Søket er oppdatert
KÅFJORD KOMMUNE
Kontor- og skolemateriell, papir- og plastprodukter for alle Nord-Troms kommunene, rammeavtale
Konkurransen gjelder levering av Kontor- og skolemateriell, rammeavtale. Deltagere i anskaffelsen: Kommunene: Kvænangen, Nordreisa, Skjervøy, Kåfjord, Lyngen og Storfjord Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 2.000.000,-eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 12.000.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
KONKURRANSE
KUNNGJØRING AV KONKURRANSE
AKTIVTroms/Romsa/Tromssa
Ikke angitt
18.06.2025
19.08.2025
Statens innkjøpssenter v/DFØ
Invitasjon til leverandørkonferanse og markedsundersøkelse (RFI) for Statlige fellesavtaler for kjøp av forbruksmateriell
Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) ved Statens innkjøpssenter skal gjennomføre en gjenanskaffelse av den statlige fellesavtalen for kjøp av forbruksmateriell, som erstatter dagens avtale fra 01.03.2026. Det ønskes i den forbindelse dialog med leverandørmarkedet. Statens innkjøpssenter inviterer til digital leverandørkonferanse onsdag 25.juni kl. 10.00-11.30.
PLANLEGGING
VEILEDENDE KUNNGJØRING
Ikke stedbunden
860 000 000 NOK
18.06.2025
Lørenskog kommune
Avgiftsparkering
Lørenskog kommune kommune ønsker tilbud på levering av parkeringsautomater med tilhørende administrasjonssystem. Vi ønsker i denne anbudsinnbydelsen en rammeavtale som gjelder innkjøp av automater, reservedeler, service, support og opplæring.
RESULTAT
KUNNGJØRING AV KONTRAKTSINNGÅELSE
Akershus
8 500 000 NOK
17.06.2025
Norsk rikskringkasting AS
Digitalt bygg - Trondheim og Stavanger - Kvalifisering
NRK skal flytte til nye lokaler i både Trondheim og Stavanger, og denne flyttingen representerer en betydelig mulighet for modernisering. De nye kontorene vil imidlertid ha mindre fysisk plass, noe som krever en mer effektiv utnyttelse av bygget. Dette stiller spesifikke krav til valg av teknologiske løsninger, som NRK har definert under konseptet «Digitalt bygg».I forbindelse med denne anskaffelsen søker NRK å etablere en avtale med en leverandør for levering av følgende:1. Møteromsutstyr: Utstyr som skal sikre effektive og moderne møtefasiliteter, tilpasset de nye lokalene.2. Bookingløsning: Et system som skal forenkle og effektivisere prosessen med å reservere møterom og andre fasiliteter.3. Informasjonsskjermer: Skjermer som skal brukes til å formidle viktig informasjon til ansatte og besøkende på en lett tilgjengelig måte.4. Lås til skap (opsjon): Selv om dette er en opsjon, er det viktig å understreke at ingen leverandører vil bli avvist dersom de ikke kan tilby denne funksjonen. Pris på denne opsjonen vil ikke bli evaluert, men urealistisk høye priser vil naturligvis ikke føre til en utløsing av opsjonen. Vi oppfordrer derfor leverandører som kan tilby denne funksjonen til å gi sine beste priser.Videre ønsker NRK å implementere et felles toppsystem som skal integrere og administrere de ulike teknologiske løsningene på en effektiv måte. Dette systemet skal sikre en helhetlig og sømløs drift av de digitale komponentene i bygget, og bidra til en optimal utnyttelse av de nye lokalene. For denne anskaffelsen vil mengder bli regulert i kontraktsperioden. Vi har oppgitt et forventet antall enheter av ulike produkter, men det er den endelige prosjekteringen / planleggingen som vil angi hvor mye det kjøpes av hvert enkelt produkt.Fullstendig beskrivelse av leveransen følger konkurransegrunnlaget.Fullstendig beskrivelse av leveransen følger konkurransegrunnlaget.
KONKURRANSE
KUNNGJØRING AV KONKURRANSE
AKTIVIkke stedbunden
Ikke angitt
16.06.2025
30.06.2025
Viken Vest Innkjøpssamarbeid (VVI)
(2024-7702) Kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir, rammeavtale
Konkurransen gjelder levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir. Alle deltakere har opsjon på kantineprodukter (kaffe, kakao og te med tilbehør). Deltagere i anskaffelsen: - Gran, Jevnaker og Lunner kommuner - Flå kommune - Gol kommune - Hemsedal kommune - Hjartdal kommune - Hol kommune - Hole kommune - Kongsberg kommune - Lier kommune - Modum kommune - Nesbyen kommune - Nore og Uvdal kommune - Notodden kommune - Ringerike kommune - Rollag kommune - Sigdal kommune - Tinn kommune - Øvre Eiker kommune - Ål kommune - Hallingdal brann- og redningsteneste IKS - Kongsberg kommunale Eiendom KF - Flesberg og Krødsherad kommune har opsjon på deltakelse på rammeavtalen. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 5.000.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 50.000.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
KONKURRANSE
KUNNGJØRING AV KONKURRANSE
AKTIVBuskerud, Telemark
50 000 000 NOK
13.06.2025
11.08.2025
FERDE AS
RFI - System for personellkontroll i Ferdes kontorlokaler
Vi ønsker å innhente informasjon om tilgjengelige systemer som kan benyttes til å ha personellkontroll på samtlige personer som oppholder seg i Ferdes kontorlokaler. Denne informasjonen skal være tilgjengelig i nær sanntid, og vil blant annet kunne benyttes som støtte ved nødsituasjoner (f.eks. ved brann), for å ivareta informasjonssikkerheten, men også for generell oversikt over belegg. Ferde har to separate innganger til lokalet og en ekstra nødutgang. Systemet må kunne håndtere at personer kan gå inn og ut gjennom ulike dører. I et nødstilfelle må registreringsenheten kunne medbringes ut eller dataene må kunne aksesseres via et API for å telle opp at alle er evakuert fra lokalet. Fortrinnsvis ønsker vi at alle ansatte kan registrere seg med kort, det må være mulighet for manuelt registrere gjester og andre som eksempelvis service personell som skal utføre arbeid i våre lokaler. Systemet må også kunne logge hvem som har vært i bygget tilbake i tid og helst ha automatiske sletterutiner basert på tid.Ferde AS holder til i 4.etg i Fjøsangerveien 68 i Bergen, og vi har 40 ansatte. Det praktiseres noe hjemmekontor, så det er unntaksvis at alle 40 er på kontoret samtidig. Alle ansatte har adgangskort i dag.
PLANLEGGING
VEILEDENDE KUNNGJØRING
Vestland
Ikke angitt
07.06.2025
BIR AS
Kjøp av hjullaster og sorteringsmaskin
Oppdragsgiver ønsker å kjøpe en stk.-hjullaster med heldekkende serviceavtale. Hjullasteren skal benyttes på Energianlegget i Rådalen og skal være godkjent for å operere på kommunale og statlige veier. Primær lasten vil være diverse avfallstyper, herunder også slagg fra Energianlegget i Rådalen. Oppdragsgiver ønsker å kjøpe en stk.-sorteringsmaskin med heldekkende serviceavtale. Sorteringsmaskin skal benyttes på Bjørkemoen 46 (Voss kommune). Maskinen skal håndtere sortering av diverse avfallstyper.
RESULTAT
KUNNGJØRING AV KONTRAKTSINNGÅELSE
Vestland
6 000 000 NOK
04.06.2025
FINNMARK FYLKESKOMMUNE
Anskaffelse av rammeavtale - tonere og skrivere til Finnmark fylkeskommune
Finnmark fylkeskommune (heretter omtalt som Oppdragsgiver) inviterer til åpen anbudskonkurranse om rammeavtale for kjøp av IT-utstyr: skrivere og tonere/blekk . Avtalens formål er å oppnå en kostnadseffektiv og rasjonell anskaffelse av IT-utstyr til bruk i Oppdragsgivers enheter og virksomheter. Det skal inngås én rammeavtale med én leverandør.
KONKURRANSE
KUNNGJØRING AV KONKURRANSE
AKTIVFinnmark/Finnmárku/Finmarkku
3 500 000 NOK
30.05.2025
27.06.2025
STATSBYGG
2025/2729 Rammeavtale for etablering av elbilladere - Nord
Statsbygg skal inngå rammeavtale for etablering av el-billadere.
KONKURRANSE
KUNNGJØRING AV KONKURRANSE
AKTIVNordland/Nordlánnda, Finnmark/Finnmárku/Finmarkku, Troms/Romsa/Tromssa, Ikke stedbunden
6 000 000 NOK
29.05.2025
24.06.2025 (snart frist)
Nordland fylkeskommune
Rammeavtale for kjøp av kasseapparater
Nordland fylkeskommune ønsker å inngå en rammeavtale for leveranse av kasseapparater til fylkeskommunen.Rammeavtalen vil ha en varighet på 2 år, med opsjon på forlengelse av avtale i 1 + 1 år.Det er estimert et behov for 20 antall kasseapparater over 4 år.
KONKURRANSE
KUNNGJØRING AV KONKURRANSE
UTGÅTTNordland/Nordlánnda
500 000 NOK
29.05.2025
19.06.2025
Indigo IKT IKS, Hamar kommune, Stange kommune, Kongsvinger kommune, Sør-Odal kommune, Løten kommune, Nord-Odal kommune, Grue kommune, Våler kommune, Åsnes kommune
Markedsdialog - Skrivere og multifunksjonsmaskiner med sikker print
Oppdragsgiver vil med dette meddele sine intensjoner om å kunngjøre konkurranse om skrivere og multifunksjonsmaskiner med sikker print. Det er ventet at konkurransen kunngjøres i løpet av høsten 2025. Dette er en veiledende kunngjøring og en invitasjon til alle interesserte leverandører om å delta i markedsdialog før den fremtidige konkurransen lyses ut. Leverandører kan også søke om å delta i kommende markedsdialogmøter.
PLANLEGGING
VEILEDENDE KUNNGJØRING
Innlandet
Ikke angitt
27.05.2025
Politiets fellestjenester
Transporttjenester fra Jaren
Politiets fellestjenester (PFT) skal inngå avtale for transporttjenester fra PFT på Jaren til politi- og lensmannskontorer og andre bedrifter og samarbeidspartnere i hele Norge inkl. Svalbard, samt valgfri opsjon på utenlandssendinger. Det er viktig for Kunden at forsendelsene håndteres sikkert, raskt og med sporing.
RESULTAT
KUNNGJØRING AV KONTRAKTSINNGÅELSE
Ikke stedbunden
56 000 000 NOK
27.05.2025
Orkland Kommune
Leieavtale multifunksjonsmaskiner – «print as a service»
Anskaffelsens formål er å inngå kontrakt om kjøp av multifunksjonsmaskiner
KONKURRANSE
KUNNGJØRING AV KONKURRANSE
AKTIVTrøndelag/Trööndelage
Ikke angitt
27.05.2025
26.06.2025 (snart frist)
Lillestrøm Kommune, Lillestrøm kirkelige fellesråd, Lillestrøm Parkering AS, Rælingen kommune, Midtre Romerike Avløpsselskap IKS, Nedre Romerike Brann- og Redningsvesen IKS, Enebakk kommune, Nittedal kommune, Nittedal kommunale eiendomsforetak (Nittedal-Eiendom KF)
Rammeavtale for leie av multifunksjonsmaskiner (2. gangs utlysning)
Oppdragsgiver har behov for en rammeavtale for leie av multifunksjonsmaskiner. Avtalen skal ivareta oppdragsgivers behov for sikker utskrift, skanning og kopiering på en effektiv, brukervennlig og kostnadseffektiv måte med fremtidsrettede løsninger.
KONKURRANSE
KUNNGJØRING AV KONKURRANSE
AKTIVAkershus
Ikke angitt
26.05.2025
24.06.2025 (snart frist)
Statens vegvesen
Rammeavtale for kjøp av gavekort
Formålet med anskaffelsen er å dekke Statens vegvesen sitt behov for kjøp av gavekort til oppmerksomheter knyttet til etatens tjenesteavslutninger, jubileum og lignende merkedager.
RESULTAT
KUNNGJØRING AV KONTRAKTSINNGÅELSE
Ikke stedbunden
12 000 000 NOK
26.05.2025
Arkivverket
Magasinreoler
Anskaffelsens formål er å inngå kontrakt om kjøp av magasinreoler (inkludert frakt, nedmontering og montering) til flere av Arkivverkets arkivmagasiner på Riksarkivet i Oslo.
RESULTAT
KUNNGJØRING AV KONTRAKTSINNGÅELSE
Oslo
Ikke angitt
23.05.2025
Nofima AS
Rammeavtale - Kontorrekvisita, forbruksvarer og kopipapir
Formålet med utlysningen er å inngå en kvalitetsmessig og økonomisk hensiktsmessig avtale for leveranse av kontorrekvisita, forbruksvarer og kopipapir. Det skal inngås rammeavtale med én (1) leverandør.Nofima ønsker tilbud på en rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita, forbruksvarer og kopipapir. Avtalen tegnes med en varighet på to år, med opsjon for Nofima til å fornye med ytterligere 1+1+1 år. Avtalen kan sies opp av Nofima med 3 måneders skriftlig varsel i avtaleperioden.Antatt volum på avtalen er ca. 900.000,- kroner per år.Forventet oppstart er 1. oktober 2025.
KONKURRANSE
KUNNGJØRING AV KONKURRANSE
AKTIVIkke stedbunden
Ikke angitt
20.05.2025
27.06.2025
Stortinget
Rammeavtale for kjøp av drivstoff, rekvisita og bilvask
Stortinget har behov for å inngå rammeavtale for kjøp av drivstoff (bensin) fra pumpe, diverse rekvisita (spylevæske, motorolje, vindusviskere og lignende) samt bilvask til Stortingets tjenestebiler. Se konkurransegrunnlaget for ytterligere opplysninger om anskaffelsens formål og omfang.
KONKURRANSE
KUNNGJØRING AV KONKURRANSE
UTGÅTTIkke stedbunden
525 000 NOK
20.05.2025
02.06.2025
Ålesund kommune v/Vatn og Avløp
E41 Elektrotekniske anlegg, berganlegget Kongshaugen avløpsrenseanlegg - Ny konkurranse (kvalifiseringsfase)
Byggherre skal inngå kontrakt med én entreprenør for utførelsen av entreprise E41 Elektrotekniske anlegg, berganlegget Kongshaugen.Byggherre vil inngå kontrakt som bygger på kontraktsstandarden «NS 8405:2008 Norsk bygge- og anleggskontrakt» for utførelsen.
KONKURRANSE
KUNNGJØRING AV KONKURRANSE
UTGÅTTMøre og Romsdal
Ikke angitt
20.05.2025
17.06.2025
Oslo kommune v/ Oslo Origo
Oslo kommune inviterer til leverandørdialog for systemstøtte for fritidskortordning
Oslo kommune inviterer til markedsundersøkelse med hensikt om å kartlegge mulige løsninger for systemstøtte for fritidskortordning. Vi ønsker i denne forbindelse uforpliktende tilbakemeldinger fra leverandører som kan dekke Oslo kommunes behov på dette området. Oslo kommune vil innføre en byomfattende fritidskortordning som retter seg mot barnefamilier som ønsker å benytte seg av fritidsaktivitetstilbud, som organisert idretts- og sportsaktiviteter, kunst-, kultur- og musikktilbud, og ulike friluftsaktiviteter. Ordningen foreslås innrettet slik at den omfatter barn og unge i skolealder. Det er et mål at alle barn og unge skal kunne delta i fritidsaktiviteter. Deltagelse i idretts-, kultur- og friluftsaktivitet fremmer inkludering, tilhørighet og fellesskap, og det skaper mestringsfølelse og livskvalitet blant barn og unge. Deltagelse i fritidsaktivitet er også en arena for å forebygge dårlig psykisk helse og redusere sjansen for utfordringer knyttet til rus. Byrådet i Oslo ønsker å sikre at økonomi ikke er et hinder for fritidsdeltagelse. Oslo kommune har i denne forbindelse behov for systemstøtte for administrasjon og bruk av denne ordningen. Behov Oslo kommune ønsker en digital løsning for fritidskort med lav brukerterskel og som krever minst mulig administrative ressurser. De foreløpige identifiserte behovene kan oppsummeres i følgende punkter: ● Oversikt over aktivitetstilbydere (lag, foreninger mv.) som godkjennes av kommunen. ● Oversikt over aktivitetstilbud som foresatte kan melde barna på. Aktivitetstilbyderne skal selv legge inn aktivitetene i portalen. ● Enkel tilgang for foresatte med mulighet for å søke om fritidskortsaldo, administrere fritidskortsaldo, foreta påmeldinger til aktivitet og betale for påmeldinger. ● Saksbehandling / godkjenning av søknad og tildeling av fritidskortsaldo. Kommunen godkjenner søknad om fritidskort og tildeler fritidskortsaldo til brukeren. Kommunen skal også kunne registrere barn/søknad på vegne av familien i tilfeller der familien ikke kan gjøre det selv. ● Integrasjonsmuligheter til kommunens nødvendige systemer, slik som arkiv- og økonomisystem, nasjonale felleskomponenter, samt eventuelle egenutviklede komplementære tjenester ● Intuitive og enkle brukergrensesnitt ● Effektive arbeidsprosesser med størst mulig grad av automatisering ● Fleksibilitet og gode løsninger for deling og utveksling av data ● Mulighet for å hente rapporter og statistikk ● God informasjonssikkerhet og personvern som også ivaretar vern av personopplysninger av særskilte kategorier ● Kompetent leverandør med ressurser og ønske om å videreutvikle tjenesten i avtaleperioden Brukergrupper Følgende brukergrupper (målgrupper) er aktuelle: - Foresatte Tilgang til registreringer, administrasjon, søknad og bruk av frititdskort for egne barn Omfang: foresatte for de 40 000 barn og unge i skolealder som er i målgruppen med lav og middels inntekt - Ansatte i kommunen Ansatte i bydelstjenestene som jobber med og mot barn og unge. Her er skoler, AKS, skolehelsetjenesten, NAV, Oslohjelpa, Fritidskoordinatorer osv aktuelle brukere. Ansatte som jobber med økonomi Ansatte som jobber med rapportering og analyse Ansatte som jobber med systemforvaltning og IT-utvikling - Fritidstilbydere Tilbydere av fritidsaktivitetstilbud for barn og unge (i Oslo), herunder organisert idretts- og sportsaktivitet, kunst-, kultur og musikktilbud, og ulike friluftsaktiviteter. Løsningsalternativer Vi ønsker at leverandør kort beskriver sitt forslag til løsning, implementering, support og prismodell. Møteinnkalling inkludert nærmere behovskartleggingsskjema vil komme etter fristens utløp for leverandører som har meldt sin interesse. Påmelding Ved interesse sendes påmelding til dialogmøte innen utløp av 28.mai 2025 til epost: mariel.sletten@origo.oslo.kommune.no Det bes om at det oppgis navn på leverandør inkl. kontaktinfo for innkalling til dialogmøte (navn, e-post, tlf.), hva slags løsning som kan tilbys, og overordnede egenskaper til løsningen. Eventuelle spørsmål om markedsdialogen og påmeldingen kan rettes til overnevnte e-postadresse. Informasjonen benyttes av Oslo kommune for å få en oversikt over hva som tilbys i markedet. Etter fristens utløp vil Oslo kommune kalle inn til dialogmøte med hver leverandør som melder sin interesse, for en nærmere kartlegging av hva som kan tilbys. Dialogmøtene gjennomføres i tidsrommet; uke 23 (2. juni - 6.juni 2025).
PLANLEGGING
VEILEDENDE KUNNGJØRING
Ikke stedbunden
0 NOK
19.05.2025