Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterSak/arkiv-system
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Sak/arkiv-system

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransen gjelder avtale om levering av saksbehandling- og arkivløsning iht Noark5. Dette innebærer løsning for datafangst, saksbehandling, arbeidsprosesstøtte, digital ekspedering og signering, tilgang til nasjonale felleskomponenter, journalføring og arkivering. Løsningen skal ivareta journalføringsplikten og arkiveringsplikten for fagsystemer gjennom integrasjoner.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Lyngen kommune] ---

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Sak/arkiv-system

Description

Konkurransen gjelder avtale om levering av saksbehandling- og arkivløsning iht Noark5. Dette innebærer løsning for datafangst, saksbehandling, arbeidsprosesstøtte, digital ekspedering og signering, tilgang til nasjonale felleskomponenter, journalføring og arkivering. Løsningen skal ivareta journalføringsplikten og arkiveringsplikten for fagsystemer gjennom integrasjoner.

Procedure identifier

2019-315794

Internal identifier

19/084

Type of procedure

Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Informasjonssystemer

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afqqkjajki

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Sak/arkiv-system

Description

Det er sterkt fokus på effektive arbeidsprosesser i kommunen, og Noark5 sak- og arkivløsning skal understøtte dette. Løsningen skal integreres tett med administrative fagsystemer (f.eks. HR/Økonomi) bl.a. for å redusere dobbeltregistreringer og unødvendige arbeidsprosesser, og med fagsystemer innen oppvekstområdet og helsetjenesten m.fl. for å sikre datafangst, standardisert arkivering og standardiserte uttrekk for overføring til depot. Ny løsning skal være i full drift med integrasjoner 1.4.2020. I testmiljø skal løsningen være komplett og klare for testing og oppstart av integrasjonsarbeider mot fagsystemer senest 3 måneder før idriftsetting. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å bestemme når de forskjellige delene av systemet skal tas i bruk. Implementering vil bli avtalt med ny leverandør. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Informasjonssystemer

Additional classification

Programvare for dokumentopprettelse, tegning, bilde, tidsplanlegging og produktivitet

Additional classification

Programvare for dokumentadministrasjon

Additional classification

Dokumenthåndteringssystem

Additional classification

Utviklingstjenester relatert til Programvare for dokumentopprettelse, tegning, bilde, tidsplanlegging og produktivitet

Additional classification

Utviklingstjenester relatert til Programvare for håndtering av kundekontakter

Additional classification

System- og støttetjenester

Additional classification

Programvarerelaterte tjenester

Additional classification

Implementering av programvare

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjon for eByggesak og ePlansak, se konkurransegrunnlag og prisskjema.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Troms og Finnmark (NO074)

5.1.3 Estimated duration

Start date

16.09.2019

End date

31.12.2099

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

(ESPD: Del II A.e) Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. (ESPD: Del IV B.58-3) Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.com/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afqqkjajki ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

Tillatt

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

25.06.2019 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

111 DAY

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Innkjøpskontoret AS ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Lyngen kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Lyngen kommune

Registration number

840 014 932

Postal address

Strandveien 24

Town

Lyngseid

Postcode

9060

Country

Norge

Contact point

Roy Pettersen

Email

roy@innkjopskontoret.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Innkjøpskontoret AS

Town

Gjellumlia 10a HEGGEDAL

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-315794 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

27.05.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

27.05.2019

Lyngen kommune

Referanse
2019-315794
Kunngjøringsdato
27.05.2019
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter