Transport av Pakker og gods (Hjelpemidler)
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Målet med anskaffelsen er å inngå en landsdekkende rammeavtale som dekker NAVs behov for transport av pakker og gods herunder hjelpemidler.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN (NAV)] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Transport av Pakker og gods (Hjelpemidler)
Description
Målet med anskaffelsen er å inngå en landsdekkende rammeavtale som dekker NAVs behov for transport av pakker og gods herunder hjelpemidler.
Procedure identifier
2018-160103
Internal identifier
17-708
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Veitransporttjenester
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
44 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Transport av Pakker og gods (Hjelpemidler)
Description
NAV har to ulike transportbehov som skal dekkes av denne rammeavtalen. -Behov for transport av hjelpemidler mellom de 18 NAV hjelpemiddelsentralene, ved gjenbruk av hjelpemidler . -Behov for transport av hjelpemidler uten sentral rammeavtale, fra leverandører til alle de 18 hjelpemiddelsentralene. Unntaksvis, dvs. i under 5 % av tilfellene, vil det være behov for at hjelpemiddelet fraktes fra hjelpemiddelleverandører i Norge og direkte til hhv. et kommunalt hjelpemiddellager eller til en privatperson med nedsatt funksjonsnivå (bruker) som hjelpemiddelet er tiltenkt. Hjelpemidlene som skal transporteres er ulike i art, volum og vekt. Eksempler på hvilke typer hjelpemidler som skal transporteres er rullestol, rullator, madrass, ulikt tilbehør, sykler og lignende. Begrensinger: Transport av de hjelpemidlene som er på avtale med NAV der transport er en del av avtalen, omfattes ikke av anskaffelsen. Anskaffelsen inkluderer heller ikke transport av hjelpemidler fra hjelpemiddelsentralene ut til kommunale lagre.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Veitransporttjenester
Additional classification
Offentlig veitransport
Additional classification
Pakketransport
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Oppdragsgiver (Kunden) har opsjon på forlengelse av avtalen i ytterligere 2 ganger 1 år (1 år +1 år)
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Oppdragsgiver (Kunden) har opsjon på forlengelse av avtalen i ytterligere 2 ganger 1år (1år +1 år). Kontrakten skal ha en varighet på 24 mnd. fra signering
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
44 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
Additional information
Svar på spørsmål vil ikke bli besvart i juli, men besvarer fra 2 august
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift Norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift fra skattemyndighetene, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Det kreves at Leverandøren er et lovlig etablert foretak. Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregisteret Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Oppdragsgiver innhenter selv kredittvurdering gjennomført av Experian, se www.experian.no. Dersom leverandøren mener kredittvurderingen ikke vil gi et riktig bilde, ber vi om at utfyllende opplysninger sendes med tilbudet. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å kunne fremlegge den dokumentasjon som Oppdragsgiver har bedt om, kan leverandøren godtgjøre sin økonomiske og finansielle kapasitet med ethvert annet dokument som Oppdragsgiver anser egnet. Dersom leverandøren har saklig grunn, skal han ta skriftlig kontakt med Oppdragsgiver for å få klarlagt hvilken annen dokumentasjon som kan være egnet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Det kreves god gjennomføringsevne.Beskrivelse av leverandørens tekniske kapasitet og faglige kvalifikasjoner. Vedrørende kapasitet bes om en beskrivelse av relevante enheter hos leverandøren. Vedrørende kvalifikasjoner bes om en kortfattet oversikt over generell relevant kompetanse hos leverandøren. Det skal ikke angis hvilke personer som vil tilbys og det skal ikke leveres inn CV- er. Oversikt over leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antall medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste 3 år Beskrivelse av redskaper, materiell og teknisk utstyr som leverandøren råder over til å utføre kontrakten Det kreves erfaring fra lignende leveranser.Leverandørens viktigste leveranser de siste 3 årene, inkludert en beskrivelse av oppdraget, deres verdi, tidspunkt og mottaker. Hvis verdi ikke kan oppgis av hensyn til konfidensialitet, ber vi leverandøren oppgi antall timeverk/årsverk for leverandørens innsats. Det kreves et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem. En beskrivelse av leverandørens kvalitetssikringstiltak/metoder for kvalitetssikring.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/87921716.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
20.08.2018 16:00:00+02:00
Information about public opening
Date/time
20.08.2018 16:00:00+02:00
Place
Oslo
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Arbeids- og velferdsdirektoratet Økonomi- og styringsavdelingen, Anskaffelsesseksjonen Postboks 5 St.Olavs plass ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN (NAV) ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN (NAV)
Registration number
889640782
Postal address
Postboks 5, St Olavs plass
Town
OSLO
Postcode
0130
Country
Norge
Contact point
Anne Lise Fernlaug Gundal
nav.anskaffelser.administrative@nav.no
Telephone
+47 21071000
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Arbeids- og velferdsdirektoratet Økonomi- og styringsavdelingen, Anskaffelsesseksjonen Postboks 5 St.Olavs plass
Town
Oslo
Postcode
0130
Country
Norge
nav.anskaffelser.administrative@nav.no
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2018-160103 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
29.06.2018 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
2018/S 091-207829
Publication date
29.06.2018
ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN (NAV)
- Referanse
- 2018-160103
- Kunngjøringsdato
- 29.06.2018
- Estimert verdi
- 44 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter