Kontorrekvisita
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver ønsker tilbud på rammeavtale som skal omfatte kjøp av kontorrekvisita. Avtalen vil ha et estimert omfang på ca kr 4,5 MNOK i en 4 års periode. Omfanget er basert på et grovt estimat av forbruket på dagens avtale de siste fire år. Rammeavtalen vil omfatte følgende produktgrupper: - Kontorrekvisita - Datarekvisita - Kopipapir - Skolemateriell - Øvrig sortiment
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Lørenskog kommune] ---
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Kontorrekvisita
Description
Oppdragsgiver ønsker tilbud på rammeavtale som skal omfatte kjøp av kontorrekvisita. Avtalen vil ha et estimert omfang på ca kr 4,5 MNOK i en 4 års periode. Omfanget er basert på et grovt estimat av forbruket på dagens avtale de siste fire år. Rammeavtalen vil omfatte følgende produktgrupper: - Kontorrekvisita - Datarekvisita - Kopipapir - Skolemateriell - Øvrig sortiment
Procedure identifier
2023-383096
Internal identifier
23/5191
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Diverse kontorutstyr og -materiell
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afbietfqje
Directive 2014/25/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Kontorrekvisita
Description
Anskaffelsens formål Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale med én leverandør som skal dekke oppdragsgivers behov for kontorrekvisita, til riktig kvalitet, på en kostnadseffektiv og miljø- og samfunnsansvarlig måte. Andre sentrale fokusområder for rammeavtalen er blant annet redusert miljøpåvirkning, optimalisering og standardisering av sortiment, styring av forbruk, og innkjøp gjennom katalog- og analysearbeid. Det legges vekt på nøkternhet og kontroll over forbruket. Rammeavtalen skal sikre et godt samarbeid med en lojal partner som har god kunnskap og erfaring, og som kontinuerlig evner å arbeide i samsvar med rammeavtalens formål. Avtalen skal til enhver tid gjelde alle Oppdragsgivers adresser. Avtalen er rettet mot alle tjenesteområder/tjenestesteder i kommunen. De største bestillerne på denne rammeavtalen vil være skole og administrasjon. Anskaffelsens omfang Oppdragsgiver ønsker tilbud på rammeavtale som skal omfatte kjøp av kontorrekvisita. Avtalen skal legge til rette for suksessive avrop (bestillinger). Avtalen skal til enhver tid gjelde alle oppdragsgivers adresser i kommunen. Avtalen vil ha et estimert omfang på ca kr 4,5 MNOK i en 4 års periode. Omfanget er basert på et grovt estimat av forbruket på dagens avtale de siste fire år. Årlig uttak vil være avhengig av økonomiske rammevilkår, politiske vedtak og markedssituasjonen for øvrig. Det kan bli økt omfang i avtaleperioden dersom avtalen fungerer godt og på grunn av økt behov på bakgrunn av befolkningsvekst mv. i kommunen. Oppgitt estimert omfang kan ikke anses bindende for kommunen. Rammeavtalen vil omfatte følgende produktgrupper:- Kontorrekvisita- Datarekvisita- Kopipapir- Skolemateriell- Øvrig sortiment Rammeavtalen omfatter ikke kjøp og levering av følgende: Kommentar/avgrensning Oppdragsgiver har egne avtaler innen følgende områder, og skal IKKE anskaffe disse produktene gjennom denne rammeavtalen: - Leker og formingsmateriell- Print service avtale, herunder også tonere- Renholdsprodukter og mykpapir- Pc, skjermer, mobiltelefoner og tilbehør til dette Ytterligere beskrivelse av leveransen følger av bilag 1 til kontrakt.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Diverse kontorutstyr og -materiell
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Viken (NO082)
5.1.6 Generell informasjon
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Nedre Romerike Tingrett ] ---
Del 6: Results
Value of all contracts awarded in this procedure
4 500 000 NOK
6.1 Result Lot Identifier LOT-0000
At least one winner was chosen.
6.1.2 Information about winners
Winner
Official name
[ Lyreco Norge AS ] ---
Identifier of lot or group of lots
LOT-0000
Value of the result
4 500 000 NOK
Subcontracting
no
Subcontracting value is known
0
Subcontracting percentage is known
0
Contract information
Date of the conclusion of the contract
2023-08-30
The contract is awarded within a framework agreement
false
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Lørenskog kommune
Registration number
842 566 142
Postal address
Hasselveien 6
Town
Lørenskog
Postcode
1471
Country
Norge
Contact point
Celine Nordvang
celnor@lorenskog.kommune.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Lyreco Norge AS
Registration number
916 950 381
Postal address
Solheimveien 6
Town
Lørenskog
Postcode
1473
Country
Norge
Internet address
Roles of this organisation
Winner of these lots
LOT-0000
8.1 ORG-0003
Official name
Nedre Romerike Tingrett
Town
Akershus
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2023-383096 01
Form type
Result
Notice type
Contract or concession award notice – standard regime
Notice dispatch date
22.09.2023 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
2023/S 134-423505
Publication date
22.09.2023
Lørenskog kommune
Tildelt til:
Lyreco Norge AS
Antall mottatte tilbud: 1
- Referanse
- 2023-383096
- Kunngjøringsdato
- 22.09.2023
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.