Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterSyntesemodul for PET for levering til Helse Bergen HF
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Syntesemodul for PET for levering til Helse Bergen HF

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Syntesemodul for PET for levering til Helse Bergen HF. Åpen anbudskonkurranse etter lov om offentlige anskaffelser og forskrift om offentlige anskaffelser del I og del III.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[SYKEHUSINNKJØP HF] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Syntesemodul for PET for levering til Helse Bergen HF

Description

Syntesemodul for PET for levering til Helse Bergen HF. Åpen anbudskonkurranse etter lov om offentlige anskaffelser og forskrift om offentlige anskaffelser del I og del III.

Procedure identifier

2019-314849

Internal identifier

2019/1311

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Utstyr til tomografi

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Syntesemodul for PET for levering til Helse Bergen HF

Description

Oppdragsgiver ønsker tilbud på en syntesemodul for PET (Position Emission Tomography). Oppdragsgiver ber også om en opsjon på serviceavtale for syntesemodulen etter utløpt garantitid. Det ønskes også en opsjon på en ekstra syntesemodul av samme type. Vi viser for øvrig til Bilag 1 - Prisskjema og Bilag 2 - Kravspesifikasjon for mer detaljert informasjon.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Utstyr til tomografi

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Oppdragsgiver ønsker en opsjon på serviceavtale for syntesemodulen etter utløpt garantitid. Det ønskes også en opsjon på en ekstra syntesemodul av samme type. Viser til Bilag 1 - Prisskjema for mer informasjon.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Vestland (NO0A2)

5.1.3 Estimated duration

Duration

120 MONTH

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav til leverandøres registrering: Dokumenteres ved å vedlegge en kopi av firmaattest. Tilbyder skal fremlegge dokumentasjon for at tilbyder er lovbestemt registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert i.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene.: Med økonomisk og finansiell kapasitet menes at Leverandøren oppfyller følgende krav til finansielle nøkkeltall: Kredittrating lik A eller høyere,målt ut fra AAA Soliditetsskala - eller tilsvarende score fra andre velrenommerte ratingselskap. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil vurdere Leverandørens oppfyllelse av kvalifikasjonskravet på følgende måter: kredittvurdering, ikke eldre enn 6 måneder, og som er basert på nyeste kjente regnskapstall og gjennomført av et offentlig godkjent ratingselskap. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan leverandøren godtgjøre sin økonomiske og finansielle kapasitet ved ethvert annet dokument som oppdragsgiver finner egnet, jfr. FOA paragraf 16-4, herunder for eksempel ved en morselskapsgaranti, bankgaranti, mv. Vi forbeholder oss retten til å innhente kredittvurdering på eget initiativ fra velkjente ratingselskap.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/116639418.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

English, norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

11.12.2019 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

173 DAY

Information about public opening

Date/time

11.12.2019 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Sykehusinnkjøp HF ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

SYKEHUSINNKJØP HF

Registration number

916879067

Postal address

Postboks 40

Town

VADSØ

Postcode

9811

Country

Norge

Contact point

Aida V. Stautland

Email

aida.vardanyan.stautland@helse-vest-innkjop.no

Roles of this organisation

Buyer

8.1 ORG-0002

Official name

Sykehusinnkjøp HF

Postal address

Postboks 40

Town

VADSØ

Postcode

9811

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-314849 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

05.11.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

05.11.2019

SYKEHUSINNKJØP HF

Referanse
2019-314849
Kunngjøringsdato
05.11.2019
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter