Helsevikarer og merkantile vikarer
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransen gjelder levering av helsevikarer og merkantile vikarer til Lillestrøm kommune, Nittedal kommune og Enebakk kommune. For Aurskog Høland kommune gjelder rammeavtalen kun for levering av helsevikarer. På bakgrunn av tidligere års statistikk utgjør forbruket for Lillestrøm kommune:- Helsevikarer: NOK 9.000.000 eks. mva pr. år - Merkantile vikarer: ca. NOK 10.000.000 eks mva. pr. år. Nittedal kommune:- Helsevikarer: NOK 4.800.000 eks. mva pr. år - Merkantile vikarer: ca. NOK 680.000 eks mva. pr. år. Enebakk kommune:- Helsevikarer: NOK 1.800.000 eks. mva pr. år - Merkantile vikarer: ca. NOK 420.000 eks mva. pr. år. Aurskog Høland: - Helsevikarer: NOK 8.500.000 eks. mva pr. år. Volumet er et estimat og er ikke bindende. Uttaket kan variere i forhold til omfang og behov i avtaleperioden. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Lillestrøm Kommune] ---
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Helsevikarer og merkantile vikarer
Description
Konkurransen gjelder levering av helsevikarer og merkantile vikarer til Lillestrøm kommune, Nittedal kommune og Enebakk kommune. For Aurskog Høland kommune gjelder rammeavtalen kun for levering av helsevikarer. På bakgrunn av tidligere års statistikk utgjør forbruket for Lillestrøm kommune:- Helsevikarer: NOK 9.000.000 eks. mva pr. år - Merkantile vikarer: ca. NOK 10.000.000 eks mva. pr. år. Nittedal kommune:- Helsevikarer: NOK 4.800.000 eks. mva pr. år - Merkantile vikarer: ca. NOK 680.000 eks mva. pr. år. Enebakk kommune:- Helsevikarer: NOK 1.800.000 eks. mva pr. år - Merkantile vikarer: ca. NOK 420.000 eks mva. pr. år. Aurskog Høland: - Helsevikarer: NOK 8.500.000 eks. mva pr. år. Volumet er et estimat og er ikke bindende. Uttaket kan variere i forhold til omfang og behov i avtaleperioden. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Procedure identifier
2020-362331
Internal identifier
19/215
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Formidling av pleiepersonal
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Visma kunngjøring: https://opic.com/id/aftagjehxn
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Helsevikarer og merkantile vikarer
Description
Deltilbud/grupper Det er anledning til å gi tilbud på en eller flere grupper. Det kan ikke gis deltilbud innen den enkelte gruppe, og ei heller alternative eller parallelle tilbud pr. gruppe. Det skal inngås kontrakter i følgende grupper:Gruppe 1: Helsevikarer; Sykepleier/spesialsykepleier/helsesykepleiereGruppe 2: Merkantile vikarer; Barnehagelærere, SFO- og barnehageassistenterOppdragsgiver forbeholder seg retten til å dele kontrakten mellom flere leverandører og anta hele eller deler av et tilbud.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Formidling av pleiepersonal
Additional classification
Tjenesteytelser innen helsevesenet
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Start date
16.04.2020
End date
15.04.2022
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
2 utvidels/er á 12 måneder
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. Dette gjelder også for eventuelle underleverandører du trenger for å oppfylle kontrakten. Dette kravet gjelder kun for norske leverandører, jf. FOA §7-2. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten. Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Leverandøren skal ha et tilfredsstillende kvalitetssikringssystem (ESPD: Del IV B.58-4) . Dokumentasjonskrav:Tilbyder skal, på oppdragsgivers forespørsel, dokumentere dette ved å fremlegge en beskrivelse, på ca. 1 A4-side, av sitt kvalitetssikringssystem, herunder fremlegge eventuelle sertifiseringer, f.eks. ISO eller tilsvarende. Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Leverandøren skal være registrert i Arbeidstilsynets melde-og registreringsordning for vikarbyrå/bemanningsforetak. Dokumentasjonskrav:Dokumentasjon for registrering i arbeidstilsynets melde-og registreringsordning for vikarbyrå/bemanningsforetak.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=aftagjehxn ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
23.03.2020 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
91 DAY
Information about public opening
Date/time
23.03.2020 12:01:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ NEDRE ROMERIKE TINGRETT ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Lillestrøm Kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Lillestrøm Kommune
Registration number
820 710 592
Postal address
Jonas Lies gate 18
Town
Lillestrøm
Postcode
2000
Country
Norge
Contact point
Therese Nguyen
therese@innkjopskontoret.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
NEDRE ROMERIKE TINGRETT
Town
Lillestrøm
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2020-362331 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
19.02.2020 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
19.02.2020
Lillestrøm Kommune
- Referanse
- 2020-362331
- Kunngjøringsdato
- 19.02.2020
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter