Søket er oppdatert
Arendal kommune
Møbler og fast innredning til Vitensenteret Campus KRS
Formålet med anskaffelsen er å levere møbler og fast innredning til det nye Vitensenteret som etableres på Campus UiA i Kristiansand. Montasje og ferdigstillelse av leveransen må være koordinert med byggets fremdriftsplan og øvrige entrepriser, og være ferdigstilt i god tid før åpningen av senteret. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av anskaffelsesdokumentene
RESULTAT
AVLYSNING ELLER MANGLENDE KONTRAKTSINNGÅELSE
Agder
3 000 000 NOK
01.07.2025
Arendal kommune
Møbler og fast innredning til Vitensenteret Campus KRS
Formålet med anskaffelsen er å levere møbler og fast innredning til det nye Vitensenteret som etableres på Campus UiA i Kristiansand. Montasje og ferdigstillelse av leveransen må være koordinert med byggets fremdriftsplan og øvrige entrepriser, og være ferdigstilt i god tid før åpningen av senteret. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av anskaffelsesdokumentene
KONKURRANSE
KUNNGJØRING AV KONKURRANSE
AVLYSTAgder
3 000 000 NOK
19.06.2025
12.08.2025
Innherred Anskaffelser, Inderøy kommune, Steinkjer kommune, Snåsa kommune, Verdal kommune, Levanger kommune
Rammeavtale for kjøp av møbler
Innherred Anskaffelser inviterer til åpen anbudskonkurranse på rammeavtale for kjøp av nye møbler, på vegne av kommunene Levanger, Verdal, Steinkjer, Inderøy og Snåsa.
RESULTAT
KUNNGJØRING AV KONTRAKTSINNGÅELSE
Trøndelag/Trööndelage
Ikke angitt
18.06.2025
Sunnhordland Innkjøpsforum v/ Bømlo kommune, Stord kommune, Kvinnherad kommune, Fitjar kommune, Tysnes kommune, Bømlo Kommunale Eigedomsselskap AS, Sunnhordland Interkommunale legevakt IKS
Rammeavtale for møbler til kontor, skole, barnehage og institusjon med tilhørende tjenester
Bømlo, Stord, Fitjar, Tysnes og Kvinnherad kommune har som mål å inngå en rammeavtale for levering av møbler til kontor, skole, barnehage og institusjon, inkludert tilhørende tjenester som montering, rådgivning og reparasjon. Leverandøren skal være totalleverandør og kunne tilby et bredt spekter av møbler med høy kvalitet og slitestyrke, tilpasset daglig bruk av ulike brukergrupper. Avtalen skal sikre at oppdragsgiverne får moderne, funksjonelle og miljøvennlige møbler som oppfyller strenge krav til kvalitet, miljø og sikkerhet.
RESULTAT
KUNNGJØRING AV KONTRAKTSINNGÅELSE
Vestland
40 000 000 NOK
04.06.2025
ABAKUS AS
OG-25-01 Rammeavtale møbler og inventar
Innkjøpssamarbeidet i Nord- og Sør Østerdal, samt Nord-Gudbrandsdal har til hensikt å inngå rammeavtale om kjøp av møbler til kontor, skoler, barnehager og øvrige institusjoner i kommunene. Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers løpende behov for kjøp og supplement av kontormøbler, samt effektivisere og redusere transaksjonskostnadene knyttet til dette.
KONKURRANSE
KUNNGJØRING AV KONKURRANSE
UTGÅTTInnlandet
Ikke angitt
04.06.2025
27.06.2025
Sunnfjord kommune
Rammeavtale for kjøp av nye og brukte møbler
Konkurransen gjelder rammeavtale på levering av alle kategoriar møblar innan - Nr. 1 Kontor- og skolemøbler - Nr. 2 Barnehagemøbler - Nr. 3 Institusjonsmøbler Eit formål med avtalen er å stimulerer til auka bruk av brukte møblar. Både gjennom internt ombruk, oppussing, reparasjon og ombygging. Kommunen ønsker ein avtale der leverandør kan bidra til dette, samt legge til rette for kjøp og sal av brukte møblar. Det er anledning til å gi tilbod på ein eller fleire varegrupper. Deltilboda må ikkje vere avhengig av kvarandre. De kan ikkje gi deltilbod innan den enkelte varegruppa. Det blir inngått ein rammeavtale for kvar av dei tre varegruppene. Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år.
RESULTAT
KUNNGJØRING AV KONTRAKTSINNGÅELSE
Vestland
10 000 000 NOK
02.06.2025
Ullensaker kommune
Løst inventar Skogmo Park barnehage
Ullensaker kommune skal gjøre et innkjøp av løst inventar til Skogmo Park barnehage i henhold til bilag 1. Skogmo Park barnehage er nå under bygging og vil være ferdigstilt i juli 2025. Barnehagen vil bli bestående av 10 avdelinger med 150-200 barn. Dette innkjøpet skal være komplett med alt inventar som en barnehage vil ha behov for i en travel hverdag. Tilbyder skal selv foreslå løsning der hvor det er lagt opp til det. Levering og montering må skje i perioden 3.nov-16.nov 2025.
RESULTAT
KUNNGJØRING AV KONTRAKTSINNGÅELSE
Innlandet
Ikke angitt
27.05.2025
Oslo kommune v/ Utviklings- og kompetanseetaten, Nordre Follo kommune, Lørenskog kommune, Drammen kommune, Ås kommune, Frogn kommune, Vestby kommune, Nesodden kommune
24/1905 - Rammeavtale for møbler og utstyr til barn
Formålet med rammeavtalen er å sikre effektiv og enkel tilgang på møbler og større utstyr til barn. Bestillere på avtalen vil i hovedsak være barnehager, men også skole/AKS, helsestasjoner og andre institusjoner med behov for møbler og utstyr til barn er aktuelle bestillere. Med større utstyr til barn menes utstyr som ofte brukes i aktiviteter med barn, som eksempelvis vogner, lavvo og tarp. Rammeavtalen omfatter både nye og brukte møbler, inventar og større utstyr som naturlig hører innunder følgende kategorier: - Garderobe - Sitte - Spise og arbeide - Stelle - Hvile - Oppbevare - Leke og lære - Friluft
RESULTAT
KUNNGJØRING AV KONTRAKTSINNGÅELSE
Ikke stedbunden
136 620 000 NOK
16.05.2025
Innherred Anskaffelser, Inderøy kommune, Steinkjer kommune, Snåsa kommune, Verdal kommune, Levanger kommune
Rammeavtale for kjøp av møbler
Innherred Anskaffelser inviterer til åpen anbudskonkurranse på rammeavtale for kjøp av nye møbler, på vegne av kommunene Levanger, Verdal, Steinkjer, Inderøy og Snåsa.
KONKURRANSE
KUNNGJØRING AV KONKURRANSE
TILDELTTrøndelag/Trööndelage
Ikke angitt
09.04.2025
19.05.2025
Sarpsborg kommune
Dynamisk innkjøpsordning for møbler til Sarpsborg kommune
Sarpsborg kommune inviterer til begrenset konkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler og SFO, barnehager og institusjoner (fellesrom, venterom). Dynamiske innkjøpsordningen gjelder for anskaffelser til en estimert og samlet verdi over kr. 200 000 eks.mva. Anskaffelser under kr. 200 000 foretas på eksisterende rammeavtale.
KONKURRANSE
DYNAMISK INNKJØPSORDNING
AKTIVViken
Ikke angitt
25.03.2025
24.03.2031
Sunnhordland Innkjøpsforum v/ Bømlo kommune, Stord kommune, Kvinnherad kommune, Fitjar kommune, Tysnes kommune, Bømlo Kommunale Eigedomsselskap AS, Sunnhordland Interkommunale legevakt IKS
Rammeavtale for møbler til kontor, skole, barnehage og institusjon med tilhørende tjenester
Bømlo, Stord, Fitjar, Tysnes og Kvinnherad kommune har som mål å inngå en rammeavtale for levering av møbler til kontor, skole, barnehage og institusjon, inkludert tilhørende tjenester som montering, rådgivning og reparasjon. Leverandøren skal være totalleverandør og kunne tilby et bredt spekter av møbler med høy kvalitet og slitestyrke, tilpasset daglig bruk av ulike brukergrupper. Avtalen skal sikre at oppdragsgiverne får moderne, funksjonelle og miljøvennlige møbler som oppfyller strenge krav til kvalitet, miljø og sikkerhet.
KONKURRANSE
KUNNGJØRING AV KONKURRANSE
TILDELTVestland
40 000 000 NOK
13.03.2025
30.04.2025
Ullensaker kommune
Løst inventar Skogmo Park barnehage
Ullensaker kommune skal gjøre et innkjøp av løst inventar til Skogmo Park barnehage i henhold til bilag 1. Skogmo Park barnehage er nå under bygging og vil være ferdigstilt i juli 2025. Barnehagen vil bli bestående av 10 avdelinger med 150-200 barn. Dette innkjøpet skal være komplett med alt inventar som en barnehage vil ha behov for i en travel hverdag. Tilbyder skal selv foreslå løsning der hvor det er lagt opp til det. Levering og montering må skje i perioden 3.nov-16.nov 2025.
KONKURRANSE
KUNNGJØRING AV KONKURRANSE
TILDELTViken
Ikke angitt
07.03.2025
07.04.2025
Lillestrøm Kommune
Rammeavtale for kjøp av møbler
Lillestrøm kommune skal inngå rammeavtale for kjøp av møbler. Rammeavtalen er delt inn i to (2) delområder; kontor- og institusjonsmøbler, og skole- og barnehagemøbler.
RESULTAT
KUNNGJØRING AV KONTRAKTSINNGÅELSE
Viken
Ikke angitt
28.02.2025
Ålesund kommune
Anskaffelse - Skolemøbler, møbler til SFO og barnehage, 2024
Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for skolemøbler og møbler til barnehage og SFO med levering til skoler og SFO, og små- og storbarnsavdelinger i barnehager i henhold til kravspesifikasjonen.
RESULTAT
KUNNGJØRING AV KONTRAKTSINNGÅELSE
Møre og Romsdal
35 000 000 NOK
20.02.2025
Sunnfjord kommune
Rammeavtale for kjøp av nye og brukte møbler
Konkurransen gjelder rammeavtale på levering av alle kategoriar møblar innan - Nr. 1 Kontor- og skolemøbler - Nr. 2 Barnehagemøbler - Nr. 3 Institusjonsmøbler Eit formål med avtalen er å stimulerer til auka bruk av brukte møblar. Både gjennom internt ombruk, oppussing, reparasjon og ombygging. Kommunen ønsker ein avtale der leverandør kan bidra til dette, samt legge til rette for kjøp og sal av brukte møblar. Det er anledning til å gi tilbod på ein eller fleire varegrupper. Deltilboda må ikkje vere avhengig av kvarandre. De kan ikkje gi deltilbod innan den enkelte varegruppa. Det blir inngått ein rammeavtale for kvar av dei tre varegruppene. Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år.
KONKURRANSE
KUNNGJØRING AV KONKURRANSE
TILDELTVestland
10 000 000 NOK
19.02.2025
27.03.2025
Sarpsborg kommune
Møbler til kontor og konferanserom, barne-og ungdomsskoler og SFO, barnehage og institusjoner - rammeavtale for Sarpsborg, Fredrikstad og Hvaler
Rammeavtale for leveranse av møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler og SFO, barnehager, og fellesrom på institusjoner i Sarpsborg, Fredrikstad og Hvaler kommuner.
RESULTAT
KUNNGJØRING AV KONTRAKTSINNGÅELSE
Viken
Ikke angitt
14.02.2025
Sunnhordland Innkjøpsforum v/Bømlo kommune
Konkurransedokumenter på høring - rammeavtale møbler
Sunnhordland Innkjøpsforum v/Bømlo kommune inviterer leverandører til å delta i høringen av konkurransedokumenter for anskaffelse av møbler til kontor, skole, barnehage og institusjon, samt tilhørende tjenester. Hensikten med høringen er å innhente innspill og synspunkter på de foreslåtte kravene og avdekke og rette opp uklarheter for å sikre at anskaffelsen møter de faktiske behovene i våre arbeids, helse og læringsmiljøer. Produkter/tjenester som omfattes av konkurransedokumentene: • Nye og brukte møbler til kontor, skole, barnehage og institusjon • Møbellevering og montering/demontering • Rådgivning, tilpasning og design av møbler • Reparasjon og avhending Vi oppfordrer alle relevante aktører til å gjennomgå konkurransedokumentene og komme med eventuelle kommentarer eller forslag til forbedringer. Deres innspill vil bli vurdert før de endelige konkurransedokumentene fastsettes. Frist for å sende inn kommentarer og tilbakemeldinger er 19.02.2025. Innspill kan sendes via KGV systemet Vi ser frem til deres bidrag!
PLANLEGGING
VEILEDENDE KUNNGJØRING
Vestland
Ikke angitt
06.02.2025
Kristiansund kommune
NII - Rammeavtale - Levering av Møbler
NII skal inngå rammeavtale med 1 leverandør for kjøp av nye møbler, herunder møbler til kontor, skoler og barnehager.Avtalen åpner også for å benytte leverandører til reparasjon og restaurering av eksisterende møbler, samt kjøp og leie av brukte møbler.Oppdragsgiver forbeholder seg imidlertid retten til å gjennomføre egne anskaffelser på reparering, restaurering, kjøp og leie av brukte møbler.Formålet med en fellesavtale er å sikre en effektiv og enkel tilgang til møbler og inventar for kommunens virksomheter. Det stilles høye krav til funksjonalitet, holdbarhet, brukervennlighet, sikkerhet, ergonomi og miljøpåvirkning.Det er vanskelig å anslå verdig for rammeavtalen og omfang. Oppdragsgiver estimerer at det vil bli kjøpt ca. 8 000 000 kr eksl MVA pr år på denne avtalen. Vi tar likevel høyde for at det kan blir kjøpt møbler for inntil 10 000 000 kr årlig. Oppgitte verdier er ikke bindende for oppdragsgiver, men er oppgitt for å antyde anbudets omfang. Volumet vil variere i avtaleperioden og vil blant annet være avhengig av oppdragsgivers behov, aktiviteter og budsjettsituasjon.Tilbudsfrist 05.03.2025
KONKURRANSE
KUNNGJØRING AV KONKURRANSE
UTGÅTTMøre og Romsdal
40 000 000 NOK
30.01.2025
05.03.2025
Trondheim kommune
Markedsdialog møbler: nye, brukte, reparasjon og redesign.
Trondheim kommune skal ut med ny rammeavtale for nye møbler og ønsker i tillegg å opprette rammeavtaler for brukte møbler og redesign og reparasjon av møbler. I denne forbindelse skal det gjennomføres markedsdialog fredag den 7. februar i auditoriet Trondheim, i 1. etg. i Statens hus(Prinsens gate 1).Markedsdialog for redesign og reparasjon av møbler er mellom 08.30 og 11.30.Markedsdialog for nye og brukte møbler er mellom 12.30 og 16.00.NB! Det er ulike påmeldinger til markedsdialogene, så hvis man ønsker å delta på begge må man huske å melde seg på via linkene i begge devedlagte dokumentene.
PLANLEGGING
VEILEDENDE KUNNGJØRING
Trøndelag/Trööndelage
Ikke angitt
14.01.2025
Oslo kommune v/ Utviklings- og kompetanseetaten, Nordre Follo kommune, Lørenskog kommune, Drammen kommune, Ås kommune, Frogn kommune, Vestby kommune, Nesodden kommune
24/1905 - Rammeavtale for møbler og utstyr til barn
Formålet med rammeavtalen er å sikre effektiv og enkel tilgang på møbler og større utstyr til barn. Bestillere på avtalen vil i hovedsak være barnehager, men også skole/AKS, helsestasjoner og andre institusjoner med behov for møbler og utstyr til barn er aktuelle bestillere. Med større utstyr til barn menes utstyr som ofte brukes i aktiviteter med barn, som eksempelvis vogner, lavvo og tarp. Rammeavtalen omfatter både nye og brukte møbler, inventar og større utstyr som naturlig hører innunder følgende kategorier: - Garderobe - Sitte - Spise og arbeide - Stelle - Hvile - Oppbevare - Leke og lære - Friluft
KONKURRANSE
KUNNGJØRING AV KONKURRANSE
TILDELTIkke stedbunden
136 620 000 NOK
10.01.2025
06.02.2025