RFI - Nytt system for registrering av skift/turnus og tidsregistrering
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Markedsundersøkelse om leverandører som tilbyr system for registrering av skift/turnus og ordinær tidsregistrering (flexitid) Trondheim kommune har initiert et prosjekt for å vurdere dagens system for registrering av skift/turnus og vanlig tidsregistrering. Løsningen kan være en applikasjon installert i Trondheim kommunes driftsmiljø eller en skyløsning. Som en del av dette arbeidet ønsker vi gjennom denne RFI å identifisere mulige leverandører av slike løsninger. Vi ønsker å lære mer om hva som finnes i markedet og de trender som er rundt dette temaet, slik at vi kan bli i stand til å etablere en god og fremtidsrettet skift/turnus og tidsregistreringssystem for ansatte i Trondheim kommune. Vi er interessert i få tilbakemeldinger om tilgjengelig kompetanse og erfaringer som understøtter Trondheim kommune sine behov i et tidsriktig registringssystem (se nærmere beskrivelse senere i dokumentet).
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Trondheim kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
RFI - Nytt system for registrering av skift/turnus og tidsregistrering
Description
Markedsundersøkelse om leverandører som tilbyr system for registrering av skift/turnus og ordinær tidsregistrering (flexitid) Trondheim kommune har initiert et prosjekt for å vurdere dagens system for registrering av skift/turnus og vanlig tidsregistrering. Løsningen kan være en applikasjon installert i Trondheim kommunes driftsmiljø eller en skyløsning. Som en del av dette arbeidet ønsker vi gjennom denne RFI å identifisere mulige leverandører av slike løsninger. Vi ønsker å lære mer om hva som finnes i markedet og de trender som er rundt dette temaet, slik at vi kan bli i stand til å etablere en god og fremtidsrettet skift/turnus og tidsregistreringssystem for ansatte i Trondheim kommune. Vi er interessert i få tilbakemeldinger om tilgjengelig kompetanse og erfaringer som understøtter Trondheim kommune sine behov i et tidsriktig registringssystem (se nærmere beskrivelse senere i dokumentet).
Internal identifier
18/33446
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Programvare for tidsregistrering og personaladministrasjon
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 3: Part
3.1 Part PAR-0000
Title
RFI - Nytt system for registrering av skift/turnus og tidsregistrering
Description
Markedsundersøkelse om leverandører som tilbyr system for registrering av skift/turnus og ordinær tidsregistrering (flexitid) Trondheim kommune har initiert et prosjekt for å vurdere dagens system for registrering av skift/turnus og vanlig tidsregistrering. Løsningen kan være en applikasjon installert i Trondheim kommunes driftsmiljø eller en skyløsning. Som en del av dette arbeidet ønsker vi gjennom denne RFI å identifisere mulige leverandører av slike løsninger. Vi ønsker å lære mer om hva som finnes i markedet og de trender som er rundt dette temaet, slik at vi kan bli i stand til å etablere en god og fremtidsrettet skift/turnus og tidsregistreringssystem for ansatte i Trondheim kommune. Vi er interessert i få tilbakemeldinger om tilgjengelig kompetanse og erfaringer som understøtter Trondheim kommune sine behov i et tidsriktig registringssystem (se nærmere beskrivelse senere i dokumentet). Vi understreker at vi på dette tidspunktet ikke ønsker å begrense noen muligheter eller løsninger som går ut over de oppgitte områder som omtales i dette dokumentet. Dette betyr at det er fritt opp til leverandøren å informere om og beskrive muligheter som leverandøren mener kan være interessant, utover det som er skissert i dette dokumentet. For å sikre hensynet til likebehandling, gjennomsiktighet og forutsigbarhet i prosessen, lyses denne RFI ut på Doffin som en veiledende kunngjøring. Besvarelser på denne RFI vil ikke forplikte hverken leverandør eller Trondheim kommune i forhold til en eventuell senere anskaffelse. Bakgrunn for undersøkelsen Trondheim kommune vurderer å skifte ut dagens 2 systemer for henholdsvis skift/turnus og ordinær tidsregistrering med et enhetlig system for dette. Se vedlegg for detaljer
3.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Programvare for tidsregistrering og personaladministrasjon
Additional classification
Programvare for bedriftsressursplanlegging
3.1.2 Place of performance
Country subentity
Trøndelag (NO060)
3.1.9 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
Trondheim kommune
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Trondheim kommune
Registration number
942110464
Postal address
Erling Skakkes gate 14
Town
TRONDHEIM
Postcode
7004
Country
Norge
Contact point
Roar Næss
roar.nass@trondheim.kommune.no
Telephone
+47 95299383
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2018-315372 01
Form type
Planning
Notice type
Prior information notice or a periodic indicative notice used only for information
Notice dispatch date
10.10.2018 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
10.10.2018
Trondheim kommune
- Referanse
- 2018-315372
- Kunngjøringsdato
- 10.10.2018
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Veiledende kunngjøring
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.