Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterLeverandørdialogmøte - Ryggimplantater til sykehusene i Helse Midt-Norge
Planlegging
Veiledende kunngjøring
Kunngjort i EØS

Leverandørdialogmøte - Ryggimplantater til sykehusene i Helse Midt-Norge

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Konkurranse
0
Resultat
0

Invitasjon til leverandørkonferanse for ny anskaffelse av ryggimplantater til helseforetakene i Helse Midt-Norge Sykehusinnkjøp HF og helseforetakene i Helse Midt-Norge ønsker dialog med leverandører i forkant av anskaffelsen. Formålet med leverandørkonferansen er å få en dialog med interessenter i forkant av anskaffelsen og å få informasjon om produkter i markedet.Det inviteres derfor til leverandørkonferanse tirsdag 13. mai 2025 på Miljøbygget, Professor Brochs gate 2, 7030 Trondheim.Leverandørkonferansen vil bli lagt opp som leverandørpresentasjoner med mulighet til å vise frem produkter, og det vil bli satt opp en tidsplan for dagen. Endelig tidsplan og tildelt tid vil bli sendt ut etter påmeldingsfrist.Leverandører som ønsker å delta bes melde sin interesse innen 25.04.25 via kommunikasjonsmodulen i Mercell

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

SYKEHUSINNKJØP HF

Juridisk type kjøper

Offentlig virksomhet

Oppdragsgivers virksomhet

Helse

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Leverandørdialogmøte - Ryggimplantater til sykehusene i Helse Midt-Norge

Beskrivelse:

Invitasjon til leverandørkonferanse for ny anskaffelse av ryggimplantater til helseforetakene i Helse Midt-Norge Sykehusinnkjøp HF og helseforetakene i Helse Midt-Norge ønsker dialog med leverandører i forkant av anskaffelsen. Formålet med leverandørkonferansen er å få en dialog med interessenter i forkant av anskaffelsen og å få informasjon om produkter i markedet.Det inviteres derfor til leverandørkonferanse tirsdag 13. mai 2025 på Miljøbygget, Professor Brochs gate 2, 7030 Trondheim.Leverandørkonferansen vil bli lagt opp som leverandørpresentasjoner med mulighet til å vise frem produkter, og det vil bli satt opp en tidsplan for dagen. Endelig tidsplan og tildelt tid vil bli sendt ut etter påmeldingsfrist.Leverandører som ønsker å delta bes melde sin interesse innen 25.04.25 via kommunikasjonsmodulen i Mercell

Intern identifikator

2022/9440

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Ortopediske implantater

Ytterligere klassifisering

Kirurgiske instrumenter

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Trøndelag (NO060)

Land

Norge

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Møre og Romsdal (NO0A3)

Land

Norge

2.1.3 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

40 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

Anskaffelsesforskriften

Del 3: Del

3.1 Del PAR-0000

Tittel

Leverandørdialogmøte - Ryggimplantater til sykehusene i Helse Midt-Norge

Beskrivelse:

Invitasjon til leverandørkonferanse for ny anskaffelse av ryggimplantater til helseforetakene i Helse Midt-Norge Sykehusinnkjøp HF og helseforetakene i Helse Midt-Norge ønsker dialog med leverandører i forkant av anskaffelsen. Formålet med leverandørkonferansen er å få en dialog med interessenter i forkant av anskaffelsen og å få informasjon om produkter i markedet.Det inviteres derfor til leverandørkonferanse tirsdag 13. mai 2025 på Miljøbygget, Professor Brochs gate 2, 7030 Trondheim.Leverandørkonferansen vil bli lagt opp som leverandørpresentasjoner med mulighet til å vise frem produkter, og det vil bli satt opp en tidsplan for dagen. Endelig tidsplan og tildelt tid vil bli sendt ut etter påmeldingsfrist.Leverandører som ønsker å delta bes melde sin interesse innen 25.04.25 via kommunikasjonsmodulen i Mercell

Intern identifikator

2022/9440

3.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Ortopediske implantater

Ytterligere klassifisering

Kirurgiske instrumenter

3.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Trøndelag (NO060)

Land

Norge

3.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Møre og Romsdal (NO0A3)

Land

Norge

3.1.4 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

40 000 000 NOK

3.1.5 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

3.1.6 Anskaffelsesdokumenter

Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige

NOR

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://permalink.mercell.com/253717391.aspx

3.1.9 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Indre og Østre Finnmark tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

SYKEHUSINNKJØP HF

Registreringsnummer

916879067

Postadresse

Postboks 40

By

VADSØ

Postnummer

9811

Underenhet i land

Troms og Finnmark (NO074)

Land

Norge

Kontaktpunkt

Postmottak Sykehusinnkjøp

E-post

post@sykehusinnkjop.no

Telefon

+47 78950700

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Indre og Østre Finnmark tingrett

Registreringsnummer

926722840

By

VADSØ

Land

Norge

E-post

indre.og.ostre.finnmark.tingrett@domstol.no

Telefon

78011700

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

936e257d-4b41-42f1-90b3-07f0e1cd5164 01

Type skjema

Planlegging

Type varsel

Forhåndsvarsel eller en periodisk veiledende melding som bare brukes til informasjon

Varsel utsendelsesdato

04.04.2025 13:32

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk, English

11.2 Informasjon om publisering

Anslått dato for offentliggjøring av en kunngjøring av en kontrakt innenfor denne prosedyren

01.06.2026

SYKEHUSINNKJØP HF

Referanse
2025-105511
Kunngjøringsdato
07.04.2025
Estimert verdi
40 000 000 NOK
Utførelsessted
Trøndelag/Trööndelage, Møre og Romsdal
Type kunngjøring
Veiledende kunngjøring
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter