Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterNasjonal statistikk fra sentrene mot incest og seksuelle overgrep og krisesentrene
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Nasjonal statistikk fra sentrene mot incest og seksuelle overgrep og krisesentrene

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Bufdir utgir hvert år nasjonal statistikk fra sentrene mot incest og seksuelle overgrep og krisesentrene. Det finnes 22 sentre mot incest og seksuelle overgrep og 47 krisesentertilbud. Målet er å få en oversikt over bruken av sentrene og innholdet i tilbudet. Utarbeidelsen av skjemaene, utarbeidelse av veileder for utfylling, kontakt med sentrene, deltagelse i referansegrupper, opplæringsseminar, innsamling av skjemaene, sammenstilling av data og utarbeidelse av rapport gjøres av ekstern leverandør. Statistikken samles inn via skjemaer som fylles ut av sentrene. Kontraktene for begge statistikkene utløper i 2017 og Bufdir samler nå begge oppdragene til en kontrakt.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Nasjonal statistikk fra sentrene mot incest og seksuelle overgrep og krisesentrene

Description

Bufdir utgir hvert år nasjonal statistikk fra sentrene mot incest og seksuelle overgrep og krisesentrene. Det finnes 22 sentre mot incest og seksuelle overgrep og 47 krisesentertilbud. Målet er å få en oversikt over bruken av sentrene og innholdet i tilbudet. Utarbeidelsen av skjemaene, utarbeidelse av veileder for utfylling, kontakt med sentrene, deltagelse i referansegrupper, opplæringsseminar, innsamling av skjemaene, sammenstilling av data og utarbeidelse av rapport gjøres av ekstern leverandør. Statistikken samles inn via skjemaer som fylles ut av sentrene. Kontraktene for begge statistikkene utløper i 2017 og Bufdir samler nå begge oppdragene til en kontrakt.

Procedure identifier

2017-823189

Internal identifier

17/56126

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Planleggingsarbeid og utførelse av forskning og utvikling

2.1.4 Generell informasjon

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Nasjonal statistikk fra sentrene mot incest og seksuelle overgrep og krisesentrene

Description

Bufdir utgir hvert år nasjonal statistikk fra sentrene mot incest og seksuelle overgrep og krisesentrene. Det finnes 22 sentre mot incest og seksuelle overgrep og 47 krisesentertilbud. Målet er å få en oversikt over bruken av sentrene og innholdet i tilbudet. Utarbeidelsen av skjemaene, utarbeidelse av veileder for utfylling, kontakt med sentrene, deltagelse i referansegrupper, opplæringsseminar, innsamling av skjemaene, sammenstilling av data og utarbeidelse av rapport gjøres av ekstern leverandør. Statistikken samles inn via skjemaer som fylles ut av sentrene.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Planleggingsarbeid og utførelse av forskning og utvikling

Additional classification

Konsulentvirksomhet i forbindelse med forskning og utvikling

5.1.2 Place of performance

Postal address

Oslo

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.01.2018

End date

31.12.2019

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Kontraktsperioden planlegges til å være: 01.01.2018 - 31.12.2019, med mulighet for forlengelse ett + ett år.

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given

{code|name|requirement-stage.}

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/157578 ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Ikke tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

Danish, English, norsk, Swedish

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

20.11.2017 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

41 DAY

Information about public opening

Date/time

20.11.2017 13:00:00+02:00

Place

Stensberggata 27, Oslo

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet

Registration number

986 128 433

Postal address

Postboks 2233

Town

Tønsberg

Postcode

3103

Country

Norge

Contact point

Ida Sellereite Fjell

Email

ida.sellereite.fjell@bufdir.no

Telephone

+47 46619417

Internet address

http://bufdir.no/

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet

Town

Postboks 2233

Postcode

3103

Country

Norge

Email

postmottak@bufdir.no

Telephone

+47 46615000

Internet address

https://bufdir.no/

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2017-823189 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

09.10.2017 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

09.10.2017

Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet

Referanse
2017-823189
Kunngjøringsdato
09.10.2017
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter