Anskaffelse – Rammeavtale for selvbetjening, veiledning og oppfølging
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Formålet med anskaffelsen er å etablere kontrakt for leveranser av tjenester for utvikling og vedlikehold av systemløsninger innenfor selvbetjening, veiledning og oppfølging med to leverandører. Oppdragsgiver har et stort antall løsninger innenfor selvbetjening, oppfølging og veiledning. Antall brukere av selvbetjeningsløsninger og antall interne brukere er oppgitt i vedlagte dokumenter. Arbeidet vil i hovedsak omfatte arkitektur, løsningsutforming / design, utvikling, test, feilretting, forebyggende vedlikehold samt teknisk støtte. Oppdragsgiver vil gjennomføre utvikling og vedlikehold basert på interne ressurser med ressursforsterkning samt dekning av svingninger i kapasitetsbehov fra leverandørene. Det vil også være aktuelt at leverandørene tar ansvaret for gjennomføring av utviklingsoppdrag. Oppdragsgiver vil legge vekt på bruk av en iterativ og smidig gjennomføringsmodell.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Arbeids- og velferdsdirektoratet, Økonomi- og styringsavdelingen, Anskaffelsesseksjonen] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Anskaffelse – Rammeavtale for selvbetjening, veiledning og oppfølging
Description
Formålet med anskaffelsen er å etablere kontrakt for leveranser av tjenester for utvikling og vedlikehold av systemløsninger innenfor selvbetjening, veiledning og oppfølging med to leverandører. Oppdragsgiver har et stort antall løsninger innenfor selvbetjening, oppfølging og veiledning. Antall brukere av selvbetjeningsløsninger og antall interne brukere er oppgitt i vedlagte dokumenter. Arbeidet vil i hovedsak omfatte arkitektur, løsningsutforming / design, utvikling, test, feilretting, forebyggende vedlikehold samt teknisk støtte. Oppdragsgiver vil gjennomføre utvikling og vedlikehold basert på interne ressurser med ressursforsterkning samt dekning av svingninger i kapasitetsbehov fra leverandørene. Det vil også være aktuelt at leverandørene tar ansvaret for gjennomføring av utviklingsoppdrag. Oppdragsgiver vil legge vekt på bruk av en iterativ og smidig gjennomføringsmodell.
Procedure identifier
2017-543695
Internal identifier
17-2726
Type of procedure
Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Programmering av software og rådgivning
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
256 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Anskaffelse – Rammeavtale for selvbetjening, veiledning og oppfølging
Description
Formålet med anskaffelsen er å etablere parallelle rammeavtaler for leveranser av tjenester for utvikling og forvaltning av systemløsninger innenfor selvbetjening, veiledning og oppfølging med to leverandører. Nærmere beskrivelser av omfang fremgår av konkurransegrunnlaget.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Programmering av software og rådgivning
Additional classification
Programmering i forbindelse med programvarepakker
Additional classification
Utvikling av kundespesifisert programvare
Additional classification
Systemanalyse og programmering
Additional classification
System- og støttetjenester
Additional classification
Support- og konsulentvirksomhet i forbindelse med edb
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Konkurransegrunnlaget Del I Betingelser for konkurransen beskriver i Punkt 6.1 et avrop med et omfang på 5 FTE med opsjon for Oppdragsgiver for økning av omfanget med ytterligere 2 FTE. Vi viser til vedlagte konkurransegrunnlag for ytterligere informasjon.
5.1.2 Place of performance
Postal address
Oslo
5.1.3 Estimated duration
Duration
48 MONTH
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
256 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav: Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift fra skattemyndighetene, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra utløp av frist for mottak av forespørsel om å delta i konkurransen. Krav: Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregistret. Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
4
Maximum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
6
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/154048 ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of the procedure
Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders
2017-06-02
Terms of submission
Electronic submission
Ikke tillatt
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
English, norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
29.05.2017 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
6 MONTH
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
2
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Arbeids- og velferdsdirektoratet ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Arbeids- og velferdsdirektoratet, Økonomi- og styringsavdelingen, Anskaffelsesseksjonen ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Arbeids- og velferdsdirektoratet, Økonomi- og styringsavdelingen, Anskaffelsesseksjonen ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Arbeids- og velferdsdirektoratet, Økonomi- og styringsavdelingen, Anskaffelsesseksjonen
Registration number
889 640 782
Postal address
Postboks 5, St Olavs plass
Town
OSLO
Postcode
0130
Country
Norge
Contact point
Gunnar Helge Wiik
gunnar.helge.wiik@nav.no
Telephone
+47 21071944
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Arbeids- og velferdsdirektoratet
Town
Oslo
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2017-543695 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
02.05.2017 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
02.05.2017
Arbeids- og velferdsdirektoratet, Økonomi- og styringsavdelingen, Anskaffelsesseksjonen
- Referanse
- 2017-543695
- Kunngjøringsdato
- 02.05.2017
- Estimert verdi
- 256 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter