Tjenester innen friluftsliv, rammeavtale
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransen gjelder levering av tjenester innen friluftsliv, rammeavtale. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 650.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 1.299.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Denne anskaffelsen er etter sin art vurdert til å ha en uvesentlig innvirkning på klima og miljø, jf. forskriftens §7-9, femte ledd. Begrunnelsen for dette er at anskaffelsen gjelder kjøp av konsulentbistand/rådgivningstjenester der oppdragsgiver er avskåret fra å påvirke klima og miljøpåvirkningen, siden krav og kriterier som retter seg mot disse elementene ikke vil ha tilstrekkelig tilknytning til leveransen. Jf, DFØs miljøveileder. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Andøy kommune
Juridisk type kjøper
Kommunale myndigheter
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Tjenester innen friluftsliv, rammeavtale
Beskrivelse:
Konkurransen gjelder levering av tjenester innen friluftsliv, rammeavtale. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 650.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 1.299.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Denne anskaffelsen er etter sin art vurdert til å ha en uvesentlig innvirkning på klima og miljø, jf. forskriftens §7-9, femte ledd. Begrunnelsen for dette er at anskaffelsen gjelder kjøp av konsulentbistand/rådgivningstjenester der oppdragsgiver er avskåret fra å påvirke klima og miljøpåvirkningen, siden krav og kriterier som retter seg mot disse elementene ikke vil ha tilstrekkelig tilknytning til leveransen. Jf, DFØs miljøveileder. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Prosedyreidentifikator
fd73766e-19f3-4526-9c54-411bcaff5154
Intern identifikator
25151
Type prosedyre
andre ett-trinnsprosedyrer
Hovedtrekkene i prosedyren
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA, samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget. Konkurransen gjennomføres som Frivillig kunngjøring 1-trinn etter forskriftens Del I. Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer/korrigeringer. Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer det som hensiktsmessig. Dersom oppdragsgiver velger å forhandle vil det skje en første utvelgelse etter en vurdering av tildelingskriteriene som er oppgitt i punkt 2, med den vektingen som er oppgitt der. Det presiseres imidlertid at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud innenfor tilbudsfristen. Anskaffelsen er kunngjort frivillig i DOFFIN-databasen.
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Forsknings- og utviklingsvirksomhet og tilhørende konsulenttjenester
Ytterligere klassifisering
Konsulentvirksomhet i forbindelse med forskning og utvikling
2.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Nordland/Nordlánnda (NO071)
Land
Norge
2.1.4 Generell informasjon
Annet
Anskaffelseforskriften
2.1.6 Grunnlag for avvisning
Sources of grounds for exclusion
Notice
Breaching obligation relating to payment of social security contributions
Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. Dokumentasjonskrav: Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder.
Breaching obligation relating to payment of taxes
Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet Dersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, redegjør for dette nedenfor. Oppdragsgiver vil i så fall også gjennomføre en vurdering av økonomien til støttevirksomheten på samme måte. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.
Del 5: Delkontrakt
5.1 Skjebne LOT-0000
Tittel
Tjenester innen friluftsliv, rammeavtale
Beskrivelse:
Konkurransen gjelder levering av tjenester innen friluftsliv, rammeavtale. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 650.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 1.299.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Denne anskaffelsen er etter sin art vurdert til å ha en uvesentlig innvirkning på klima og miljø, jf. forskriftens §7-9, femte ledd. Begrunnelsen for dette er at anskaffelsen gjelder kjøp av konsulentbistand/rådgivningstjenester der oppdragsgiver er avskåret fra å påvirke klima og miljøpåvirkningen, siden krav og kriterier som retter seg mot disse elementene ikke vil ha tilstrekkelig tilknytning til leveransen. Jf, DFØs miljøveileder. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Intern identifikator
25151
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Forsknings- og utviklingsvirksomhet og tilhørende konsulenttjenester
Ytterligere klassifisering
Konsulentvirksomhet i forbindelse med forskning og utvikling
5.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Nordland/Nordlánnda (NO071)
Land
Norge
5.1.3 Anslått varighet
Startdato
16.06.2025
Sluttdato
15.06.2027
5.1.6 Generell informasjon
Reservert deltakelse
Ingen
5.1.9 Utvelgelseskriterier
Sources of selection criteria
Notice
Kriterium
Other economic or financial requirements
Beskrivelse:
Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. Dokumentasjonskrav: Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder.
Kriterium
Other economic or financial requirements
Beskrivelse:
Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet Dersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, redegjør for dette nedenfor. Oppdragsgiver vil i så fall også gjennomføre en vurdering av økonomien til støttevirksomheten på samme måte. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Frist for å be om tilleggsopplysninger
28.05.2025 00:00
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Elektronisk katalog
Tillatt
Frist for mottak av tilbud
04.06.2025 12:00
Frist til anbudet må være gyldig, Dag
89
Vilkår for kontrakt
Gjennomføringen av kontrakten skal skje innenfor rammen av programmer for vernet sysselsetting
Nei
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen
Maks antall deltakere
1
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Midtre Hålogaland tingrett -
Informasjon om tidsfrister for gjennomgang
-
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Andøy kommune
Registreringsnummer
945624809
Departement
Innkjøp
Postadresse
Storgata 68
By
ANDENES
Postnummer
8483
Underenhet i land
Nordland/Nordlánnda (NO071)
Land
Norge
Kontaktpunkt
Karl Petter Kristiansen
E-post
karlpetter@innkjopskontoret.no
Telefon
+47 76115000
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Midtre Hålogaland tingrett
Registreringsnummer
926 723 073
Postadresse
Postboks 343
By
Narvik
Postnummer
8505
Underenhet i land
Nordland/Nordlánnda (NO071)
Land
Norge
E-post
midtre.halogaland.tingrett@domstol.no
Telefon
77 58 95 00
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
081bdfbb-c842-49bd-8f59-a67b9302df8b 01
Type skjema
Konkurranse
Type varsel
Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime
Varsel utsendelsesdato
13.05.2025 08:40
Varsel om utsendelsesdato (eSender)
13.05.2025 08:41
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk
Andøy kommune
- Referanse
- 2025-107452
- Kunngjøringsdato
- 14.05.2025
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Utførelsessted
- Nordland/Nordlánnda
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter