Byggevarer og trelast - Ringebu, Sør-Fron og Nord-Fron kommuner
Versjonshistorikk
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver inviterer med dette til konkurranse for etablering av rammeavtale for kjøp av trelast og byggevare for kommunene Nord-Fron, Sør-Fron og Ringebu.Konkurransen er delt inn i 3 delkontrakter:Delkontrakt 1: Nord-Fron kommuneDelkontrakt 2: Sør-Fron kommuneDelkontrakt 3: Ringebu kommuneRammeavtalen omfatter kjøp av trelast og byggevarer, inkludert, men ikke begrenset til: konstruksjonsvirke, kledning, plater, lister, foringer, takstein, takrenner, beslag, dører, vinduer, isolasjon, mur, betong, leca, lim, skruer, spiker, plugger, bolter og øvrige festemidler, ventiler og enkle garderober.Virksomheter tilhørende seksjon for teknisk drift vil være de største brukerne av avtalen, men også andre enheter som tilrettelagte tjenester, skole/SFO vil benytte seg av avtalen. Alle oppdragsgivers virksomheter skal ha mulighet til å benytte avtalen.Levering skal kunne gjøres til alle oppdragsgivers virksomheter og adresser.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Ringebu Kommune
Juridisk type kjøper
Kommunale myndigheter
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Sør-Fron kommune
Juridisk type kjøper
Kommunale myndigheter
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Nord-Fron kommune
Juridisk type kjøper
Kommunale myndigheter
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Byggevarer og trelast - Ringebu, Sør-Fron og Nord-Fron kommuner
Beskrivelse:
Oppdragsgiver inviterer med dette til konkurranse for etablering av rammeavtale for kjøp av trelast og byggevare for kommunene Nord-Fron, Sør-Fron og Ringebu.Konkurransen er delt inn i 3 delkontrakter:Delkontrakt 1: Nord-Fron kommuneDelkontrakt 2: Sør-Fron kommuneDelkontrakt 3: Ringebu kommuneRammeavtalen omfatter kjøp av trelast og byggevarer, inkludert, men ikke begrenset til: konstruksjonsvirke, kledning, plater, lister, foringer, takstein, takrenner, beslag, dører, vinduer, isolasjon, mur, betong, leca, lim, skruer, spiker, plugger, bolter og øvrige festemidler, ventiler og enkle garderober.Virksomheter tilhørende seksjon for teknisk drift vil være de største brukerne av avtalen, men også andre enheter som tilrettelagte tjenester, skole/SFO vil benytte seg av avtalen. Alle oppdragsgivers virksomheter skal ha mulighet til å benytte avtalen.Levering skal kunne gjøres til alle oppdragsgivers virksomheter og adresser.
Prosedyreidentifikator
8f5f30a1-0d3d-4dcc-a00d-22d648e51441
Intern identifikator
000
Type prosedyre
Åpen
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Byggematerialer
Ytterligere klassifisering
Materialer til bygge- og anleggsarbeid og tilknyttede gjenstander
Ytterligere klassifisering
Bygningsmaterialer
Ytterligere klassifisering
Isolering og isoleringstilbehør
Ytterligere klassifisering
Takdekningsmaterialer
2.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Innlandet (NO020)
Land
Norge
2.1.3 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone
9,600,000
Rammeavtalens maksimale verdi, Norwegian krone
11,400,000
2.1.4 Generell informasjon
Direktiv 2014/24/EU
Anskaffelsesforskriften Anskaffelsesforskriften
Anskaffelsesforskriften Anskaffelsesforskriften
2.1.5 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Maksimalt antall partier som en tilbyder kan inngi tilbud på
3
Vilkår for kontrakt
Maksimalt antall partier som kontrakter kan tildeles én tilbyder for
3
2.1.6 Grunnlag for avvisning
Sources of grounds for exclusion
Notice
Corruption
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for korrupsjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Korrupsjon som definert i artikkel 3 i konvensjonen om bekjempelse av korrupsjon, som involverer tjenestemenn i De Europeiske Fellesskapene eller i Den Europeiske Unions medlemsstater (EUT C 195 av 25.6.1997, s. 1), og i artikkel 2, stk. 1, i Rådets rammeavgjørelse 2003/568/RIA av 22. juli 2003 om bekjempelse av korrupsjon i den private sektor (EUT L 192 av 31.7.2003, s. 54). Denne avvisningsgrunnen omfatter også korrupsjon som definert i nasjonal rett for oppdragsgiveren eller leverandøren.
Fraud
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for bedrageri ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Bedrageri som omhandlet i artikkel 1 i konvensjonen om beskyttelse av De Europeiske Fellesskapenes finansielle interesser (EFT C 316 av 27.11.1995, s. 48).
Money laundering or terrorist financing
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for hvitvasking av penger eller finansiering av terrorisme ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Hvitvasking av penger eller finansiering av terrorismeSom definert i artikkel 1 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF av 26. oktober 2005 om forebyggende tiltak mot bruk av det finansielle system til hvitvasking av penger og finansiering av terrorisme (EUT L 309 av 25.11.2005, s. 15).
Participation in a criminal organisation
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for deltakelse i en kriminell organisasjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Deltakelse i en kriminell organisasjon som definert i artikkel 2 i Rådets rammeavgjørelse 2008/841/RIA av 24. oktober 2008 om bekjempelse av organisert kriminalitet (EUT L 300 av 11.11.2008, s. 42)
Terrorist offences or offences linked to terrorist activities
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitetved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som definert i artikkel 1 og 3 i Rådets rammeavgjørelse 2002/475/RIA av 13. juni 2002 om bekjempelse av terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne avvisningsgrunnen omfatter også oppfordring til, medvirkning til eller forsøk på å begå slike handlinger som omhandlet i artikkel 4 i nevnte rammeavgjørelse.
Child labour and including other forms of trafficking in human beings
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for barnearbeid og andre former for menneskehandel ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Barnearbeid og andre former for menneskehandel som definert i artikkel 2 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU av 5. april 2011 om forebygging og bekjempelse av menneskehandel og beskyttelse av dets ofre, og om erstatning av Rådets rammeavgjørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 av 15.4.2011, s. 1).
Breaching obligation relating to payment of social security contributions
Har leverandør unnlatt å oppfylle alle sine forpliktelser til å betale trygdeavgifter både i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?
Breaching obligation relating to payment of taxes
Har leverandøren unnlatt å oppfylle sine forpliktelser til å betale skatter og avgifter i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?
Del 5: Delkontrakt
5.1 Skjebne LOT-0001
Tittel
Nord-Fron kommune
Beskrivelse:
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale for 2 år med mulighet for forlengelse med 1 + 1 år for kjøp av trelast og byggevarer.Rammeavtalen omfatter kjøp av trelast og byggevarer som konstruksjonsvirke, kledning, plater, lister, foringer, taksten, takrenner, beslag, dører, vinduer, isolasjon, mur, betong, leca, lim, skruer, spiker, plugger, bolter og øvrige festemidler til bygg og trelast, ventiler, enkle garderober. osv. (listen er ikke uttømmende).Virksomheter tilhørende seksjon for teknisk drift vil være de største brukere av avtalen, men for eksempel skole/SFO vil også benytte avtalen. Alle oppdragsgivers virksomheter skal kunne benytte avtalen.Levering skal kunne gjøres til alle oppdragsgivers virksomheter og adresser.Leverandør skal ha butikkutsalg i Nord-Fron kommune. Oppdragsgiver skal kunne hente ut lagerførte varer samme dag som bestilling. Utsalgsstedet skal være tilrettelagt «proffkunder»/bedriftskunder.Det forventes at produktene i vedlegg "prisskjema" vil dekke en stor del av oppdragsgivers behov i avtaleperioden. Flere er volumprodukter og andre er tatt med for å vise bredden i behovet.Oppdragsgiver skal etter ønske kunne handle fra leverandørens totale sortiment innenfor avtalesortimentet.Oppdragsgiver har egen rammeavtale for maling, malingsprodukter og gulvbelegg. Disse produktene er derfor ikke omfattet av rammeavtalen for trelast og byggevare.Oppdragsgiver har rammeavtale for håndverkstjenesten tømrerarbeider. Rammeavtalen for tømrerarbeider innbefatter også kjøp av materiell. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kjøpe materiell på sine rammeavtaler for håndverkstjenester når disse benyttes.
Intern identifikator
2640
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Byggematerialer
Ytterligere klassifisering
Materialer til bygge- og anleggsarbeid og tilknyttede gjenstander
Ytterligere klassifisering
Bygningsmaterialer
Ytterligere klassifisering
Isolering og isoleringstilbehør
Ytterligere klassifisering
Takdekningsmaterialer
5.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Innlandet (NO020)
Land
Norge
5.1.3 Anslått varighet
Varighet, Måned
24
5.1.4 Fornyelse
Maksimal fornyelse
2
5.1.5 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone
3,360,000
5.1.6 Generell informasjon
Reservert deltakelse
Ingen
Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.
5.1.9 Utvelgelseskriterier
Sources of selection criteria
Notice
Kriterium
Enrolment in a trade register
Beskrivelse:
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kriterium
Other economic or financial requirements
Beskrivelse:
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Oppdragsgiver stiller krav om kredittrating på minimum nivå A på Bisnode sin ratingskala. Oppdragsgiver innhenter kredittrating. Dersom firmaet ikke har A-nivå (f.eks. nystartet firma) må det dokumenteres tilfredsstillende økonomi på andre måter.
5.1.10 Tildelingskriterier
Kriterium
Type
Pris
Navn
Pris
Beskrivelse:
Utfylt vedlegg 2 Prisskjema. Totalprisen legges til grunn for evaluering av dette tildelingskriteriet. Totalsum fra prisskjema fylles ut i fanen produkter i Mercell.
Category of award threshold criterion
Vekt (prosent, presis)
Tildelingskriterium - tallverdi
70
Kriterium
Type
Kvalitet
Navn
Miljømerkede produkter
Beskrivelse:
Oppdragsgiver vil vektlegge om varer er merket med Svanemerket eller et tilsvarende miljømerke type 1. Tilsvarende merkeordninger er EU Ecolabel og Blå Engel. Disse merkeordningene vil gi full uttelling (10 poeng) i evalueringen, på lik linje med Svanemerket. Andre merkeordninger vil gi lavere score, dersom miljømerkene vurderes som mindre relevante eller omfattende. Eksempelvis vil FSC, PEFC, ASI, M1, Emicode (EC1 og EC1 plus) gi 25 % uttelling (2,5 poeng) i forhold til Svanemerket. Leverandører som tilbyr andre merker, har det juridiske ansvaret for å dokumentere at deres miljømerke kan anses likeverdig/tilsvarende med de merker som spesifisert ovenfor. Ved utregning av poeng på dette kriteriet vil oppnådd score på det enkelte produkt multipliseres med estimert volum (antall/enhet) av de enkelte produktene. Dokumentasjon: Leverandøren skal avmerke i kolonnen «miljømerket» i vedlegg 2 Prisskjema dersom produktet som tilbys er miljømerket. Har produktet et lisensnummer, er det tilstrekkelig at navn på merkeordning sammen med gyldig lisensnummer oppgis i kolonnen. Hvis produktet ikke har lisensnummer så må sertifikat/lisensbevis legges ved. Sertifikater eller andre dokumenter må være gyldige og ikke utgått på tid. Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det kun tas hensyn til dokumentasjon som foreligger vedlagt tilbud ved tilbudsfristens utløp. Dersom en leverandør ikke har mulighet til å delta i merkeordningen eller en tilsvarende merkeordning innen fristen, og dette ikke skyldes, leverandøren selv, vil oppdragsgiver akseptere alternativ dokumentasjon. Dette kan være tilfelle der leverandøren tilbyr et nytt produkt, eller nylig har overtatt salgsrettigheter for et produkt. Dersom det gis alternativ dokumentasjon er det leverandørens ansvar å tilrettelegge denne på en pedagogisk måte, slik at det er enkelt å vurdere om kravene er oppfylt.
Category of award threshold criterion
Vekt (prosent, presis)
Tildelingskriterium - tallverdi
30
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Frist for å be om tilleggsopplysninger
02.05.2025 12:00
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Elektronisk katalog
Tillatt
Varianter
Ikke tillatt
Frist for mottak av tilbud
19.05.2025 12:00
Frist til anbudet må være gyldig, Måned
3
Informasjon om offentlig åpning
Dato/klokkeslett
19.05.2025 12:00
Vilkår for kontrakt
Gjennomføringen av kontrakten skal skje innenfor rammen av programmer for vernet sysselsetting
Nei
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen
Maks antall deltakere
1
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Vestre Innlandet tingrett -
Informasjon om tidsfrister for gjennomgang
.
5.1 Skjebne LOT-0002
Tittel
Sør-Fron kommune
Beskrivelse:
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale for 2 år med mulighet for forlengelse med 1 + 1 år for kjøp av trelast og byggevarer.Rammeavtalen omfatter kjøp av trelast og byggevarer som konstruksjonsvirke, kledning, plater, lister, foringer, taksten, takrenner, beslag, dører, vinduer, isolasjon, mur, betong, leca, lim, skruer, spiker, plugger, bolter og øvrige festemidler til bygg og trelast, ventiler, enkle garderober. osv. (listen er ikke uttømmende).Virksomheter tilhørende seksjon for teknisk drift vil være de største brukere av avtalen, men for eksempel skole/SFO vil også benytte avtalen. Alle oppdragsgivers virksomheter skal kunne benytte avtalen.Levering skal kunne gjøres til alle oppdragsgivers virksomheter og adresser.Leverandør skal ha butikkutsalg maks 15 kilometer fra kommunehus i Sør-Fron kommune. Oppdragsgiver skal kunne hente ut lagerførte varer samme dag som bestilling. Utsalgsstedet skal være tilrettelagt «proffkunder»/bedriftskunder.Det forventes at produktene i vedlegg "prisskjema" vil dekke en stor del av oppdragsgivers behov i avtaleperioden. Flere er volumprodukter og andre er tatt med for å vise bredden i behovet.Oppdragsgiver skal etter ønske kunne handle fra leverandørens totale sortiment innenfor avtalesortimentet.Oppdragsgiver har egen rammeavtale for maling, malingsprodukter og gulvbelegg. Disse produktene er derfor ikke omfattet av rammeavtalen for trelast og byggevare.Oppdragsgiver har rammeavtale for håndverkstjenesten tømrerarbeider. Rammeavtalen for tømrerarbeider innbefatter også kjøp av materiell. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kjøpe materiell på sine rammeavtaler for håndverkstjenester når disse benyttes.
Intern identifikator
2647
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Byggematerialer
Ytterligere klassifisering
Materialer til bygge- og anleggsarbeid og tilknyttede gjenstander
Ytterligere klassifisering
Bygningsmaterialer
Ytterligere klassifisering
Isolering og isoleringstilbehør
Ytterligere klassifisering
Takdekningsmaterialer
5.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Innlandet (NO020)
Land
Norge
5.1.3 Anslått varighet
Varighet, Måned
24
5.1.5 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone
3,200,000
5.1.6 Generell informasjon
Reservert deltakelse
Ingen
Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.
5.1.9 Utvelgelseskriterier
Sources of selection criteria
Notice
Kriterium
Enrolment in a trade register
Beskrivelse:
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kriterium
Other economic or financial requirements
Beskrivelse:
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Oppdragsgiver stiller krav om kredittrating på minimum nivå A på Bisnode sin ratingskala. Oppdragsgiver innhenter kredittrating. Dersom firmaet ikke har A-nivå (f.eks. nystartet firma) må det dokumenteres tilfredsstillende økonomi på andre måter.
5.1.10 Tildelingskriterier
Kriterium
Type
Pris
Navn
Pris
Beskrivelse:
Pris
Category of award threshold criterion
Vekt (prosent, presis)
Tildelingskriterium - tallverdi
70
Kriterium
Type
Kvalitet
Navn
Miljømerkede produkter
Beskrivelse:
Miljømerkede produkter
Category of award threshold criterion
Vekt (prosent, presis)
Tildelingskriterium - tallverdi
30
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Frist for å be om tilleggsopplysninger
02.05.2025 12:00
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Elektronisk katalog
Tillatt
Varianter
Ikke tillatt
Frist for mottak av tilbud
19.05.2025 12:00
Frist til anbudet må være gyldig, Måned
3
Informasjon om offentlig åpning
Dato/klokkeslett
19.05.2025 12:00
Vilkår for kontrakt
Gjennomføringen av kontrakten skal skje innenfor rammen av programmer for vernet sysselsetting
Nei
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen
Maks antall deltakere
1
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Vestre Innlandet tingrett -
Informasjon om tidsfrister for gjennomgang
.
5.1 Skjebne LOT-0003
Tittel
Ringebu kommune
Beskrivelse:
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale for 2 år med mulighet for forlengelse med 1 + 1 år for kjøp av trelast og byggevarer.Rammeavtalen omfatter kjøp av trelast og byggevarer som konstruksjonsvirke, kledning, plater, lister, foringer, taksten, takrenner, beslag, dører, vinduer, isolasjon, mur, betong, leca, lim, skruer, spiker, plugger, bolter og øvrige festemidler til bygg og trelast, ventiler, enkle garderober. osv. (listen er ikke uttømmende).Virksomheter tilhørende seksjon for teknisk drift og tilrettelagte tjenester vil være de største brukere av avtalen, men for eksempel skole/SFO vil også benytte avtalen. Alle oppdragsgivers virksomheter skal kunne benytte avtalen.Levering skal kunne gjøres til alle oppdragsgivers virksomheter og adresser.Leverandør skal ha butikkutsalg i Ringebu kommune. Oppdragsgiver skal kunne hente ut lagerførte varer samme dag som bestilling. Utsalgsstedet skal være tilrettelagt «proffkunder»/bedriftskunder.Det forventes at produktene i vedlegg "prisskjema" vil dekke en stor del av oppdragsgivers behov i avtaleperioden. Flere er volumprodukter og andre er tatt med for å vise bredden i behovet.Oppdragsgiver skal etter ønske kunne handle fra leverandørens totale sortiment innenfor avtalesortimentet.Oppdragsgiver har egen rammeavtale for maling, malingsprodukter og gulvbelegg. Disse produktene er derfor ikke omfattet av rammeavtalen for trelast og byggevare.Oppdragsgiver har rammeavtale for håndverkstjenesten tømrerarbeider. Rammeavtalen for tømrerarbeider innbefatter også kjøp av materiell. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kjøpe materiell på sine rammeavtaler for håndverkstjenester når disse benyttes.
Intern identifikator
2630
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Byggematerialer
Ytterligere klassifisering
Materialer til bygge- og anleggsarbeid og tilknyttede gjenstander
Ytterligere klassifisering
Bygningsmaterialer
Ytterligere klassifisering
Isolering og isoleringstilbehør
Ytterligere klassifisering
Takdekningsmaterialer
5.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Innlandet (NO020)
Land
Norge
5.1.3 Anslått varighet
Varighet, Måned
24
5.1.5 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift, Norwegian krone
2,990,000
5.1.6 Generell informasjon
Reservert deltakelse
Ingen
Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.
5.1.9 Utvelgelseskriterier
Sources of selection criteria
Notice
Kriterium
Enrolment in a trade register
Beskrivelse:
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kriterium
Other economic or financial requirements
Beskrivelse:
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Oppdragsgiver stiller krav om kredittrating på minimum nivå A på Bisnode sin ratingskala. Oppdragsgiver innhenter kredittrating. Dersom firmaet ikke har A-nivå (f.eks. nystartet firma) må det dokumenteres tilfredsstillende økonomi på andre måter.
5.1.10 Tildelingskriterier
Kriterium
Type
Pris
Navn
Pris
Beskrivelse:
pris
Category of award threshold criterion
Vekt (prosent, presis)
Tildelingskriterium - tallverdi
70
Kriterium
Type
Kvalitet
Navn
Miljørmerkede produkter
Beskrivelse:
Kvalitet
Category of award threshold criterion
Vekt (prosent, presis)
Tildelingskriterium - tallverdi
30
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Frist for å be om tilleggsopplysninger
02.05.2025 12:00
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Elektronisk katalog
Obligatorisk
Varianter
Ikke tillatt
Frist for mottak av tilbud
19.05.2025 12:00
Frist til anbudet må være gyldig, Måned
3
Informasjon om offentlig åpning
Dato/klokkeslett
19.05.2025 12:00
Vilkår for kontrakt
Gjennomføringen av kontrakten skal skje innenfor rammen av programmer for vernet sysselsetting
Nei
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen
Maks antall deltakere
1
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Vestre Innlandet tingrett -
Informasjon om tidsfrister for gjennomgang
..
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Ringebu Kommune
Registreringsnummer
939864970
Postadresse
Hanstadgata 4
By
Ringebu
Postnummer
2630
Underenhet i land
Innlandet (NO020)
Land
Norge
Kontaktpunkt
Mari Therese Walle Træet
E-post
mtw@ringebu.kommune.no
Telefon
+47 61283000
Telefaks
+47 61283200
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
Kjøper
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Vestre Innlandet tingrett
Registreringsnummer
926723758
By
GJØVIK
Postnummer
2801
Underenhet i land
Innlandet (NO020)
Land
Norge
E-post
vestre.innlandet.tingrett@domstol.no
Telefon
61 02 02 00
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0003
Offisielt navn
Sør-Fron kommune
Registreringsnummer
Sør-Fron kommune
Departement
Sør-Fron kommune
Postadresse
Kommunevegen 1
By
Sør-Fron
Postnummer
2647
Underenhet i land
Innlandet (NO020)
Land
Norge
E-post
postmottak@sor-fron.kommune.no
Telefon
61299000
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0004
Offisielt navn
Nord-Fron kommune
Registreringsnummer
839893132
By
Vinstra
Postnummer
2640
Underenhet i land
Innlandet (NO020)
Land
Norge
E-post
post@nord-fron.kommune.no
Telefon
61216100
Rollene til denne virksomheten
Del 10: Endring
Versjon av forrige varsel endres
33e8dc7c-d6cf-4815-a20b-bc8faf7b59a8-01
Hovedårsak til endring
Informasjon oppdatert
Beskrivelse:
Tilbudsfristen utsettes 1 uke i påvente av en avklaring på et spørsmål fra leverandør.
10.1 Endring
Seksjonsidentifikator
ORG-0002
10.1 Endring
Seksjonsidentifikator
ORG-0003
10.1 Endring
Seksjonsidentifikator
ORG-0004
10.1 Endring
Seksjonsidentifikator
PROCEDURE
Beskrivelse av endringer
I påvente av avklaring på et spørsmål, vil tilbudsfristen bli utsatt til 19.05.25 kl. 12.00
Anskaffelsesdokumentene ble endret på
06.05.2025
10.1 Endring
Seksjonsidentifikator
LOT-0001
Beskrivelse av endringer
Ingen endring
10.1 Endring
Seksjonsidentifikator
LOT-0002
Beskrivelse av endringer
Ingen endring
10.1 Endring
Seksjonsidentifikator
LOT-0003
Beskrivelse av endringer
Ingen endring
Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
6a0170e9-9525-4385-8dea-d83cb9663aaf 01
Type skjema
Konkurranse
Type varsel
Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime
Varsel utsendelsesdato
07.05.2025 11:55
Varsel om utsendelsesdato (eSender)
07.05.2025 12:18
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk, English
Ringebu Kommune, Sør-Fron kommune, Nord-Fron kommune
- Referanse
- 2025-107037
- Kunngjøringsdato
- 07.05.2025
- Estimert verdi
- 9 600 000 NOK
- Utførelsessted
- Innlandet
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter