Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterMøbler - dynamisk innkjøpsordning
Konkurranse
Dynamisk innkjøpsordning
Aktiv
Kunngjort i EØS

Møbler - dynamisk innkjøpsordning

Informasjonen på denne siden kan være utdatert

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Dynamisk innkjøpsordning for møbler til kontor, skoler, barnehager og institusjoner. Ordningen vil gjelde for kjøp av møbler over kr 60 000 eks. mva. Kjøp under kr 60 000 eks. mva. foretas på rammeavtale

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Moss kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Møbler - dynamisk innkjøpsordning

Description

Dynamisk innkjøpsordning for møbler til kontor, skoler, barnehager og institusjoner. Ordningen vil gjelde for kjøp av møbler over kr 60 000 eks. mva. Kjøp under kr 60 000 eks. mva. foretas på rammeavtale

Procedure identifier

2020-380015

Internal identifier

20/380

Type of procedure

Restricted

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Møbler

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Visma kunngjøring: https://opic.com/id/aflssfzgwz

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Møbler - dynamisk innkjøpsordning

Description

Dynamisk innkjøpsordning for møbler til kontor, skoler, barnehager og institusjoner.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Møbler

Additional classification

Kontormøbler

Additional classification

Dagligstuemøbler

Additional classification

Diverse møbler og utstyr

Additional classification

Diverse møbler

Additional classification

Møbler til møterom

Additional classification

Skolemøbler

Additional classification

Barnehagemøbler

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Start date

1900-01-01

End date

28.02.2030

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest utstedt av Brønnøysundregistrene. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Kredittvurderingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Vurderingen skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tidspunktet for forespørsel om opptak i ordningen. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post, slik at de kan kontaktes for evt. referanseinnhenting) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Krav: Leverandør skal ha et kvalitetssikringssystem tilpasset leveransen. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring. Hvis leverandøren er sertifisert i henhold til ISO 9001 eller tilsvarende kvalitetssikringsstandarder, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat. Krav: Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem som sikrer at leverandøren er egnet til å oppfylle de etiske kontraktsvilkårene. Se "Etiske kontraktsvilkår". Dette innebærer at leverandøren skal ha metoder for kvalitetssikring som beskriver hvordan selskapet arbeider for å etterleve krav til etisk handel i virksomheten og leverandørkjeden. For å innfri kravet må leverandøren oppfylle fire delkrav knyttet til følgende forhold: 1. System for sporbarhet i leverandørkjeden. 2. Retningslinjer for etisk handel. 3. Formidling av retningslinjer for etisk handel. 4. Oppfølging av retningslinjer for etisk handel. Dokumentasjonskrav: For beskrivelse av delkrav med tilhørende dokumentasjonskrav, se vedlagt dokument "Kvalitetssikringssystem for etisk handel - delkrav". Dokumentet «Kvalitetsikringssystem for etisk handel – svarskjema» benyttes ved dokumentasjon på oppfyllelse av krav, se vedlegg. Krav: Leverandør skal ha et miljøledelsessystem tilpasset leveransen. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens metoder for miljøledelse. Hvis leverandøren er sertifisert i henhold til EMAS, ISO 14001, Miljøfyrtårn eller tilsvarende miljøledelsessystemer/-standarder, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.com/public/list_public_publications.aspx?FromPublic=true&OrganizationID=500213311 ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

28.02.2030 23:59:00+01:00

Deadline until which the tender must remain valid

64 DAY

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

Dynamic purchasing system, only usable by buyers listed in this notice

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Moss tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Moss kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Moss kommune

Registration number

920 817 521

Postal address

Postboks 175

Town

Moss

Postcode

1501

Country

Norge

Contact point

Vivian Stenberg Lindgren

Email

innkjop@moss.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Moss tingrett

Postal address

Postboks 338

Town

Moss

Postcode

1502

Country

Norge

Email

mosspost@domstol.no

Telephone

+47 69026220

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2020-380015 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

31.01.2020 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

31.01.2020

Moss kommune

Kvalifikasjonsfrist:

28.02.2030

Referanse
2020-380015
Kunngjøringsdato
31.01.2020
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Dynamisk innkjøpsordning
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter