Klienter og skjermer - nasjonal anskaffelse
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Nasjonal rammeavtale for anskaffelse av klienter og skjermer for helsesektoren.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Klienter og skjermer - nasjonal anskaffelse
Description
Nasjonal rammeavtale for anskaffelse av klienter og skjermer for helsesektoren.
Procedure identifier
2021-358972
Internal identifier
2019/1675
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Dataskjermer
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
300 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Klienter og skjermer - nasjonal anskaffelse
Description
Nasjonal rammeavtale for anskaffelse av klienter og skjermer for helsesektoren. Anskaffelsen omfatter stasjonære og bærbare datamaskiner samt dataskjermer. Se konkurransegrunnlag for nærmere informasjon.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Dataskjermer
Additional classification
Bærbare datamaskiner
Additional classification
Notatblokk-PC
Additional classification
Stasjonære datamaskiner
5.1.2 Place of performance
Postal address
Vadsø
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Kan forlenges i ytterligere 2 år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
300 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Tilbyder skal være en lovlig etablert virksomhet. Tilbyder skal levere følgende dokumentasjon: Norsk tilbyder skal fremlegge oppdatert firmaattest. Utenlandsk tilbyder skal fremlegge attest(er) for lovbestemt registrering i etableringslandet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell soliditet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Tilbyder skal levere følgende dokumentasjon: Siste avlagte årsregnskap med noter inkludert revisorerklæring. Resultatregnskap og balanse siste halvår dersom det er mer enn seks måneder siden siste årsregnskap. Dersom Tilbyder har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen Oppdragsgiver har krevd over, kan Tilbyder godtgjøre sin økonomiske og finansielle kapasitet ved ethvert annet dokument, herunder for eksempel ved en morselskapsgaranti, bankgaranti, mv. Oppdragsgiver vil i vurderingen bl.a. vektlegge om tilbyder har lønnsom drift, positiv kontantstrøm siste år, og positiv egenkapital.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Det er et krav at Tilbyder har: a) minimum 20 millioner i årlig omsetning b) positiv egenkapital
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Tilbyder skal ha tilstrekkelig evne og kapasitet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Oppdragsgiver vil her vurdere Tilbyders erfaring med levering av den ytelse konkurransen omfatter. Tilbyder skal levere følgende dokumentasjon: En oversikt over de viktigste vareleveransene eller tjenestene som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Vareleveranser bør være av tilsvarende størrelse og kompleksitet som oppdragsgiver. Oppdragsgiver forbeholder seg rett til å kontakte kundene på oppgitte vareleveranser. En beskrivelse av teknisk personell eller tekniske enheter, særlig dem som er ansvarlige for kvalitetskontrollen, som leverandøren råder over til å utføre kontrakten; En beskrivelse av miljøledelsestiltak;
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/150701287.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
Danish, English, norsk, Swedish
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
06.04.2021 12:00:00+02:00
Information about public opening
Date/time
06.04.2021 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Mediation organisation
[ Klagenemda for offentlige anskaffelser ] ---
Review organisation
[ Østfinnmark tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---
Organisation providing more information on the review procedures
[ Sykehusinnkjøp HF ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Postal address
Postboks 40
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
Contact point
Postmottak Sykehusinnkjøp
post@sykehusinnkjop.no
Telephone
+47 78950700
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Buyer
8.1 ORG-0002
Official name
Østfinnmark tingrett
Town
VADSØ
Country
Norge
Roles of this organisation
8.1 ORG-0003
Official name
Klagenemda for offentlige anskaffelser
Town
Bergen
Country
Norge
Roles of this organisation
8.1 ORG-0004
Official name
Sykehusinnkjøp HF
Postal address
Postboks 40
Town
Vadsø
Postcode
9811
Country
Norge
bjorn.breivik@sykehusinnkjop.no
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-358972 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
01.03.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
2020/S 106-258223
Publication date
01.03.2021
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2021-358972
- Kunngjøringsdato
- 01.03.2021
- Estimert verdi
- 300 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter