Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterTransport av Pakker og gods (Hjelpemidler)
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Transport av Pakker og gods (Hjelpemidler)

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Målet med anskaffelsen er å inngå en  landsdekkende rammeavtale som  dekker  NAVs behov for transport av pakker og gods herunder hjelpemidler.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN (NAV)] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Transport av Pakker og gods (Hjelpemidler)

Description

Målet med anskaffelsen er å inngå en  landsdekkende rammeavtale som  dekker  NAVs behov for transport av pakker og gods herunder hjelpemidler.

Procedure identifier

2018-160103

Internal identifier

17-708

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Veitransporttjenester

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

44 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Transport av Pakker og gods (Hjelpemidler)

Description

NAV har to ulike transportbehov som skal dekkes av denne rammeavtalen. -Behov for transport av hjelpemidler mellom de 18 NAV hjelpemiddelsentralene, ved gjenbruk av hjelpemidler  . -Behov for transport av hjelpemidler uten sentral rammeavtale, fra leverandører til alle de 18 hjelpemiddelsentralene. Unntaksvis, dvs. i under 5 % av tilfellene, vil det  være behov for at hjelpemiddelet fraktes fra hjelpemiddelleverandører i Norge og direkte til hhv. et kommunalt hjelpemiddellager eller til en privatperson med nedsatt funksjonsnivå (bruker) som hjelpemiddelet er tiltenkt. Hjelpemidlene som skal transporteres er ulike i art, volum og vekt. Eksempler på hvilke typer hjelpemidler som skal transporteres er rullestol, rullator, madrass, ulikt tilbehør, sykler og lignende. Begrensinger: Transport av de hjelpemidlene som er på avtale med NAV der transport er en del av avtalen, omfattes ikke av anskaffelsen. Anskaffelsen inkluderer heller ikke transport av hjelpemidler fra hjelpemiddelsentralene ut til kommunale lagre.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Veitransporttjenester

Additional classification

Offentlig veitransport

Additional classification

Pakketransport

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Oppdragsgiver (Kunden) har opsjon på forlengelse av avtalen i ytterligere 2 ganger 1 år (1 år +1 år)

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Oppdragsgiver (Kunden) har opsjon på forlengelse av avtalen i ytterligere 2 ganger 1år (1år +1 år). Kontrakten skal ha en varighet på 24 mnd. fra signering

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

44 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Svar på spørsmål vil ikke bli besvart i juli, men besvarer fra 2 august

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift Norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift fra skattemyndighetene, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Det kreves at Leverandøren er et lovlig etablert foretak. Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregisteret Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Oppdragsgiver innhenter selv kredittvurdering gjennomført av Experian, se www.experian.no. Dersom leverandøren mener kredittvurderingen ikke vil gi et riktig bilde, ber vi om at utfyllende opplysninger sendes med tilbudet. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å kunne fremlegge den dokumentasjon som Oppdragsgiver har bedt om, kan leverandøren godtgjøre sin økonomiske og finansielle kapasitet med ethvert annet dokument som Oppdragsgiver anser egnet. Dersom leverandøren har saklig grunn, skal han ta skriftlig kontakt med Oppdragsgiver for å få klarlagt hvilken annen dokumentasjon som kan være egnet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Det kreves god gjennomføringsevne.Beskrivelse av leverandørens tekniske kapasitet og faglige kvalifikasjoner. Vedrørende kapasitet bes om en beskrivelse av relevante enheter hos leverandøren. Vedrørende kvalifikasjoner bes om en kortfattet oversikt over generell relevant kompetanse hos leverandøren. Det skal ikke angis hvilke personer som vil tilbys og det skal ikke leveres inn CV- er. Oversikt over leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antall medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste 3 år Beskrivelse av redskaper, materiell og teknisk utstyr som leverandøren råder over til å utføre kontrakten Det kreves erfaring fra lignende leveranser.Leverandørens viktigste leveranser de siste 3 årene, inkludert en beskrivelse av oppdraget, deres verdi, tidspunkt og mottaker. Hvis verdi ikke kan oppgis av hensyn til konfidensialitet, ber vi leverandøren oppgi antall timeverk/årsverk for leverandørens innsats. Det kreves et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem. En beskrivelse av leverandørens kvalitetssikringstiltak/metoder for kvalitetssikring.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/87921716.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

20.08.2018 16:00:00+02:00

Information about public opening

Date/time

20.08.2018 16:00:00+02:00

Place

Oslo

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Arbeids- og velferdsdirektoratet Økonomi- og styringsavdelingen, Anskaffelsesseksjonen Postboks 5 St.Olavs plass ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN (NAV) ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN (NAV)

Registration number

889640782

Postal address

Postboks 5, St Olavs plass

Town

OSLO

Postcode

0130

Country

Norge

Contact point

Anne Lise Fernlaug Gundal

Email

nav.anskaffelser.administrative@nav.no

Telephone

+47 21071000

Buyer profile

http://www.nav.no/

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Arbeids- og velferdsdirektoratet Økonomi- og styringsavdelingen, Anskaffelsesseksjonen Postboks 5 St.Olavs plass

Town

Oslo

Postcode

0130

Country

Norge

Email

nav.anskaffelser.administrative@nav.no

Internet address

www.nav.no

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2018-160103 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

29.06.2018 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

2018/S 091-207829

Publication date

29.06.2018

ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN (NAV)

Referanse
2018-160103
Kunngjøringsdato
29.06.2018
Estimert verdi
44 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter