Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterTjenester innen friluftsliv, rammeavtale
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

Tjenester innen friluftsliv, rammeavtale

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransen gjelder levering av tjenester innen friluftsliv, rammeavtale.  Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 650.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 1.299.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Denne anskaffelsen er etter sin art vurdert til å ha en uvesentlig innvirkning på klima og miljø, jf. forskriftens §7-9, femte ledd. Begrunnelsen for dette er at anskaffelsen gjelder kjøp av konsulentbistand/rådgivningstjenester der oppdragsgiver er avskåret fra å påvirke klima og miljøpåvirkningen, siden krav og kriterier som retter seg mot disse elementene ikke vil ha tilstrekkelig tilknytning til leveransen. Jf, DFØs miljøveileder. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Andøy kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Tjenester innen friluftsliv, rammeavtale

Beskrivelse:

Konkurransen gjelder levering av tjenester innen friluftsliv, rammeavtale.  Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 650.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 1.299.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Denne anskaffelsen er etter sin art vurdert til å ha en uvesentlig innvirkning på klima og miljø, jf. forskriftens §7-9, femte ledd. Begrunnelsen for dette er at anskaffelsen gjelder kjøp av konsulentbistand/rådgivningstjenester der oppdragsgiver er avskåret fra å påvirke klima og miljøpåvirkningen, siden krav og kriterier som retter seg mot disse elementene ikke vil ha tilstrekkelig tilknytning til leveransen. Jf, DFØs miljøveileder. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Prosedyreidentifikator

fd73766e-19f3-4526-9c54-411bcaff5154

Intern identifikator

25151

Type prosedyre

andre ett-trinnsprosedyrer

Hovedtrekkene i prosedyren

Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA, samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget. Konkurransen gjennomføres som Frivillig kunngjøring 1-trinn etter forskriftens Del I. Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer/korrigeringer. Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer det som hensiktsmessig. Dersom oppdragsgiver velger å forhandle vil det skje en første utvelgelse etter en vurdering av tildelingskriteriene som er oppgitt i punkt 2, med den vektingen som er oppgitt der. Det presiseres imidlertid at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud innenfor tilbudsfristen. Anskaffelsen er kunngjort frivillig i DOFFIN-databasen.

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Forsknings- og utviklingsvirksomhet og tilhørende konsulenttjenester

Ytterligere klassifisering

Konsulentvirksomhet i forbindelse med forskning og utvikling

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Nordland/Nordlánnda (NO071)

Land

Norge

2.1.4 Generell informasjon

Annet

Anskaffelseforskriften

2.1.6 Grunnlag for avvisning

Sources of grounds for exclusion

Notice

Breaching obligation relating to payment of social security contributions

Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. Dokumentasjonskrav: Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder.

Breaching obligation relating to payment of taxes

Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet Dersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, redegjør for dette nedenfor. Oppdragsgiver vil i så fall også gjennomføre en vurdering av økonomien til støttevirksomheten på samme måte. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

Tjenester innen friluftsliv, rammeavtale

Beskrivelse:

Konkurransen gjelder levering av tjenester innen friluftsliv, rammeavtale.  Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 650.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 1.299.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Denne anskaffelsen er etter sin art vurdert til å ha en uvesentlig innvirkning på klima og miljø, jf. forskriftens §7-9, femte ledd. Begrunnelsen for dette er at anskaffelsen gjelder kjøp av konsulentbistand/rådgivningstjenester der oppdragsgiver er avskåret fra å påvirke klima og miljøpåvirkningen, siden krav og kriterier som retter seg mot disse elementene ikke vil ha tilstrekkelig tilknytning til leveransen. Jf, DFØs miljøveileder. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Intern identifikator

25151

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Forsknings- og utviklingsvirksomhet og tilhørende konsulenttjenester

Ytterligere klassifisering

Konsulentvirksomhet i forbindelse med forskning og utvikling

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Nordland/Nordlánnda (NO071)

Land

Norge

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

16.06.2025

Sluttdato

15.06.2027

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Sources of selection criteria

Notice

Kriterium

Other economic or financial requirements

Beskrivelse:

Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. Dokumentasjonskrav: Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder.

Kriterium

Other economic or financial requirements

Beskrivelse:

Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet Dersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, redegjør for dette nedenfor. Oppdragsgiver vil i så fall også gjennomføre en vurdering av økonomien til støttevirksomheten på samme måte. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

28.05.2025 00:00

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://tendsign.com/doc.aspx?MeFormsNoticeId=58051

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

04.06.2025 12:00

Frist til anbudet må være gyldig, Dag

89

Vilkår for kontrakt

Gjennomføringen av kontrakten skal skje innenfor rammen av programmer for vernet sysselsetting

Nei

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen

Maks antall deltakere

1

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Midtre Hålogaland tingrett -

Informasjon om tidsfrister for gjennomgang

-

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Andøy kommune

Registreringsnummer

945624809

Departement

Innkjøp

Postadresse

Storgata 68

By

ANDENES

Postnummer

8483

Underenhet i land

Nordland/Nordlánnda (NO071)

Land

Norge

Kontaktpunkt

Karl Petter Kristiansen

E-post

karlpetter@innkjopskontoret.no

Telefon

+47 76115000

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Midtre Hålogaland tingrett

Registreringsnummer

926 723 073

Postadresse

Postboks 343

By

Narvik

Postnummer

8505

Underenhet i land

Nordland/Nordlánnda (NO071)

Land

Norge

E-post

midtre.halogaland.tingrett@domstol.no

Telefon

77 58 95 00

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

081bdfbb-c842-49bd-8f59-a67b9302df8b 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

13.05.2025 08:40

Varsel om utsendelsesdato (eSender)

13.05.2025 08:41

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk

Andøy kommune

Referanse
2025-107452
Kunngjøringsdato
14.05.2025
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Nordland/Nordlánnda
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter