Møbler - dynamisk innkjøpsordning
Versjonshistorikk
Informasjonen på denne siden kan være utdatert
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Dynamisk innkjøpsordning for møbler til kontor, skoler, barnehager og institusjoner. Ordningen vil gjelde for kjøp av møbler over kr 60 000 eks. mva. Kjøp under kr 60 000 eks. mva. foretas på rammeavtale
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Moss kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Møbler - dynamisk innkjøpsordning
Description
Dynamisk innkjøpsordning for møbler til kontor, skoler, barnehager og institusjoner. Ordningen vil gjelde for kjøp av møbler over kr 60 000 eks. mva. Kjøp under kr 60 000 eks. mva. foretas på rammeavtale
Procedure identifier
2020-380015
Internal identifier
20/380
Type of procedure
Restricted
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Møbler
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Visma kunngjøring: https://opic.com/id/aflssfzgwz
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Møbler - dynamisk innkjøpsordning
Description
Dynamisk innkjøpsordning for møbler til kontor, skoler, barnehager og institusjoner.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Møbler
Additional classification
Kontormøbler
Additional classification
Dagligstuemøbler
Additional classification
Diverse møbler og utstyr
Additional classification
Diverse møbler
Additional classification
Møbler til møterom
Additional classification
Skolemøbler
Additional classification
Barnehagemøbler
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Start date
1900-01-01
End date
28.02.2030
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest utstedt av Brønnøysundregistrene. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Kredittvurderingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Vurderingen skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tidspunktet for forespørsel om opptak i ordningen. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post, slik at de kan kontaktes for evt. referanseinnhenting) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Krav: Leverandør skal ha et kvalitetssikringssystem tilpasset leveransen. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring. Hvis leverandøren er sertifisert i henhold til ISO 9001 eller tilsvarende kvalitetssikringsstandarder, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat. Krav: Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem som sikrer at leverandøren er egnet til å oppfylle de etiske kontraktsvilkårene. Se "Etiske kontraktsvilkår". Dette innebærer at leverandøren skal ha metoder for kvalitetssikring som beskriver hvordan selskapet arbeider for å etterleve krav til etisk handel i virksomheten og leverandørkjeden. For å innfri kravet må leverandøren oppfylle fire delkrav knyttet til følgende forhold: 1. System for sporbarhet i leverandørkjeden. 2. Retningslinjer for etisk handel. 3. Formidling av retningslinjer for etisk handel. 4. Oppfølging av retningslinjer for etisk handel. Dokumentasjonskrav: For beskrivelse av delkrav med tilhørende dokumentasjonskrav, se vedlagt dokument "Kvalitetssikringssystem for etisk handel - delkrav". Dokumentet «Kvalitetsikringssystem for etisk handel – svarskjema» benyttes ved dokumentasjon på oppfyllelse av krav, se vedlegg. Krav: Leverandør skal ha et miljøledelsessystem tilpasset leveransen. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens metoder for miljøledelse. Hvis leverandøren er sertifisert i henhold til EMAS, ISO 14001, Miljøfyrtårn eller tilsvarende miljøledelsessystemer/-standarder, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.com/public/list_public_publications.aspx?FromPublic=true&OrganizationID=500213311 ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
28.02.2030 23:59:00+01:00
Deadline until which the tender must remain valid
64 DAY
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
Dynamic purchasing system, only usable by buyers listed in this notice
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Moss tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Moss kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Moss kommune
Registration number
920 817 521
Postal address
Postboks 175
Town
Moss
Postcode
1501
Country
Norge
Contact point
Vivian Stenberg Lindgren
innkjop@moss.kommune.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Moss tingrett
Postal address
Postboks 338
Town
Moss
Postcode
1502
Country
Norge
mosspost@domstol.no
Telephone
+47 69026220
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2020-380015 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
31.01.2020 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
31.01.2020
Moss kommune
Kvalifikasjonsfrist:
28.02.2030
- Referanse
- 2020-380015
- Kunngjøringsdato
- 31.01.2020
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Dynamisk innkjøpsordning
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter