Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterÅpen anbudskonkurranse - anskaffelse av konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og kontraktsadministrasjonsverktøy (KAV)
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Åpen anbudskonkurranse - anskaffelse av konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og kontraktsadministrasjonsverktøy (KAV)

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Direktoratet for økonomistyring (DFØ) skal anskaffe et konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og et kontraktsadministrasjonsverktøy (KAV).

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Direktoratet for økonomistyring] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Åpen anbudskonkurranse - anskaffelse av konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og kontraktsadministrasjonsverktøy (KAV)

Description

Direktoratet for økonomistyring (DFØ) skal anskaffe et konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og et kontraktsadministrasjonsverktøy (KAV).

Procedure identifier

2017-016567

Internal identifier

17/71

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

1 700 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Åpen anbudskonkurranse - anskaffelse av konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og kontraktsadministrasjonsverktøy (KAV)

Description

DFØ skal anskaffe et helelektronisk konkurransegjennomføringsverktøy. Dette verktøyet skal bidra til bedre, enklere og sikrere anskaffelser. Løsningen skal dekke behovet for å gjøre anskaffelser i henhold til forskriftsmessige krav, samtidig som kravet til etterprøvbarhet sikres. Målet er å ta i bruk en løsning som innebærer en helelektronisk saksbehandling, fra utarbeidelse av konkurransegrunnlag og kvalifikasjonsdokumenter, til tildeling av kontrakt og videre kontraktsoppfølging. DFØ ønsker å dekke tre ulike behov gjennom denne anskaffelsen: • Felles anskaffelse av KGV/KAV til de av våre regnskapskunder som ønsker å tilknytte seg en fellesløsning. • DFØ selv sitt behov for KGV/KAV-løsning med integrasjon til sak- og arkivsystem. • DFØ som inngår rammeavtale med banker for alle statlige virksomheter Målet er å ha en standard løsning klar innen 01.01.2018 for de statlige virksomhetene som ønsker å knytte seg til DFØ sin løsning. I tillegg å sette opp integrasjon for DFØ selv slik at den er klar til å teste på en anskaffelse høsten 2017. Framdriftsplan for dette legges i samarbeid med valgt leverandør.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Additional classification

Programvare for innkjøp

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

36 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Opsjon for DFØ å forlenge kontrakten med ytterligere 1 år maksimalt 2 ganger.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

1 700 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak. • Firmaattest skal vedlegges. Leverandøren skal sørge for at ansatte i egen virksomhet og andre som medvirker til å oppfylle kontrakten ikke har dårligere lønns- og arbeidsforhold enn det som følger av tariffavtaler, regulativ eller det som er normalt for vedkommende yrke. Dette gjelder bare for ansatte som direkte medvirker til oppfyllelse av kontrakten. Ledelsen for virksomheten er ansvarlig for at denne regelen etterleves. • Leverandøren skal dokumentere at de lønns- og arbeidsvilkår, for de som medvirker til oppfyllelse av kontrakten, ikke er i strid med tariffavtaler, regulativ eller det som er normalt for vedkommende yrke.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/153828 ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Ikke tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

English, norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

31.05.2017 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

132 DAY

Information about public opening

Date/time

31.05.2017 13:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Direktoratet for økonomistyring ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Direktoratet for økonomistyring ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Direktoratet for økonomistyring ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Direktoratet for økonomistyring

Registration number

986 252 932

Postal address

Postboks 7154

Town

Oslo

Postcode

0130

Country

Norge

Contact point

Kristine Trømborg

Email

postmottak@dfo.no

Telephone

+47 93242655

Internet address

http://www.dfo.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Direktoratet for økonomistyring

Town

Oslo

Postcode

0130

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2017-016567 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

25.04.2017 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

25.04.2017

Direktoratet for økonomistyring

Referanse
2017-016567
Kunngjøringsdato
25.04.2017
Estimert verdi
1 700 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter