Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterDentalt utstyr til Tannhelse Buskerud
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Dentalt utstyr til Tannhelse Buskerud

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Det skal på vegne av ANSKA KO gjøres innkjøp av blant annet 11 stykk komplette dentale uniter, 2 autoklaver, 2 desinfektorer, 9 røntgen og 1 OPG mm til Tannhelsetjenesten i BFK ved Drammen Tannklinikk, Lier Tannklinikk og Ringerike Tannklinikk i 2025. Det skal tilbys service-, drift- og vedlikeholdsavtale som skal gjelde for 10 år. Dette er å anse som en enkelt anskaffelse med tilhørende løpende serviceavtale.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO

Juridisk type kjøper

Offentlig virksomhet, kontrollert av en fylkeskommunal myndighet

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Dentalt utstyr til Tannhelse Buskerud

Beskrivelse

Det skal på vegne av ANSKA KO gjøres innkjøp av blant annet 11 stykk komplette dentale uniter, 2 autoklaver, 2 desinfektorer, 9 røntgen og 1 OPG mm til Tannhelsetjenesten i BFK ved Drammen Tannklinikk, Lier Tannklinikk og Ringerike Tannklinikk i 2025. Det skal tilbys service-, drift- og vedlikeholdsavtale som skal gjelde for 10 år. Dette er å anse som en enkelt anskaffelse med tilhørende løpende serviceavtale.

Prosedyreidentifikator

e9ffc7dc-3da8-4784-8948-d463b3f08cb6

Intern identifikator

2025/10922

Type prosedyre

Åpen

Hovedtrekkene i prosedyren

Åpen etter Del III.

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Arbeidsstasjoner til tannleger

Ytterligere klassifisering

Dental røntgenutstyr

Ytterligere klassifisering

Tannlegestoler

2.1.2 Sted for gjennomføring

Land

Norge

Hvor som helst i det gitte landet

Tilleggsinformasjon

Buskerud Fylkeskommune: Drammen Tannklinikk Lier Tannklinikk Ringerike Tannklinikk

2.1.3 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone

5,000,000

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

2.1.5 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Vilkår for kontrakt

Maksimalt antall partier som kontrakter kan tildeles én tilbyder for

3

2.1.6 Grunnlag for avvisning

Sources of grounds for exclusion

Notice

Corruption

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for korrupsjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Korrupsjon som definert i artikkel 3 i konvensjonen om bekjempelse av korrupsjon, som involverer tjenestemenn i De Europeiske Fellesskapene eller i Den Europeiske Unions medlemsstater (EUT C 195 av 25.6.1997, s. 1), og i artikkel 2, stk. 1, i Rådets rammeavgjørelse 2003/568/RIA av 22. juli 2003 om bekjempelse av korrupsjon i den private sektor (EUT L 192 av 31.7.2003, s. 54). Denne avvisningsgrunnen omfatter også korrupsjon som definert i nasjonal rett for oppdragsgiveren eller leverandøren.

Fraud

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for bedrageri ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Bedrageri som omhandlet i artikkel 1 i konvensjonen om beskyttelse av De Europeiske Fellesskapenes finansielle interesser (EFT C 316 av 27.11.1995, s. 48).

Money laundering or terrorist financing

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for hvitvasking av penger eller finansiering av terrorisme ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Hvitvasking av penger eller finansiering av terrorismeSom definert i artikkel 1 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF av 26. oktober 2005 om forebyggende tiltak mot bruk av det finansielle system til hvitvasking av penger og finansiering av terrorisme (EUT L 309 av 25.11.2005, s. 15).

Participation in a criminal organisation

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for deltakelse i en kriminell organisasjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Deltakelse i en kriminell organisasjon som definert i artikkel 2 i Rådets rammeavgjørelse 2008/841/RIA av 24. oktober 2008 om bekjempelse av organisert kriminalitet (EUT L 300 av 11.11.2008, s. 42)

Terrorist offences or offences linked to terrorist activities

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitetved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som definert i artikkel 1 og 3 i Rådets rammeavgjørelse 2002/475/RIA av 13. juni 2002 om bekjempelse av terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne avvisningsgrunnen omfatter også oppfordring til, medvirkning til eller forsøk på å begå slike handlinger som omhandlet i artikkel 4 i nevnte rammeavgjørelse.

Child labour and including other forms of trafficking in human beings

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for barnearbeid og andre former for menneskehandel ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Barnearbeid og andre former for menneskehandel som definert i artikkel 2 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU av 5. april 2011 om forebygging og bekjempelse av menneskehandel og beskyttelse av dets ofre, og om erstatning av Rådets rammeavgjørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 av 15.4.2011, s. 1).

Breaching of obligations in the fields of environmental law

Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om miljø slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.

Breaching of obligations in the fields of labour law

Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om arbeidsforhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.

Breaching of obligations in the fields of social law

Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om sosiale forhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.

Agreements with other economic operators aimed at distorting competition

Har leverandør inngått avtale(r) med andre leverandører med hensikt å vri konkurransen?

Grave professional misconduct

Har leverandøren begått alvorlige feil i yrkesutøvelsen? Hvis det er relevant, se definisjoner i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene.

Misrepresentation, withheld information, unable to provide required documents and obtained confidential information of this procedure

Har leverandøren: a) gitt grovt uriktige opplysninger ved meddelelsen av opplysningene som kreves for å kontrollere at det ikke er grunnlag for avvisning, eller av at kvalifikasjonskravene er oppfylt, b) unnlatt å gi slike opplysninger, c) tatt forbehold om straks å fremlegge de støttedokumenter som oppdragsgiver anmoder om, eller d) urettmessig påvirket oppdragsgivers beslutningsprosess for å tilegne seg konfidensiell informasjon som kan gi denne en urettmessig fordel i forbindelse med konkurransen, eller uaktsomt har gitt misvisende opplysninger som kan få vesentlig innflytelse på beslutninger om avvisning, utvelgelse eller tildeling?

Conflict of interest due to its participation in the procurement procedure

Er leverandør oppmerksom på en interessekonflikt slik denne er angitt i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene?

Direct or indirect involvement in the preparation of this procurement procedure

Har leverandør eller en virksomhet tilknyttet leverandøren gitt råd til oppdragsgiver eller på annen måte vært involvert i planleggingen av konkurransen?

Early termination, damages, or other comparable sanctions

Har leverandør begått vesentlig kontraktsbrudd i forbindelse med oppfyllelsen av en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en offentlig oppdragsgiver eller en tidligere konsesjonskontrakt, der bruddet har ført til heving av kontrakten, erstatning eller andre lignende sanksjoner?

Breaching obligation relating to payment of social security contributions

Har leverandør unnlatt å oppfylle alle sine forpliktelser til å betale trygdeavgifter både i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?

Breaching obligation relating to payment of taxes

Har leverandøren unnlatt å oppfylle sine forpliktelser til å betale skatter og avgifter i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?

Business activities are suspended

Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Bankruptcy

Er leverandøren i en konkurssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Arrangement with creditors

Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Insolvency

Er leverandøren i en insolvenssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Assets being administered by liquidator

Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Analogous situation like bankruptcy, insolvency or arrangement with creditors under national law

Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Del 5: Delkontrakt

5.1 Delkontrakt LOT-0001

Tittel

Bilag 1 - Spesielle kontraktsbestemmelser

Beskrivelse

Anska inviterer med dette til konkurranse om levering av nytt Dentalt utstyr til Tannhelse i Buskerud fylkeskommune til følgende klinikker: Drammen Tannklinikk: - 2 stykk Autoklaver - 2 Stykk Desinfektorer/dekontaminatorer - 1 stykk OPG Lier Tannklinikk: - 5 stykk komplette dentale uniter - 5 stykk intraorale røntgen Ringerike Tannklinikk: - 4 stykk komplette dentale uniter - 1 stykk Røntgen - 1 stykk Desinfektor/dekontaminator Gjeldende for Ringerike Tannklinikk: De har 4 uniter fra Kavo som skal byttes ut. På disse unitene er det montert røntgen fra Kavo focus og Dexis focus. Tre av disse røntgene skal videreføres og flyttes over til 3 av de nye dentale unitene som skal kjøpes på denne anskaffelsen. Samsvarserklæring for dentalt utstyr og gjeldende serviceavtaler skal også videreføres med gjeldende dentale depot på røntgen for Ringerike Tannklinikk. Det dentale utstyret skal leveres komplett, montert og idriftsatt på lokasjonene Drammen Tannklinikk, Lier Tannklinikk og Ringerike Tannklinikk. Løpende service- drift- og vedlikeholdsavtaler skal følge tilbudt dentalt utstyr samt kurs- og opplæring mm. skal medtas og prises i Bilag 3: Leverandørens tilbud. Det presiseres at alt dentalt utstyr skal leveres på lokasjon i 2025. Anskaffelsens øvre kostnadsramme er 4,5 MNOK eks.MVA. Tilbud over den øvre kostnadsrammen kan avvises. Det skal inngås avtale med en leverandør for det dentale utstyret og med tilhørende løpende service- drift- og vedlikeholdsavtaler for hver tannklinikk. For nærmere informasjon om anskaffelsen viser vi til vedlegg til Bilag 2: Oppdragsgivers kravspesifikasjon.

Intern identifikator

1754189

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Arbeidsstasjoner til tannleger

Ytterligere klassifisering

Dental røntgenutstyr

Ytterligere klassifisering

Tannlegestoler

5.1.2 Sted for gjennomføring

Land

Norge

Hvor som helst i det gitte landet

Tilleggsinformasjon

Buskerud Fylkeskommune: Drammen Tannklinikk Lier Tannklinikk Ringerike Tannklinikk

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

01.09.2025

Sluttdato

31.12.2025

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

10

Beskrivelse

Forlengelse er 12 måneder

5.1.5 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone

5,000,000

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.7 Strategiske anskaffelser

Anskaffelsen omfattes av Europaparlamentet og Rådet 2009/33/EF (direktivet om rene kjøretøy – CVD)

CVDs rettslige grunnlag for å fastslå hvilken kategori av anskaffelsesprosedyrer som gjelder

Annen servicekontrakt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

07.08.2025 00:00

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://tendsign.com/doc.aspx?MeFormsNoticeId=64834

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

12.08.2025 23:59

Frist til anbudet må være gyldig, Dag

30

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

13.08.2025 07:00

Vilkår for kontrakt

Gjennomføringen av kontrakten skal skje innenfor rammen av programmer for vernet sysselsetting

Nei

Betingelser knyttet til utførelsen av kontrakten

.

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Ingen/nei

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Buskerud tingrett -

Informasjon om tidsfrister for gjennomgang

.

Virksomhet som gir tilleggsinformasjon om anskaffelsesprosedyren

Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO -

Virksomhet som gir tilgang til anskaffelsesdokumentene

Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO -

Virksomhet som mottar forespørsler om å delta

Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO -

Virksomhet som behandler tilbudene

Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO -

5.1 Delkontrakt LOT-0002

Tittel

Bilag 3: Leverandørens tilbud

Beskrivelse

Gjeldende for Ringerike Tannklinikk: De har 4 uniter fra Kavo som skal byttes ut. På disse unitene er det montert røntgen fra Kavo focus og Dexis focus. Tre av disse røntgene skal videreføres og flyttes over til 3 av de nye dentale unitene som skal kjøpes på denne anskaffelsen. Samsvarserklæring for dentalt utstyr og gjeldende serviceavtaler skal også videreføres med gjeldende dentale depot på røntgen for Ringerike Tannklinikk. Det dentale utstyret skal leveres komplett, montert og idriftsatt på lokasjonene Drammen Tannklinikk, Lier Tannklinikk og Ringerike Tannklinikk. Løpende service- drift- og vedlikeholdsavtaler skal følge tilbudt dentalt utstyr samt kurs- og opplæring mm. skal medtas og prises i Bilag 3: Leverandørens tilbud. Det presiseres at alt dentalt utstyr skal leveres på lokasjon i 2025. Anskaffelsens øvre kostnadsramme er 4,5 MNOK eks.MVA. Tilbud over den øvre kostnadsrammen kan avvises. Det skal inngås avtale med en leverandør for det dentale utstyret og med tilhørende løpende service- drift- og vedlikeholdsavtaler for hver tannklinikk. For nærmere informasjon om anskaffelsen viser vi til vedlegg til Bilag 2: Oppdragsgivers kravspesifikasjon.

Intern identifikator

1754190

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Arbeidsstasjoner til tannleger

Ytterligere klassifisering

Dental røntgenutstyr

Ytterligere klassifisering

Tannlegestoler

5.1.2 Sted for gjennomføring

Land

Norge

Hvor som helst i det gitte landet

Tilleggsinformasjon

Buskerud Fylkeskommune: Drammen Tannklinikk Lier Tannklinikk Ringerike Tannklinikk

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

01.09.2025

Sluttdato

31.12.2025

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

10

Beskrivelse

Forlengelse er 12 måneder

5.1.5 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone

5,000,000

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.7 Strategiske anskaffelser

Anskaffelsen omfattes av Europaparlamentet og Rådet 2009/33/EF (direktivet om rene kjøretøy – CVD)

CVDs rettslige grunnlag for å fastslå hvilken kategori av anskaffelsesprosedyrer som gjelder

Annen servicekontrakt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

07.08.2025 00:00

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://tendsign.com/doc.aspx?MeFormsNoticeId=64834

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

12.08.2025 23:59

Frist til anbudet må være gyldig, Dag

30

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

13.08.2025 07:00

Vilkår for kontrakt

Gjennomføringen av kontrakten skal skje innenfor rammen av programmer for vernet sysselsetting

Nei

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Ingen/nei

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Buskerud tingrett -

Informasjon om tidsfrister for gjennomgang

.

Virksomhet som mottar forespørsler om å delta

Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO -

Virksomhet som behandler tilbudene

Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO -

5.1 Delkontrakt LOT-0003

Tittel

Konkurransebetingelser del III

Beskrivelse

Gjeldende for Ringerike Tannklinikk: De har 4 uniter fra Kavo som skal byttes ut. På disse unitene er det montert røntgen fra Kavo focus og Dexis focus. Tre av disse røntgene skal videreføres og flyttes over til 3 av de nye dentale unitene som skal kjøpes på denne anskaffelsen. Samsvarserklæring for dentalt utstyr og gjeldende serviceavtaler skal også videreføres med gjeldende dentale depot på røntgen for Ringerike Tannklinikk. Det dentale utstyret skal leveres komplett, montert og idriftsatt på lokasjonene Drammen Tannklinikk, Lier Tannklinikk og Ringerike Tannklinikk. Løpende service- drift- og vedlikeholdsavtaler skal følge tilbudt dentalt utstyr samt kurs- og opplæring mm. skal medtas og prises i Bilag 3: Leverandørens tilbud. Det presiseres at alt dentalt utstyr skal leveres på lokasjon i 2025. Anskaffelsens øvre kostnadsramme er 4,5 MNOK eks.MVA. Tilbud over den øvre kostnadsrammen kan avvises. Det skal inngås avtale med en leverandør for det dentale utstyret og med tilhørende løpende service- drift- og vedlikeholdsavtaler for hver tannklinikk. For nærmere informasjon om anskaffelsen viser vi til vedlegg til Bilag 2: Oppdragsgivers kravspesifikasjon.

Intern identifikator

1754191

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Arbeidsstasjoner til tannleger

Ytterligere klassifisering

Dental røntgenutstyr

Ytterligere klassifisering

Tannlegestoler

5.1.2 Sted for gjennomføring

Land

Norge

Hvor som helst i det gitte landet

Tilleggsinformasjon

Buskerud Fylkeskommune: Drammen Tannklinikk Lier Tannklinikk Ringerike Tannklinikk

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

01.09.2025

Sluttdato

31.12.2025

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

10

Beskrivelse

Forlengelse er 12 måneder

5.1.5 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone

5,000,000

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.7 Strategiske anskaffelser

Anskaffelsen omfattes av Europaparlamentet og Rådet 2009/33/EF (direktivet om rene kjøretøy – CVD)

CVDs rettslige grunnlag for å fastslå hvilken kategori av anskaffelsesprosedyrer som gjelder

Annen servicekontrakt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

07.08.2025 00:00

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://tendsign.com/doc.aspx?MeFormsNoticeId=64834

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

12.08.2025 23:59

Frist til anbudet må være gyldig, Dag

30

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

13.08.2025 07:00

Vilkår for kontrakt

Gjennomføringen av kontrakten skal skje innenfor rammen av programmer for vernet sysselsetting

Nei

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Ingen/nei

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Buskerud tingrett -

Informasjon om tidsfrister for gjennomgang

.

Virksomhet som mottar forespørsler om å delta

Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO -

Virksomhet som behandler tilbudene

Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO -

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO

Registreringsnummer

932593688

Departement

Anskaffelser

Postadresse

Hauges gate 89

By

Drammen

Postnummer

3019

Underenhet i land

Buskerud (NO085)

Land

Norge

Kontaktpunkt

Christian Hazeland

E-post

christiah@bfk.no

Telefon

+47

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Buskerud tingrett

Registreringsnummer

826 726 342

Postadresse

Postboks 1066 Bragernes

By

Drammen

Postnummer

3001

Underenhet i land

Buskerud (NO085)

Land

Norge

E-post

buskerud.tingrett@domstol.no

Telefon

32 21 16 00

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

4eb00feb-01fc-476b-82ec-960a55c8238c 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

04.07.2025 10:06

Varsel om utsendelsesdato (eSender)

04.07.2025 10:18

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk, English

Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO

Referanse
2025-110759
Kunngjøringsdato
07.07.2025
Estimert verdi
5 000 000 NOK
Utførelsessted
Ikke stedbunden
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter