Syntesemodul for PET for levering til Helse Bergen HF
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Syntesemodul for PET for levering til Helse Bergen HF. Åpen anbudskonkurranse etter lov om offentlige anskaffelser og forskrift om offentlige anskaffelser del I og del III.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Syntesemodul for PET for levering til Helse Bergen HF
Description
Syntesemodul for PET for levering til Helse Bergen HF. Åpen anbudskonkurranse etter lov om offentlige anskaffelser og forskrift om offentlige anskaffelser del I og del III.
Procedure identifier
2019-314849
Internal identifier
2019/1311
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Utstyr til tomografi
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Syntesemodul for PET for levering til Helse Bergen HF
Description
Oppdragsgiver ønsker tilbud på en syntesemodul for PET (Position Emission Tomography). Oppdragsgiver ber også om en opsjon på serviceavtale for syntesemodulen etter utløpt garantitid. Det ønskes også en opsjon på en ekstra syntesemodul av samme type. Vi viser for øvrig til Bilag 1 - Prisskjema og Bilag 2 - Kravspesifikasjon for mer detaljert informasjon.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Utstyr til tomografi
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Oppdragsgiver ønsker en opsjon på serviceavtale for syntesemodulen etter utløpt garantitid. Det ønskes også en opsjon på en ekstra syntesemodul av samme type. Viser til Bilag 1 - Prisskjema for mer informasjon.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Vestland (NO0A2)
5.1.3 Estimated duration
Duration
120 MONTH
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav til leverandøres registrering: Dokumenteres ved å vedlegge en kopi av firmaattest. Tilbyder skal fremlegge dokumentasjon for at tilbyder er lovbestemt registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert i.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene.: Med økonomisk og finansiell kapasitet menes at Leverandøren oppfyller følgende krav til finansielle nøkkeltall: Kredittrating lik A eller høyere,målt ut fra AAA Soliditetsskala - eller tilsvarende score fra andre velrenommerte ratingselskap. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil vurdere Leverandørens oppfyllelse av kvalifikasjonskravet på følgende måter: kredittvurdering, ikke eldre enn 6 måneder, og som er basert på nyeste kjente regnskapstall og gjennomført av et offentlig godkjent ratingselskap. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan leverandøren godtgjøre sin økonomiske og finansielle kapasitet ved ethvert annet dokument som oppdragsgiver finner egnet, jfr. FOA paragraf 16-4, herunder for eksempel ved en morselskapsgaranti, bankgaranti, mv. Vi forbeholder oss retten til å innhente kredittvurdering på eget initiativ fra velkjente ratingselskap.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/116639418.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
English, norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
11.12.2019 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
173 DAY
Information about public opening
Date/time
11.12.2019 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Sykehusinnkjøp HF ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Postal address
Postboks 40
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
Contact point
Aida V. Stautland
aida.vardanyan.stautland@helse-vest-innkjop.no
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Buyer
8.1 ORG-0002
Official name
Sykehusinnkjøp HF
Postal address
Postboks 40
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-314849 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
05.11.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
05.11.2019
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2019-314849
- Kunngjøringsdato
- 05.11.2019
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter