RFI - Anskaffelse av blomster
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Request for information – anskaffelse av blomster og planter . OsloMet skal gjennomføre en anskaffelse av blomster og planter herunder blomsterdekorering og oppsatser til ulike anledninger. OsloMet ønsker med dette dialog med markedet i form av denne request for information. Alle svar er konfidensielle og vil utelukkende bli brukt i kartleggingen av markedet og tjenesten. Spørsmål: 1: Er virksomheten medlem av Etisk Handel? 2: Hvis nei på spørsmål 1, har virksomheten andre miljøsertifiseringer? Hvis ja, nevn hvilke. 3: Gjør virksomheten bruk av aktsomhetsvurderinger? I så fall hvilke, beskriv veldig kort. 4: Leveringsrutine: Beskriv kort bestillingsfrister samt leveringstidspunkt. Leveringstidspunkt bør inneholde tidspunkt for levering hos Oppdragsgiver. 5: Ekspresslevering: Tilbyr virksomheten ekspresslevering slik at levering eksempelvis er innen kl. 09.00 hos Oppdragsgiver? I så fall, oppgi bestillingsfrist og leveringstidspunkt. 6: Transport: Hvilken slags kjøretøy brukes til levering av bestillinger? Type kjøretøy/nullutslipp/egne bud eller speditør? 7: Punch-out: Har virksomheten en punch-out-løsning som støtter OCI 3.0 format? Hvis ja, beskriv veldig kort. 8: Hvor stor en andel av produkter/prosesser er miljøsertifisert? Eksempel på miljøsertifiserte produkter/prosesser kan eksempelvis være Fairtrade, Svanemerke o.l. Beskriv veldig kort. Veiledning til spørsmål 4 og 5: OsloMet ser for seg fire scenarioer som kan oppstå ved levering: 1: Bestilling registrert innen bestillingsfrist – vanlig leveringstid. 2: Bestilling registrert etter bestillingsfrist – vanlig leveringstid 3: Bestilling registrert innen bestillingsfrist – Levering innenfor et bestemt tidsintervall (eksempelvis innen kl. 09/mellom kl. 17-19/og lign. 4: Bestilling registrert etter bestillingsfrist – Levering innenfor et bestemt tidsintervall (eksempelvis innen kl. 09/mellom kl. 17-19/og lign. Frist for besvarelse av ovenstående er torsdag 05. Juni 2025. Besvarelsen bør ikke fylle mer enn 1,5 side. Relevante vedlegg, eksempelvis sertifiseringer, kan sendes som vedlegg, men dette er ikke påkrevd. Besvarelse sendes til Evelina Krajina på evkra5297@oslomet.no. Merk emnefelt med “RFI blomsteranskaffelse”.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
OsloMet - storbyuniversitetet
Juridisk type kjøper
Offentlig virksomhet
Oppdragsgivers virksomhet
Utdanning
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
RFI - Anskaffelse av blomster
Beskrivelse
Request for information – anskaffelse av blomster og planter . OsloMet skal gjennomføre en anskaffelse av blomster og planter herunder blomsterdekorering og oppsatser til ulike anledninger. OsloMet ønsker med dette dialog med markedet i form av denne request for information. Alle svar er konfidensielle og vil utelukkende bli brukt i kartleggingen av markedet og tjenesten. Spørsmål: 1: Er virksomheten medlem av Etisk Handel? 2: Hvis nei på spørsmål 1, har virksomheten andre miljøsertifiseringer? Hvis ja, nevn hvilke. 3: Gjør virksomheten bruk av aktsomhetsvurderinger? I så fall hvilke, beskriv veldig kort. 4: Leveringsrutine: Beskriv kort bestillingsfrister samt leveringstidspunkt. Leveringstidspunkt bør inneholde tidspunkt for levering hos Oppdragsgiver. 5: Ekspresslevering: Tilbyr virksomheten ekspresslevering slik at levering eksempelvis er innen kl. 09.00 hos Oppdragsgiver? I så fall, oppgi bestillingsfrist og leveringstidspunkt. 6: Transport: Hvilken slags kjøretøy brukes til levering av bestillinger? Type kjøretøy/nullutslipp/egne bud eller speditør? 7: Punch-out: Har virksomheten en punch-out-løsning som støtter OCI 3.0 format? Hvis ja, beskriv veldig kort. 8: Hvor stor en andel av produkter/prosesser er miljøsertifisert? Eksempel på miljøsertifiserte produkter/prosesser kan eksempelvis være Fairtrade, Svanemerke o.l. Beskriv veldig kort. Veiledning til spørsmål 4 og 5: OsloMet ser for seg fire scenarioer som kan oppstå ved levering: 1: Bestilling registrert innen bestillingsfrist – vanlig leveringstid. 2: Bestilling registrert etter bestillingsfrist – vanlig leveringstid 3: Bestilling registrert innen bestillingsfrist – Levering innenfor et bestemt tidsintervall (eksempelvis innen kl. 09/mellom kl. 17-19/og lign. 4: Bestilling registrert etter bestillingsfrist – Levering innenfor et bestemt tidsintervall (eksempelvis innen kl. 09/mellom kl. 17-19/og lign. Frist for besvarelse av ovenstående er torsdag 05. Juni 2025. Besvarelsen bør ikke fylle mer enn 1,5 side. Relevante vedlegg, eksempelvis sertifiseringer, kan sendes som vedlegg, men dette er ikke påkrevd. Besvarelse sendes til Evelina Krajina på evkra5297@oslomet.no. Merk emnefelt med “RFI blomsteranskaffelse”.
Intern identifikator
25/05725
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Levende planter, blomsterløk, røtter, podekvister og stiklinger
Ytterligere klassifisering
Avskårne blomster
2.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Oslo (NO081)
Land
Norge
2.1.4 Generell informasjon
Direktiv 2014/24/EU
Del 3: Del
3.1 Del PAR-0000
Tittel
RFI - Anskaffelse av blomster
Beskrivelse
Request for information – anskaffelse av blomster og planter . OsloMet skal gjennomføre en anskaffelse av blomster og planter herunder blomsterdekorering og oppsatser til ulike anledninger. OsloMet ønsker med dette dialog med markedet i form av denne request for information. Alle svar er konfidensielle og vil utelukkende bli brukt i kartleggingen av markedet og tjenesten. Spørsmål: 1: Er virksomheten medlem av Etisk Handel? 2: Hvis nei på spørsmål 1, har virksomheten andre miljøsertifiseringer? Hvis ja, nevn hvilke. 3: Gjør virksomheten bruk av aktsomhetsvurderinger? I så fall hvilke, beskriv veldig kort. 4: Leveringsrutine: Beskriv kort bestillingsfrister samt leveringstidspunkt. Leveringstidspunkt bør inneholde tidspunkt for levering hos Oppdragsgiver. 5: Ekspresslevering: Tilbyr virksomheten ekspresslevering slik at levering eksempelvis er innen kl. 09.00 hos Oppdragsgiver? I så fall, oppgi bestillingsfrist og leveringstidspunkt. 6: Transport: Hvilken slags kjøretøy brukes til levering av bestillinger? Type kjøretøy/nullutslipp/egne bud eller speditør? 7: Punch-out: Har virksomheten en punch-out-løsning som støtter OCI 3.0 format? Hvis ja, beskriv veldig kort. 8: Hvor stor en andel av produkter/prosesser er miljøsertifisert? Eksempel på miljøsertifiserte produkter/prosesser kan eksempelvis være Fairtrade, Svanemerke o.l. Beskriv veldig kort. Veiledning til spørsmål 4 og 5: OsloMet ser for seg fire scenarioer som kan oppstå ved levering: 1: Bestilling registrert innen bestillingsfrist – vanlig leveringstid. 2: Bestilling registrert etter bestillingsfrist – vanlig leveringstid 3: Bestilling registrert innen bestillingsfrist – Levering innenfor et bestemt tidsintervall (eksempelvis innen kl. 09/mellom kl. 17-19/og lign. 4: Bestilling registrert etter bestillingsfrist – Levering innenfor et bestemt tidsintervall (eksempelvis innen kl. 09/mellom kl. 17-19/og lign. Frist for besvarelse av ovenstående er torsdag 05. Juni 2025. Besvarelsen bør ikke fylle mer enn 1,5 side. Relevante vedlegg, eksempelvis sertifiseringer, kan sendes som vedlegg, men dette er ikke påkrevd. Besvarelse sendes til Evelina Krajina på evkra5297@oslomet.no. Merk emnefelt med “RFI blomsteranskaffelse”.
Intern identifikator
25/05725
3.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Levende planter, blomsterløk, røtter, podekvister og stiklinger
Ytterligere klassifisering
Avskårne blomster
3.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Oslo (NO081)
Land
Norge
3.1.9 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Oslo tingrett -
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
OsloMet - storbyuniversitetet
Registreringsnummer
997058925
Departement
Seksjon innkjøp
Postadresse
Postboks 4 St. Olavs plass
By
Oslo
Postnummer
0130
Underenhet i land
Oslo (NO081)
Land
Norge
Kontaktpunkt
Evelina Krajina
E-post
evkra5297@oslomet.no
Telefon
67 23 50 00
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Oslo tingrett
Registreringsnummer
926 725 939
Postadresse
Postboks 2106 Vika
By
Oslo
Postnummer
0125
Underenhet i land
Oslo (NO081)
Land
Norge
E-post
oslo.tingrett@domstol.no
Telefon
22 03 52 00
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
cbdf61b0-fead-4e3e-bff9-4f385369279b 01
Type skjema
Planlegging
Type varsel
Forhåndsvarsel eller en periodisk veiledende melding som bare brukes til informasjon
Varsel utsendelsesdato
21.05.2025 14:13
Varsel om utsendelsesdato (eSender)
21.05.2025 14:13
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk, English
Anslått dato for offentliggjøring av en kunngjøring av en kontrakt innenfor denne prosedyren
06.08.2025
OsloMet - storbyuniversitetet
- Referanse
- 2025-108057
- Kunngjøringsdato
- 22.05.2025
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Utførelsessted
- Oslo
- Type kunngjøring
- Veiledende kunngjøring
- Hovedaktivitet
- Utdanning
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.