Åpen anbudskonkurranse - anskaffelse av konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og kontraktsadministrasjonsverktøy (KAV)
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Direktoratet for økonomistyring (DFØ) skal anskaffe et konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og et kontraktsadministrasjonsverktøy (KAV).
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Direktoratet for økonomistyring] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Åpen anbudskonkurranse - anskaffelse av konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og kontraktsadministrasjonsverktøy (KAV)
Description
Direktoratet for økonomistyring (DFØ) skal anskaffe et konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og et kontraktsadministrasjonsverktøy (KAV).
Procedure identifier
2017-016567
Internal identifier
17/71
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
1 700 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Åpen anbudskonkurranse - anskaffelse av konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og kontraktsadministrasjonsverktøy (KAV)
Description
DFØ skal anskaffe et helelektronisk konkurransegjennomføringsverktøy. Dette verktøyet skal bidra til bedre, enklere og sikrere anskaffelser. Løsningen skal dekke behovet for å gjøre anskaffelser i henhold til forskriftsmessige krav, samtidig som kravet til etterprøvbarhet sikres. Målet er å ta i bruk en løsning som innebærer en helelektronisk saksbehandling, fra utarbeidelse av konkurransegrunnlag og kvalifikasjonsdokumenter, til tildeling av kontrakt og videre kontraktsoppfølging. DFØ ønsker å dekke tre ulike behov gjennom denne anskaffelsen: • Felles anskaffelse av KGV/KAV til de av våre regnskapskunder som ønsker å tilknytte seg en fellesløsning. • DFØ selv sitt behov for KGV/KAV-løsning med integrasjon til sak- og arkivsystem. • DFØ som inngår rammeavtale med banker for alle statlige virksomheter Målet er å ha en standard løsning klar innen 01.01.2018 for de statlige virksomhetene som ønsker å knytte seg til DFØ sin løsning. I tillegg å sette opp integrasjon for DFØ selv slik at den er klar til å teste på en anskaffelse høsten 2017. Framdriftsplan for dette legges i samarbeid med valgt leverandør.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
Additional classification
Programvare for innkjøp
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
36 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Opsjon for DFØ å forlenge kontrakten med ytterligere 1 år maksimalt 2 ganger.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
1 700 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak. • Firmaattest skal vedlegges. Leverandøren skal sørge for at ansatte i egen virksomhet og andre som medvirker til å oppfylle kontrakten ikke har dårligere lønns- og arbeidsforhold enn det som følger av tariffavtaler, regulativ eller det som er normalt for vedkommende yrke. Dette gjelder bare for ansatte som direkte medvirker til oppfyllelse av kontrakten. Ledelsen for virksomheten er ansvarlig for at denne regelen etterleves. • Leverandøren skal dokumentere at de lønns- og arbeidsvilkår, for de som medvirker til oppfyllelse av kontrakten, ikke er i strid med tariffavtaler, regulativ eller det som er normalt for vedkommende yrke.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/153828 ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Ikke tillatt
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
English, norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
31.05.2017 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
132 DAY
Information about public opening
Date/time
31.05.2017 13:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Direktoratet for økonomistyring ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Direktoratet for økonomistyring ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Direktoratet for økonomistyring ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Direktoratet for økonomistyring
Registration number
986 252 932
Postal address
Postboks 7154
Town
Oslo
Postcode
0130
Country
Norge
Contact point
Kristine Trømborg
postmottak@dfo.no
Telephone
+47 93242655
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Direktoratet for økonomistyring
Town
Oslo
Postcode
0130
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2017-016567 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
25.04.2017 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
25.04.2017
Direktoratet for økonomistyring
- Referanse
- 2017-016567
- Kunngjøringsdato
- 25.04.2017
- Estimert verdi
- 1 700 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter