Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filter2022/126 - Ultralydapparater Low-end til Kvinneklinikken ved St. Olavs Hospital HF
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

2022/126 - Ultralydapparater Low-end til Kvinneklinikken ved St. Olavs Hospital HF

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

St. Olavs Hospital HF skal gå til anskaffelse av 3 stk. mindre transportable ultralydapparat til bruk på Kvinneklinikken, samt opsjon på 4 stk. tilsvarende ultralydapparater i løpet av en periode på 3 år.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[SYKEHUSINNKJØP HF] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

2022/126 - Ultralydapparater Low-end til Kvinneklinikken ved St. Olavs Hospital HF

Description

St. Olavs Hospital HF skal gå til anskaffelse av 3 stk. mindre transportable ultralydapparat til bruk på Kvinneklinikken, samt opsjon på 4 stk. tilsvarende ultralydapparater i løpet av en periode på 3 år.

Procedure identifier

2022-335528

Internal identifier

2022/126

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Ultralydapparat

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

2022/126 - Ultralydapparater Low-end til Kvinneklinikken ved St. Olavs Hospital HF

Description

Apparatene skal først og fremst brukes til å avklare enkle problemstillinger som oppstår i tilknytning til fødsler eller operative prosedyrer. Det vil være avklaring av leie, posisjon og fremgang i fødsel brukt på fødestuene, eller avklaring av spiraler, polypper eller rester brukt på polikliniske operasjonsstuer. Avansert diagnostikk forutsettes utført på andre apparater. Selv om avansert diagnostikk skal gjøres på andre apparater, vektlegges god bildekvalitet høyt. Dette gjelder også 3D funksjon, fordi 3D visualisering kan være nødvendig på en operasjonsstue der man skal avklare spiralbeliggenhet, polypper og uterinkavitetens form. 3D vil være mindre viktig på fødeavdelingen, men apparatene skal kunne flyttes rundt etter behov. Viktigste krav til apparatet vil være god mobilitet, ergonomi og lett å komme til for rengjøring - i tillegg til bildekvalitet. Tilbudet skal inkludere 1 stk. 3 D abdominal og 1 stk. 3 D vaginal probe. Det er ønskelig at andre aktuelle prober leveres tilbudt som opsjon i Vedlegg 3 Prisskjema pkt. 1.2. Oppdragsgiver har en forventning på antatt levetid for produktet på minst 10 år. Estimert verdi for anskaffelsen er mellom kr. 900.000 - 2.800.000 eks. mva. inklusive opsjoner. Oppgitt forbruk/omfang er et estimat for informasjon til tilbyder, og er ikke bindende for fremtidig avtalevolum. For nærmere informasjon, se vedlagte kravspesifikasjon.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Ultralydapparat

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjon på 4 stk. tilsvarende ultralydapparater i løpet av en periode på 3 år.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Trøndelag (NO060)

5.1.3 Estimated duration

Duration

72 MONTH

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given

{code|name|requirement-stage.}

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/174716778.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

08.04.2022 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

7 MONTH

Information about public opening

Date/time

08.04.2022 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Trøndelag Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

SYKEHUSINNKJØP HF

Registration number

916879067

Postal address

Postboks 40

Town

VADSØ

Postcode

9811

Country

Norge

Contact point

Postmottak Sykehusinnkjøp

Email

post@sykehusinnkjop.no

Telephone

+47 78950700

Roles of this organisation

Buyer

8.1 ORG-0002

Official name

Trøndelag Tingrett

Postal address

Postb. 2317

Town

Trondheim

Postcode

7004

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2022-335528 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

08.03.2022 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

08.03.2022

SYKEHUSINNKJØP HF

Referanse
2022-335528
Kunngjøringsdato
08.03.2022
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter