Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale for kjøp av anskaffelsesfaglig bistand
Resultat
Avlysning eller manglende kontraktsinngåelse
Kunngjort i EØS

Rammeavtale for kjøp av anskaffelsesfaglig bistand

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Konkurranse
1

Stortinget v/Seksjon for anskaffelser og administrative systemer har behov for å inngå avtale med én leverandør for kjøp av anskaffelsesfaglig bistand. Tjenestene skal sikre at anskaffelsene gjennomføres med høy kvalitet til rett tid, i samsvar med lov og forskrift om offentlige anskaffelser. Formålet med anskaffelsen er å sikre tilgang til anskaffelsesfaglig kompetanse av høy kvalitet, herunder hovedsakelig for bistand til operativ gjennomføring av anskaffelser i kortere perioder for å avhjelpe midlertidig fravær, underbemanning og lignende, men også annen relevant anskaffelsesfaglig rådgivning ved behov. Sistnevnte kan eksempelvis være rådgivning i forbindelse med innkjøpsrelaterte strategiplaner, innkjøpsanalyser, kategoristyring, maler og andre oppdrag som bidrar til forbedring og effektivisering av anskaffelsesfunksjonen på Stortinget. Stortinget har inngått separate avtaler for juridisk bistand samt strategisk og merkantil miljørådgivning, slik at disse ytelsene følgelig ikke vil være omfattet av rammeavtalen. Se kontraktens bilag 1 for ytterligere opplysninger om ytelsene som omfattes av rammeavtalen.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Stortinget

Juridisk type kjøper

Sentral statlig myndighet

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Rammeavtale for kjøp av anskaffelsesfaglig bistand

Beskrivelse

Stortinget v/Seksjon for anskaffelser og administrative systemer har behov for å inngå avtale med én leverandør for kjøp av anskaffelsesfaglig bistand. Tjenestene skal sikre at anskaffelsene gjennomføres med høy kvalitet til rett tid, i samsvar med lov og forskrift om offentlige anskaffelser. Formålet med anskaffelsen er å sikre tilgang til anskaffelsesfaglig kompetanse av høy kvalitet, herunder hovedsakelig for bistand til operativ gjennomføring av anskaffelser i kortere perioder for å avhjelpe midlertidig fravær, underbemanning og lignende, men også annen relevant anskaffelsesfaglig rådgivning ved behov. Sistnevnte kan eksempelvis være rådgivning i forbindelse med innkjøpsrelaterte strategiplaner, innkjøpsanalyser, kategoristyring, maler og andre oppdrag som bidrar til forbedring og effektivisering av anskaffelsesfunksjonen på Stortinget. Stortinget har inngått separate avtaler for juridisk bistand samt strategisk og merkantil miljørådgivning, slik at disse ytelsene følgelig ikke vil være omfattet av rammeavtalen. Se kontraktens bilag 1 for ytterligere opplysninger om ytelsene som omfattes av rammeavtalen.

Prosedyreidentifikator

46feebc7-fafc-4d49-9235-8a4a2143bf06

Tidligere varsel

93e132b7-92f9-4261-a659-d379bf66f0c6-01

Intern identifikator

2024/6135

Type prosedyre

Åpen

Hovedtrekkene i prosedyren

Stortinget v/Seksjon for anskaffelser og administrative systemer har behov for å inngå avtale med én leverandør for kjøp av anskaffelsesfaglig bistand. Tjenestene skal sikre at anskaffelsene gjennomføres med høy kvalitet til rett tid, i samsvar med lov og forskrift om offentlige anskaffelser. Formålet med anskaffelsen er å sikre tilgang til anskaffelsesfaglig kompetanse av høy kvalitet, herunder hovedsakelig for bistand til operativ gjennomføring av anskaffelser i kortere perioder for å avhjelpe midlertidig fravær, underbemanning og lignende, men også annen relevant anskaffelsesfaglig rådgivning ved behov. Sistnevnte kan eksempelvis være rådgivning i forbindelse med innkjøpsrelaterte strategiplaner, innkjøpsanalyser, kategoristyring, maler og andre oppdrag som bidrar til forbedring og effektivisering av anskaffelsesfunksjonen på Stortinget. Stortinget har inngått separate avtaler for juridisk bistand samt strategisk og merkantil miljørådgivning, slik at disse ytelsene følgelig ikke vil være omfattet av rammeavtalen. Se kontraktens bilag 1 for ytterligere opplysninger om ytelsene som omfattes av rammeavtalen.

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Rådgivning vedrørende innkjøp

Ytterligere klassifisering

Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning og beslektede tjenester

Ytterligere klassifisering

Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning

2.1.2 Sted for gjennomføring

Land

Norge

Hvor som helst i det gitte landet

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

Anskaffelsesforskriften Lov og forskrift om offentlige anskaffelser del I og III

Del 5: Delkontrakt

5.1 Delkontrakt LOT-0000

Tittel

Rammeavtale for kjøp av anskaffelsesfaglig bistand

Beskrivelse

Stortinget v/Seksjon for anskaffelser og administrative systemer har behov for å inngå avtale med én leverandør for kjøp av anskaffelsesfaglig bistand. Tjenestene skal sikre at anskaffelsene gjennomføres med høy kvalitet til rett tid, i samsvar med lov og forskrift om offentlige anskaffelser. Formålet med anskaffelsen er å sikre tilgang til anskaffelsesfaglig kompetanse av høy kvalitet, herunder hovedsakelig for bistand til operativ gjennomføring av anskaffelser i kortere perioder for å avhjelpe midlertidig fravær, underbemanning og lignende, men også annen relevant anskaffelsesfaglig rådgivning ved behov. Sistnevnte kan eksempelvis være rådgivning i forbindelse med innkjøpsrelaterte strategiplaner, innkjøpsanalyser, kategoristyring, maler og andre oppdrag som bidrar til forbedring og effektivisering av anskaffelsesfunksjonen på Stortinget. Stortinget har inngått separate avtaler for juridisk bistand samt strategisk og merkantil miljørådgivning, slik at disse ytelsene følgelig ikke vil være omfattet av rammeavtalen. Se kontraktens bilag 1 for ytterligere opplysninger om ytelsene som omfattes av rammeavtalen.

Intern identifikator

2024/6135

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Rådgivning vedrørende innkjøp

Ytterligere klassifisering

Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning og beslektede tjenester

Ytterligere klassifisering

Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning

5.1.2 Sted for gjennomføring

Land

Norge

Hvor som helst i det gitte landet

5.1.6 Generell informasjon

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.10 Tildelingskriterier

Kriterium

Type

Pris

Navn

Pris

Beskrivelse

Ferdig utfylt bilag 5 Pris og prisbestemmelser. Tilbudte timepriser vil bli vektet på følgende måte ved evaluering av tildelingskriteriet pris i konkurransen: - Konsulent - 30% - Seniorkonsulent - 70%.

Category of award threshold criterion

Vekt (prosent, presis)

Tildelingskriterium - tallverdi

30

Kriterium

Type

Kvalitet

Navn

Kvalitet, herunder kompetanse hos tilbudt personell

Beskrivelse

Ferdig utfylt bilag 4 Administrative bestemmelser. Leverandøren skal levere CV for tilbudt personell, hvor blant annet en kort oppsummering av konsulentens kjernekompetanse, utdanning, kurs og sertifisering mv. fremgår.Det skal leveres totalt tre CV-er. I tillegg skal det oppgis tre relevante referanseoppdrag per tilbudt konsulent. Følgende forhold vil bli evaluert: 1. Relevant erfaring 2. Kurs, sertifiser mv. 3. Utdanning. I evalueringen av relevant erfaring vil blant annet følgende forhold være særlig relevant: Erfaring med operativ gjennomføring av offentlige anskaffelser Erfaring med anskaffelser innenfor kategoriene IKT, bygg- og anlegg og konsulenttjenester Erfaring med etablering av kategoristyring som strategisk initiativ Erfaring med interne og eksterne innkjøpsanalyser Erfaring med utarbeidelse av anskaffelsesstrategier. Vedlagte CV-mal skal benyttes for å sikre at alle etterspurte opplysninger fremgår av tilbudet. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte referanser for dialog om ytelsen er levert til avtalt pris, tid og kvalitet.

Category of award threshold criterion

Vekt (prosent, presis)

Tildelingskriterium - tallverdi

70

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Oslo tingrett -

Informasjon om tidsfrister for gjennomgang

Oslo tingrett

Del 6: Resultater

6.1 Identifikator for resultatparti LOT-0000

Ingen vinner ble kåret og konkurransen er avsluttet.

Årsaken til at en vinner ikke ble valgt

Besluttning av oppdragsgiveren, ikke som følge av klage på tildeling fra en tilbyder/leverandør, på grunn av tekniske eller prosessfeil

6.1.4 Statistisk informasjon

Sammendrag av revisjonsforespørslene kjøperen mottok

Antall klagere

0

Mottatte tilbud eller forespørsler om å delta

Type mottatte innleveringer

Forespørsler om å delta

Antall anbud eller forespørsler om å delta mottatt

0

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Stortinget

Registreringsnummer

971524960

Postadresse

Karl Johans gate 22

By

OSLO

Postnummer

0026

Underenhet i land

Oslo (NO081)

Land

Norge

Kontaktpunkt

Seksjon for innkjøp

E-post

innkjop.postmottak@stortinget.no

Telefon

92070168

Internett-adresse

http://www.stortinget.no/

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Oslo tingrett

Registreringsnummer

Oslo tingrett

Departement

Oslo tingrett

By

Oslo

Postnummer

0164

Underenhet i land

Oslo (NO081)

Land

Norge

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

dc5e7c25-c4c0-407a-9a5b-f752160f6211 01

Type skjema

Resultat

Type varsel

Kunngjøring om kontrakt eller konsesjonstildeling – standardregime

Varsel utsendelsesdato

10.06.2025 18:45

Varsel om utsendelsesdato (eSender)

11.06.2025 08:43

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk, English

Stortinget

Referanse
2025-109152
Kunngjøringsdato
12.06.2025
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Ikke stedbunden
Type kunngjøring
Avlysning eller manglende kontraktsinngåelse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.