Flytransport ved organdonasjon til OUS HF
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Denne anskaffelsen gjennomføres av Sykehusinnkjøp HF på vegne av Oslo universitetssykehus HF. OUS HF ønsker tilbud på rammeavtale for kjøp av flytransport for sitt donorteam. Flyvningene vil foregå innen Europa, som oftest om natten. Et donoruttak med fly varer ca 10 timer. Gjennomsnittlig flytid er 1t 30 min hver vei. Antall flyvninger per år beregnes til 75-100 turer (tur/retur) per år.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Flytransport ved organdonasjon til OUS HF
Description
Denne anskaffelsen gjennomføres av Sykehusinnkjøp HF på vegne av Oslo universitetssykehus HF. OUS HF ønsker tilbud på rammeavtale for kjøp av flytransport for sitt donorteam. Flyvningene vil foregå innen Europa, som oftest om natten. Et donoruttak med fly varer ca 10 timer. Gjennomsnittlig flytid er 1t 30 min hver vei. Antall flyvninger per år beregnes til 75-100 turer (tur/retur) per år.
Procedure identifier
2018-610991
Internal identifier
2017/1594
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Ikke-rutemessig luftfartsvirksomhet
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Flytransport ved organdonasjon til OUS HF
Description
OUS HF ønsker tilbud på en rammeavtale for kjøp av flytransport for sitt donorteam. I den forbindelse ønsker vi tilbud som omfatter: Formål og omfang Det beregnes 75-100 turer (tur/retur) per år. Et donoruttak med fly varer om lag 10 timer hvorav gjennomsnittlig flytid er 1t og 30min hver vei. Det beregnes ca 75 til 100 donoruttak med fly per år. Flyvningene vil foregå innen Europa, som oftest om natten. Jet fly kan ikke lande på enkelte innenriksflyplasser, f. eks Førde. Vi ber om forslag til alternative løsninger for de gangene dette er aktuelt. (ca 1-3 ganger per år) I enkelte tilfeller er det behov for 2 fly samtidig. (Dcd donasjon 1-5 ganger i året). Vi ber om forslag til hvordan dette løses, eventuelt med alternativ flytype. Alternativ flytype kan også aksepteres ved f.eks. utilgjengelighet pga vedlikehold av flyet. Antall turer/flytimer er et anslag. Skulle det flys mer eller mindre vil dette være innenfor avtalen.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Ikke-rutemessig luftfartsvirksomhet
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Opsjon på forlengelse i inntil 1 + 1 år.
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given
{code|name|requirement-stage.}
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Krav: Alle operatører må ha godkjent lisens både innenlands og i Europa, og være godkjent av CAA (Civil Aviation Authority) Dokumentasjonskrav: CAA (Civil Aviation Authority)
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/78199581.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
Tillatt
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
15.02.2018 10:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
3 MONTH
Information about public opening
Date/time
15.02.2018 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Mediation organisation
[ KOFA ] ---
Review organisation
[ Oslo Tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Mercell Norge AS ] ---
Organisation providing more information on the review procedures
[ Sykehusinnkjøp HF, Divisjon sør-øst lokale tjenester ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Postal address
Postboks 40
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
Contact point
Kristin Eckbo
kristin.eckbo@sykehusinnkjop.no
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Mercell Norge AS
Postal address
Karihaugveien 89
Town
Oslo
Postcode
1086
Country
Norge
support@mercell.com
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0003
Official name
Oslo Tingrett
Town
Oslo
Country
Norge
Roles of this organisation
8.1 ORG-0004
Official name
KOFA
Town
Bergen
Country
Norge
Roles of this organisation
8.1 ORG-0005
Official name
Sykehusinnkjøp HF, Divisjon sør-øst lokale tjenester
Town
Vadsø
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2018-610991 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
05.01.2018 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
05.01.2018
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2018-610991
- Kunngjøringsdato
- 05.01.2018
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter