Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filter223036-1 Skolebrua Raufoss
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

223036-1 Skolebrua Raufoss

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Kontraktsarbeidene omfatter rehabiliteringsarbeider for Skolebrua i Raufoss sentrum i Vestre Toten kommune.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Gjøvikregionen - Anskaffelser

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

223036-1 Skolebrua Raufoss

Beskrivelse:

Kontraktsarbeidene omfatter rehabiliteringsarbeider for Skolebrua i Raufoss sentrum i Vestre Toten kommune.

Prosedyreidentifikator

39555662-f47f-4ef5-906f-ca51d7f5fe12

Intern identifikator

2025/4743

Type prosedyre

Åpen

Prosedyren er akselerert

No

Hovedtrekkene i prosedyren

Arbeidene består i hovedtrekk:Forsterke utkragede fortauer.Rive og fjerne eksisterende kantbjelke i betong.Etablering av ny kantbjelke i betong.Det skal det medtas riving og fjerning av eksisterende rekkverk.På ny kantbjelke av betong skal det så medtas levering og montering av nytt kjøresterkt rekkverk. På topp av eksisterende fortau skal eksisterende asfalt fjernes. Det samme gjelder eks kantstein mellom fortau og kjørebane.På topp av fortau, skal dårlig betong fjernes ved pigging og vannmeisling.Fortau skal så pålimes/støpes ny armert betong, som til slutt pålegges asfalt som slite dekke.Det skal også medtas støping av ny kantstein mellom fortau og kjørebane.Det skal medtas utskifting av tilstøtende flettverksgjerder i begge ender av brua.

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Innlandet (NO020)

Land

Norge

2.1.4 Generell informasjon

Annet

Anskaffelsesforskriften

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

223036-1 Skolebrua Raufoss

Beskrivelse:

Kontraktsarbeidene omfatter rehabiliteringsarbeider for Skolebrua i Raufoss sentrum i Vestre Toten kommune.

Intern identifikator

2025/4743

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Innlandet (NO020)

Land

Norge

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

03.08.2025

Sluttdato

15.12.2025

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

"Totale" årsomsetning

Beskrivelse:

Leverandørens ("totale") årsomsetning for det antall regnskapsår som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene, er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Gjennomsnittlig årsomsetning

Beskrivelse:

Leverandørens gjennomsnittlige årsomsetning for det antall år som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

"Spesifikk årsomsetning"

Beskrivelse:

Er leverandørens ("spesifikke") årsomsetning innenfor det området kontrakten gjelder og spesifisert i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene for det antall regnskapsår det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Gjennomsnittlig omsettning

Beskrivelse:

Er leverandørens gjennomsnitlige årsomsetning innenfor det området kontrakten gjelder og spesifisert i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene for det antall regnskapsår det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Leverandørens etableringsdato

Beskrivelse:

Hvis opplysningene om omsetning (samlet eller spesifikt) ikke er tilgjengelige for hele perioden som det anmodes om, vennligst angi den dato da virksomheten ble etablert, eller leverandørene startet sin virksomhet:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Finansielle nøkkeltall

Beskrivelse:

Når det gjelder finansielle nøkkeltall som er angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at den eller de faktiske verdien(e) for det eller de nøkkeltall(ene) som det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Ansvarsforsikring

Beskrivelse:

Det forsikrede beløp i leverandørens ansvarsforsikring er følgende:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Øvrige økonomiske og finansielle krav

Beskrivelse:

Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Tilbyderen skal sannsynliggjøre økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Vedlegg 5.2 – Finansiell soliditet Oppdragsgiver vil via startbank sjekke om krav er oppfylt. Alternativt legges ved dokumentasjon av at leverandøren har tilstrekkelig soliditet gjennom kredittvurdering fra egnet kredittvurderingsfirma. Kredittvurderingen skal være fra siste års regnskap som er godkjent.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Attester utstedt av uavhengige organer for kvalitetssikringsstandarder

Beskrivelse:

Kan leverandør fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte kvalitetssikringsstandardene, inkludert krav til universell utforming? Minstekrav til kvalifikasjonskrav Vedlegg 5.5 – Kvalitetsstyringssystem Dokumenters med: ISO sertifisert kvalitetssikrings/styringssystem er godkjent som dokumentasjon. Oppdragsgiver sjekker krav via startbank. Alternativt kan det vedlegges redegjørelse for foretakets kvalitetssikrings-/styringssystem.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Attester utstedt av uavhengige organer for miljøledelsesstandarder

Beskrivelse:

Er leverandøren i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene? Minstekrav til kvalifikasjonskrav Vedlegg 5.6 – Miljøstyringssystem Dokumenteres med: ISO sertifisert miljøstyringssystem er godkjent som dokumentasjon. Oppdragsgiver sjekker krav via startbank. Alternativt kan det vedlegges redegjørelse for foretakets miljøstyringssystem

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Registrert i faglig register

Beskrivelse:

Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Registrert i handelsregister eller foretaksregister

Beskrivelse:

Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Oppdragsgiver vil via startbank sjekke om kravet er oppfylt. Alternativt kan det dokumenteres ved: Norske firma: Firmaattest Utenlandske firma: Attester for registrering i faglige register som bestemt ved lovgivning i det land hvor tilbyderen er etablert.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Bare for bygg- og anleggsarbeider:

Beskrivelse:

Bare for offentlige bygg- og anleggsarbeider: I referanseperioden har leverandøren utført følgende arbeider av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til fem års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste fem år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Vedlegg 5.3 – Referanseprosjekter egen virksomhet Dokumenteres med: Kort liste over relevante oppdrag som er utført i løpetav de siste årene. Listen skal inneholde informasjon om arbeidenes omfang og referanseperson med kontaktinformasjon. Oppdragsgiver sjekker lærlingordning via startbank, alternativt må dokumentasjon vedlegges.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Teknisk personell eller tekniske enheter

Beskrivelse:

Leverandør kan råde over følgende tekniske personell eller tekniske enheter , særlig dem som er ansvarlige for kvalitetskontrollen: For teknisk personell eller tekniske enheter som ikke direkte hører til leverandørens virksomhet, men hvis kapasitet leverandøren støtter seg på, jf. del II, avsnitt C, skal det utfylles særskilte ESPD-formularer.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

For offentlige bygge- og anleggsarbeider, teknisk personell eller enheter som skal utføre arbeidet

Beskrivelse:

I forbindelse med offentlige bygge- og anleggsarbeider kan leverandøren råde over følgende tekniske personell eller tekniske enheter til å utføre kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak

Beskrivelse:

Leverandøren anvender følgende tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak, og leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Undersøkelses- og forskningsfasiliteter

Beskrivelse:

Leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Styring og sporing av leveransekjeden

Beskrivelse:

Leverandøren vil være i stand til å anvende følgende styring av leveringskjeden og sporingssystemer ved gjennomføring av kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Tillatelse til kontroll

Beskrivelse:

For varer eller tjenester som er kompliserte, eller som unntaksvis skal benyttes til et spesielt formål: Vil leverandøren tillate, at det foretas kontroll av leverandørens produksjonskapasitet eller tekniske kapasitet og, hvor det er nødvendig, av de undersøkelses- og forskningsfasiliteter som leverandøren råder over, og av kvalitetskontrolltiltak? Kontrollen skal foretas av oppdragsgiveren eller oppdragsgiver kan overlate det til et kompetent offentlige organ i den staten leverandøren er etablert.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Utdanning og faglige kvalifikasjoner

Beskrivelse:

Følgende utdanning og faglige kvalifikasjoner besittes av leverandøren og/eller (avhengig av hvilke krav som er fastsatt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumenterne) av de ledende medarbeiderne: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Vedlegg 5.4 - Kompetanse, CV, organisasjonskart Dokumenteres med: Opplysninger om utdanning og faglige kvalifikasjoner hos entreprenørens nøkkelpersonell, for eksempel CV. Med nøkkelpersonell menes prosjektleder, anleggsleder/byggeplassleder. o Krav er at personell må vise til referanseprosjekter siste tre år. Prosjektene behøver ikke å være fra samme selskap. Organisasjonskart for prosjektet

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Miljøledelsestiltak

Beskrivelse:

Leverandør kan anvende følgende miljøledelsestiltak i forbindelse med utførelsen av kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Antall medarbeidere i ledelsen

Beskrivelse:

Leverandørens antall medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene var som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke

Beskrivelse:

Leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke i løpet av de siste tre årene har vært som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Redskaper, materiell og teknisk utstyr

Beskrivelse:

Leverandøren vil kunne råde over følgende redskaper, materielle og teknisk utstyr til å utføre kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Andel av kontrakt til underleverandør

Beskrivelse:

Leverandør vurderer å sette bort følgende del (i prosent) av kontrakten til underleverandører. Legg merke til at hvis leverandøren har besluttet å sette bort en del av kontrakten til underleverandører og støtter seg på underleverandørenes kapasitet til å utføre denne del, utfylles et særskilt ESPD for slike underleverandører, se del II, avsnitt C, ovenfor.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige

NOR

Frist for å be om tilleggsopplysninger

13.05.2025 12:00

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://permalink.mercell.com/254556827.aspx

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Obligatorisk

Frist for mottak av tilbud

20.05.2025 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

3 MONTH

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

20.05.2025 12:00

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Ingen/nei

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Vestre Innlandet tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Gjøvikregionen - Anskaffelser

Registreringsnummer

940155223

Postadresse

Kauffelds plass 1

By

GJØVIK

Postnummer

2815

Underenhet i land

Innlandet (NO020)

Land

Norge

Kontaktpunkt

Kenneth Hvalby

E-post

kenneth.hvalby@gjovik.kommune.no

Telefon

+47 61189500

Telefaks

+47 61176333

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Vestre Innlandet tingrett

Registreringsnummer

926723758

Postadresse

Strandgata 26

By

Gjøvik

Postnummer

2801

Land

Norge

E-post

vestre.innlandet.tingrett@domstol.no

Telefon

61020200

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

e0716248-c1cf-4a0c-b260-14ccdf505669 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

10.04.2025 10:50

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk

Gjøvikregionen - Anskaffelser

Referanse
2025-105827
Kunngjøringsdato
11.04.2025
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Innlandet
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter