Rammeavtale om kjøp av storkjøkkenutstyr og service
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Formålet med denne rammeavtalen er å legge forholdene til rette for å dekke behovet for kostnadseffektive anskaffelser av storkjøkkenutstyr til alle kantiner som driftes av kantineoperatør tilknyttet avtale med Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS). Avtalen skal også dekke service på eksisterende og nytt storkjøkkenutstyr. Avtalen inngås med DSS. Øvrige virksomheter tilknyttet departementsfellskapet, Statsministerens kontor (SMK) og Regjeringsadvokaten kan også benytte denne avtalen og er å anse som Kunde iht. denne avtalen. Rammeavtalens varighet vil være 2 år, med opsjon på forlengelse i ytterligere 1+1 år på uendrede vilkår, til sammen maksimalt 4 år. Anskaffelsens verdi er i størrelsesorden 5 – 7 mill. NOK ekskl. mva. for en periode på fire år. Det presiseres at dette kun er et retningsgivende estimat. Estimatet baseres på erfaringstall og antatt utvikling. Estimatet er ikke bindende for Kunden. Kunden har en rett, men ingen plikt, til å kjøpe varer og service på denne rammeavtalen. Kunden er ikke forpliktet til å kjøpe et bestemt volum i rammeavtaleperioden. Avtalen er ikke eksklusiv. For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til avtalen.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon
Juridisk type kjøper
Offentlig virksomhet
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Rammeavtale om kjøp av storkjøkkenutstyr og service
Beskrivelse:
Formålet med denne rammeavtalen er å legge forholdene til rette for å dekke behovet for kostnadseffektive anskaffelser av storkjøkkenutstyr til alle kantiner som driftes av kantineoperatør tilknyttet avtale med Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS). Avtalen skal også dekke service på eksisterende og nytt storkjøkkenutstyr. Avtalen inngås med DSS. Øvrige virksomheter tilknyttet departementsfellskapet, Statsministerens kontor (SMK) og Regjeringsadvokaten kan også benytte denne avtalen og er å anse som Kunde iht. denne avtalen. Rammeavtalens varighet vil være 2 år, med opsjon på forlengelse i ytterligere 1+1 år på uendrede vilkår, til sammen maksimalt 4 år. Anskaffelsens verdi er i størrelsesorden 5 – 7 mill. NOK ekskl. mva. for en periode på fire år. Det presiseres at dette kun er et retningsgivende estimat. Estimatet baseres på erfaringstall og antatt utvikling. Estimatet er ikke bindende for Kunden. Kunden har en rett, men ingen plikt, til å kjøpe varer og service på denne rammeavtalen. Kunden er ikke forpliktet til å kjøpe et bestemt volum i rammeavtaleperioden. Avtalen er ikke eksklusiv. For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til avtalen.
Prosedyreidentifikator
84b1f7c7-215d-4b43-bd60-c3fea653f165
Tidligere varsel
3885b568-2717-455a-9f8c-a281f72ebf69-01
Intern identifikator
25/417
Type prosedyre
Åpen
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Kantineutstyr
Ytterligere klassifisering
Elektriske deler til maskiner eller apparater
Ytterligere klassifisering
Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler
Ytterligere klassifisering
Arbeidsbenker
Ytterligere klassifisering
Kjøkkenutstyr
Ytterligere klassifisering
Diverse utstyr
Ytterligere klassifisering
Cateringutstyr
Ytterligere klassifisering
Lett cateringutstyr
Ytterligere klassifisering
Utstyr til mattilberedning
Ytterligere klassifisering
Industrielt kjøkkenutstyr
Ytterligere klassifisering
Restaurantutstyr
Ytterligere klassifisering
Elektriske husholdningsapparater
Ytterligere klassifisering
Elektriske husholdningsapparater til matvarebruk
Ytterligere klassifisering
Kjøleskap og frysere
Ytterligere klassifisering
Kombinerte kjøle- og fryseskap
Ytterligere klassifisering
Frysere
Ytterligere klassifisering
Kjøleskap
Ytterligere klassifisering
Food-prosessorer
Ytterligere klassifisering
Blandemaskiner, kjøkkenmaskin
Ytterligere klassifisering
Elektriske kaffemaskiner
Ytterligere klassifisering
Oppvaskmaskiner
Ytterligere klassifisering
Deler til maskiner eller motorer
Ytterligere klassifisering
Deler til maskiner til generelle formål
Ytterligere klassifisering
Oppvaskmaskiner til storhusholdning
Ytterligere klassifisering
Deler til oppvaskmaskiner og maskiner til rengjøring, påfylling, pakning eller innpakning
Ytterligere klassifisering
Deler til oppvaskmaskiner
Ytterligere klassifisering
Blikkenslager og rørleggerarbeid
Ytterligere klassifisering
Installasjon av vaskerimaskiner, rensemaskiner og tørkemaskiner
2.1.2 Sted for gjennomføring
Land
Norge
Hvor som helst i det gitte landet
2.1.3 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone
7,000,000
2.1.4 Generell informasjon
Direktiv 2014/24/EU
Del 5: Delkontrakt
5.1 Skjebne LOT-0000
Tittel
Rammeavtale om kjøp av storkjøkkenutstyr og service
Beskrivelse:
Formålet med denne rammeavtalen er å legge forholdene til rette for å dekke behovet for kostnadseffektive anskaffelser av storkjøkkenutstyr til alle kantiner som driftes av kantineoperatør tilknyttet avtale med Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS). Avtalen skal også dekke service på eksisterende og nytt storkjøkkenutstyr. Avtalen inngås med DSS. Øvrige virksomheter tilknyttet departementsfellskapet, Statsministerens kontor (SMK) og Regjeringsadvokaten kan også benytte denne avtalen og er å anse som Kunde iht. denne avtalen. Rammeavtalens varighet vil være 2 år, med opsjon på forlengelse i ytterligere 1+1 år på uendrede vilkår, til sammen maksimalt 4 år. Anskaffelsens verdi er i størrelsesorden 5 – 7 mill. NOK ekskl. mva. for en periode på fire år. Det presiseres at dette kun er et retningsgivende estimat. Estimatet baseres på erfaringstall og antatt utvikling. Estimatet er ikke bindende for Kunden. Kunden har en rett, men ingen plikt, til å kjøpe varer og service på denne rammeavtalen. Kunden er ikke forpliktet til å kjøpe et bestemt volum i rammeavtaleperioden. Avtalen er ikke eksklusiv. For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til avtalen.
Intern identifikator
25/417
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Kantineutstyr
Ytterligere klassifisering
Elektriske deler til maskiner eller apparater
Ytterligere klassifisering
Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler
Ytterligere klassifisering
Arbeidsbenker
Ytterligere klassifisering
Kjøkkenutstyr
Ytterligere klassifisering
Diverse utstyr
Ytterligere klassifisering
Cateringutstyr
Ytterligere klassifisering
Lett cateringutstyr
Ytterligere klassifisering
Utstyr til mattilberedning
Ytterligere klassifisering
Industrielt kjøkkenutstyr
Ytterligere klassifisering
Restaurantutstyr
Ytterligere klassifisering
Elektriske husholdningsapparater
Ytterligere klassifisering
Elektriske husholdningsapparater til matvarebruk
Ytterligere klassifisering
Kjøleskap og frysere
Ytterligere klassifisering
Kombinerte kjøle- og fryseskap
Ytterligere klassifisering
Frysere
Ytterligere klassifisering
Kjøleskap
Ytterligere klassifisering
Food-prosessorer
Ytterligere klassifisering
Blandemaskiner, kjøkkenmaskin
Ytterligere klassifisering
Elektriske kaffemaskiner
Ytterligere klassifisering
Oppvaskmaskiner
Ytterligere klassifisering
Deler til maskiner eller motorer
Ytterligere klassifisering
Deler til maskiner til generelle formål
Ytterligere klassifisering
Oppvaskmaskiner til storhusholdning
Ytterligere klassifisering
Deler til oppvaskmaskiner og maskiner til rengjøring, påfylling, pakning eller innpakning
Ytterligere klassifisering
Deler til oppvaskmaskiner
Ytterligere klassifisering
Blikkenslager og rørleggerarbeid
Ytterligere klassifisering
Installasjon av vaskerimaskiner, rensemaskiner og tørkemaskiner
5.1.2 Sted for gjennomføring
Land
Norge
Hvor som helst i det gitte landet
5.1.3 Anslått varighet
Varighet, År
4
5.1.5 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone
7,000,000
5.1.6 Generell informasjon
Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.
5.1.10 Tildelingskriterier
Kriterium
Type
Pris
Navn
Pris
Beskrivelse:
totalsum
Category of award threshold criterion
Vekt (poeng, presis)
Tildelingskriterium - tallverdi
1
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Oslo Tingrett -
Informasjon om tidsfrister for gjennomgang
Iht. lovgivning
Del 6: Resultater
6.1 Identifikator for resultatparti LOT-0000
Ingen vinner ble kåret og konkurransen er avsluttet.
Årsaken til at en vinner ikke ble valgt
Besluttning av oppdragsgiveren, ikke som følge av klage på tildeling fra en tilbyder/leverandør, på grunn av tekniske eller prosessfeil
6.1.4 Statistisk informasjon
Sammendrag av revisjonsforespørslene kjøperen mottok
Antall klagere
0
Mottatte tilbud eller forespørsler om å delta
Type mottatte innleveringer
Tilbud
Antall anbud eller forespørsler om å delta mottatt
0
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon
Registreringsnummer
974 761 424
Postadresse
Postboks 8129 Dep
By
Oslo
Postnummer
0032
Underenhet i land
Oslo (NO081)
Land
Norge
Kontaktpunkt
Julie Elise Vollmerhaus Føyn
E-post
Julie-Elise-Vollmerhaus.Foyn@dss.dep.no
Telefon
+47 45859538
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Oslo Tingrett
Registreringsnummer
926 725 939
Postadresse
Postboks 2106 Vika
By
Oslo
Postnummer
0125
Underenhet i land
Oslo (NO081)
Land
Norge
E-post
oslo.tingrett@domstol.no
Telefon
+47 22035200
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
ebf2764c-0287-4a55-b576-5bd5bf366059 01
Type skjema
Resultat
Type varsel
Kunngjøring om kontrakt eller konsesjonstildeling – standardregime
Varsel utsendelsesdato
08.05.2025 14:25
Varsel om utsendelsesdato (eSender)
08.05.2025 14:38
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk, English
Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon
- Referanse
- 2025-107270
- Kunngjøringsdato
- 12.05.2025
- Estimert verdi
- 7 000 000 NOK
- Utførelsessted
- Ikke stedbunden
- Type kunngjøring
- Avlysning eller manglende kontraktsinngåelse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.