Leverandørdialogmøte - Ryggimplantater til sykehusene i Helse Midt-Norge
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Invitasjon til leverandørkonferanse for ny anskaffelse av ryggimplantater til helseforetakene i Helse Midt-Norge Sykehusinnkjøp HF og helseforetakene i Helse Midt-Norge ønsker dialog med leverandører i forkant av anskaffelsen. Formålet med leverandørkonferansen er å få en dialog med interessenter i forkant av anskaffelsen og å få informasjon om produkter i markedet.Det inviteres derfor til leverandørkonferanse tirsdag 13. mai 2025 på Miljøbygget, Professor Brochs gate 2, 7030 Trondheim.Leverandørkonferansen vil bli lagt opp som leverandørpresentasjoner med mulighet til å vise frem produkter, og det vil bli satt opp en tidsplan for dagen. Endelig tidsplan og tildelt tid vil bli sendt ut etter påmeldingsfrist.Leverandører som ønsker å delta bes melde sin interesse innen 25.04.25 via kommunikasjonsmodulen i Mercell
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
SYKEHUSINNKJØP HF
Juridisk type kjøper
Offentlig virksomhet
Oppdragsgivers virksomhet
Helse
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Leverandørdialogmøte - Ryggimplantater til sykehusene i Helse Midt-Norge
Beskrivelse:
Invitasjon til leverandørkonferanse for ny anskaffelse av ryggimplantater til helseforetakene i Helse Midt-Norge Sykehusinnkjøp HF og helseforetakene i Helse Midt-Norge ønsker dialog med leverandører i forkant av anskaffelsen. Formålet med leverandørkonferansen er å få en dialog med interessenter i forkant av anskaffelsen og å få informasjon om produkter i markedet.Det inviteres derfor til leverandørkonferanse tirsdag 13. mai 2025 på Miljøbygget, Professor Brochs gate 2, 7030 Trondheim.Leverandørkonferansen vil bli lagt opp som leverandørpresentasjoner med mulighet til å vise frem produkter, og det vil bli satt opp en tidsplan for dagen. Endelig tidsplan og tildelt tid vil bli sendt ut etter påmeldingsfrist.Leverandører som ønsker å delta bes melde sin interesse innen 25.04.25 via kommunikasjonsmodulen i Mercell
Intern identifikator
2022/9440
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Ortopediske implantater
Ytterligere klassifisering
Kirurgiske instrumenter
2.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Trøndelag (NO060)
Land
Norge
2.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Møre og Romsdal (NO0A3)
Land
Norge
2.1.3 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift
40 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Direktiv 2014/24/EU
Anskaffelsesforskriften
Del 3: Del
3.1 Del PAR-0000
Tittel
Leverandørdialogmøte - Ryggimplantater til sykehusene i Helse Midt-Norge
Beskrivelse:
Invitasjon til leverandørkonferanse for ny anskaffelse av ryggimplantater til helseforetakene i Helse Midt-Norge Sykehusinnkjøp HF og helseforetakene i Helse Midt-Norge ønsker dialog med leverandører i forkant av anskaffelsen. Formålet med leverandørkonferansen er å få en dialog med interessenter i forkant av anskaffelsen og å få informasjon om produkter i markedet.Det inviteres derfor til leverandørkonferanse tirsdag 13. mai 2025 på Miljøbygget, Professor Brochs gate 2, 7030 Trondheim.Leverandørkonferansen vil bli lagt opp som leverandørpresentasjoner med mulighet til å vise frem produkter, og det vil bli satt opp en tidsplan for dagen. Endelig tidsplan og tildelt tid vil bli sendt ut etter påmeldingsfrist.Leverandører som ønsker å delta bes melde sin interesse innen 25.04.25 via kommunikasjonsmodulen i Mercell
Intern identifikator
2022/9440
3.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Ortopediske implantater
Ytterligere klassifisering
Kirurgiske instrumenter
3.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Trøndelag (NO060)
Land
Norge
3.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Møre og Romsdal (NO0A3)
Land
Norge
3.1.4 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift
40 000 000 NOK
3.1.5 Generell informasjon
Reservert deltakelse
Ingen
3.1.6 Anskaffelsesdokumenter
Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige
NOR
Adresse på anskaffelsesdokumentene
3.1.9 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Indre og Østre Finnmark tingrett
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
SYKEHUSINNKJØP HF
Registreringsnummer
916879067
Postadresse
Postboks 40
By
VADSØ
Postnummer
9811
Underenhet i land
Troms og Finnmark (NO074)
Land
Norge
Kontaktpunkt
Postmottak Sykehusinnkjøp
E-post
post@sykehusinnkjop.no
Telefon
+47 78950700
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Indre og Østre Finnmark tingrett
Registreringsnummer
926722840
By
VADSØ
Land
Norge
E-post
indre.og.ostre.finnmark.tingrett@domstol.no
Telefon
78011700
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
936e257d-4b41-42f1-90b3-07f0e1cd5164 01
Type skjema
Planlegging
Type varsel
Forhåndsvarsel eller en periodisk veiledende melding som bare brukes til informasjon
Varsel utsendelsesdato
04.04.2025 13:32
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk, English
11.2 Informasjon om publisering
Anslått dato for offentliggjøring av en kunngjøring av en kontrakt innenfor denne prosedyren
01.06.2026
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2025-105511
- Kunngjøringsdato
- 07.04.2025
- Estimert verdi
- 40 000 000 NOK
- Utførelsessted
- Trøndelag/Trööndelage, Møre og Romsdal
- Type kunngjøring
- Veiledende kunngjøring
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter