fra uavhengige organer som dokumenterer miljøledelsessystemet, kan disse fremlegges som dokumentasjon. Det vises i denne forbindelse til EU-ordningen for Miljøstyring og miljørevisjon (EMAS), andre anerkjente miljøledelsessystemer i forordning (EF) nr. 1221/2009 artikkel 45 som Miljøfyrtårn eller tilsvarende, og andre miljøledelsesstandarder basert på relevante europeiske eller internasjonale standarder fra akkrediterte organer som ISO 14001 eller tilsvarende

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Leverandøren skal være egnet til å oppfylle kontraktskrav til aktsomhetsvurderinger for ansvarlig næringsliv innen 3 måneder fra kontraktssignering (se kontraktens punkt 13).

Beskrivelse:

Med dette menes at Leverandøren har implementert tiltak og systemer som brukes i Leverandørens arbeid for å for å ivareta grunnleggende menneskerettigheter og anstendige arbeidsforhold, samt hindre miljøødeleggelser og korrupsjon. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av Leverandørens systemer for å arbeide med aktsomhetsvurderinger i henhold til FNs veiledende prinsipper for næringsliv og menneskerettigheter (UNGP) og OECDs retningslinjer for flernasjonale selskaper. Dokumentasjonen skal inneholde: • Formelle policy/retningslinjer som omfatter en forpliktelse om å etterleve krav til et ansvarlig næringsliv.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.10 Tildelingskriterier

Kriterium

Type

Pris

Navn

Pris

Vekt (prosent, presis)

55

Kriterium

Type

Kvalitet

Navn

Kvalitet

Beskrivelse:

Øvrig sortiment, rullstørrelse, dispenser, leveringstid, chip, antenne

Vekt (prosent, presis)

15

Kriterium

Type

Kvalitet – klima- og miljøkriterium

Navn

Klima- og miljø

Beskrivelse:

festeevne, levetid, lagringstid, testresultater

Vekt (prosent, presis)

30

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

Danish, norsk, Swedish

Elektronisk katalog

Ikke tillatt

Frist for mottak av tilbud

23.04.2025 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

2 MONTH

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

23.04.2025 13:00

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen

Maks antall deltakere

1

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Oslo Tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Oslo kommune v/Deichman bibliotek

Registreringsnummer

919770775

Departement

Innkjøpstjenester

Postadresse

Anne-Cath. Vestlys plass 1

By

Oslo

Postnummer

0150

Land

Norge

Kontaktpunkt

Preben Kroglund

E-post

preben.kroglund@uke.oslo.kommune.no

Telefon

+47 21802180

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Oslo Tingrett

Registreringsnummer

926 725 939

Postadresse

C. J. Hambros plass 4

By

Oslo

Postnummer

0164

Land

Norge

E-post

oslo.tingrett@domstol.no

Telefon

+47 22035200

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

0e5732b5-6df2-4236-bfe9-a8e054ab503b 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

04.04.2025 10:21

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk

Oslo kommune v/Deichman bibliotek

Referanse
2025-105442
Kunngjøringsdato
05.04.2025
Estimert verdi
1 200 000 NOK
Utførelsessted
Oslo
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter