Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterHelsevikarer og merkantile vikarer
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Helsevikarer og merkantile vikarer

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransen gjelder levering av helsevikarer og merkantile vikarer til Lillestrøm kommune, Nittedal kommune og Enebakk kommune. For Aurskog Høland kommune gjelder rammeavtalen kun for levering av helsevikarer. På bakgrunn av tidligere års statistikk utgjør forbruket for Lillestrøm kommune:- Helsevikarer: NOK 9.000.000 eks. mva pr. år - Merkantile vikarer: ca. NOK 10.000.000 eks mva. pr. år. Nittedal kommune:- Helsevikarer: NOK 4.800.000 eks. mva pr. år - Merkantile vikarer: ca. NOK 680.000 eks mva. pr. år. Enebakk kommune:- Helsevikarer: NOK 1.800.000 eks. mva pr. år - Merkantile vikarer: ca. NOK 420.000 eks mva. pr. år. Aurskog Høland: - Helsevikarer: NOK 8.500.000 eks. mva pr. år. Volumet er et estimat og er ikke bindende. Uttaket kan variere i forhold til omfang og behov i avtaleperioden. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Lillestrøm Kommune] ---

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Helsevikarer og merkantile vikarer

Description

Konkurransen gjelder levering av helsevikarer og merkantile vikarer til Lillestrøm kommune, Nittedal kommune og Enebakk kommune. For Aurskog Høland kommune gjelder rammeavtalen kun for levering av helsevikarer. På bakgrunn av tidligere års statistikk utgjør forbruket for Lillestrøm kommune:- Helsevikarer: NOK 9.000.000 eks. mva pr. år - Merkantile vikarer: ca. NOK 10.000.000 eks mva. pr. år. Nittedal kommune:- Helsevikarer: NOK 4.800.000 eks. mva pr. år - Merkantile vikarer: ca. NOK 680.000 eks mva. pr. år. Enebakk kommune:- Helsevikarer: NOK 1.800.000 eks. mva pr. år - Merkantile vikarer: ca. NOK 420.000 eks mva. pr. år. Aurskog Høland: - Helsevikarer: NOK 8.500.000 eks. mva pr. år. Volumet er et estimat og er ikke bindende. Uttaket kan variere i forhold til omfang og behov i avtaleperioden. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Procedure identifier

2020-362331

Internal identifier

19/215

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Formidling av pleiepersonal

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Visma kunngjøring: https://opic.com/id/aftagjehxn

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Helsevikarer og merkantile vikarer

Description

Deltilbud/grupper Det er anledning til å gi tilbud på en eller flere grupper. Det kan ikke gis deltilbud innen den enkelte gruppe, og ei heller alternative eller parallelle tilbud pr. gruppe. Det skal inngås kontrakter i følgende grupper:Gruppe 1: Helsevikarer; Sykepleier/spesialsykepleier/helsesykepleiereGruppe 2: Merkantile vikarer; Barnehagelærere, SFO- og barnehageassistenterOppdragsgiver forbeholder seg retten til å dele kontrakten mellom flere leverandører og anta hele eller deler av et tilbud.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Formidling av pleiepersonal

Additional classification

Tjenesteytelser innen helsevesenet

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Start date

16.04.2020

End date

15.04.2022

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

2 utvidels/er á 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. Dette gjelder også for eventuelle underleverandører du trenger for å oppfylle kontrakten. Dette kravet gjelder kun for norske leverandører, jf. FOA §7-2. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten. Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Leverandøren skal ha et tilfredsstillende kvalitetssikringssystem (ESPD: Del IV B.58-4) . Dokumentasjonskrav:Tilbyder skal, på oppdragsgivers forespørsel, dokumentere dette ved å fremlegge en beskrivelse, på ca. 1 A4-side, av sitt kvalitetssikringssystem, herunder fremlegge eventuelle sertifiseringer, f.eks. ISO eller tilsvarende. Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Leverandøren skal være registrert i Arbeidstilsynets melde-og registreringsordning for vikarbyrå/bemanningsforetak. Dokumentasjonskrav:Dokumentasjon for registrering i arbeidstilsynets melde-og registreringsordning for vikarbyrå/bemanningsforetak.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=aftagjehxn ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

23.03.2020 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

91 DAY

Information about public opening

Date/time

23.03.2020 12:01:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ NEDRE ROMERIKE TINGRETT ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Lillestrøm Kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Lillestrøm Kommune

Registration number

820 710 592

Postal address

Jonas Lies gate 18

Town

Lillestrøm

Postcode

2000

Country

Norge

Contact point

Therese Nguyen

Email

therese@innkjopskontoret.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

NEDRE ROMERIKE TINGRETT

Town

Lillestrøm

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2020-362331 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

19.02.2020 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

19.02.2020

Lillestrøm Kommune

Referanse
2020-362331
Kunngjøringsdato
19.02.2020
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter