Pasientreiser på vei: konkurransedokument på høring
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Sykehusinnkjøp HF har i samarbeid med Pasientreiser HF et pågående prosjekt der formålet er å se på mulighetene for å harmonisere og standardisere rammeverket for fremtidige anbudsdokumenter innen pasientreiser på vei. I dette arbeidet er det i oppdragsgivers interesse å ha en dialog med interessenter på leverandørsiden og virksomheter som gjennomfører anskaffelser av tilsvarende tjenester. Som et ledd i denne prosessen inviteres interessenter derfor til å gi innspill til malverket.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Sykehusinnkjøp HF] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Pasientreiser på vei: konkurransedokument på høring
Description
Sykehusinnkjøp HF har i samarbeid med Pasientreiser HF et pågående prosjekt der formålet er å se på mulighetene for å harmonisere og standardisere rammeverket for fremtidige anbudsdokumenter innen pasientreiser på vei. I dette arbeidet er det i oppdragsgivers interesse å ha en dialog med interessenter på leverandørsiden og virksomheter som gjennomfører anskaffelser av tilsvarende tjenester. Som et ledd i denne prosessen inviteres interessenter derfor til å gi innspill til malverket.
Internal identifier
1210018
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Veitransporttjenester
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 3: Part
3.1 Part PAR-0000
Title
Pasientreiser på vei: konkurransedokument på høring
Description
Sykehusinnkjøp HF har i samarbeid med Pasientreiser HF et pågående prosjekt der formålet er å se på mulighetene for å harmonisere og standardisere rammeverket for fremtidige anbudsdokumenter innen pasientreiser på vei. I dette arbeidet er det i oppdragsgivers interesse å ha en dialog med interessenter på leverandørsiden og virksomheter som gjennomfører anskaffelser av tilsvarende tjenester. Som et ledd i denne prosessen inviteres interessenter derfor til å gi innspill til malverket
3.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Veitransporttjenester
Additional classification
Taxitjenester
Additional classification
Passasjertransport utenfor rutetider
3.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
3.1.6 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/165363 ] ---
3.1.9 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
Sykehusinnkjøp HF
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Sykehusinnkjøp HF
Registration number
916 879 067
Postal address
Hermetikken
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
Contact point
Hanna Udnæs Hoel
hanhoe@sykehusinnkjop.no
Telephone
+47 99745961
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2020-306929 01
Form type
Planning
Notice type
Prior information notice or a periodic indicative notice used only for information
Notice dispatch date
27.02.2020 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
27.02.2020
Sykehusinnkjøp HF
- Referanse
- 2020-306929
- Kunngjøringsdato
- 27.02.2020
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Veiledende kunngjøring
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter