Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterP 01-21 Tildeling: Tverrsektoriell styring og utvikling av sammenhengende tjenester - SKD, NAV og BR
Resultat
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Kunngjort i EØS

P 01-21 Tildeling: Tverrsektoriell styring og utvikling av sammenhengende tjenester - SKD, NAV og BR

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Konkurranse
0

Tildeling på vegne av oppdragsgivere: Skattetaten, NAV og Brønnøysundregistrene StimuLab-prosjektet «Tverrsektoriell styring og utvikling av sammenhengende tjenester - hvordan lykkes vi?" vil utforske hvordan vi kan lykkes med tverretatlig utviklingsarbeid til det beste for brukerne, når etatene har hver sine avgrensende samfunnsoppdrag, styringslinjer, målsetninger og budsjetter.  Etablering av sammenhengende tjenester vil være en bærebjelke i arbeidet, men noe som vil utfordre den etablerte organiserings- og ansvarsinndeling, og måten man samhandler og leverer tjenester til brukerne.  Informasjon/tips til leverandører StimuLab-midlene skal gå til å kjøpe kompetanse i markedet. For dere som er eller ønsker å bli leverandører på StimuLab-prosjekter - les mer om tips, informasjon og tidligere stilte spørsmål her: https://www.digdir.no/innovasjon/leverandorer/1885

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Digitaliseringsdirektoratet] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

P 01-21 Tildeling: Tverrsektoriell styring og utvikling av sammenhengende tjenester - SKD, NAV og BR

Description

Tildeling på vegne av oppdragsgivere: Skattetaten, NAV og Brønnøysundregistrene StimuLab-prosjektet «Tverrsektoriell styring og utvikling av sammenhengende tjenester - hvordan lykkes vi?" vil utforske hvordan vi kan lykkes med tverretatlig utviklingsarbeid til det beste for brukerne, når etatene har hver sine avgrensende samfunnsoppdrag, styringslinjer, målsetninger og budsjetter.  Etablering av sammenhengende tjenester vil være en bærebjelke i arbeidet, men noe som vil utfordre den etablerte organiserings- og ansvarsinndeling, og måten man samhandler og leverer tjenester til brukerne.  Informasjon/tips til leverandører StimuLab-midlene skal gå til å kjøpe kompetanse i markedet. For dere som er eller ønsker å bli leverandører på StimuLab-prosjekter - les mer om tips, informasjon og tidligere stilte spørsmål her: https://www.digdir.no/innovasjon/leverandorer/1885

Procedure identifier

2021-375252

Internal identifier

21/00683

Type of procedure

Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Konsulentvirksomhet i forbindelse med design

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

P 01-21 Tildeling: Tverrsektoriell styring og utvikling av sammenhengende tjenester - SKD, NAV og BR

Description

Prosjektet Skatteetaten har gjennom konseptvalgutredningen «Fremtidens innkreving» adressert behovet for modernisering av innkrevingsområdet i Norge. Det er et ambisiøst konsept med visjonen «Innkreving bare skjer» som del av brukers økosystem, og skal være gjennomført i 2028. Å gjennomføre en digital transformasjon er ikke det samme som å digitalisere dagens tjenester og prosesser. I dag kan det være lett å overse eller velge bort gode ideer og innovative løsningsforslag som medfører transformasjon, fordi vi ikke har gode nok metoder for å håndtere styring og utvikling av tverrsektorielle utfordringer. Vi har derfor behov for å utvikle gode og effektive styringsformer som gjør digital transformasjon mulig.  StimuLab-prosjektet skal utforske nye og andre metoder og modeller for styring og utvikling, som må ivareta hele spennet fra der innovasjonen skjer (gjennom konsepter, løsningsforslag og smidig utvikling), til den overordnede styringen som vedtar endringsforslagene. I tillegg til styring, er modning og eierskap til arbeid, og oppslutning om mål og løsningskonsepter, viktige suksessfaktorer for å lykkes med samhandling og utviklingsarbeid på tvers av sektorer. Programmet Fremtidens innkreving har definert en innovativ arbeidsform som en viktig suksessfaktor. Programmet vil anvende metoder, bruke en arbeidsform, og gi tid og handlingsrom som gjør digital transformasjon mulig. Metode/rammeverk utviklet i StimuLab-prosjektet vil bli pilotert gjennom arbeidet i Fremtidens innkreving. Mål for anskaffelsen Gjennom denne anskaffelsen ønsker vi å få inn riktig kompetanse for å få gjennomført et godt StimuLab-prosjekt. Alle StimuLab- prosjekter skal følge den triple diamanten og leverandøren må tilby kompetanse på gjennomføring av alle diamantene, selv om vi ved oppstart av prosjektet ikke vet hva leveransen er. Diagnosefasen vil avdekke hva leveransen vil være og hvor langt man kommer i implementering. Siden prosjektet er en del av StimuLab, skal det ha en åpen og eksperimenterende tilnærming og det er derfor ikke gitt på forhånd hva den konkrete leveransen i hvert prosjekt vil være. Men prosjektene skal resultere i en forankret og forpliktet løsning som enten er implementert eller skal implementeres, eller en plattform for videreutvikling. Dette vil avhenge av prosjektets kompleksitet og størrelse og avdekkes nærmere i diagnosefasen. Roller og ansvar Oppdragsgivere er Skattetaten, NAV og Brønnøysundregistrene Digdir gjennomførte denne anskaffelsen på vegne av oppdragsgiver, som del av StimuLab. Budsjett: kr 3.100.000,-  + opsjon på inntil kr 3.100.000,-. ekskl.mva. Avtalens varighet: Kontrakten skal vare 1 år med mulighet for forlengelse inntil 1 + 1 år.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Konsulentvirksomhet i forbindelse med design

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Kontrakten kan forlenges med inntil 1+1 år og har en opsjon på inntil kr 3.100.000,-. Opsjonen kan løses ut helt eller delvis i løpet av 3 år.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.6 Generell informasjon

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.10 Award criteria

Criterion

Type

Quality

Description

Oppdragsforståelse

Weight (percentage, exact)

50

Criterion

Type

Quality

Description

Sammensetning av team, kompetanse, kapasitet

Weight (percentage, exact)

40

Criterion

Type

Price

Weight (percentage, exact)

10

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Del 6: Results

Value of all contracts awarded in this procedure

6 200 000 NOK

6.1 Result Lot Identifier LOT-0000

At least one winner was chosen.

6.1.2 Information about winners

Winner

Official name

[ Agenda Kaupang AS ] ---

Identifier of lot or group of lots

LOT-0000

Value of the result

6 200 000 NOK

Subcontracting

no

Subcontracting value is known

0

Subcontracting percentage is known

0

Contract information

Title

[ P 01-21 Oppdrag: Tverrsektoriell styring og utvikling av sammenhengende tjenester - SKD, NAV og BR ] ---

Date of the conclusion of the contract

2021-11-09

The contract is awarded within a framework agreement

false

6.1.4 Statistical information

Received tenders or requests to participate

Type of received submissions

Tenders

Number of tenders or requests to participate received

2

Type of received submissions

Tenders from micro, small or medium tenderers

Number of tenders or requests to participate received

1

Type of received submissions

Tenders from tenderers registered in other European Economic Area countries than the country of the buyer

Number of tenders or requests to participate received

2

Type of received submissions

Tenders from tenders registered in countries outside of the European Economic Area

Number of tenders or requests to participate received

0

Type of received submissions

Tenders submitted electronically

Number of tenders or requests to participate received

2

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Digitaliseringsdirektoratet

Registration number

991825827

Postal address

Grev Wedels plass 9

Town

OSLO

Postcode

0151

Country

Norge

Contact point

Per Erik Skogan

Email

per.erik.asko.skogan@digdir.no

Telephone

+47 22451000

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Agenda Kaupang AS

Size of the economic operator

sme

Town

Oslo

Country

Norge

Roles of this organisation

Winner of these lots

LOT-0000

8.1 ORG-0003

Official name

Halogen AS

Size of the economic operator

sme

Town

Oslo

Country

Norge

Roles of this organisation

Winner of these lots

LOT-0000

8.1 ORG-0004

Official name

Holte Consulting AS

Size of the economic operator

sme

Town

Oslo

Country

Norge

Roles of this organisation

Winner of these lots

LOT-0000

8.1 ORG-0005

Official name

Oslo tingrett

Town

OSLO

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-375252 01

Form type

Result

Notice type

Contract or concession award notice – standard regime

Notice dispatch date

10.11.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

2021/S 138-368595

Publication date

10.11.2021

Digitaliseringsdirektoratet

Tildelt til:

Agenda Kaupang AS, Halogen AS, Holte Consulting AS

Antall mottatte kvalifikasjonssøknader : 2

Antall mottatte tilbud: 2

Referanse
2021-375252
Kunngjøringsdato
10.11.2021
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.