Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterInvitasjon til Markedsdialog - Innovasjonspartnerskap Tørket blodplasma, Helse Bergen HF
Planlegging
Veiledende kunngjøring
Kunngjort i EØS

Invitasjon til Markedsdialog - Innovasjonspartnerskap Tørket blodplasma, Helse Bergen HF

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Konkurranse
0
Resultat
0

Helse Bergen inviterer til dialog med interessenter i markedet som ønsker å delta i utvikling av system for tørking av blodplasma brukt til behandling av pasienter med livstruende blødning.   Helse Bergen har fått tildelt midler fra Innovasjon Norge og har inntil 13,5 millioner kroner til leverandører til utviklingen av en innovativ løsning for produksjon av tørket blodplasma til bruk i behandling av pasienter med livstruende blødning.   Anskaffelsen vil gjennomføres etter FOA Del III og prosedyren for Innovasjonspartnerskap

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[SYKEHUSINNKJØP HF] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Invitasjon til Markedsdialog - Innovasjonspartnerskap Tørket blodplasma, Helse Bergen HF

Description

Helse Bergen inviterer til dialog med interessenter i markedet som ønsker å delta i utvikling av system for tørking av blodplasma brukt til behandling av pasienter med livstruende blødning.   Helse Bergen har fått tildelt midler fra Innovasjon Norge og har inntil 13,5 millioner kroner til leverandører til utviklingen av en innovativ løsning for produksjon av tørket blodplasma til bruk i behandling av pasienter med livstruende blødning.   Anskaffelsen vil gjennomføres etter FOA Del III og prosedyren for Innovasjonspartnerskap

Internal identifier

2021/156

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Laboratorie-, optisk- og presisjonsutstyr (bortsett fra briller)

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 3: Part

3.1 Part PAR-0000

Title

Invitasjon til Markedsdialog - Innovasjonspartnerskap Tørket blodplasma, Helse Bergen HF

Description

Helse Bergen vil gjennomføre dialogkonferansen tirsdag 23.august kl. 12:00 - 15:30 med påfølgende befaring i Laboratorieklinikken. I tillegg gjennomføres det en-til-en møter i uke  35. Påmelding til dialogkonferansen og en-til-en møter finnes her Tørket blodplasma - Helse Bergen (helse-bergen.no) Vi vil presentere våre behov for å få en mer effektiv og forutsigbar tilgang til dette livsviktige produktet, som er helt avgjørende i mange ulike akuttsituasjoner. Videre ønsker vi innspill fra næringslivet om forslag til løsninger og interessen for samarbeid om en slik løsning - enten med enkeltleverandører eller gjennom samarbeid mellom flere leverandører. Målsetning med markedsdialogen er å få avklart om potensielle leverandører har forstått vårt behov, og ser mulighetsrommet for løsninger og eventuelle utfordringer i prosjektet. Innspill fra markedet på dialogkonferansen blir grunnlaget for utarbeidelsen av konkurransegrunnlaget med endelig behovsbeskrivelse, målsetting og funksjonelle krav.   Målgruppe: Potensielle leverandører av innovative løsninger som kan bidra til å løse utfordringen med å produsere tørket blodplasma. Dette inkluderer utviklere av teknologi for tørking av blodplasma, produsenter av emballasje, utviklere av IT-løsninger og designkompetanse.     Se vedlagt invitasjon til markedsdialog for nærmere beskrivelse av behov og gjennomføring av dialogkonferansen. Viser også til tidligere utsendt invitasjon til markedsdialog i Doffin

3.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Laboratorie-, optisk- og presisjonsutstyr (bortsett fra briller)

Additional classification

Medisinsk utstyr, legemidler og utstyr til personlig pleie

Additional classification

Industrimaskiner

Additional classification

Programvare og informasjonssystemer

Additional classification

Reperasjons- og vedlikeholdstjenester

Additional classification

Installasjonstjenester (bortsett fra programvare)

Additional classification

Tjenester relatert til Hotell- og restaurantvirksomhet, Detaljhandel

Additional classification

Arkitekt-, konstruksjons-, ingeniør- og inspeksjonstjenester

Additional classification

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Additional classification

Forsknings- og utviklingsvirksomhet og tilhørende konsulenttjenester

Additional classification

Tjenester i forbindelse med olje- og gass-industrien

Additional classification

Landbruk, skogbruk, hagebruk, akvakultur og bi-avltjenester

Additional classification

Helse- og sosial tjenesteyting

3.1.2 Place of performance

Postal address

Bergen

3.1.5 Generell informasjon

Additional information

Dialogkonferansen gjennomføres på Norsk. En-til-en møter kan gjennomføres på Norsk og Engelsk.

3.1.9 Further information, mediation and review

Organisation providing additional information about the procurement procedure

SYKEHUSINNKJØP HF

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

SYKEHUSINNKJØP HF

Registration number

916879067

Postal address

Postboks 40

Town

VADSØ

Postcode

9811

Country

Norge

Contact point

Postmottak Sykehusinnkjøp

Email

post@sykehusinnkjop.no

Telephone

+47 78950700

Roles of this organisation

Buyer

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2022-335736 01

Form type

Planning

Notice type

Prior information notice or a periodic indicative notice used only for information

Notice dispatch date

11.08.2022 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

11.08.2022

SYKEHUSINNKJØP HF

Referanse
2022-335736
Kunngjøringsdato
11.08.2022
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Veiledende kunngjøring
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.