219675 Oppgradering/tilrettelegging for måling av gatelys i Gjøvik kommune
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Gjøvik kommune skal oppgradere/tilrettelegge 18 av sine gatelysanlegg i forbindelse med pålegg om måling av gatelys.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Gjøvikregionen - Anskaffelser] ---
1.1 Buyer
Official name
[Gjøvik kommune] ---
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
219675 Oppgradering/tilrettelegging for måling av gatelys i Gjøvik kommune
Description
Gjøvik kommune skal oppgradere/tilrettelegge 18 av sine gatelysanlegg i forbindelse med pålegg om måling av gatelys.
Procedure identifier
2019-326381
Internal identifier
2019/6395
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Works
Main classification
Bygge- og anleggsvirksomhet
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
219675 Oppgradering/tilrettelegging for måling av gatelys i Gjøvik kommune
Description
GENERELLE FELLESBESTEMMELSER Der hvor standarden gir rom for alternativer, velges dette av entreprenøren. Med mindre annet er angitt omfatter de enkelte postene komplett levering, montering og idriftsetting inkl. merking, rengjøring etc. Avvik fra standarden blir beskrevet under [spesielle krav] i beskrivelsesteksten for den aktuelle komponent eller utførelse. Enhetsprisene skal inkludere komplett rigg, drift og nedrigging iht. NS3420. Der hvor ytelser/delprodukter ikke er kodet gjelder likevel standardens krav der disse er relevante. Adresseliste, kart samt beskrivelse utfyller hverandre. Tilbudt utstyr skal være miljømessig gode produkter. Alle relevante lover, forskrifter og standarder skal følges. Alt utstyr skal være CE-merket. Utstyrsleverandørenes monterings- og bruksanvisning skal følges. Alt utstyr skal tilfredsstille EMC-direktivet med hensyn til elektromekanisk støy. Tilbudt utstyr er i enkelte poster bedt angitt med type, disse feltene skal fylles ut for alle poster der dette er angitt. Arbeidene skal utføres på en fagmessig god måte med anerkjente metoder, estetikk og utførelse. Dette vil være et fokusområde under ferdigbefaring/overtakelse. Alle anlegg skal leveres ferdig idriftsatt og testet. Alle skap skal rengjøres før overlevering. Garantitid 5 år. KRAV TIL ELEKTROENTREPRENØR Utførende elektroentreprenør skal være godkjent elektroinstallatør iht. gjeldende regelverk, deriblant: Forskrift om elektroforetak og kvalifikasjonskrav for arbeid knyttet til elektriske anlegg og elektrisk utstyr (FKE). Elektroentreprenør skal være registrert i Elvirksomhetsregisteret i DSB Det kreves at installatør har rutiner for kvalitetssikring og at det fortløpende dokumenteres at disse blir fulgt. Før arbeidet starter plikter utførende og framlegge dokumentasjon på gjennomført FSE-kurs, Førstehjelpskurs, dokumentasjon på sikkerhetsopplæring av arbeidsutstyr (lift m.m.) og eventuelt fallsikringskurs dersom dette blir nødvendig. Utførende elektroentreprenør utfører meldingshåndtering mot Eidsiva nett. Flere av anleggene befinner seg i fellesføringsmaster, dette medfører at tilbyder må innhente nødvendig tillatelse av Eidsiva Nett for å kunne utføre arbeid på disse anleggene. Denne tillatelsen skal skriftlig framlegges for byggherre før eventuelt oppstart. Seriøsitetsbestemmelsene for Gjøvik kommune gjelder i forbindelse med gjennomføringen, se vedlegg FRAMDRIFT Oppstart 02.12. 2019 Ferdigstilling senest 15.05.2020
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Works
Main classification
Bygge- og anleggsvirksomhet
Additional classification
Utendørsbelysning
Additional classification
Lysanlegg
Additional classification
Installasjon av elektriske ledninger og armaturer
Additional classification
Installasjon av belysning og elektriske signalanlegg
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Innlandet (NO020)
5.1.3 Estimated duration
Start date
02.12.2019
End date
15.05.2020
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/114748830.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Deadline for receipt of tenders
30.10.2019 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Gjøvikregionen - Anskaffelser ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Gjøvikregionen - Anskaffelser
Registration number
940155223
Postal address
Kauffelds plass 1
Town
GJØVIK
Postcode
2815
Country
Norge
Contact point
Torbjørn Furuly
torbjorn.furuly@gjovik.kommune.no
Telephone
+47 90231666
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Buyer
8.1 ORG-0002
Official name
Gjøvik kommune
Postal address
Postboks 630
Town
Gjøvik
Postcode
2810
Country
Norge
Contact point
Jørn Håvard Øversveen
jorn-havard.oversveen@gjovik.kommune.no
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-326381 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
02.10.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
02.10.2019
Gjøvikregionen - Anskaffelser, Gjøvik kommune
- Referanse
- 2019-326381
- Kunngjøringsdato
- 02.10.2019
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter