Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRFI - Anskaffelse av blomster
Planlegging
Veiledende kunngjøring
Kunngjort i EØS

RFI - Anskaffelse av blomster

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Konkurranse
0
Resultat
0

Request for information – anskaffelse av blomster og planter . OsloMet skal gjennomføre en anskaffelse av blomster og planter herunder blomsterdekorering og oppsatser til ulike anledninger. OsloMet ønsker med dette dialog med markedet i form av denne request for information. Alle svar er konfidensielle og vil utelukkende bli brukt i kartleggingen av markedet og tjenesten. Spørsmål: 1: Er virksomheten medlem av Etisk Handel? 2: Hvis nei på spørsmål 1, har virksomheten andre miljøsertifiseringer? Hvis ja, nevn hvilke. 3: Gjør virksomheten bruk av aktsomhetsvurderinger? I så fall hvilke, beskriv veldig kort. 4: Leveringsrutine: Beskriv kort bestillingsfrister samt leveringstidspunkt. Leveringstidspunkt bør inneholde tidspunkt for levering hos Oppdragsgiver. 5: Ekspresslevering: Tilbyr virksomheten ekspresslevering slik at levering eksempelvis er innen kl. 09.00 hos Oppdragsgiver? I så fall, oppgi bestillingsfrist og leveringstidspunkt. 6: Transport: Hvilken slags kjøretøy brukes til levering av bestillinger? Type kjøretøy/nullutslipp/egne bud eller speditør? 7: Punch-out: Har virksomheten en punch-out-løsning som støtter OCI 3.0 format? Hvis ja, beskriv veldig kort. 8: Hvor stor en andel av produkter/prosesser er miljøsertifisert? Eksempel på miljøsertifiserte produkter/prosesser kan eksempelvis være Fairtrade, Svanemerke o.l. Beskriv veldig kort. Veiledning til spørsmål 4 og 5: OsloMet ser for seg fire scenarioer som kan oppstå ved levering: 1: Bestilling registrert innen bestillingsfrist – vanlig leveringstid. 2: Bestilling registrert etter bestillingsfrist – vanlig leveringstid 3: Bestilling registrert innen bestillingsfrist – Levering innenfor et bestemt tidsintervall (eksempelvis innen kl. 09/mellom kl. 17-19/og lign. 4: Bestilling registrert etter bestillingsfrist – Levering innenfor et bestemt tidsintervall (eksempelvis innen kl. 09/mellom kl. 17-19/og lign. Frist for besvarelse av ovenstående er torsdag 05. Juni 2025. Besvarelsen bør ikke fylle mer enn 1,5 side. Relevante vedlegg, eksempelvis sertifiseringer, kan sendes som vedlegg, men dette er ikke påkrevd. Besvarelse sendes til Evelina Krajina på evkra5297@oslomet.no. Merk emnefelt med “RFI blomsteranskaffelse”.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

OsloMet - storbyuniversitetet

Juridisk type kjøper

Offentlig virksomhet

Oppdragsgivers virksomhet

Utdanning

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

RFI - Anskaffelse av blomster

Beskrivelse

Request for information – anskaffelse av blomster og planter . OsloMet skal gjennomføre en anskaffelse av blomster og planter herunder blomsterdekorering og oppsatser til ulike anledninger. OsloMet ønsker med dette dialog med markedet i form av denne request for information. Alle svar er konfidensielle og vil utelukkende bli brukt i kartleggingen av markedet og tjenesten. Spørsmål: 1: Er virksomheten medlem av Etisk Handel? 2: Hvis nei på spørsmål 1, har virksomheten andre miljøsertifiseringer? Hvis ja, nevn hvilke. 3: Gjør virksomheten bruk av aktsomhetsvurderinger? I så fall hvilke, beskriv veldig kort. 4: Leveringsrutine: Beskriv kort bestillingsfrister samt leveringstidspunkt. Leveringstidspunkt bør inneholde tidspunkt for levering hos Oppdragsgiver. 5: Ekspresslevering: Tilbyr virksomheten ekspresslevering slik at levering eksempelvis er innen kl. 09.00 hos Oppdragsgiver? I så fall, oppgi bestillingsfrist og leveringstidspunkt. 6: Transport: Hvilken slags kjøretøy brukes til levering av bestillinger? Type kjøretøy/nullutslipp/egne bud eller speditør? 7: Punch-out: Har virksomheten en punch-out-løsning som støtter OCI 3.0 format? Hvis ja, beskriv veldig kort. 8: Hvor stor en andel av produkter/prosesser er miljøsertifisert? Eksempel på miljøsertifiserte produkter/prosesser kan eksempelvis være Fairtrade, Svanemerke o.l. Beskriv veldig kort. Veiledning til spørsmål 4 og 5: OsloMet ser for seg fire scenarioer som kan oppstå ved levering: 1: Bestilling registrert innen bestillingsfrist – vanlig leveringstid. 2: Bestilling registrert etter bestillingsfrist – vanlig leveringstid 3: Bestilling registrert innen bestillingsfrist – Levering innenfor et bestemt tidsintervall (eksempelvis innen kl. 09/mellom kl. 17-19/og lign. 4: Bestilling registrert etter bestillingsfrist – Levering innenfor et bestemt tidsintervall (eksempelvis innen kl. 09/mellom kl. 17-19/og lign. Frist for besvarelse av ovenstående er torsdag 05. Juni 2025. Besvarelsen bør ikke fylle mer enn 1,5 side. Relevante vedlegg, eksempelvis sertifiseringer, kan sendes som vedlegg, men dette er ikke påkrevd. Besvarelse sendes til Evelina Krajina på evkra5297@oslomet.no. Merk emnefelt med “RFI blomsteranskaffelse”.

Intern identifikator

25/05725

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Levende planter, blomsterløk, røtter, podekvister og stiklinger

Ytterligere klassifisering

Avskårne blomster

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Oslo (NO081)

Land

Norge

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

Del 3: Del

3.1 Del PAR-0000

Tittel

RFI - Anskaffelse av blomster

Beskrivelse

Request for information – anskaffelse av blomster og planter . OsloMet skal gjennomføre en anskaffelse av blomster og planter herunder blomsterdekorering og oppsatser til ulike anledninger. OsloMet ønsker med dette dialog med markedet i form av denne request for information. Alle svar er konfidensielle og vil utelukkende bli brukt i kartleggingen av markedet og tjenesten. Spørsmål: 1: Er virksomheten medlem av Etisk Handel? 2: Hvis nei på spørsmål 1, har virksomheten andre miljøsertifiseringer? Hvis ja, nevn hvilke. 3: Gjør virksomheten bruk av aktsomhetsvurderinger? I så fall hvilke, beskriv veldig kort. 4: Leveringsrutine: Beskriv kort bestillingsfrister samt leveringstidspunkt. Leveringstidspunkt bør inneholde tidspunkt for levering hos Oppdragsgiver. 5: Ekspresslevering: Tilbyr virksomheten ekspresslevering slik at levering eksempelvis er innen kl. 09.00 hos Oppdragsgiver? I så fall, oppgi bestillingsfrist og leveringstidspunkt. 6: Transport: Hvilken slags kjøretøy brukes til levering av bestillinger? Type kjøretøy/nullutslipp/egne bud eller speditør? 7: Punch-out: Har virksomheten en punch-out-løsning som støtter OCI 3.0 format? Hvis ja, beskriv veldig kort. 8: Hvor stor en andel av produkter/prosesser er miljøsertifisert? Eksempel på miljøsertifiserte produkter/prosesser kan eksempelvis være Fairtrade, Svanemerke o.l. Beskriv veldig kort. Veiledning til spørsmål 4 og 5: OsloMet ser for seg fire scenarioer som kan oppstå ved levering: 1: Bestilling registrert innen bestillingsfrist – vanlig leveringstid. 2: Bestilling registrert etter bestillingsfrist – vanlig leveringstid 3: Bestilling registrert innen bestillingsfrist – Levering innenfor et bestemt tidsintervall (eksempelvis innen kl. 09/mellom kl. 17-19/og lign. 4: Bestilling registrert etter bestillingsfrist – Levering innenfor et bestemt tidsintervall (eksempelvis innen kl. 09/mellom kl. 17-19/og lign. Frist for besvarelse av ovenstående er torsdag 05. Juni 2025. Besvarelsen bør ikke fylle mer enn 1,5 side. Relevante vedlegg, eksempelvis sertifiseringer, kan sendes som vedlegg, men dette er ikke påkrevd. Besvarelse sendes til Evelina Krajina på evkra5297@oslomet.no. Merk emnefelt med “RFI blomsteranskaffelse”.

Intern identifikator

25/05725

3.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Levende planter, blomsterløk, røtter, podekvister og stiklinger

Ytterligere klassifisering

Avskårne blomster

3.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Oslo (NO081)

Land

Norge

3.1.9 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Oslo tingrett -

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

OsloMet - storbyuniversitetet

Registreringsnummer

997058925

Departement

Seksjon innkjøp

Postadresse

Postboks 4 St. Olavs plass

By

Oslo

Postnummer

0130

Underenhet i land

Oslo (NO081)

Land

Norge

Kontaktpunkt

Evelina Krajina

E-post

evkra5297@oslomet.no

Telefon

67 23 50 00

Internett-adresse

http://www.oslomet.no

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Oslo tingrett

Registreringsnummer

926 725 939

Postadresse

Postboks 2106 Vika

By

Oslo

Postnummer

0125

Underenhet i land

Oslo (NO081)

Land

Norge

E-post

oslo.tingrett@domstol.no

Telefon

22 03 52 00

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

cbdf61b0-fead-4e3e-bff9-4f385369279b 01

Type skjema

Planlegging

Type varsel

Forhåndsvarsel eller en periodisk veiledende melding som bare brukes til informasjon

Varsel utsendelsesdato

21.05.2025 14:13

Varsel om utsendelsesdato (eSender)

21.05.2025 14:13

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk, English

Anslått dato for offentliggjøring av en kunngjøring av en kontrakt innenfor denne prosedyren

06.08.2025

OsloMet - storbyuniversitetet

Referanse
2025-108057
Kunngjøringsdato
22.05.2025
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Oslo
Type kunngjøring
Veiledende kunngjøring
Hovedaktivitet
Utdanning

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.