Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterFlytransport ved organdonasjon til OUS HF
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Flytransport ved organdonasjon til OUS HF

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Denne anskaffelsen gjennomføres av Sykehusinnkjøp HF på vegne av Oslo universitetssykehus HF. OUS HF ønsker tilbud på rammeavtale for kjøp av flytransport for sitt donorteam. Flyvningene vil foregå innen Europa, som oftest om natten. Et donoruttak med fly varer ca 10 timer. Gjennomsnittlig flytid er 1t 30 min hver vei. Antall flyvninger per år beregnes til 75-100 turer (tur/retur) per år.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[SYKEHUSINNKJØP HF] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Flytransport ved organdonasjon til OUS HF

Description

Denne anskaffelsen gjennomføres av Sykehusinnkjøp HF på vegne av Oslo universitetssykehus HF. OUS HF ønsker tilbud på rammeavtale for kjøp av flytransport for sitt donorteam. Flyvningene vil foregå innen Europa, som oftest om natten. Et donoruttak med fly varer ca 10 timer. Gjennomsnittlig flytid er 1t 30 min hver vei. Antall flyvninger per år beregnes til 75-100 turer (tur/retur) per år.

Procedure identifier

2018-610991

Internal identifier

2017/1594

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Ikke-rutemessig luftfartsvirksomhet

2.1.4 Generell informasjon

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Flytransport ved organdonasjon til OUS HF

Description

OUS HF ønsker tilbud på en rammeavtale for kjøp av flytransport for sitt donorteam. I den forbindelse ønsker vi tilbud som omfatter: Formål og omfang Det beregnes 75-100 turer (tur/retur) per år. Et donoruttak med fly varer om lag 10 timer hvorav gjennomsnittlig flytid er 1t og 30min hver vei. Det beregnes ca 75 til 100 donoruttak med fly per år. Flyvningene vil foregå innen Europa, som oftest om natten. Jet fly kan ikke lande på enkelte innenriksflyplasser, f. eks Førde. Vi ber om forslag til alternative løsninger for de gangene dette er aktuelt. (ca 1-3 ganger per år) I enkelte tilfeller er det behov for 2 fly samtidig. (Dcd donasjon 1-5 ganger i året). Vi ber om forslag til hvordan dette løses, eventuelt med alternativ flytype. Alternativ flytype kan også aksepteres ved f.eks. utilgjengelighet pga vedlikehold av flyet. Antall turer/flytimer er et anslag. Skulle det flys mer eller mindre vil dette være innenfor avtalen.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Ikke-rutemessig luftfartsvirksomhet

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Opsjon på forlengelse i inntil 1 + 1 år.

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given

{code|name|requirement-stage.}

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Krav: Alle operatører må ha godkjent lisens både innenlands og i Europa, og være godkjent av CAA (Civil Aviation Authority) Dokumentasjonskrav: CAA (Civil Aviation Authority)

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/78199581.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

Tillatt

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

15.02.2018 10:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

3 MONTH

Information about public opening

Date/time

15.02.2018 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Mediation organisation

[ KOFA ] ---

Review organisation

[ Oslo Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Mercell Norge AS ] ---

Organisation providing more information on the review procedures

[ Sykehusinnkjøp HF, Divisjon sør-øst lokale tjenester ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

SYKEHUSINNKJØP HF

Registration number

916879067

Postal address

Postboks 40

Town

VADSØ

Postcode

9811

Country

Norge

Contact point

Kristin Eckbo

Email

kristin.eckbo@sykehusinnkjop.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Mercell Norge AS

Postal address

Karihaugveien 89

Town

Oslo

Postcode

1086

Country

Norge

Email

support@mercell.com

Roles of this organisation

8.1 ORG-0003

Official name

Oslo Tingrett

Town

Oslo

Country

Norge

Roles of this organisation

8.1 ORG-0004

Official name

KOFA

Town

Bergen

Country

Norge

Roles of this organisation

8.1 ORG-0005

Official name

Sykehusinnkjøp HF, Divisjon sør-øst lokale tjenester

Town

Vadsø

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2018-610991 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

05.01.2018 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

05.01.2018

SYKEHUSINNKJØP HF

Referanse
2018-610991
Kunngjøringsdato
05.01.2018
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter