Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale om trafikkskilt, veimateriell og utemiljø produkter
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Rammeavtale om trafikkskilt, veimateriell og utemiljø produkter

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Nye Kristiansand kommune (f.o.m. 2020) v ingeniørvesenet skal lage rammeavtale med en leverandør for produktene Trafikkskilt, veimateriell og utemiljø produkter.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[KRISTIANSAND KOMMUNE] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale om trafikkskilt, veimateriell og utemiljø produkter

Description

Nye Kristiansand kommune (f.o.m. 2020) v ingeniørvesenet skal lage rammeavtale med en leverandør for produktene Trafikkskilt, veimateriell og utemiljø produkter.

Procedure identifier

2019-309226

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Skilt og opplyste skilt

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

2 500 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale om trafikkskilt, veimateriell og utemiljø produkter

Description

Produktgrupper: - Trafikkskilt - Trafikkstolper og fundament - Feste, sperre og markeringsmateriell - Benker, søppeldunker og sykkelstativer - Øvrige produkter Antatt årlig verdi er NOK 2.500.000 ekskl MVA. Den antatte verdien medfører ingen forpliktelse for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Tilbyderne må legge til grunn at årlig avrop vil være beheftet med betydelig usikkerhet. Oppdragsgiver forbeholder seg rett til å utlyse konkurranser for anskaffelser av utemiljø over NOK 100.000. Kristiansand kommune er opptatt av grønne innkjøp, og i den forbindelse skal tilbyder opplyse om deres miljøbevissthet gjennom eventuell deltakelse i miljømerke ordninger, interne rutiner eller annet. I tillegg til vareleveranser, må leverandøren forplikte seg til å foreta opplæring av vårt personell i bruk av de varer som tilbys. Opplæring og oppdatering kan skje i form av fagseminarer eller lignende, på leverandørens bekostning. Tilbyder skal forklare deres opplæringsopplegg. Oppdragsgiver skal være en prioritert kunde for leverandøren. Dette innebærer foruten beste priser i markedet, også dedikerte faste kontaktpersoner som kommuniserer godt på norsk. Kontaktpersonene må ha kunnskaper om både produktfaglige spørsmål og om bestillinger, leveranser, reklamasjoner m.v. Tilbyder skal beskrive sin organisasjon og sitt slags- og serviceapparat, herunder beskrive hvordan reklamasjoner og retur av varer håndteres, og oppgi eventuell kostnad for dette. Oppdragsgiver forventer at tilbyderne har lager med tilstrekkelig kapasitet for produktene som fremgår av Produkt og prisskjema. Tilbyder må beskrive lagerets beliggenhet og eventuelt andre momenter om lagerhold som er viktige for avtalen. Oppdragsgiver ønsker å ha gode samarbedsforhold med våre avtaleleverandører, og legger opp til gjensidig informasjonsutveksling ved bl.a. jevnlige statusmøter o.a. Oppdragsgiver benytter eHandel og EHF faktura. Se eget vedlegg. Levering til angitt tid og sted innenfor kommunen skal være fritt levert, Incoterms DDP, i forskriftsmessig emballasje.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Skilt og opplyste skilt

Additional classification

Tilbehør til veier

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

+ 1 + 1

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Opsjon + 1 + 1

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

2 500 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/119985191.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

31.01.2020 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

60 DAY

Information about public opening

Date/time

31.01.2020 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ KOFA ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ KRISTIANSAND KOMMUNE ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

KRISTIANSAND KOMMUNE

Registration number

820852982

Postal address

Rådhusgata 18

Town

KRISTIANSAND S

Postcode

4611

Country

Norge

Contact point

Rolf Arild Johannessen

Email

rolf.arild.johannessen@kristiansand.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

KOFA

Town

Bergen

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-309226 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

20.12.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

20.12.2019

KRISTIANSAND KOMMUNE

Referanse
2019-309226
Kunngjøringsdato
20.12.2019
Estimert verdi
2 500 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter