Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterAnskaffelse – Rammeavtale for selvbetjening, veiledning og oppfølging
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Anskaffelse – Rammeavtale for selvbetjening, veiledning og oppfølging

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Formålet med anskaffelsen er å etablere kontrakt for leveranser av tjenester for utvikling og vedlikehold av systemløsninger innenfor selvbetjening, veiledning og oppfølging med to leverandører. Oppdragsgiver har et stort antall løsninger innenfor selvbetjening, oppfølging og veiledning. Antall brukere av selvbetjeningsløsninger og antall interne brukere er oppgitt i vedlagte dokumenter. Arbeidet vil i hovedsak omfatte arkitektur, løsningsutforming / design, utvikling, test, feilretting, forebyggende vedlikehold samt teknisk støtte. Oppdragsgiver vil gjennomføre utvikling og vedlikehold basert på interne ressurser med ressursforsterkning samt dekning av svingninger i kapasitetsbehov fra leverandørene. Det vil også være aktuelt at leverandørene tar ansvaret for gjennomføring av utviklingsoppdrag. Oppdragsgiver vil legge vekt på bruk av en iterativ og smidig gjennomføringsmodell.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Arbeids- og velferdsdirektoratet, Økonomi- og styringsavdelingen, Anskaffelsesseksjonen] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Anskaffelse – Rammeavtale for selvbetjening, veiledning og oppfølging

Description

Formålet med anskaffelsen er å etablere kontrakt for leveranser av tjenester for utvikling og vedlikehold av systemløsninger innenfor selvbetjening, veiledning og oppfølging med to leverandører. Oppdragsgiver har et stort antall løsninger innenfor selvbetjening, oppfølging og veiledning. Antall brukere av selvbetjeningsløsninger og antall interne brukere er oppgitt i vedlagte dokumenter. Arbeidet vil i hovedsak omfatte arkitektur, løsningsutforming / design, utvikling, test, feilretting, forebyggende vedlikehold samt teknisk støtte. Oppdragsgiver vil gjennomføre utvikling og vedlikehold basert på interne ressurser med ressursforsterkning samt dekning av svingninger i kapasitetsbehov fra leverandørene. Det vil også være aktuelt at leverandørene tar ansvaret for gjennomføring av utviklingsoppdrag. Oppdragsgiver vil legge vekt på bruk av en iterativ og smidig gjennomføringsmodell.

Procedure identifier

2017-543695

Internal identifier

17-2726

Type of procedure

Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Programmering av software og rådgivning

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

256 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Anskaffelse – Rammeavtale for selvbetjening, veiledning og oppfølging

Description

Formålet med anskaffelsen er å etablere parallelle rammeavtaler for leveranser av tjenester for utvikling og forvaltning av systemløsninger innenfor selvbetjening, veiledning og oppfølging med to leverandører. Nærmere beskrivelser av omfang fremgår av konkurransegrunnlaget.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Programmering av software og rådgivning

Additional classification

Programmering i forbindelse med programvarepakker

Additional classification

Utvikling av kundespesifisert programvare

Additional classification

Systemanalyse og programmering

Additional classification

System- og støttetjenester

Additional classification

Support- og konsulentvirksomhet i forbindelse med edb

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Konkurransegrunnlaget Del I Betingelser for konkurransen beskriver i Punkt 6.1 et avrop med et omfang på 5 FTE med opsjon for Oppdragsgiver for økning av omfanget med ytterligere 2 FTE. Vi viser til vedlagte konkurransegrunnlag for ytterligere informasjon.

5.1.2 Place of performance

Postal address

Oslo

5.1.3 Estimated duration

Duration

48 MONTH

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

256 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift fra skattemyndighetene, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra utløp av frist for mottak av forespørsel om å delta i konkurransen. Krav: Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregistret. Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

4

Maximum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

6

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/154048 ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of the procedure

Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders

2017-06-02

Terms of submission

Electronic submission

Ikke tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

English, norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

29.05.2017 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

6 MONTH

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

2

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Arbeids- og velferdsdirektoratet ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Arbeids- og velferdsdirektoratet, Økonomi- og styringsavdelingen, Anskaffelsesseksjonen ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Arbeids- og velferdsdirektoratet, Økonomi- og styringsavdelingen, Anskaffelsesseksjonen ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Arbeids- og velferdsdirektoratet, Økonomi- og styringsavdelingen, Anskaffelsesseksjonen

Registration number

889 640 782

Postal address

Postboks 5, St Olavs plass

Town

OSLO

Postcode

0130

Country

Norge

Contact point

Gunnar Helge Wiik

Email

gunnar.helge.wiik@nav.no

Telephone

+47 21071944

Internet address

www.nav.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Arbeids- og velferdsdirektoratet

Town

Oslo

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2017-543695 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

02.05.2017 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

02.05.2017

Arbeids- og velferdsdirektoratet, Økonomi- og styringsavdelingen, Anskaffelsesseksjonen

Referanse
2017-543695
Kunngjøringsdato
02.05.2017
Estimert verdi
256 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter