Dialogkonferanse 22.10.2018 for anskaffelse av ny innkjøp-til-betaling løsning
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Bærum kommune, heretter kalt oppdragsgiver, ønsker en prosessforbedring av prosessen «Innkjøp til Betaling», og planlegger å gjennomføre en anskaffelse av ny løsning som understøtter ny prosess. Konkurransen er nå i planleggingsfasen, og kommunen ønsker i den forbindelse å utforske hva slags løsninger markedet kan tilby. Se Vedlegg, Invitasjon til dialogkonferanse 22.10.2018 og med en til en møter med leverandører.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Bærum kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Dialogkonferanse 22.10.2018 for anskaffelse av ny innkjøp-til-betaling løsning
Description
Bærum kommune, heretter kalt oppdragsgiver, ønsker en prosessforbedring av prosessen «Innkjøp til Betaling», og planlegger å gjennomføre en anskaffelse av ny løsning som understøtter ny prosess. Konkurransen er nå i planleggingsfasen, og kommunen ønsker i den forbindelse å utforske hva slags løsninger markedet kan tilby. Se Vedlegg, Invitasjon til dialogkonferanse 22.10.2018 og med en til en møter med leverandører.
Internal identifier
18/25332
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Faktureringssystem
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Påmelding eller spørsmål om dialogkonferansen foretas ved å sende e-post til: peder.gloersen@baerum.kommune.no innen 18.10.18 kl 12:00. Merk påmeldingen: «påmelding – dialogkonferanse anskaffelse av ny innkjøp-til-betaling løsning».
Directive 2014/24/EU
Del 3: Part
3.1 Part PAR-0000
Title
Dialogkonferanse 22.10.2018 for anskaffelse av ny innkjøp-til-betaling løsning
Description
Anskaffelse av ny «Innkjøp til Betaling» løsning som understøtter ny prosess. Konkurransen er nå i planleggingsfasen, og kommunen ønsker i den forbindelse utforske hva slags løsninger markedet kan tilby. I tillegg til dette ønsker Oppdragsgiver innspill fra leverandørmarkedet på hvordan en slik konkurranse kan innrettes på en kostnadseffektiv og hensiktsmessig måte. Løsningsmessing vil dette innebære et system som ivaretar både bestillinger og fakturahåndteringer (Det kan for eksempel kan omfatte lisens, drift og oppgradering). Se Vedlegg, Invitasjon til dialogkonferanse.
3.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Faktureringssystem
3.1.2 Place of performance
Postal address
Sandvika
3.1.5 Generell informasjon
3.1.9 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
Bærum kommune
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Bærum kommune
Registration number
935 478 715
Postal address
Postboks 700
Town
Sandvika
Postcode
1304
Country
Norge
Contact point
Kari Bustgaard
kari.bustgaard@baerum.kommune.no
Telephone
+47 40237701
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2018-317113 01
Form type
Planning
Notice type
Prior information notice or a periodic indicative notice used only for information
Notice dispatch date
13.10.2018 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
13.10.2018
Bærum kommune
- Referanse
- 2018-317113
- Kunngjøringsdato
- 13.10.2018
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Veiledende kunngjøring
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.