Dentalt utstyr til Tannhelse Buskerud
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Det skal på vegne av ANSKA KO gjøres innkjøp av blant annet 11 stykk komplette dentale uniter, 2 autoklaver, 2 desinfektorer, 9 røntgen og 1 OPG mm til Tannhelsetjenesten i BFK ved Drammen Tannklinikk, Lier Tannklinikk og Ringerike Tannklinikk i 2025. Det skal tilbys service-, drift- og vedlikeholdsavtale som skal gjelde for 10 år. Dette er å anse som en enkelt anskaffelse med tilhørende løpende serviceavtale.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO
Juridisk type kjøper
Offentlig virksomhet, kontrollert av en fylkeskommunal myndighet
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Dentalt utstyr til Tannhelse Buskerud
Beskrivelse
Det skal på vegne av ANSKA KO gjøres innkjøp av blant annet 11 stykk komplette dentale uniter, 2 autoklaver, 2 desinfektorer, 9 røntgen og 1 OPG mm til Tannhelsetjenesten i BFK ved Drammen Tannklinikk, Lier Tannklinikk og Ringerike Tannklinikk i 2025. Det skal tilbys service-, drift- og vedlikeholdsavtale som skal gjelde for 10 år. Dette er å anse som en enkelt anskaffelse med tilhørende løpende serviceavtale.
Prosedyreidentifikator
e9ffc7dc-3da8-4784-8948-d463b3f08cb6
Intern identifikator
2025/10922
Type prosedyre
Åpen
Hovedtrekkene i prosedyren
Åpen etter Del III.
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Arbeidsstasjoner til tannleger
Ytterligere klassifisering
Dental røntgenutstyr
Ytterligere klassifisering
Tannlegestoler
2.1.2 Sted for gjennomføring
Land
Norge
Hvor som helst i det gitte landet
Tilleggsinformasjon
Buskerud Fylkeskommune: Drammen Tannklinikk Lier Tannklinikk Ringerike Tannklinikk
2.1.3 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone
5,000,000
2.1.4 Generell informasjon
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Vilkår for kontrakt
Maksimalt antall partier som kontrakter kan tildeles én tilbyder for
3
2.1.6 Grunnlag for avvisning
Sources of grounds for exclusion
Notice
Corruption
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for korrupsjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Korrupsjon som definert i artikkel 3 i konvensjonen om bekjempelse av korrupsjon, som involverer tjenestemenn i De Europeiske Fellesskapene eller i Den Europeiske Unions medlemsstater (EUT C 195 av 25.6.1997, s. 1), og i artikkel 2, stk. 1, i Rådets rammeavgjørelse 2003/568/RIA av 22. juli 2003 om bekjempelse av korrupsjon i den private sektor (EUT L 192 av 31.7.2003, s. 54). Denne avvisningsgrunnen omfatter også korrupsjon som definert i nasjonal rett for oppdragsgiveren eller leverandøren.
Fraud
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for bedrageri ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Bedrageri som omhandlet i artikkel 1 i konvensjonen om beskyttelse av De Europeiske Fellesskapenes finansielle interesser (EFT C 316 av 27.11.1995, s. 48).
Money laundering or terrorist financing
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for hvitvasking av penger eller finansiering av terrorisme ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Hvitvasking av penger eller finansiering av terrorismeSom definert i artikkel 1 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF av 26. oktober 2005 om forebyggende tiltak mot bruk av det finansielle system til hvitvasking av penger og finansiering av terrorisme (EUT L 309 av 25.11.2005, s. 15).
Participation in a criminal organisation
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for deltakelse i en kriminell organisasjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Deltakelse i en kriminell organisasjon som definert i artikkel 2 i Rådets rammeavgjørelse 2008/841/RIA av 24. oktober 2008 om bekjempelse av organisert kriminalitet (EUT L 300 av 11.11.2008, s. 42)
Terrorist offences or offences linked to terrorist activities
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitetved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som definert i artikkel 1 og 3 i Rådets rammeavgjørelse 2002/475/RIA av 13. juni 2002 om bekjempelse av terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne avvisningsgrunnen omfatter også oppfordring til, medvirkning til eller forsøk på å begå slike handlinger som omhandlet i artikkel 4 i nevnte rammeavgjørelse.
Child labour and including other forms of trafficking in human beings
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for barnearbeid og andre former for menneskehandel ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Barnearbeid og andre former for menneskehandel som definert i artikkel 2 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU av 5. april 2011 om forebygging og bekjempelse av menneskehandel og beskyttelse av dets ofre, og om erstatning av Rådets rammeavgjørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 av 15.4.2011, s. 1).
Breaching of obligations in the fields of environmental law
Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om miljø slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.
Breaching of obligations in the fields of labour law
Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om arbeidsforhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.
Breaching of obligations in the fields of social law
Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om sosiale forhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.
Agreements with other economic operators aimed at distorting competition
Har leverandør inngått avtale(r) med andre leverandører med hensikt å vri konkurransen?
Grave professional misconduct
Har leverandøren begått alvorlige feil i yrkesutøvelsen? Hvis det er relevant, se definisjoner i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene.
Misrepresentation, withheld information, unable to provide required documents and obtained confidential information of this procedure
Har leverandøren: a) gitt grovt uriktige opplysninger ved meddelelsen av opplysningene som kreves for å kontrollere at det ikke er grunnlag for avvisning, eller av at kvalifikasjonskravene er oppfylt, b) unnlatt å gi slike opplysninger, c) tatt forbehold om straks å fremlegge de støttedokumenter som oppdragsgiver anmoder om, eller d) urettmessig påvirket oppdragsgivers beslutningsprosess for å tilegne seg konfidensiell informasjon som kan gi denne en urettmessig fordel i forbindelse med konkurransen, eller uaktsomt har gitt misvisende opplysninger som kan få vesentlig innflytelse på beslutninger om avvisning, utvelgelse eller tildeling?
Conflict of interest due to its participation in the procurement procedure
Er leverandør oppmerksom på en interessekonflikt slik denne er angitt i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene?
Direct or indirect involvement in the preparation of this procurement procedure
Har leverandør eller en virksomhet tilknyttet leverandøren gitt råd til oppdragsgiver eller på annen måte vært involvert i planleggingen av konkurransen?
Early termination, damages, or other comparable sanctions
Har leverandør begått vesentlig kontraktsbrudd i forbindelse med oppfyllelsen av en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en offentlig oppdragsgiver eller en tidligere konsesjonskontrakt, der bruddet har ført til heving av kontrakten, erstatning eller andre lignende sanksjoner?
Breaching obligation relating to payment of social security contributions
Har leverandør unnlatt å oppfylle alle sine forpliktelser til å betale trygdeavgifter både i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?
Breaching obligation relating to payment of taxes
Har leverandøren unnlatt å oppfylle sine forpliktelser til å betale skatter og avgifter i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?
Business activities are suspended
Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Bankruptcy
Er leverandøren i en konkurssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Arrangement with creditors
Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Insolvency
Er leverandøren i en insolvenssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Assets being administered by liquidator
Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Analogous situation like bankruptcy, insolvency or arrangement with creditors under national law
Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Del 5: Delkontrakt
5.1 Delkontrakt LOT-0001
Tittel
Bilag 1 - Spesielle kontraktsbestemmelser
Beskrivelse
Anska inviterer med dette til konkurranse om levering av nytt Dentalt utstyr til Tannhelse i Buskerud fylkeskommune til følgende klinikker: Drammen Tannklinikk: - 2 stykk Autoklaver - 2 Stykk Desinfektorer/dekontaminatorer - 1 stykk OPG Lier Tannklinikk: - 5 stykk komplette dentale uniter - 5 stykk intraorale røntgen Ringerike Tannklinikk: - 4 stykk komplette dentale uniter - 1 stykk Røntgen - 1 stykk Desinfektor/dekontaminator Gjeldende for Ringerike Tannklinikk: De har 4 uniter fra Kavo som skal byttes ut. På disse unitene er det montert røntgen fra Kavo focus og Dexis focus. Tre av disse røntgene skal videreføres og flyttes over til 3 av de nye dentale unitene som skal kjøpes på denne anskaffelsen. Samsvarserklæring for dentalt utstyr og gjeldende serviceavtaler skal også videreføres med gjeldende dentale depot på røntgen for Ringerike Tannklinikk. Det dentale utstyret skal leveres komplett, montert og idriftsatt på lokasjonene Drammen Tannklinikk, Lier Tannklinikk og Ringerike Tannklinikk. Løpende service- drift- og vedlikeholdsavtaler skal følge tilbudt dentalt utstyr samt kurs- og opplæring mm. skal medtas og prises i Bilag 3: Leverandørens tilbud. Det presiseres at alt dentalt utstyr skal leveres på lokasjon i 2025. Anskaffelsens øvre kostnadsramme er 4,5 MNOK eks.MVA. Tilbud over den øvre kostnadsrammen kan avvises. Det skal inngås avtale med en leverandør for det dentale utstyret og med tilhørende løpende service- drift- og vedlikeholdsavtaler for hver tannklinikk. For nærmere informasjon om anskaffelsen viser vi til vedlegg til Bilag 2: Oppdragsgivers kravspesifikasjon.
Intern identifikator
1754189
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Arbeidsstasjoner til tannleger
Ytterligere klassifisering
Dental røntgenutstyr
Ytterligere klassifisering
Tannlegestoler
5.1.2 Sted for gjennomføring
Land
Norge
Hvor som helst i det gitte landet
Tilleggsinformasjon
Buskerud Fylkeskommune: Drammen Tannklinikk Lier Tannklinikk Ringerike Tannklinikk
5.1.3 Anslått varighet
Startdato
01.09.2025
Sluttdato
31.12.2025
5.1.4 Fornyelse
Maksimal fornyelse
10
Beskrivelse
Forlengelse er 12 måneder
5.1.5 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone
5,000,000
5.1.6 Generell informasjon
Reservert deltakelse
Ingen
Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.
5.1.7 Strategiske anskaffelser
Anskaffelsen omfattes av Europaparlamentet og Rådet 2009/33/EF (direktivet om rene kjøretøy – CVD)
CVDs rettslige grunnlag for å fastslå hvilken kategori av anskaffelsesprosedyrer som gjelder
Annen servicekontrakt
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Frist for å be om tilleggsopplysninger
07.08.2025 00:00
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Elektronisk katalog
Tillatt
Frist for mottak av tilbud
12.08.2025 23:59
Frist til anbudet må være gyldig, Dag
30
Informasjon om offentlig åpning
Dato/klokkeslett
13.08.2025 07:00
Vilkår for kontrakt
Gjennomføringen av kontrakten skal skje innenfor rammen av programmer for vernet sysselsetting
Nei
Betingelser knyttet til utførelsen av kontrakten
.
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Ingen/nei
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Buskerud tingrett -
Informasjon om tidsfrister for gjennomgang
.
Virksomhet som gir tilleggsinformasjon om anskaffelsesprosedyren
Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO -
Virksomhet som gir tilgang til anskaffelsesdokumentene
Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO -
Virksomhet som mottar forespørsler om å delta
Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO -
Virksomhet som behandler tilbudene
Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO -
5.1 Delkontrakt LOT-0002
Tittel
Bilag 3: Leverandørens tilbud
Beskrivelse
Gjeldende for Ringerike Tannklinikk: De har 4 uniter fra Kavo som skal byttes ut. På disse unitene er det montert røntgen fra Kavo focus og Dexis focus. Tre av disse røntgene skal videreføres og flyttes over til 3 av de nye dentale unitene som skal kjøpes på denne anskaffelsen. Samsvarserklæring for dentalt utstyr og gjeldende serviceavtaler skal også videreføres med gjeldende dentale depot på røntgen for Ringerike Tannklinikk. Det dentale utstyret skal leveres komplett, montert og idriftsatt på lokasjonene Drammen Tannklinikk, Lier Tannklinikk og Ringerike Tannklinikk. Løpende service- drift- og vedlikeholdsavtaler skal følge tilbudt dentalt utstyr samt kurs- og opplæring mm. skal medtas og prises i Bilag 3: Leverandørens tilbud. Det presiseres at alt dentalt utstyr skal leveres på lokasjon i 2025. Anskaffelsens øvre kostnadsramme er 4,5 MNOK eks.MVA. Tilbud over den øvre kostnadsrammen kan avvises. Det skal inngås avtale med en leverandør for det dentale utstyret og med tilhørende løpende service- drift- og vedlikeholdsavtaler for hver tannklinikk. For nærmere informasjon om anskaffelsen viser vi til vedlegg til Bilag 2: Oppdragsgivers kravspesifikasjon.
Intern identifikator
1754190
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Arbeidsstasjoner til tannleger
Ytterligere klassifisering
Dental røntgenutstyr
Ytterligere klassifisering
Tannlegestoler
5.1.2 Sted for gjennomføring
Land
Norge
Hvor som helst i det gitte landet
Tilleggsinformasjon
Buskerud Fylkeskommune: Drammen Tannklinikk Lier Tannklinikk Ringerike Tannklinikk
5.1.3 Anslått varighet
Startdato
01.09.2025
Sluttdato
31.12.2025
5.1.4 Fornyelse
Maksimal fornyelse
10
Beskrivelse
Forlengelse er 12 måneder
5.1.5 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone
5,000,000
5.1.6 Generell informasjon
Reservert deltakelse
Ingen
Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.
5.1.7 Strategiske anskaffelser
Anskaffelsen omfattes av Europaparlamentet og Rådet 2009/33/EF (direktivet om rene kjøretøy – CVD)
CVDs rettslige grunnlag for å fastslå hvilken kategori av anskaffelsesprosedyrer som gjelder
Annen servicekontrakt
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Frist for å be om tilleggsopplysninger
07.08.2025 00:00
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Elektronisk katalog
Tillatt
Frist for mottak av tilbud
12.08.2025 23:59
Frist til anbudet må være gyldig, Dag
30
Informasjon om offentlig åpning
Dato/klokkeslett
13.08.2025 07:00
Vilkår for kontrakt
Gjennomføringen av kontrakten skal skje innenfor rammen av programmer for vernet sysselsetting
Nei
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Ingen/nei
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Buskerud tingrett -
Informasjon om tidsfrister for gjennomgang
.
Virksomhet som mottar forespørsler om å delta
Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO -
Virksomhet som behandler tilbudene
Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO -
5.1 Delkontrakt LOT-0003
Tittel
Konkurransebetingelser del III
Beskrivelse
Gjeldende for Ringerike Tannklinikk: De har 4 uniter fra Kavo som skal byttes ut. På disse unitene er det montert røntgen fra Kavo focus og Dexis focus. Tre av disse røntgene skal videreføres og flyttes over til 3 av de nye dentale unitene som skal kjøpes på denne anskaffelsen. Samsvarserklæring for dentalt utstyr og gjeldende serviceavtaler skal også videreføres med gjeldende dentale depot på røntgen for Ringerike Tannklinikk. Det dentale utstyret skal leveres komplett, montert og idriftsatt på lokasjonene Drammen Tannklinikk, Lier Tannklinikk og Ringerike Tannklinikk. Løpende service- drift- og vedlikeholdsavtaler skal følge tilbudt dentalt utstyr samt kurs- og opplæring mm. skal medtas og prises i Bilag 3: Leverandørens tilbud. Det presiseres at alt dentalt utstyr skal leveres på lokasjon i 2025. Anskaffelsens øvre kostnadsramme er 4,5 MNOK eks.MVA. Tilbud over den øvre kostnadsrammen kan avvises. Det skal inngås avtale med en leverandør for det dentale utstyret og med tilhørende løpende service- drift- og vedlikeholdsavtaler for hver tannklinikk. For nærmere informasjon om anskaffelsen viser vi til vedlegg til Bilag 2: Oppdragsgivers kravspesifikasjon.
Intern identifikator
1754191
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Arbeidsstasjoner til tannleger
Ytterligere klassifisering
Dental røntgenutstyr
Ytterligere klassifisering
Tannlegestoler
5.1.2 Sted for gjennomføring
Land
Norge
Hvor som helst i det gitte landet
Tilleggsinformasjon
Buskerud Fylkeskommune: Drammen Tannklinikk Lier Tannklinikk Ringerike Tannklinikk
5.1.3 Anslått varighet
Startdato
01.09.2025
Sluttdato
31.12.2025
5.1.4 Fornyelse
Maksimal fornyelse
10
Beskrivelse
Forlengelse er 12 måneder
5.1.5 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone
5,000,000
5.1.6 Generell informasjon
Reservert deltakelse
Ingen
Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.
5.1.7 Strategiske anskaffelser
Anskaffelsen omfattes av Europaparlamentet og Rådet 2009/33/EF (direktivet om rene kjøretøy – CVD)
CVDs rettslige grunnlag for å fastslå hvilken kategori av anskaffelsesprosedyrer som gjelder
Annen servicekontrakt
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Frist for å be om tilleggsopplysninger
07.08.2025 00:00
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Elektronisk katalog
Tillatt
Frist for mottak av tilbud
12.08.2025 23:59
Frist til anbudet må være gyldig, Dag
30
Informasjon om offentlig åpning
Dato/klokkeslett
13.08.2025 07:00
Vilkår for kontrakt
Gjennomføringen av kontrakten skal skje innenfor rammen av programmer for vernet sysselsetting
Nei
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Ingen/nei
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Buskerud tingrett -
Informasjon om tidsfrister for gjennomgang
.
Virksomhet som mottar forespørsler om å delta
Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO -
Virksomhet som behandler tilbudene
Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO -
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO
Registreringsnummer
932593688
Departement
Anskaffelser
Postadresse
Hauges gate 89
By
Drammen
Postnummer
3019
Underenhet i land
Buskerud (NO085)
Land
Norge
Kontaktpunkt
Christian Hazeland
E-post
christiah@bfk.no
Telefon
+47
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Buskerud tingrett
Registreringsnummer
826 726 342
Postadresse
Postboks 1066 Bragernes
By
Drammen
Postnummer
3001
Underenhet i land
Buskerud (NO085)
Land
Norge
E-post
buskerud.tingrett@domstol.no
Telefon
32 21 16 00
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
4eb00feb-01fc-476b-82ec-960a55c8238c 01
Type skjema
Konkurranse
Type varsel
Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime
Varsel utsendelsesdato
04.07.2025 10:06
Varsel om utsendelsesdato (eSender)
04.07.2025 10:18
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk, English
Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO
- Referanse
- 2025-110759
- Kunngjøringsdato
- 07.07.2025
- Estimert verdi
- 5 000 000 NOK
- Utførelsessted
- Ikke stedbunden
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter