Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale om kjøp av storkjøkkenutstyr og service
Resultat
Avlysning eller manglende kontraktsinngåelse
Kunngjort i EØS

Rammeavtale om kjøp av storkjøkkenutstyr og service

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Konkurranse
1

Formålet med denne rammeavtalen er å legge forholdene til rette for å dekke behovet for kostnadseffektive anskaffelser av storkjøkkenutstyr til alle kantiner som driftes av kantineoperatør tilknyttet avtale med Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS). Avtalen skal også dekke service på eksisterende og nytt storkjøkkenutstyr. Avtalen inngås med DSS. Øvrige virksomheter tilknyttet departementsfellskapet, Statsministerens kontor (SMK) og Regjeringsadvokaten kan også benytte denne avtalen og er å anse som Kunde iht. denne avtalen. Rammeavtalens varighet vil være 2 år, med opsjon på forlengelse i ytterligere 1+1 år på uendrede vilkår, til sammen maksimalt 4 år. Anskaffelsens verdi er i størrelsesorden 5 – 7 mill. NOK ekskl. mva. for en periode på fire år. Det presiseres at dette kun er et retningsgivende estimat. Estimatet baseres på erfaringstall og antatt utvikling. Estimatet er ikke bindende for Kunden. Kunden har en rett, men ingen plikt, til å kjøpe varer og service på denne rammeavtalen. Kunden er ikke forpliktet til å kjøpe et bestemt volum i rammeavtaleperioden. Avtalen er ikke eksklusiv. For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til avtalen.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon

Juridisk type kjøper

Offentlig virksomhet

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Rammeavtale om kjøp av storkjøkkenutstyr og service

Beskrivelse:

Formålet med denne rammeavtalen er å legge forholdene til rette for å dekke behovet for kostnadseffektive anskaffelser av storkjøkkenutstyr til alle kantiner som driftes av kantineoperatør tilknyttet avtale med Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS). Avtalen skal også dekke service på eksisterende og nytt storkjøkkenutstyr. Avtalen inngås med DSS. Øvrige virksomheter tilknyttet departementsfellskapet, Statsministerens kontor (SMK) og Regjeringsadvokaten kan også benytte denne avtalen og er å anse som Kunde iht. denne avtalen. Rammeavtalens varighet vil være 2 år, med opsjon på forlengelse i ytterligere 1+1 år på uendrede vilkår, til sammen maksimalt 4 år. Anskaffelsens verdi er i størrelsesorden 5 – 7 mill. NOK ekskl. mva. for en periode på fire år. Det presiseres at dette kun er et retningsgivende estimat. Estimatet baseres på erfaringstall og antatt utvikling. Estimatet er ikke bindende for Kunden. Kunden har en rett, men ingen plikt, til å kjøpe varer og service på denne rammeavtalen. Kunden er ikke forpliktet til å kjøpe et bestemt volum i rammeavtaleperioden. Avtalen er ikke eksklusiv. For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til avtalen.

Prosedyreidentifikator

84b1f7c7-215d-4b43-bd60-c3fea653f165

Tidligere varsel

3885b568-2717-455a-9f8c-a281f72ebf69-01

Intern identifikator

25/417

Type prosedyre

Åpen

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Kantineutstyr

Ytterligere klassifisering

Elektriske deler til maskiner eller apparater

Ytterligere klassifisering

Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler

Ytterligere klassifisering

Arbeidsbenker

Ytterligere klassifisering

Kjøkkenutstyr

Ytterligere klassifisering

Diverse utstyr

Ytterligere klassifisering

Cateringutstyr

Ytterligere klassifisering

Lett cateringutstyr

Ytterligere klassifisering

Utstyr til mattilberedning

Ytterligere klassifisering

Industrielt kjøkkenutstyr

Ytterligere klassifisering

Restaurantutstyr

Ytterligere klassifisering

Elektriske husholdningsapparater

Ytterligere klassifisering

Elektriske husholdningsapparater til matvarebruk

Ytterligere klassifisering

Kjøleskap og frysere

Ytterligere klassifisering

Kombinerte kjøle- og fryseskap

Ytterligere klassifisering

Frysere

Ytterligere klassifisering

Kjøleskap

Ytterligere klassifisering

Food-prosessorer

Ytterligere klassifisering

Blandemaskiner, kjøkkenmaskin

Ytterligere klassifisering

Elektriske kaffemaskiner

Ytterligere klassifisering

Oppvaskmaskiner

Ytterligere klassifisering

Deler til maskiner eller motorer

Ytterligere klassifisering

Deler til maskiner til generelle formål

Ytterligere klassifisering

Oppvaskmaskiner til storhusholdning

Ytterligere klassifisering

Deler til oppvaskmaskiner og maskiner til rengjøring, påfylling, pakning eller innpakning

Ytterligere klassifisering

Deler til oppvaskmaskiner

Ytterligere klassifisering

Blikkenslager og rørleggerarbeid

Ytterligere klassifisering

Installasjon av vaskerimaskiner, rensemaskiner og tørkemaskiner

2.1.2 Sted for gjennomføring

Land

Norge

Hvor som helst i det gitte landet

2.1.3 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone

7,000,000

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

Rammeavtale om kjøp av storkjøkkenutstyr og service

Beskrivelse:

Formålet med denne rammeavtalen er å legge forholdene til rette for å dekke behovet for kostnadseffektive anskaffelser av storkjøkkenutstyr til alle kantiner som driftes av kantineoperatør tilknyttet avtale med Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS). Avtalen skal også dekke service på eksisterende og nytt storkjøkkenutstyr. Avtalen inngås med DSS. Øvrige virksomheter tilknyttet departementsfellskapet, Statsministerens kontor (SMK) og Regjeringsadvokaten kan også benytte denne avtalen og er å anse som Kunde iht. denne avtalen. Rammeavtalens varighet vil være 2 år, med opsjon på forlengelse i ytterligere 1+1 år på uendrede vilkår, til sammen maksimalt 4 år. Anskaffelsens verdi er i størrelsesorden 5 – 7 mill. NOK ekskl. mva. for en periode på fire år. Det presiseres at dette kun er et retningsgivende estimat. Estimatet baseres på erfaringstall og antatt utvikling. Estimatet er ikke bindende for Kunden. Kunden har en rett, men ingen plikt, til å kjøpe varer og service på denne rammeavtalen. Kunden er ikke forpliktet til å kjøpe et bestemt volum i rammeavtaleperioden. Avtalen er ikke eksklusiv. For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til avtalen.

Intern identifikator

25/417

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Kantineutstyr

Ytterligere klassifisering

Elektriske deler til maskiner eller apparater

Ytterligere klassifisering

Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler

Ytterligere klassifisering

Arbeidsbenker

Ytterligere klassifisering

Kjøkkenutstyr

Ytterligere klassifisering

Diverse utstyr

Ytterligere klassifisering

Cateringutstyr

Ytterligere klassifisering

Lett cateringutstyr

Ytterligere klassifisering

Utstyr til mattilberedning

Ytterligere klassifisering

Industrielt kjøkkenutstyr

Ytterligere klassifisering

Restaurantutstyr

Ytterligere klassifisering

Elektriske husholdningsapparater

Ytterligere klassifisering

Elektriske husholdningsapparater til matvarebruk

Ytterligere klassifisering

Kjøleskap og frysere

Ytterligere klassifisering

Kombinerte kjøle- og fryseskap

Ytterligere klassifisering

Frysere

Ytterligere klassifisering

Kjøleskap

Ytterligere klassifisering

Food-prosessorer

Ytterligere klassifisering

Blandemaskiner, kjøkkenmaskin

Ytterligere klassifisering

Elektriske kaffemaskiner

Ytterligere klassifisering

Oppvaskmaskiner

Ytterligere klassifisering

Deler til maskiner eller motorer

Ytterligere klassifisering

Deler til maskiner til generelle formål

Ytterligere klassifisering

Oppvaskmaskiner til storhusholdning

Ytterligere klassifisering

Deler til oppvaskmaskiner og maskiner til rengjøring, påfylling, pakning eller innpakning

Ytterligere klassifisering

Deler til oppvaskmaskiner

Ytterligere klassifisering

Blikkenslager og rørleggerarbeid

Ytterligere klassifisering

Installasjon av vaskerimaskiner, rensemaskiner og tørkemaskiner

5.1.2 Sted for gjennomføring

Land

Norge

Hvor som helst i det gitte landet

5.1.3 Anslått varighet

Varighet, År

4

5.1.5 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone

7,000,000

5.1.6 Generell informasjon

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.10 Tildelingskriterier

Kriterium

Type

Pris

Navn

Pris

Beskrivelse:

totalsum

Category of award threshold criterion

Vekt (poeng, presis)

Tildelingskriterium - tallverdi

1

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Oslo Tingrett -

Informasjon om tidsfrister for gjennomgang

Iht. lovgivning

Del 6: Resultater

6.1 Identifikator for resultatparti LOT-0000

Ingen vinner ble kåret og konkurransen er avsluttet.

Årsaken til at en vinner ikke ble valgt

Besluttning av oppdragsgiveren, ikke som følge av klage på tildeling fra en tilbyder/leverandør, på grunn av tekniske eller prosessfeil

6.1.4 Statistisk informasjon

Sammendrag av revisjonsforespørslene kjøperen mottok

Antall klagere

0

Mottatte tilbud eller forespørsler om å delta

Type mottatte innleveringer

Tilbud

Antall anbud eller forespørsler om å delta mottatt

0

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon

Registreringsnummer

974 761 424

Postadresse

Postboks 8129 Dep

By

Oslo

Postnummer

0032

Underenhet i land

Oslo (NO081)

Land

Norge

Kontaktpunkt

Julie Elise Vollmerhaus Føyn

E-post

Julie-Elise-Vollmerhaus.Foyn@dss.dep.no

Telefon

+47 45859538

Internett-adresse

https://www.dss.dep.no

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Oslo Tingrett

Registreringsnummer

926 725 939

Postadresse

Postboks 2106 Vika

By

Oslo

Postnummer

0125

Underenhet i land

Oslo (NO081)

Land

Norge

E-post

oslo.tingrett@domstol.no

Telefon

+47 22035200

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

ebf2764c-0287-4a55-b576-5bd5bf366059 01

Type skjema

Resultat

Type varsel

Kunngjøring om kontrakt eller konsesjonstildeling – standardregime

Varsel utsendelsesdato

08.05.2025 14:25

Varsel om utsendelsesdato (eSender)

08.05.2025 14:38

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk, English

Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon

Referanse
2025-107270
Kunngjøringsdato
12.05.2025
Estimert verdi
7 000 000 NOK
Utførelsessted
Ikke stedbunden
Type kunngjøring
Avlysning eller manglende kontraktsinngåelse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.