Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterByggevarer og trelast - Ringebu, Sør-Fron og Nord-Fron kommuner
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Byggevarer og trelast - Ringebu, Sør-Fron og Nord-Fron kommuner

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Oppdragsgiver inviterer med dette til konkurranse for etablering av rammeavtale for kjøp av trelast og byggevare for kommunene Nord-Fron, Sør-Fron og Ringebu.Konkurransen er delt inn i 3 delkontrakter:Delkontrakt 1: Nord-Fron kommuneDelkontrakt 2: Sør-Fron kommuneDelkontrakt 3: Ringebu kommuneRammeavtalen omfatter kjøp av trelast og byggevarer, inkludert, men ikke begrenset til: konstruksjonsvirke, kledning, plater, lister, foringer, takstein, takrenner, beslag, dører, vinduer, isolasjon, mur, betong, leca, lim, skruer, spiker, plugger, bolter og øvrige festemidler, ventiler og enkle garderober.Virksomheter tilhørende seksjon for teknisk drift vil være de største brukerne av avtalen, men også andre enheter som tilrettelagte tjenester, skole/SFO vil benytte seg av avtalen. Alle oppdragsgivers virksomheter skal ha mulighet til å benytte avtalen.Levering skal kunne gjøres til alle oppdragsgivers virksomheter og adresser.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Ringebu Kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Sør-Fron kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Nord-Fron kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Byggevarer og trelast - Ringebu, Sør-Fron og Nord-Fron kommuner

Beskrivelse:

Oppdragsgiver inviterer med dette til konkurranse for etablering av rammeavtale for kjøp av trelast og byggevare for kommunene Nord-Fron, Sør-Fron og Ringebu.Konkurransen er delt inn i 3 delkontrakter:Delkontrakt 1: Nord-Fron kommuneDelkontrakt 2: Sør-Fron kommuneDelkontrakt 3: Ringebu kommuneRammeavtalen omfatter kjøp av trelast og byggevarer, inkludert, men ikke begrenset til: konstruksjonsvirke, kledning, plater, lister, foringer, takstein, takrenner, beslag, dører, vinduer, isolasjon, mur, betong, leca, lim, skruer, spiker, plugger, bolter og øvrige festemidler, ventiler og enkle garderober.Virksomheter tilhørende seksjon for teknisk drift vil være de største brukerne av avtalen, men også andre enheter som tilrettelagte tjenester, skole/SFO vil benytte seg av avtalen. Alle oppdragsgivers virksomheter skal ha mulighet til å benytte avtalen.Levering skal kunne gjøres til alle oppdragsgivers virksomheter og adresser.

Prosedyreidentifikator

8f5f30a1-0d3d-4dcc-a00d-22d648e51441

Intern identifikator

000

Type prosedyre

Åpen

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Byggematerialer

Ytterligere klassifisering

Materialer til bygge- og anleggsarbeid og tilknyttede gjenstander

Ytterligere klassifisering

Bygningsmaterialer

Ytterligere klassifisering

Isolering og isoleringstilbehør

Ytterligere klassifisering

Takdekningsmaterialer

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Innlandet (NO020)

Land

Norge

2.1.3 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone

9,600,000

Rammeavtalens maksimale verdi, Norwegian krone

11,400,000

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

Anskaffelsesforskriften Anskaffelsesforskriften

Anskaffelsesforskriften Anskaffelsesforskriften

2.1.5 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Maksimalt antall partier som en tilbyder kan inngi tilbud på

3

Vilkår for kontrakt

Maksimalt antall partier som kontrakter kan tildeles én tilbyder for

3

2.1.6 Grunnlag for avvisning

Sources of grounds for exclusion

Notice

Corruption

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for korrupsjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Korrupsjon som definert i artikkel 3 i konvensjonen om bekjempelse av korrupsjon, som involverer tjenestemenn i De Europeiske Fellesskapene eller i Den Europeiske Unions medlemsstater (EUT C 195 av 25.6.1997, s. 1), og i artikkel 2, stk. 1, i Rådets rammeavgjørelse 2003/568/RIA av 22. juli 2003 om bekjempelse av korrupsjon i den private sektor (EUT L 192 av 31.7.2003, s. 54). Denne avvisningsgrunnen omfatter også korrupsjon som definert i nasjonal rett for oppdragsgiveren eller leverandøren.

Fraud

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for bedrageri ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Bedrageri som omhandlet i artikkel 1 i konvensjonen om beskyttelse av De Europeiske Fellesskapenes finansielle interesser (EFT C 316 av 27.11.1995, s. 48).

Money laundering or terrorist financing

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for hvitvasking av penger eller finansiering av terrorisme ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Hvitvasking av penger eller finansiering av terrorismeSom definert i artikkel 1 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF av 26. oktober 2005 om forebyggende tiltak mot bruk av det finansielle system til hvitvasking av penger og finansiering av terrorisme (EUT L 309 av 25.11.2005, s. 15).

Participation in a criminal organisation

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for deltakelse i en kriminell organisasjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Deltakelse i en kriminell organisasjon som definert i artikkel 2 i Rådets rammeavgjørelse 2008/841/RIA av 24. oktober 2008 om bekjempelse av organisert kriminalitet (EUT L 300 av 11.11.2008, s. 42)

Terrorist offences or offences linked to terrorist activities

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitetved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som definert i artikkel 1 og 3 i Rådets rammeavgjørelse 2002/475/RIA av 13. juni 2002 om bekjempelse av terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne avvisningsgrunnen omfatter også oppfordring til, medvirkning til eller forsøk på å begå slike handlinger som omhandlet i artikkel 4 i nevnte rammeavgjørelse.

Child labour and including other forms of trafficking in human beings

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for barnearbeid og andre former for menneskehandel ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Barnearbeid og andre former for menneskehandel som definert i artikkel 2 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU av 5. april 2011 om forebygging og bekjempelse av menneskehandel og beskyttelse av dets ofre, og om erstatning av Rådets rammeavgjørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 av 15.4.2011, s. 1).

Breaching obligation relating to payment of social security contributions

Har leverandør unnlatt å oppfylle alle sine forpliktelser til å betale trygdeavgifter både i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?

Breaching obligation relating to payment of taxes

Har leverandøren unnlatt å oppfylle sine forpliktelser til å betale skatter og avgifter i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0001

Tittel

Nord-Fron kommune

Beskrivelse:

Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale for 2 år med mulighet for forlengelse med 1 + 1 år for kjøp av trelast og byggevarer.Rammeavtalen omfatter kjøp av trelast og byggevarer som konstruksjonsvirke, kledning, plater, lister, foringer, taksten, takrenner, beslag, dører, vinduer, isolasjon, mur, betong, leca, lim, skruer, spiker, plugger, bolter og øvrige festemidler til bygg og trelast, ventiler, enkle garderober. osv. (listen er ikke uttømmende).Virksomheter tilhørende seksjon for teknisk drift vil være de største brukere av avtalen, men for eksempel skole/SFO vil også benytte avtalen. Alle oppdragsgivers virksomheter skal kunne benytte avtalen.Levering skal kunne gjøres til alle oppdragsgivers virksomheter og adresser.Leverandør skal ha butikkutsalg i Nord-Fron kommune. Oppdragsgiver skal kunne hente ut lagerførte varer samme dag som bestilling. Utsalgsstedet skal være tilrettelagt «proffkunder»/bedriftskunder.Det forventes at produktene i vedlegg "prisskjema" vil dekke en stor del av oppdragsgivers behov i avtaleperioden. Flere er volumprodukter og andre er tatt med for å vise bredden i behovet.Oppdragsgiver skal etter ønske kunne handle fra leverandørens totale sortiment innenfor avtalesortimentet.Oppdragsgiver har egen rammeavtale for maling, malingsprodukter og gulvbelegg. Disse produktene er derfor ikke omfattet av rammeavtalen for trelast og byggevare.Oppdragsgiver har rammeavtale for håndverkstjenesten tømrerarbeider. Rammeavtalen for tømrerarbeider innbefatter også kjøp av materiell. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kjøpe materiell på sine rammeavtaler for håndverkstjenester når disse benyttes.

Intern identifikator

2640

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Byggematerialer

Ytterligere klassifisering

Materialer til bygge- og anleggsarbeid og tilknyttede gjenstander

Ytterligere klassifisering

Bygningsmaterialer

Ytterligere klassifisering

Isolering og isoleringstilbehør

Ytterligere klassifisering

Takdekningsmaterialer

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Innlandet (NO020)

Land

Norge

5.1.3 Anslått varighet

Varighet, Måned

24

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

2

5.1.5 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone

3,360,000

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Sources of selection criteria

Notice

Kriterium

Enrolment in a trade register

Beskrivelse:

Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Kriterium

Other economic or financial requirements

Beskrivelse:

Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Oppdragsgiver stiller krav om kredittrating på minimum nivå A på Bisnode sin ratingskala. Oppdragsgiver innhenter kredittrating. Dersom firmaet ikke har A-nivå (f.eks. nystartet firma) må det dokumenteres tilfredsstillende økonomi på andre måter.

5.1.10 Tildelingskriterier

Kriterium

Type

Pris

Navn

Pris

Beskrivelse:

Utfylt vedlegg 2 Prisskjema. Totalprisen legges til grunn for evaluering av dette tildelingskriteriet. Totalsum fra prisskjema fylles ut i fanen produkter i Mercell.

Category of award threshold criterion

Vekt (prosent, presis)

Tildelingskriterium - tallverdi

70

Kriterium

Type

Kvalitet

Navn

Miljømerkede produkter

Beskrivelse:

Oppdragsgiver vil vektlegge om varer er merket med Svanemerket eller et tilsvarende miljømerke type 1. Tilsvarende merkeordninger er EU Ecolabel og Blå Engel. Disse merkeordningene vil gi full uttelling (10 poeng) i evalueringen, på lik linje med Svanemerket. Andre merkeordninger vil gi lavere score, dersom miljømerkene vurderes som mindre relevante eller omfattende. Eksempelvis vil FSC, PEFC, ASI, M1, Emicode (EC1 og EC1 plus) gi 25 % uttelling (2,5 poeng) i forhold til Svanemerket. Leverandører som tilbyr andre merker, har det juridiske ansvaret for å dokumentere at deres miljømerke kan anses likeverdig/tilsvarende med de merker som spesifisert ovenfor. Ved utregning av poeng på dette kriteriet vil oppnådd score på det enkelte produkt multipliseres med estimert volum (antall/enhet) av de enkelte produktene. Dokumentasjon: Leverandøren skal avmerke i kolonnen «miljømerket» i vedlegg 2 Prisskjema dersom produktet som tilbys er miljømerket. Har produktet et lisensnummer, er det tilstrekkelig at navn på merkeordning sammen med gyldig lisensnummer oppgis i kolonnen. Hvis produktet ikke har lisensnummer så må sertifikat/lisensbevis legges ved. Sertifikater eller andre dokumenter må være gyldige og ikke utgått på tid. Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det kun tas hensyn til dokumentasjon som foreligger vedlagt tilbud ved tilbudsfristens utløp. Dersom en leverandør ikke har mulighet til å delta i merkeordningen eller en tilsvarende merkeordning innen fristen, og dette ikke skyldes, leverandøren selv, vil oppdragsgiver akseptere alternativ dokumentasjon. Dette kan være tilfelle der leverandøren tilbyr et nytt produkt, eller nylig har overtatt salgsrettigheter for et produkt. Dersom det gis alternativ dokumentasjon er det leverandørens ansvar å tilrettelegge denne på en pedagogisk måte, slik at det er enkelt å vurdere om kravene er oppfylt.

Category of award threshold criterion

Vekt (prosent, presis)

Tildelingskriterium - tallverdi

30

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

02.05.2025 12:00

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://permalink.mercell.com/253412573.aspx

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Varianter

Ikke tillatt

Frist for mottak av tilbud

19.05.2025 12:00

Frist til anbudet må være gyldig, Måned

3

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

19.05.2025 12:00

Vilkår for kontrakt

Gjennomføringen av kontrakten skal skje innenfor rammen av programmer for vernet sysselsetting

Nei

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen

Maks antall deltakere

1

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Vestre Innlandet tingrett -

Informasjon om tidsfrister for gjennomgang

.

5.1 Skjebne LOT-0002

Tittel

Sør-Fron kommune

Beskrivelse:

Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale for 2 år med mulighet for forlengelse med 1 + 1 år for kjøp av trelast og byggevarer.Rammeavtalen omfatter kjøp av trelast og byggevarer som konstruksjonsvirke, kledning, plater, lister, foringer, taksten, takrenner, beslag, dører, vinduer, isolasjon, mur, betong, leca, lim, skruer, spiker, plugger, bolter og øvrige festemidler til bygg og trelast, ventiler, enkle garderober. osv. (listen er ikke uttømmende).Virksomheter tilhørende seksjon for teknisk drift vil være de største brukere av avtalen, men for eksempel skole/SFO vil også benytte avtalen. Alle oppdragsgivers virksomheter skal kunne benytte avtalen.Levering skal kunne gjøres til alle oppdragsgivers virksomheter og adresser.Leverandør skal ha butikkutsalg maks 15 kilometer fra kommunehus i Sør-Fron kommune. Oppdragsgiver skal kunne hente ut lagerførte varer samme dag som bestilling. Utsalgsstedet skal være tilrettelagt «proffkunder»/bedriftskunder.Det forventes at produktene i vedlegg "prisskjema" vil dekke en stor del av oppdragsgivers behov i avtaleperioden. Flere er volumprodukter og andre er tatt med for å vise bredden i behovet.Oppdragsgiver skal etter ønske kunne handle fra leverandørens totale sortiment innenfor avtalesortimentet.Oppdragsgiver har egen rammeavtale for maling, malingsprodukter og gulvbelegg. Disse produktene er derfor ikke omfattet av rammeavtalen for trelast og byggevare.Oppdragsgiver har rammeavtale for håndverkstjenesten tømrerarbeider. Rammeavtalen for tømrerarbeider innbefatter også kjøp av materiell. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kjøpe materiell på sine rammeavtaler for håndverkstjenester når disse benyttes.

Intern identifikator

2647

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Byggematerialer

Ytterligere klassifisering

Materialer til bygge- og anleggsarbeid og tilknyttede gjenstander

Ytterligere klassifisering

Bygningsmaterialer

Ytterligere klassifisering

Isolering og isoleringstilbehør

Ytterligere klassifisering

Takdekningsmaterialer

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Innlandet (NO020)

Land

Norge

5.1.3 Anslått varighet

Varighet, Måned

24

5.1.5 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone

3,200,000

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Sources of selection criteria

Notice

Kriterium

Enrolment in a trade register

Beskrivelse:

Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Kriterium

Other economic or financial requirements

Beskrivelse:

Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Oppdragsgiver stiller krav om kredittrating på minimum nivå A på Bisnode sin ratingskala. Oppdragsgiver innhenter kredittrating. Dersom firmaet ikke har A-nivå (f.eks. nystartet firma) må det dokumenteres tilfredsstillende økonomi på andre måter.

5.1.10 Tildelingskriterier

Kriterium

Type

Pris

Navn

Pris

Beskrivelse:

Pris

Category of award threshold criterion

Vekt (prosent, presis)

Tildelingskriterium - tallverdi

70

Kriterium

Type

Kvalitet

Navn

Miljømerkede produkter

Beskrivelse:

Miljømerkede produkter

Category of award threshold criterion

Vekt (prosent, presis)

Tildelingskriterium - tallverdi

30

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

02.05.2025 12:00

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://permalink.mercell.com/253412573.aspx

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Varianter

Ikke tillatt

Frist for mottak av tilbud

19.05.2025 12:00

Frist til anbudet må være gyldig, Måned

3

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

19.05.2025 12:00

Vilkår for kontrakt

Gjennomføringen av kontrakten skal skje innenfor rammen av programmer for vernet sysselsetting

Nei

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen

Maks antall deltakere

1

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Vestre Innlandet tingrett -

Informasjon om tidsfrister for gjennomgang

.

5.1 Skjebne LOT-0003

Tittel

Ringebu kommune

Beskrivelse:

Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale for 2 år med mulighet for forlengelse med 1 + 1 år for kjøp av trelast og byggevarer.Rammeavtalen omfatter kjøp av trelast og byggevarer som konstruksjonsvirke, kledning, plater, lister, foringer, taksten, takrenner, beslag, dører, vinduer, isolasjon, mur, betong, leca, lim, skruer, spiker, plugger, bolter og øvrige festemidler til bygg og trelast, ventiler, enkle garderober. osv. (listen er ikke uttømmende).Virksomheter tilhørende seksjon for teknisk drift og tilrettelagte tjenester vil være de største brukere av avtalen, men for eksempel skole/SFO vil også benytte avtalen. Alle oppdragsgivers virksomheter skal kunne benytte avtalen.Levering skal kunne gjøres til alle oppdragsgivers virksomheter og adresser.Leverandør skal ha butikkutsalg i Ringebu kommune. Oppdragsgiver skal kunne hente ut lagerførte varer samme dag som bestilling. Utsalgsstedet skal være tilrettelagt «proffkunder»/bedriftskunder.Det forventes at produktene i vedlegg "prisskjema" vil dekke en stor del av oppdragsgivers behov i avtaleperioden. Flere er volumprodukter og andre er tatt med for å vise bredden i behovet.Oppdragsgiver skal etter ønske kunne handle fra leverandørens totale sortiment innenfor avtalesortimentet.Oppdragsgiver har egen rammeavtale for maling, malingsprodukter og gulvbelegg. Disse produktene er derfor ikke omfattet av rammeavtalen for trelast og byggevare.Oppdragsgiver har rammeavtale for håndverkstjenesten tømrerarbeider. Rammeavtalen for tømrerarbeider innbefatter også kjøp av materiell. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kjøpe materiell på sine rammeavtaler for håndverkstjenester når disse benyttes.

Intern identifikator

2630

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Byggematerialer

Ytterligere klassifisering

Materialer til bygge- og anleggsarbeid og tilknyttede gjenstander

Ytterligere klassifisering

Bygningsmaterialer

Ytterligere klassifisering

Isolering og isoleringstilbehør

Ytterligere klassifisering

Takdekningsmaterialer

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Innlandet (NO020)

Land

Norge

5.1.3 Anslått varighet

Varighet, Måned

24

5.1.5 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone

2,990,000

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Sources of selection criteria

Notice

Kriterium

Enrolment in a trade register

Beskrivelse:

Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Kriterium

Other economic or financial requirements

Beskrivelse:

Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Oppdragsgiver stiller krav om kredittrating på minimum nivå A på Bisnode sin ratingskala. Oppdragsgiver innhenter kredittrating. Dersom firmaet ikke har A-nivå (f.eks. nystartet firma) må det dokumenteres tilfredsstillende økonomi på andre måter.

5.1.10 Tildelingskriterier

Kriterium

Type

Pris

Navn

Pris

Beskrivelse:

pris

Category of award threshold criterion

Vekt (prosent, presis)

Tildelingskriterium - tallverdi

70

Kriterium

Type

Kvalitet

Navn

Miljørmerkede produkter

Beskrivelse:

Kvalitet

Category of award threshold criterion

Vekt (prosent, presis)

Tildelingskriterium - tallverdi

30

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

02.05.2025 12:00

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://permalink.mercell.com/253412573.aspx

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Obligatorisk

Varianter

Ikke tillatt

Frist for mottak av tilbud

19.05.2025 12:00

Frist til anbudet må være gyldig, Måned

3

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

19.05.2025 12:00

Vilkår for kontrakt

Gjennomføringen av kontrakten skal skje innenfor rammen av programmer for vernet sysselsetting

Nei

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen

Maks antall deltakere

1

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Vestre Innlandet tingrett -

Informasjon om tidsfrister for gjennomgang

..

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Ringebu Kommune

Registreringsnummer

939864970

Postadresse

Hanstadgata 4

By

Ringebu

Postnummer

2630

Underenhet i land

Innlandet (NO020)

Land

Norge

Kontaktpunkt

Mari Therese Walle Træet

E-post

mtw@ringebu.kommune.no

Telefon

+47 61283000

Telefaks

+47 61283200

Internett-adresse

http://ringebu.kommune.no

Rollene til denne virksomheten

Kjøper

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Vestre Innlandet tingrett

Registreringsnummer

926723758

By

GJØVIK

Postnummer

2801

Underenhet i land

Innlandet (NO020)

Land

Norge

E-post

vestre.innlandet.tingrett@domstol.no

Telefon

61 02 02 00

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0003

Offisielt navn

Sør-Fron kommune

Registreringsnummer

Sør-Fron kommune

Departement

Sør-Fron kommune

Postadresse

Kommunevegen 1

By

Sør-Fron

Postnummer

2647

Underenhet i land

Innlandet (NO020)

Land

Norge

E-post

postmottak@sor-fron.kommune.no

Telefon

61299000

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0004

Offisielt navn

Nord-Fron kommune

Registreringsnummer

839893132

By

Vinstra

Postnummer

2640

Underenhet i land

Innlandet (NO020)

Land

Norge

E-post

post@nord-fron.kommune.no

Telefon

61216100

Rollene til denne virksomheten

Del 10: Endring

Versjon av forrige varsel endres

33e8dc7c-d6cf-4815-a20b-bc8faf7b59a8-01

Hovedårsak til endring

Informasjon oppdatert

Beskrivelse:

Tilbudsfristen utsettes 1 uke i påvente av en avklaring på et spørsmål fra leverandør.

10.1 Endring

Seksjonsidentifikator

ORG-0002

10.1 Endring

Seksjonsidentifikator

ORG-0003

10.1 Endring

Seksjonsidentifikator

ORG-0004

10.1 Endring

Seksjonsidentifikator

PROCEDURE

Beskrivelse av endringer

I påvente av avklaring på et spørsmål, vil tilbudsfristen bli utsatt til 19.05.25 kl. 12.00

Anskaffelsesdokumentene ble endret på

06.05.2025

10.1 Endring

Seksjonsidentifikator

LOT-0001

Beskrivelse av endringer

Ingen endring

10.1 Endring

Seksjonsidentifikator

LOT-0002

Beskrivelse av endringer

Ingen endring

10.1 Endring

Seksjonsidentifikator

LOT-0003

Beskrivelse av endringer

Ingen endring

Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

6a0170e9-9525-4385-8dea-d83cb9663aaf 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

07.05.2025 11:55

Varsel om utsendelsesdato (eSender)

07.05.2025 12:18

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk, English

Ringebu Kommune, Sør-Fron kommune, Nord-Fron kommune

Referanse
2025-107037
Kunngjøringsdato
07.05.2025
Estimert verdi
9 600 000 NOK
Utførelsessted
Innlandet
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter