P 01-21 Tildeling: Tverrsektoriell styring og utvikling av sammenhengende tjenester - SKD, NAV og BR
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Tildeling på vegne av oppdragsgivere: Skattetaten, NAV og Brønnøysundregistrene StimuLab-prosjektet «Tverrsektoriell styring og utvikling av sammenhengende tjenester - hvordan lykkes vi?" vil utforske hvordan vi kan lykkes med tverretatlig utviklingsarbeid til det beste for brukerne, når etatene har hver sine avgrensende samfunnsoppdrag, styringslinjer, målsetninger og budsjetter. Etablering av sammenhengende tjenester vil være en bærebjelke i arbeidet, men noe som vil utfordre den etablerte organiserings- og ansvarsinndeling, og måten man samhandler og leverer tjenester til brukerne. Informasjon/tips til leverandører StimuLab-midlene skal gå til å kjøpe kompetanse i markedet. For dere som er eller ønsker å bli leverandører på StimuLab-prosjekter - les mer om tips, informasjon og tidligere stilte spørsmål her: https://www.digdir.no/innovasjon/leverandorer/1885
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Digitaliseringsdirektoratet] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
P 01-21 Tildeling: Tverrsektoriell styring og utvikling av sammenhengende tjenester - SKD, NAV og BR
Description
Tildeling på vegne av oppdragsgivere: Skattetaten, NAV og Brønnøysundregistrene StimuLab-prosjektet «Tverrsektoriell styring og utvikling av sammenhengende tjenester - hvordan lykkes vi?" vil utforske hvordan vi kan lykkes med tverretatlig utviklingsarbeid til det beste for brukerne, når etatene har hver sine avgrensende samfunnsoppdrag, styringslinjer, målsetninger og budsjetter. Etablering av sammenhengende tjenester vil være en bærebjelke i arbeidet, men noe som vil utfordre den etablerte organiserings- og ansvarsinndeling, og måten man samhandler og leverer tjenester til brukerne. Informasjon/tips til leverandører StimuLab-midlene skal gå til å kjøpe kompetanse i markedet. For dere som er eller ønsker å bli leverandører på StimuLab-prosjekter - les mer om tips, informasjon og tidligere stilte spørsmål her: https://www.digdir.no/innovasjon/leverandorer/1885
Procedure identifier
2021-375252
Internal identifier
21/00683
Type of procedure
Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Konsulentvirksomhet i forbindelse med design
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
P 01-21 Tildeling: Tverrsektoriell styring og utvikling av sammenhengende tjenester - SKD, NAV og BR
Description
Prosjektet Skatteetaten har gjennom konseptvalgutredningen «Fremtidens innkreving» adressert behovet for modernisering av innkrevingsområdet i Norge. Det er et ambisiøst konsept med visjonen «Innkreving bare skjer» som del av brukers økosystem, og skal være gjennomført i 2028. Å gjennomføre en digital transformasjon er ikke det samme som å digitalisere dagens tjenester og prosesser. I dag kan det være lett å overse eller velge bort gode ideer og innovative løsningsforslag som medfører transformasjon, fordi vi ikke har gode nok metoder for å håndtere styring og utvikling av tverrsektorielle utfordringer. Vi har derfor behov for å utvikle gode og effektive styringsformer som gjør digital transformasjon mulig. StimuLab-prosjektet skal utforske nye og andre metoder og modeller for styring og utvikling, som må ivareta hele spennet fra der innovasjonen skjer (gjennom konsepter, løsningsforslag og smidig utvikling), til den overordnede styringen som vedtar endringsforslagene. I tillegg til styring, er modning og eierskap til arbeid, og oppslutning om mål og løsningskonsepter, viktige suksessfaktorer for å lykkes med samhandling og utviklingsarbeid på tvers av sektorer. Programmet Fremtidens innkreving har definert en innovativ arbeidsform som en viktig suksessfaktor. Programmet vil anvende metoder, bruke en arbeidsform, og gi tid og handlingsrom som gjør digital transformasjon mulig. Metode/rammeverk utviklet i StimuLab-prosjektet vil bli pilotert gjennom arbeidet i Fremtidens innkreving. Mål for anskaffelsen Gjennom denne anskaffelsen ønsker vi å få inn riktig kompetanse for å få gjennomført et godt StimuLab-prosjekt. Alle StimuLab- prosjekter skal følge den triple diamanten og leverandøren må tilby kompetanse på gjennomføring av alle diamantene, selv om vi ved oppstart av prosjektet ikke vet hva leveransen er. Diagnosefasen vil avdekke hva leveransen vil være og hvor langt man kommer i implementering. Siden prosjektet er en del av StimuLab, skal det ha en åpen og eksperimenterende tilnærming og det er derfor ikke gitt på forhånd hva den konkrete leveransen i hvert prosjekt vil være. Men prosjektene skal resultere i en forankret og forpliktet løsning som enten er implementert eller skal implementeres, eller en plattform for videreutvikling. Dette vil avhenge av prosjektets kompleksitet og størrelse og avdekkes nærmere i diagnosefasen. Roller og ansvar Oppdragsgivere er Skattetaten, NAV og Brønnøysundregistrene Digdir gjennomførte denne anskaffelsen på vegne av oppdragsgiver, som del av StimuLab. Budsjett: kr 3.100.000,- + opsjon på inntil kr 3.100.000,-. ekskl.mva. Avtalens varighet: Kontrakten skal vare 1 år med mulighet for forlengelse inntil 1 + 1 år.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Konsulentvirksomhet i forbindelse med design
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Kontrakten kan forlenges med inntil 1+1 år og har en opsjon på inntil kr 3.100.000,-. Opsjonen kan løses ut helt eller delvis i løpet av 3 år.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.6 Generell informasjon
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.10 Award criteria
Criterion
Type
Quality
Description
Oppdragsforståelse
Weight (percentage, exact)
50
Criterion
Type
Quality
Description
Sammensetning av team, kompetanse, kapasitet
Weight (percentage, exact)
40
Criterion
Type
Price
Weight (percentage, exact)
10
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Del 6: Results
Value of all contracts awarded in this procedure
6 200 000 NOK
6.1 Result Lot Identifier LOT-0000
At least one winner was chosen.
6.1.2 Information about winners
Winner
Official name
[ Agenda Kaupang AS ] ---
Identifier of lot or group of lots
LOT-0000
Value of the result
6 200 000 NOK
Subcontracting
no
Subcontracting value is known
0
Subcontracting percentage is known
0
Contract information
Title
[ P 01-21 Oppdrag: Tverrsektoriell styring og utvikling av sammenhengende tjenester - SKD, NAV og BR ] ---
Date of the conclusion of the contract
2021-11-09
The contract is awarded within a framework agreement
false
6.1.4 Statistical information
Received tenders or requests to participate
Type of received submissions
Tenders
Number of tenders or requests to participate received
2
Type of received submissions
Tenders from micro, small or medium tenderers
Number of tenders or requests to participate received
1
Type of received submissions
Tenders from tenderers registered in other European Economic Area countries than the country of the buyer
Number of tenders or requests to participate received
2
Type of received submissions
Tenders from tenders registered in countries outside of the European Economic Area
Number of tenders or requests to participate received
0
Type of received submissions
Tenders submitted electronically
Number of tenders or requests to participate received
2
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Digitaliseringsdirektoratet
Registration number
991825827
Postal address
Grev Wedels plass 9
Town
OSLO
Postcode
0151
Country
Norge
Contact point
Per Erik Skogan
per.erik.asko.skogan@digdir.no
Telephone
+47 22451000
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Agenda Kaupang AS
Size of the economic operator
sme
Town
Oslo
Country
Norge
Roles of this organisation
Winner of these lots
LOT-0000
8.1 ORG-0003
Official name
Halogen AS
Size of the economic operator
sme
Town
Oslo
Country
Norge
Roles of this organisation
Winner of these lots
LOT-0000
8.1 ORG-0004
Official name
Holte Consulting AS
Size of the economic operator
sme
Town
Oslo
Country
Norge
Roles of this organisation
Winner of these lots
LOT-0000
8.1 ORG-0005
Official name
Oslo tingrett
Town
OSLO
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-375252 01
Form type
Result
Notice type
Contract or concession award notice – standard regime
Notice dispatch date
10.11.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
2021/S 138-368595
Publication date
10.11.2021
Digitaliseringsdirektoratet
Tildelt til:
Agenda Kaupang AS, Halogen AS, Holte Consulting AS
Antall mottatte kvalifikasjonssøknader : 2
Antall mottatte tilbud: 2
- Referanse
- 2021-375252
- Kunngjøringsdato
- 10.11.2021
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av kontraktsinngåelse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.