Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterKontorrekvisita
Resultat
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Kunngjort i EØS

Kontorrekvisita

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Konkurranse
0

Oppdragsgiver ønsker tilbud på rammeavtale som skal omfatte kjøp av kontorrekvisita. Avtalen vil ha et estimert omfang på ca kr 4,5 MNOK i en 4 års periode. Omfanget er basert på et grovt estimat av forbruket på dagens avtale de siste fire år. Rammeavtalen vil omfatte følgende produktgrupper: - Kontorrekvisita - Datarekvisita - Kopipapir - Skolemateriell - Øvrig sortiment

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Lørenskog kommune] ---

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Kontorrekvisita

Description

Oppdragsgiver ønsker tilbud på rammeavtale som skal omfatte kjøp av kontorrekvisita. Avtalen vil ha et estimert omfang på ca kr 4,5 MNOK i en 4 års periode. Omfanget er basert på et grovt estimat av forbruket på dagens avtale de siste fire år. Rammeavtalen vil omfatte følgende produktgrupper: - Kontorrekvisita - Datarekvisita - Kopipapir - Skolemateriell - Øvrig sortiment

Procedure identifier

2023-383096

Internal identifier

23/5191

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Diverse kontorutstyr og -materiell

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afbietfqje

Directive 2014/25/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Kontorrekvisita

Description

Anskaffelsens formål Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale med én leverandør som skal dekke oppdragsgivers behov for kontorrekvisita, til riktig kvalitet, på en kostnadseffektiv og miljø- og samfunnsansvarlig måte. Andre sentrale fokusområder for rammeavtalen er blant annet redusert miljøpåvirkning, optimalisering og standardisering av sortiment, styring av forbruk, og innkjøp gjennom katalog- og analysearbeid. Det legges vekt på nøkternhet og kontroll over forbruket. Rammeavtalen skal sikre et godt samarbeid med en lojal partner som har god kunnskap og erfaring, og som kontinuerlig evner å arbeide i samsvar med rammeavtalens formål. Avtalen skal til enhver tid gjelde alle Oppdragsgivers adresser. Avtalen er rettet mot alle tjenesteområder/tjenestesteder i kommunen. De største bestillerne på denne rammeavtalen vil være skole og administrasjon. Anskaffelsens omfang Oppdragsgiver ønsker tilbud på rammeavtale som skal omfatte kjøp av kontorrekvisita. Avtalen skal legge til rette for suksessive avrop (bestillinger). Avtalen skal til enhver tid gjelde alle oppdragsgivers adresser i kommunen. Avtalen vil ha et estimert omfang på ca kr 4,5 MNOK i en 4 års periode. Omfanget er basert på et grovt estimat av forbruket på dagens avtale de siste fire år. Årlig uttak vil være avhengig av økonomiske rammevilkår, politiske vedtak og markedssituasjonen for øvrig. Det kan bli økt omfang i avtaleperioden dersom avtalen fungerer godt og på grunn av økt behov på bakgrunn av befolkningsvekst mv. i kommunen. Oppgitt estimert omfang kan ikke anses bindende for kommunen. Rammeavtalen vil omfatte følgende produktgrupper:- Kontorrekvisita- Datarekvisita- Kopipapir- Skolemateriell- Øvrig sortiment Rammeavtalen omfatter ikke kjøp og levering av følgende: Kommentar/avgrensning Oppdragsgiver har egne avtaler innen følgende områder, og skal IKKE anskaffe disse produktene gjennom denne rammeavtalen: - Leker og formingsmateriell- Print service avtale, herunder også tonere- Renholdsprodukter og mykpapir- Pc, skjermer, mobiltelefoner og tilbehør til dette Ytterligere beskrivelse av leveransen følger av bilag 1 til kontrakt.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Diverse kontorutstyr og -materiell

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Viken (NO082)

5.1.6 Generell informasjon

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Nedre Romerike Tingrett ] ---

Del 6: Results

Value of all contracts awarded in this procedure

4 500 000 NOK

6.1 Result Lot Identifier LOT-0000

At least one winner was chosen.

6.1.2 Information about winners

Winner

Official name

[ Lyreco Norge AS ] ---

Identifier of lot or group of lots

LOT-0000

Value of the result

4 500 000 NOK

Subcontracting

no

Subcontracting value is known

0

Subcontracting percentage is known

0

Contract information

Date of the conclusion of the contract

2023-08-30

The contract is awarded within a framework agreement

false

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Lørenskog kommune

Registration number

842 566 142

Postal address

Hasselveien 6

Town

Lørenskog

Postcode

1471

Country

Norge

Contact point

Celine Nordvang

Email

celnor@lorenskog.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Lyreco Norge AS

Registration number

916 950 381

Postal address

Solheimveien 6

Town

Lørenskog

Postcode

1473

Country

Norge

Roles of this organisation

Winner of these lots

LOT-0000

8.1 ORG-0003

Official name

Nedre Romerike Tingrett

Town

Akershus

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2023-383096 01

Form type

Result

Notice type

Contract or concession award notice – standard regime

Notice dispatch date

22.09.2023 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

2023/S 134-423505

Publication date

22.09.2023

Lørenskog kommune

Tildelt til:

Lyreco Norge AS

Antall mottatte tilbud: 1

Referanse
2023-383096
Kunngjøringsdato
22.09.2023
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av kontraktsinngåelse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.