Sak/arkiv-system
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransen gjelder avtale om levering av saksbehandling- og arkivløsning iht Noark5. Dette innebærer løsning for datafangst, saksbehandling, arbeidsprosesstøtte, digital ekspedering og signering, tilgang til nasjonale felleskomponenter, journalføring og arkivering. Løsningen skal ivareta journalføringsplikten og arkiveringsplikten for fagsystemer gjennom integrasjoner.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Lyngen kommune] ---
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Sak/arkiv-system
Description
Konkurransen gjelder avtale om levering av saksbehandling- og arkivløsning iht Noark5. Dette innebærer løsning for datafangst, saksbehandling, arbeidsprosesstøtte, digital ekspedering og signering, tilgang til nasjonale felleskomponenter, journalføring og arkivering. Løsningen skal ivareta journalføringsplikten og arkiveringsplikten for fagsystemer gjennom integrasjoner.
Procedure identifier
2019-315794
Internal identifier
19/084
Type of procedure
Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Informasjonssystemer
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afqqkjajki
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Sak/arkiv-system
Description
Det er sterkt fokus på effektive arbeidsprosesser i kommunen, og Noark5 sak- og arkivløsning skal understøtte dette. Løsningen skal integreres tett med administrative fagsystemer (f.eks. HR/Økonomi) bl.a. for å redusere dobbeltregistreringer og unødvendige arbeidsprosesser, og med fagsystemer innen oppvekstområdet og helsetjenesten m.fl. for å sikre datafangst, standardisert arkivering og standardiserte uttrekk for overføring til depot. Ny løsning skal være i full drift med integrasjoner 1.4.2020. I testmiljø skal løsningen være komplett og klare for testing og oppstart av integrasjonsarbeider mot fagsystemer senest 3 måneder før idriftsetting. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å bestemme når de forskjellige delene av systemet skal tas i bruk. Implementering vil bli avtalt med ny leverandør. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Informasjonssystemer
Additional classification
Programvare for dokumentopprettelse, tegning, bilde, tidsplanlegging og produktivitet
Additional classification
Programvare for dokumentadministrasjon
Additional classification
Dokumenthåndteringssystem
Additional classification
Utviklingstjenester relatert til Programvare for dokumentopprettelse, tegning, bilde, tidsplanlegging og produktivitet
Additional classification
Utviklingstjenester relatert til Programvare for håndtering av kundekontakter
Additional classification
System- og støttetjenester
Additional classification
Programvarerelaterte tjenester
Additional classification
Implementering av programvare
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Opsjon for eByggesak og ePlansak, se konkurransegrunnlag og prisskjema.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Troms og Finnmark (NO074)
5.1.3 Estimated duration
Start date
16.09.2019
End date
31.12.2099
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
(ESPD: Del II A.e) Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. (ESPD: Del IV B.58-3) Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.com/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afqqkjajki ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
Tillatt
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
25.06.2019 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
111 DAY
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Innkjøpskontoret AS ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Lyngen kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Lyngen kommune
Registration number
840 014 932
Postal address
Strandveien 24
Town
Lyngseid
Postcode
9060
Country
Norge
Contact point
Roy Pettersen
roy@innkjopskontoret.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Innkjøpskontoret AS
Town
Gjellumlia 10a HEGGEDAL
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-315794 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
27.05.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
27.05.2019
Lyngen kommune
- Referanse
- 2019-315794
- Kunngjøringsdato
- 27.05.2019
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter