Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterE134 Høydalsmo, Ofte bru og kryss
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Tildelt
Kunngjort i Norge

E134 Høydalsmo, Ofte bru og kryss

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
1

Kontrakten omfatter bygging av ny Ofte bru over Ofteelvi i Høydalsmo sentrum i Tokke kommune. Ny Ofte bru skal bygges som en to-spenns, kontinuerlig platebru i slakkarmert betong med spennlengde på 10,5 meter for hvert av spennene. Ny bru har plassering omtrent som dagens bru, men med utvidelse som tar hensyn til tilstøtende kryss og omlegging av veg. I begge ender kommer tilstøtende veger tett på og brua er derfor del av vegkryss E134-Øyfjellvegen og E134-Eidsborgvegen. Dette fører med seg en «utradisjonell» geometri med stor, varierende føringsbredde. Som en del av kontraktsarbeidene inngår også riving av eksisterende bru. Eksisterende Ofte bru er en fritt opplagt stålbjelkebru med landkar i naturstein. Lengste spenn er 9,5 m og føringsbredde er 5,2 m. Trafikken vil bli lagt om på midlertidig bru sørvest for eksisterende bru fra og med 23.04.2025. Trafikkavvikling og arbeidsvarsling ifm. omkjøring vil være en del av dette kontraktsarbeidet. Midlertidig bru vil bli fjernet av Statens vegvesen ved Bruberedskap etter at trafikk er satt på ny bru. I tillegg til brubygging skal det også utføres arbeider med tilstøtende veg fra profil 340-540, samt kryss E134-Øyfjellvegen (fv. 3410) og E134-Eidsborgvegen (fv. 450), og det skal etableres belysningsanlegg på samme strekning. Vegarbeidene vil blant annet bestå av grøftearbeid/rørlegging, oppbygging av ny veg/fortau, asfaltering, etablering av grasdekke og arbeider med kantstein. Arbeid med veg sørøst for profil 340 er utført i tidligere entreprise.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Statens vegvesen

Juridisk type kjøper

Statlige myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

E134 Høydalsmo, Ofte bru og kryss

Beskrivelse:

Kontrakten omfatter bygging av ny Ofte bru over Ofteelvi i Høydalsmo sentrum i Tokke kommune. Ny Ofte bru skal bygges som en to-spenns, kontinuerlig platebru i slakkarmert betong med spennlengde på 10,5 meter for hvert av spennene. Ny bru har plassering omtrent som dagens bru, men med utvidelse som tar hensyn til tilstøtende kryss og omlegging av veg. I begge ender kommer tilstøtende veger tett på og brua er derfor del av vegkryss E134-Øyfjellvegen og E134-Eidsborgvegen. Dette fører med seg en «utradisjonell» geometri med stor, varierende føringsbredde. Som en del av kontraktsarbeidene inngår også riving av eksisterende bru. Eksisterende Ofte bru er en fritt opplagt stålbjelkebru med landkar i naturstein. Lengste spenn er 9,5 m og føringsbredde er 5,2 m. Trafikken vil bli lagt om på midlertidig bru sørvest for eksisterende bru fra og med 23.04.2025. Trafikkavvikling og arbeidsvarsling ifm. omkjøring vil være en del av dette kontraktsarbeidet. Midlertidig bru vil bli fjernet av Statens vegvesen ved Bruberedskap etter at trafikk er satt på ny bru. I tillegg til brubygging skal det også utføres arbeider med tilstøtende veg fra profil 340-540, samt kryss E134-Øyfjellvegen (fv. 3410) og E134-Eidsborgvegen (fv. 450), og det skal etableres belysningsanlegg på samme strekning. Vegarbeidene vil blant annet bestå av grøftearbeid/rørlegging, oppbygging av ny veg/fortau, asfaltering, etablering av grasdekke og arbeider med kantstein. Arbeid med veg sørøst for profil 340 er utført i tidligere entreprise.

Prosedyreidentifikator

cefe9afd-561a-4b88-8717-eafd77824a69

Intern identifikator

22/72626

Type prosedyre

Åpen

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Veibru

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Vestfold og Telemark (NO091)

Land

Norge

Tilleggsinformasjon

Tokke kommune

2.1.4 Generell informasjon

Tilleggsinformasjon

Tilbudskonferanse vil bli holdt 29.04.2025 kl. 09:00. Morgedal Hotell, Haugivegen 4, 3848 Morgedal

Annet

Anskaffelseforskriften

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

E134 Høydalsmo, Ofte bru og kryss

Beskrivelse:

Kontrakten omfatter bygging av ny Ofte bru over Ofteelvi i Høydalsmo sentrum i Tokke kommune. Ny Ofte bru skal bygges som en to-spenns, kontinuerlig platebru i slakkarmert betong med spennlengde på 10,5 meter for hvert av spennene. Ny bru har plassering omtrent som dagens bru, men med utvidelse som tar hensyn til tilstøtende kryss og omlegging av veg. I begge ender kommer tilstøtende veger tett på og brua er derfor del av vegkryss E134-Øyfjellvegen og E134-Eidsborgvegen. Dette fører med seg en «utradisjonell» geometri med stor, varierende føringsbredde. Som en del av kontraktsarbeidene inngår også riving av eksisterende bru. Eksisterende Ofte bru er en fritt opplagt stålbjelkebru med landkar i naturstein. Lengste spenn er 9,5 m og føringsbredde er 5,2 m. Trafikken vil bli lagt om på midlertidig bru sørvest for eksisterende bru fra og med 23.04.2025. Trafikkavvikling og arbeidsvarsling ifm. omkjøring vil være en del av dette kontraktsarbeidet. Midlertidig bru vil bli fjernet av Statens vegvesen ved Bruberedskap etter at trafikk er satt på ny bru. I tillegg til brubygging skal det også utføres arbeider med tilstøtende veg fra profil 340-540, samt kryss E134-Øyfjellvegen (fv. 3410) og E134-Eidsborgvegen (fv. 450), og det skal etableres belysningsanlegg på samme strekning. Vegarbeidene vil blant annet bestå av grøftearbeid/rørlegging, oppbygging av ny veg/fortau, asfaltering, etablering av grasdekke og arbeider med kantstein. Arbeid med veg sørøst for profil 340 er utført i tidligere entreprise.

Intern identifikator

22/72626

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Veibru

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Vestfold og Telemark (NO091)

Land

Norge

Tilleggsinformasjon

Tokke kommune

5.1.3 Anslått varighet

Varighet

11 MONTH

5.1.6 Generell informasjon

Tilleggsinformasjon

Tilbudskonferanse vil bli holdt 29.04.2025 kl. 09:00. Morgedal Hotell, Haugivegen 4, 3848 Morgedal

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Økonomisk og finansiell kapasitet

Beskrivelse:

Leverandøren skal ha god økonomisk og finansiell kapasitet for å gjennomføre kontrakten, og skal oppfylle følgende krav: • Leverandørens egenkapital skal være positiv. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal på forespørsel fra oppdragsgiver levere følgende dokumentasjon: 1. Leverandørens årsregnskap, årsberetning og revisjonsberetning for de siste tre år og nyere opplysninger (kvartalsregnskaper) som har betydning for leverandørens regnskapstall. 2. En kortfattet redegjørelse vedrørende informasjon om økonomiske forhold eller tap som ikke er dokumentert andre steder, og som kreves dokumentert i henhold til norske og/eller internasjonale regnskapsstandarder. 3. En oversikt over eventuelle nylig gjennomførte, pågående eller forestående skattemessige eller offentlige gjennomganger av leverandørens virksomhet. 4. En oversikt over eventuelle hendelser av betydning som har funnet sted etter utgivelse av det siste reviderte årsregnskapet. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiveren har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som har relevans for foretakets regnskapstall/økonomi. Leverandøren skal begrunne hvorfor han ikke kan fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Støtte fra andre virksomheter og deltakelse i fellesskap

Beskrivelse:

Leverandøren kan om nødvendig støtte seg på andre virksomheters kapasitet for å oppfylle kravene til økonomisk og finansiell kapasitet og/eller kravene til tekniske og faglige kvalifikasjoner. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal bekrefte at han oppfyller dette kravet ved innlevering av tilbud. I tillegg skal hver enkelt virksomhet som leverandøren støtter seg på levere separate ESPD-skjema ved innlevering av tilbud. Leverandøren skal på forespørsel fra oppdragsgiver levere følgene dokumentasjonsbevis: • Dokumentasjon som viser at leverandøren råder over de nødvendige ressursene til virksomhetene han støtter seg på, for eksempel en forpliktelseserklæring fra disse virksomhetene. Mal for forpliktelseserklæring er publisert på: https://www.vegvesen.no/fag/veg-og-gate/konkurranser-og-kontraktsdokumenter/generelle-kontraktsdokumenter/. • Dokumentasjon som viser at virksomheten(e), som leverandøren støtter seg på, oppfyller kvalifikasjonskravet «Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling». • Dokumentasjon som viser at virksomheten(e), som leverandøren støtter seg på, oppfyller de aktuelle kvalifikasjonskravene. • Der leverandøren støtter seg på kapasiteten til andre virksomheter for å oppfylle kravene til økonomisk og finansiell kapasitet, må det leveres en signert solidaransvarserklæring. Mal for solidaransvarserklæring er publisert på: https://www.vegvesen.no/fag/veg-og-gate/konkurranser-og-kontraktsdokumenter/generelle-kontraktsdokumenter/. Dersom en leverandør støtter seg på kapasiteten til andre virksomheter for å oppfylle kravene til relevant erfaring, skal disse virksomhetene utføre tjenestene eller bygge- og anleggsarbeidene som krever slike kvalifikasjoner.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandører som deltar i fellesskap

Beskrivelse:

Flere leverandører kan delta i konkurransen i fellesskap. Fellesskapet må sørge for nødvendig dokumentasjon av at alle kvalifikasjonskravene er oppfylt. Oppdragsgiver vil vurdere hver enkelt leverandør i fellesskapet opp mot bestemmelsene om avvisning, jf. § 9-5 og § 24-2, dette med unntak av bestemmelsen i § 9-5 (1) bokstav a) og § 24-2 (1) bokstav a) oppfyllelse av kvalifikasjonskrav, som vil bli anvendt på fellesskapet samlet sett. Leverandørene som deltar i fellesskap vil bli vurdert under ett for kvalifikasjonskravene, med unntak av kravene om leverandørens organisatoriske og juridiske stilling, dokumentasjon for fravær av avvisningsgrunner, skatteattester og fullmakt for opplysninger om skatt og avgift (OSA). Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal bekrefte at han oppfyller dette kravet ved innlevering av tilbud eller sammen med forespørsel om deltakelse i konkurransen. I tillegg skal hver enkelt virksomhet i (arbeids)fellesskapet levere separate ESPD-skjema ved innlevering av tilbud eller sammen med forespørsel om deltakelse i konkurransen. Leverandøren skal på forespørsel fra oppdragsgiver levere følgene dokumentasjonsbevis: • Redegjørelse for fellesskapet (inkl. den enkelte deltakers rolle), hver deltakers organisasjonsnummer, adresse og nasjonalitet. • Samme dokumentasjon som for individuelle leverandører skal leveres for hver enkelt leverandør som deltar i fellesskapet. • Erklæring om solidaransvar overfor oppdragsgiver. Mal for solidaransvarserklæring er publisert på: https://www.vegvesen.no/fag/veg-og-gate/konkurranser-og-kontraktsdokumenter/generelle-kontraktsdokumenter/. Fellesskapet av leverandører kan om nødvendig støtte seg på andre virksomheter for å oppfylle kvalifikasjonskravene, se punktet om støtte fra andre virksomheter for oppfyllelse av kvalifikasjonskrav. Oppdragsgiver krever at den leverandør som oppfyller kravene til relevant erfaring skal utføre tjenestene eller bygge- og anleggsarbeidene som krever slike kvalifikasjoner.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Særlig om nyetablerte leverandører

Beskrivelse:

En leverandør som er nyetablert og som ikke kan framlegge all dokumentasjon som påkrevet, må være særlig nøye med å dokumentere og sannsynliggjøre at han likevel har forutsetninger for å gjennomføre kontrakten. Det er særlig viktig at slike leverandører kan dokumentere en tilstrekkelig stor arbeidsstyrke for gjennomføring av kontrakten, herunder tekniske og faglige kvalifikasjoner. For nyetablerte leverandører presiseres det at det er leverandørens evne som sådan til å gjennomføre kontrakten som vurderes, ikke enkeltpersoners kompetanse isolert sett. Dersom en nyetablert leverandør har erfaring fra kontrakter, skal de mest relevante kontraktene som leverandøren måtte ha erfaring fra, fylles ut i henhold til dokumentasjonskravene om relevant erfaring. Dette selv om kontraktene er av en slik art at de ikke oppfyller de nærmere angitte kravene. Manglende eller utilstrekkelig dokumentasjon på ett eller flere krav kan medføre at leverandøren blir avvist. Mangelfullt eller uriktig utfylt svarskjema vil også kunne medføre avvisning. Også leverandører som har etablert seg innenfor et nytt fagområde kan anses som nyetablerte.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

ESPD

Beskrivelse:

Leverandøren skal levere det europeiske egenerklæringsskjemaet (ESPD) sammen med tilbudet. Bestemmelsene om avvisning på grunn av forhold ved leverandøren fremgår av anskaffelsesforskriften § 9-5. Det europeiske egenerklæringsskjemaet (ESPD) gjelder som foreløpig dokumentasjon bl.a. for at det ikke foreligger slike avvisningsgrunner, jf. anskaffelsesforskriften § 8-10.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Skatteattest

Beskrivelse:

Leverandøren skal på forespørsel fra oppdragsgiver levere skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt utstedt av kompetent organ i leverandørens hjemstat, eller det land hvor leverandøren er etablert. Attesten skal dokumentere om leverandøren har oppfylt sine forpliktelser til å betale skatter, avgifter og trygdeavgifter. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Fullmakt for opplysninger om skatt og avgift (OSA)

Beskrivelse:

Som et ledd i Statens vegvesens kamp mot arbeidslivskriminalitet, herunder svart arbeid og sosial dumping, er det inngått en samarbeidsavtale mellom Statens vegvesen og Skatteetaten. I denne forbindelse krever Statens vegvesen av alle sine leverandører en signert fullmakt som gir Statens vegvesen en utvidet rett til et ubegrenset antall ganger å innhente opplysninger om sine leverandørers og underleverandørers skatte- og avgiftsmessige forhold som angitt i fullmakten. Dersom vinnende leverandør ikke allerede har en gyldig signert fullmakt registrert hos Statens vegvesen/oppdragsgiver, skal fullmakt signeres av vinnende leverandør etter at tildelingsbrev er mottatt, men før kontraktsignering. Fullmaktsskjema sendes til vinnende leverandør sammen med tildelingsbrevet. Signert fullmakt sammen med fargekopi av pass, førerkort eller nasjonalt ID-kort (sistnevnte for statsborgere innen EU/EØS/EFTA), skal returneres til oppdragsgiver så raskt som mulig og innen 3 dager. Fødselsnummer kan slettes på kopi av ID-dokumentasjon, slik at bare fødselsdato fremkommer. Det gjøres oppmerksom på at kravet om signert fullmakt også gjelder for alle hovedleverandørens underleverandører. Hovedleverandøren skal kontraktsfeste signeringsplikten nedover i leverandørkjeden. Før signering av kontrakt kreves det imidlertid kun signert fullmakt fra hovedleverandør, med mindre underleverandøren benyttes for å oppfylle et kvalifikasjonskrav i konkurransen. I så fall skal signert fullmakt foreligge fra både hovedleverandør og underleverandør. Signert fullmakt fra øvrige underleverandører må være levert og godkjent av oppdragsgiver før de kan benyttes i kontrakten/prosjektet. Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det kan være aktuelt å avvise den leverandør og eventuelle underleverandører som i tildelingsbrevet er innstilt som vinner av konkurransen, dersom det etter tildeling, men forut for signering av kontrakt, mottas opplysninger fra Skatteetaten om manglende oppfyllelse av skatte- og avgiftsforpliktelser mv. Tildelingen kan derfor ikke anses endelig før det foreligger en vurdering av de innhentede opplysninger som ikke endrer oppdragsgivers tildelingsbeslutning. Det presiseres at hvis det ikke mottas signert fullmakt fra hovedleverandør og eventuelle underleverandører som er benyttet i kvalifiseringen, vil dette kunne anses som et vesentlig forbehold til kontrakten som vil medføre at både hovedleverandør og eventuelle underleverandører avvises fra konkurransen. Mal for fullmakt for opplysninger om skatt og avgift (OSA) er publisert på: https://www.vegvesen.no/fag/veg-og-gate/konkurranser-og-kontraktsdokumenter/generelle-kontraktsdokumenter/.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling

Beskrivelse:

Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak eller bestå av et fellesskap av leverandører som er lovlig etablerte foretak. Kravet gjelder også virksomheter som leverandøren støtter seg på. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal på forespørsel fra oppdragsgiver levere attest fra Foretaksregistret eller tilsvarende attest for lovbestemt registrering i det land hvor leverandøren eller de virksomheter som i fellesskap vil utgjøre leverandøren er etablert, samt attester for alle støttende virksomheter.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Relevant erfaring

Beskrivelse:

Leverandøren skal ha tilstrekkelig erfaring av relevant art og vanskelighetsgrad fra: • Utbedring av eksisterende veg • Broarbeid Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal på forespørsel fra oppdragsgiver levere følgende dokumentasjon: En oversikt over 3-5 kontrakter som leverandøren har gjennomført eller gjennomfører i løpet av de siste fem årene regnet fra tilbudsfristen. Oversikten skal, jf. skjema inntatt i kapittel E2, inneholde blant annet følgende for hver av kontraktene: • Navn på mottaker (oppdragsgiver). • Kontaktperson/referanseperson hos oppdragsgiver med kontaktdata (telefonnummer og e-postadresse), og angivelse av vedkommende sin rolle hos oppdragsgiver under kontrakten. • Tidspunkt for leveransen. • Kontraktens verdi. • Hvilke arbeider som ble utført av leverandøren selv, herunder som hovedentreprenør eller underentreprenør, og hvilke arbeider som ble utført av underentreprenører. • Beskrivelse av hva kontraktsarbeidene gikk ut på, herunder relevansen i forhold til kvalifikasjonskravet.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.10 Tildelingskriterier

Kriterium

Type

Pris

Navn

Laveste pris

Beskrivelse:

Oppdragsgiver vil velge tilbud på grunnlag av den laveste prisen.

Vekt (prosent, presis)

100

Kriterium

Type

Kvalitet – klima- og miljøkrav i kravspesifikasjonen (begrunnes under)

Navn

Begrunnelse for bruk av klima- og miljøkrav

Beskrivelse:

Anskaffelsen gjelder bygging av ny Ofte bru med tilhørende veg og kryssløsning på E134 i Høydalsmo i Tokke kommune. Kontraktsarbeidene skal gjennomføres i løpet av en periode på rundt 5 måneder. Arbeidsområdet ligger langs «landevegen» i tettstedet Høydalsmo. Klima-/miljøbelastningen for denne anskaffelsen er i all hovedsak knyttet til produksjon og leveranse av materialer til konstruksjonen. For å minimere klima-/miljøbelastningen for denne anskaffelsen er det derfor sentralt å minimere CO2-utslippene knyttet til disse materialene. Størst gevinst vil sannsynligvis oppnås enten ved å stille krav til materialer som brukes i anskaffelsen eller ved at tilbyderne konkurrerer på lavest mengde klimagassutslipp for materialer som er aktuelle i denne anskaffelsen. På grunn av anleggsområdets beliggenhet er det knyttet usikkerhet rundt hva leverandørene kan levere på miljøkriterier, og vi risikerer derfor lav måloppnåelse og liten miljøeffekt ved å overlate dette til entreprenørene i konkurransen. Ved å stille krav til materialene som brukes i kontrakten er vi i større grad sikret at vi faktisk får materialer hvor CO2-utslippene er hensyntatt. Sistnevnte løsning vil altså garantere en effekt. Ifølge FOA § 7-9 (4) kan tildelingskriterium etter FOA § 7-9 (2) og (3) erstattes med klima- og miljøkrav dersom det er klart at dette gir en bedre klima- og miljøeffekt. Ved å stille minimumskrav i kontrakten er vi i stor grad sikret en klima- og miljøeffekt og vi anser derfor klima- og miljøgevinsten i denne anskaffelsen bedre ivaretatt gjennom en slik kravstilling fremfor bruk av klima og miljø som tildelingskriterium.

Vekt (prosent, presis)

0

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Ad hoc-kommunikasjonskanal

Navn

Eu-supply

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Ikke tillatt

Frist for mottak av tilbud

08.05.2025 12:00

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

08.05.2025 12:00

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Ingen/nei

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Oslo tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Statens vegvesen

Registreringsnummer

971032081

Departement

Fellesfunksjoner

Postadresse

Skoggata 19

By

Moss

Postnummer

1500

Land

Norge

Kontaktpunkt

Marianne Rogne

E-post

marianne.rogne@vegvesen.no

Telefon

+47 41564215

Internett-adresse

https://www.vegvesen.no

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Oslo tingrett

Registreringsnummer

926 725 939

Postadresse

C.J. Hambros plass 4

By

Oslo

Postnummer

0125

Land

Norge

E-post

oslo.tingrett@domstol.no

Telefon

+47 22035200

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

0e98b694-9660-4c6c-aa7d-2216ec2b51fd 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

11.04.2025 15:24

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter