2022/126 - Ultralydapparater Low-end til Kvinneklinikken ved St. Olavs Hospital HF
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
St. Olavs Hospital HF skal gå til anskaffelse av 3 stk. mindre transportable ultralydapparat til bruk på Kvinneklinikken, samt opsjon på 4 stk. tilsvarende ultralydapparater i løpet av en periode på 3 år.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
2022/126 - Ultralydapparater Low-end til Kvinneklinikken ved St. Olavs Hospital HF
Description
St. Olavs Hospital HF skal gå til anskaffelse av 3 stk. mindre transportable ultralydapparat til bruk på Kvinneklinikken, samt opsjon på 4 stk. tilsvarende ultralydapparater i løpet av en periode på 3 år.
Procedure identifier
2022-335528
Internal identifier
2022/126
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Ultralydapparat
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
2022/126 - Ultralydapparater Low-end til Kvinneklinikken ved St. Olavs Hospital HF
Description
Apparatene skal først og fremst brukes til å avklare enkle problemstillinger som oppstår i tilknytning til fødsler eller operative prosedyrer. Det vil være avklaring av leie, posisjon og fremgang i fødsel brukt på fødestuene, eller avklaring av spiraler, polypper eller rester brukt på polikliniske operasjonsstuer. Avansert diagnostikk forutsettes utført på andre apparater. Selv om avansert diagnostikk skal gjøres på andre apparater, vektlegges god bildekvalitet høyt. Dette gjelder også 3D funksjon, fordi 3D visualisering kan være nødvendig på en operasjonsstue der man skal avklare spiralbeliggenhet, polypper og uterinkavitetens form. 3D vil være mindre viktig på fødeavdelingen, men apparatene skal kunne flyttes rundt etter behov. Viktigste krav til apparatet vil være god mobilitet, ergonomi og lett å komme til for rengjøring - i tillegg til bildekvalitet. Tilbudet skal inkludere 1 stk. 3 D abdominal og 1 stk. 3 D vaginal probe. Det er ønskelig at andre aktuelle prober leveres tilbudt som opsjon i Vedlegg 3 Prisskjema pkt. 1.2. Oppdragsgiver har en forventning på antatt levetid for produktet på minst 10 år. Estimert verdi for anskaffelsen er mellom kr. 900.000 - 2.800.000 eks. mva. inklusive opsjoner. Oppgitt forbruk/omfang er et estimat for informasjon til tilbyder, og er ikke bindende for fremtidig avtalevolum. For nærmere informasjon, se vedlagte kravspesifikasjon.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Ultralydapparat
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Opsjon på 4 stk. tilsvarende ultralydapparater i løpet av en periode på 3 år.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Trøndelag (NO060)
5.1.3 Estimated duration
Duration
72 MONTH
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given
{code|name|requirement-stage.}
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/174716778.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
08.04.2022 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
7 MONTH
Information about public opening
Date/time
08.04.2022 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Trøndelag Tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Postal address
Postboks 40
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
Contact point
Postmottak Sykehusinnkjøp
post@sykehusinnkjop.no
Telephone
+47 78950700
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Buyer
8.1 ORG-0002
Official name
Trøndelag Tingrett
Postal address
Postb. 2317
Town
Trondheim
Postcode
7004
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2022-335528 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
08.03.2022 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
08.03.2022
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2022-335528
- Kunngjøringsdato
- 08.03.2022
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter