Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterDialogkonferanse 22.10.2018 for anskaffelse av ny innkjøp-til-betaling løsning
Planlegging
Veiledende kunngjøring
Kunngjort i EØS

Dialogkonferanse 22.10.2018 for anskaffelse av ny innkjøp-til-betaling løsning

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Konkurranse
0
Resultat
0

Bærum kommune, heretter kalt oppdragsgiver, ønsker en prosessforbedring av prosessen «Innkjøp til Betaling», og planlegger å gjennomføre en anskaffelse av ny løsning som understøtter ny prosess. Konkurransen er nå i planleggingsfasen, og kommunen ønsker i den forbindelse å utforske hva slags løsninger markedet kan tilby. Se Vedlegg, Invitasjon til dialogkonferanse 22.10.2018 og med en til en møter med leverandører.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Bærum kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Dialogkonferanse 22.10.2018 for anskaffelse av ny innkjøp-til-betaling løsning

Description

Bærum kommune, heretter kalt oppdragsgiver, ønsker en prosessforbedring av prosessen «Innkjøp til Betaling», og planlegger å gjennomføre en anskaffelse av ny løsning som understøtter ny prosess. Konkurransen er nå i planleggingsfasen, og kommunen ønsker i den forbindelse å utforske hva slags løsninger markedet kan tilby. Se Vedlegg, Invitasjon til dialogkonferanse 22.10.2018 og med en til en møter med leverandører.

Internal identifier

18/25332

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Faktureringssystem

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Påmelding eller spørsmål om dialogkonferansen foretas ved å sende e-post til: peder.gloersen@baerum.kommune.no innen 18.10.18 kl 12:00. Merk påmeldingen: «påmelding – dialogkonferanse anskaffelse av ny innkjøp-til-betaling løsning».

Directive 2014/24/EU

Del 3: Part

3.1 Part PAR-0000

Title

Dialogkonferanse 22.10.2018 for anskaffelse av ny innkjøp-til-betaling løsning

Description

Anskaffelse av ny «Innkjøp til Betaling» løsning som understøtter ny prosess. Konkurransen er nå i planleggingsfasen, og kommunen ønsker i den forbindelse utforske hva slags løsninger markedet kan tilby. I tillegg til dette ønsker Oppdragsgiver innspill fra leverandørmarkedet på hvordan en slik konkurranse kan innrettes på en kostnadseffektiv og hensiktsmessig måte. Løsningsmessing vil dette innebære et system som ivaretar både bestillinger og fakturahåndteringer (Det kan for eksempel kan omfatte lisens, drift og oppgradering). Se Vedlegg, Invitasjon til dialogkonferanse.

3.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Faktureringssystem

3.1.2 Place of performance

Postal address

Sandvika

3.1.5 Generell informasjon

3.1.9 Further information, mediation and review

Organisation providing additional information about the procurement procedure

Bærum kommune

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Bærum kommune

Registration number

935 478 715

Postal address

Postboks 700

Town

Sandvika

Postcode

1304

Country

Norge

Contact point

Kari Bustgaard

Email

kari.bustgaard@baerum.kommune.no

Telephone

+47 40237701

Internet address

www.baerum.kommune

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2018-317113 01

Form type

Planning

Notice type

Prior information notice or a periodic indicative notice used only for information

Notice dispatch date

13.10.2018 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

13.10.2018

Bærum kommune

Referanse
2018-317113
Kunngjøringsdato
13.10.2018
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Veiledende kunngjøring
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.