Design og bygging av interiør
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Huset på Haugen er et ungdomskulturhus for ungdom i alderen 13-19 år. Tilbudet driftes i samarbeid mellom Bydel St. Hanshaugen og Bydel Frogner. Huset består av tre etasjer, og rommer blant annet kafe, bandrom, innspillingsstudio, verksted, biljard, bordtennis og gaming. Ungdomsmedvirkning er sentralt i tilbudets drift og utvikling. • 245.000 kroner skal brukes på design, utforming, bygging og montering av interiør til et gamingrom og et utstyrslager. Medvirkning er en viktig del av driften på Huset på Haugen. Interiørets design skal være utformet på bakgrunn av innspill/medvirkning av ungdom som bruker tilbudet og voksne som er ansatt der. Oppdraget inkluderer også å involvere og lede inntil tre ungdommer i bygging/montering av interiør. Leverandør skal fungere som byggleder i denne prosessen. Bydelen stiller med medarbeidere som assisterer ungdommene i arbeidet. Leverandør skal utarbeide og benytte pedagogiske tegninger og/eller verktøy under byggeprosessen, slik at ungdommene som deltar får best mulig grunnlag til å være deltakere. Leverandør er ansvarlig for innkjøp av materialer og skal stille med nødvendige verktøy og verneutstyr. Deler av interiøret kan også bygges av snekkere eller andre faglærte håndverkere, enten av leverandør selv eller ved innleide fagfolk. Oppdraget må være avsluttet i sin helhet innen utgangen av november 2025.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Oslo kommune v/ Bydel St. Hanshaugen
Juridisk type kjøper
Kommunale myndigheter
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Design og bygging av interiør
Beskrivelse
Huset på Haugen er et ungdomskulturhus for ungdom i alderen 13-19 år. Tilbudet driftes i samarbeid mellom Bydel St. Hanshaugen og Bydel Frogner. Huset består av tre etasjer, og rommer blant annet kafe, bandrom, innspillingsstudio, verksted, biljard, bordtennis og gaming. Ungdomsmedvirkning er sentralt i tilbudets drift og utvikling. • 245.000 kroner skal brukes på design, utforming, bygging og montering av interiør til et gamingrom og et utstyrslager. Medvirkning er en viktig del av driften på Huset på Haugen. Interiørets design skal være utformet på bakgrunn av innspill/medvirkning av ungdom som bruker tilbudet og voksne som er ansatt der. Oppdraget inkluderer også å involvere og lede inntil tre ungdommer i bygging/montering av interiør. Leverandør skal fungere som byggleder i denne prosessen. Bydelen stiller med medarbeidere som assisterer ungdommene i arbeidet. Leverandør skal utarbeide og benytte pedagogiske tegninger og/eller verktøy under byggeprosessen, slik at ungdommene som deltar får best mulig grunnlag til å være deltakere. Leverandør er ansvarlig for innkjøp av materialer og skal stille med nødvendige verktøy og verneutstyr. Deler av interiøret kan også bygges av snekkere eller andre faglærte håndverkere, enten av leverandør selv eller ved innleide fagfolk. Oppdraget må være avsluttet i sin helhet innen utgangen av november 2025.
Prosedyreidentifikator
0af5e641-7256-4784-ab4b-9ab5ec4f6161
Intern identifikator
25/30118
Type prosedyre
Åpen
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Interiørdesigntjenester
Ytterligere klassifisering
Diverse møbler og utstyr
Ytterligere klassifisering
Interiør-/innrednignstjenester
Ytterligere klassifisering
Møbeldesigntjenester
2.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Oslo (NO081)
Land
Norge
2.1.3 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone
245,000
2.1.4 Generell informasjon
Annet
Anskaffelseforskriften
2.1.6 Grunnlag for avvisning
Sources of grounds for exclusion
Notice
Breaching of obligations set under purely national exclusion grounds
det kreves firmaattest
Del 5: Delkontrakt
5.1 Delkontrakt LOT-0000
Tittel
Design og bygging av interiør
Beskrivelse
Huset på Haugen er et ungdomskulturhus for ungdom i alderen 13-19 år. Tilbudet driftes i samarbeid mellom Bydel St. Hanshaugen og Bydel Frogner. Huset består av tre etasjer, og rommer blant annet kafe, bandrom, innspillingsstudio, verksted, biljard, bordtennis og gaming. Ungdomsmedvirkning er sentralt i tilbudets drift og utvikling. • 245.000 kroner skal brukes på design, utforming, bygging og montering av interiør til et gamingrom og et utstyrslager. Medvirkning er en viktig del av driften på Huset på Haugen. Interiørets design skal være utformet på bakgrunn av innspill/medvirkning av ungdom som bruker tilbudet og voksne som er ansatt der. Oppdraget inkluderer også å involvere og lede inntil tre ungdommer i bygging/montering av interiør. Leverandør skal fungere som byggleder i denne prosessen. Bydelen stiller med medarbeidere som assisterer ungdommene i arbeidet. Leverandør skal utarbeide og benytte pedagogiske tegninger og/eller verktøy under byggeprosessen, slik at ungdommene som deltar får best mulig grunnlag til å være deltakere. Leverandør er ansvarlig for innkjøp av materialer og skal stille med nødvendige verktøy og verneutstyr. Deler av interiøret kan også bygges av snekkere eller andre faglærte håndverkere, enten av leverandør selv eller ved innleide fagfolk. Oppdraget må være avsluttet i sin helhet innen utgangen av november 2025.
Intern identifikator
25/30118
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Interiørdesigntjenester
Ytterligere klassifisering
Diverse møbler og utstyr
Ytterligere klassifisering
Interiør-/innrednignstjenester
Ytterligere klassifisering
Møbeldesigntjenester
5.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Oslo (NO081)
Land
Norge
5.1.3 Anslått varighet
Annen varighet
Ukjent
5.1.5 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone
245,000
5.1.6 Generell informasjon
Reservert deltakelse
Ingen
5.1.9 Utvelgelseskriterier
Sources of selection criteria
Notice
Kriterium
Enrolment in a trade register
Beskrivelse
firmaattest
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Tillatt
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Elektronisk katalog
Ikke tillatt
Frist for mottak av tilbud
04.07.2025 17:00
Frist til anbudet må være gyldig, Måned
82025
Informasjon om offentlig åpning
Dato/klokkeslett
07.07.2025 09:00
Tilleggsinformasjon
Det vil ikke være tilgang for leverandører på åpning
Vilkår for kontrakt
Gjennomføringen av kontrakten skal skje innenfor rammen av programmer for vernet sysselsetting
Nei
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Ingen/nei
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Meklingsvirksomhet
Oslo Tingrett -
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Oslo Tingrett -
Virksomhet som gir mer informasjon om klagebehandling
Oslo kommune v/ Bydel St. Hanshaugen -
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Oslo kommune v/ Bydel St. Hanshaugen
Registreringsnummer
971179686
Postadresse
Stensberggata 25
By
Oslo
Postnummer
0170
Underenhet i land
Oslo (NO081)
Land
Norge
Kontaktpunkt
Liv Randi Dyrhol
E-post
livrandi.dyrhol@bsh.oslo.kommune.no
Telefon
+47 21802180
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Oslo Tingrett
Registreringsnummer
926 725 939
Postadresse
Pilestredet 84B
By
Oslo
Postnummer
0354
Underenhet i land
Oslo (NO081)
Land
Norge
E-post
oslo.tingrett@domstol.no
Telefon
+47 22035200
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
080b770d-0215-498a-b4ee-ad51f0981c48 01
Type skjema
Konkurranse
Type varsel
Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime
Varsel utsendelsesdato
18.06.2025 08:05
Varsel om utsendelsesdato (eSender)
18.06.2025 08:30
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk
Oslo kommune v/ Bydel St. Hanshaugen
- Referanse
- 2025-109509
- Kunngjøringsdato
- 19.06.2025
- Estimert verdi
- 245 000 NOK
- Utførelsessted
- Oslo
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter