Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterMarkedsdialog - Felleskommunal anskaffelse av sømløs velferdsteknologi
Planlegging
Veiledende kunngjøring
Kunngjort i EØS

Markedsdialog - Felleskommunal anskaffelse av sømløs velferdsteknologi

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Konkurranse
0
Resultat
0

Invitasjon til markedsdialog 24. og 25. april 2025Trondheim kommune går sammen med 20 andre kommuner i regionen om en felles anskaffelse av velferdsteknologiløsninger. Målet er å skape sømløse løsninger som fungerer optimalt med Helseplattformen, og som bidrar til bærekraftige helse- og velferdstjenester. Det er ønskelig at anskaffelsen skal inkludere en ny responssenterløsning som de andre løsningene skal knyttes opp mot, slik at responssenteret kan gi en oversikt over helheten av løsningene som tilbys brukerne.For mer informasjon om bakgrunn, gjennomføring og program, se vedlegg. Påmeldingsfrist: 11.april kl 12:00Bindende påmelding, vennligst gi beskjed om dere har meldt dere på og blir forhindret i å delta.NB: Begrenset antall plasser.Vi ber om at leverandører melder seg på markedsdialogen og hva de skal delta på:PlenumssesjonLeverandørenes pitch sesjon (opptil 10 min per leverandørpitch)En-til-en møter: Meld fra om foretrukket tidspunkt (torsdag ettermiddag /fredag formiddag/ fredag ettermiddag)Link til påmelding er herPlenumssesjonen vil bli gjennomført på norsk. For informasjon om tidligere aktiviteter vedrørende anskaffelsen se her

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Trondheim kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Markedsdialog - Felleskommunal anskaffelse av sømløs velferdsteknologi

Beskrivelse:

Invitasjon til markedsdialog 24. og 25. april 2025Trondheim kommune går sammen med 20 andre kommuner i regionen om en felles anskaffelse av velferdsteknologiløsninger. Målet er å skape sømløse løsninger som fungerer optimalt med Helseplattformen, og som bidrar til bærekraftige helse- og velferdstjenester. Det er ønskelig at anskaffelsen skal inkludere en ny responssenterløsning som de andre løsningene skal knyttes opp mot, slik at responssenteret kan gi en oversikt over helheten av løsningene som tilbys brukerne.For mer informasjon om bakgrunn, gjennomføring og program, se vedlegg. Påmeldingsfrist: 11.april kl 12:00Bindende påmelding, vennligst gi beskjed om dere har meldt dere på og blir forhindret i å delta.NB: Begrenset antall plasser.Vi ber om at leverandører melder seg på markedsdialogen og hva de skal delta på:PlenumssesjonLeverandørenes pitch sesjon (opptil 10 min per leverandørpitch)En-til-en møter: Meld fra om foretrukket tidspunkt (torsdag ettermiddag /fredag formiddag/ fredag ettermiddag)Link til påmelding er herPlenumssesjonen vil bli gjennomført på norsk. For informasjon om tidligere aktiviteter vedrørende anskaffelsen se her

Intern identifikator

2025/10712

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Ytterligere klassifisering

Offentlige journaler

Ytterligere klassifisering

Pasientovervåkningssystem

Ytterligere klassifisering

Medisinske hjelpemidler

Ytterligere klassifisering

Overvåknings- og sikkerhetssystemer og redskap

Ytterligere klassifisering

Alarmsystemer

Ytterligere klassifisering

Sensorer

Ytterligere klassifisering

Tidskontrollsystem eller apparat til arbeidstidsregistrering

Ytterligere klassifisering

Programvare og informasjonssystemer

Ytterligere klassifisering

Bransjespesifikk programvare

Ytterligere klassifisering

Medisinskprogramvare

Ytterligere klassifisering

Nettverks, internett og intranett programvare

Ytterligere klassifisering

Programvare for dokumentopprettelse, tegning, bilde, tidsplanlegging og produktivitet

Ytterligere klassifisering

Programvare relatert til forretningsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Kommunikasjons- og multimediaprogramvare

Ytterligere klassifisering

Operativsystemer og programvare for databaser

Ytterligere klassifisering

Passasjerinformasjonssystem

Ytterligere klassifisering

Medisinske informasjonssystemer

Ytterligere klassifisering

Diverse programvarepakker og computersystemer

Ytterligere klassifisering

Programmering av software og rådgivning

Ytterligere klassifisering

Datatjenester

Ytterligere klassifisering

Internett tjenester

Ytterligere klassifisering

Datamaskinrelaterte tjenester

Ytterligere klassifisering

Support- og konsulentvirksomhet i forbindelse med edb

Ytterligere klassifisering

Datamaskin nettverktjenester

Ytterligere klassifisering

Tjenester i forbindelse med Back-up av data og Konvertering av datamaskinkatalog

Ytterligere klassifisering

Forsknings- og utviklingsvirksomhet og tilhørende konsulenttjenester

Ytterligere klassifisering

Forskning og eksperimentell utvikling

Ytterligere klassifisering

Konsulentvirksomhet i forbindelse med forskning og utvikling

Ytterligere klassifisering

Planleggingsarbeid og utførelse av forskning og utvikling

Ytterligere klassifisering

Helse- og sosial tjenesteyting

Ytterligere klassifisering

Tjenesteytelser innen helsevesenet

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Trøndelag (NO060)

Land

Norge

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

Anskaffelsesforskriften

Del 3: Del

3.1 Del PAR-0000

Tittel

Markedsdialog - Felleskommunal anskaffelse av sømløs velferdsteknologi

Beskrivelse:

Invitasjon til markedsdialog 24. og 25. april 2025Trondheim kommune går sammen med 20 andre kommuner i regionen om en felles anskaffelse av velferdsteknologiløsninger. Målet er å skape sømløse løsninger som fungerer optimalt med Helseplattformen, og som bidrar til bærekraftige helse- og velferdstjenester. Det er ønskelig at anskaffelsen skal inkludere en ny responssenterløsning som de andre løsningene skal knyttes opp mot, slik at responssenteret kan gi en oversikt over helheten av løsningene som tilbys brukerne.For mer informasjon om bakgrunn, gjennomføring og program, se vedlegg. Påmeldingsfrist: 11.april kl 12:00Bindende påmelding, vennligst gi beskjed om dere har meldt dere på og blir forhindret i å delta.NB: Begrenset antall plasser.Vi ber om at leverandører melder seg på markedsdialogen og hva de skal delta på:PlenumssesjonLeverandørenes pitch sesjon (opptil 10 min per leverandørpitch)En-til-en møter: Meld fra om foretrukket tidspunkt (torsdag ettermiddag /fredag formiddag/ fredag ettermiddag)Link til påmelding er herPlenumssesjonen vil bli gjennomført på norsk. For informasjon om tidligere aktiviteter vedrørende anskaffelsen se her

Intern identifikator

2025/10712

3.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Ytterligere klassifisering

Offentlige journaler

Ytterligere klassifisering

Pasientovervåkningssystem

Ytterligere klassifisering

Medisinske hjelpemidler

Ytterligere klassifisering

Overvåknings- og sikkerhetssystemer og redskap

Ytterligere klassifisering

Alarmsystemer

Ytterligere klassifisering

Sensorer

Ytterligere klassifisering

Tidskontrollsystem eller apparat til arbeidstidsregistrering

Ytterligere klassifisering

Programvare og informasjonssystemer

Ytterligere klassifisering

Bransjespesifikk programvare

Ytterligere klassifisering

Medisinskprogramvare

Ytterligere klassifisering

Nettverks, internett og intranett programvare

Ytterligere klassifisering

Programvare for dokumentopprettelse, tegning, bilde, tidsplanlegging og produktivitet

Ytterligere klassifisering

Programvare relatert til forretningsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Kommunikasjons- og multimediaprogramvare

Ytterligere klassifisering

Operativsystemer og programvare for databaser

Ytterligere klassifisering

Passasjerinformasjonssystem

Ytterligere klassifisering

Medisinske informasjonssystemer

Ytterligere klassifisering

Diverse programvarepakker og computersystemer

Ytterligere klassifisering

Programmering av software og rådgivning

Ytterligere klassifisering

Datatjenester

Ytterligere klassifisering

Internett tjenester

Ytterligere klassifisering

Datamaskinrelaterte tjenester

Ytterligere klassifisering

Support- og konsulentvirksomhet i forbindelse med edb

Ytterligere klassifisering

Datamaskin nettverktjenester

Ytterligere klassifisering

Tjenester i forbindelse med Back-up av data og Konvertering av datamaskinkatalog

Ytterligere klassifisering

Forsknings- og utviklingsvirksomhet og tilhørende konsulenttjenester

Ytterligere klassifisering

Forskning og eksperimentell utvikling

Ytterligere klassifisering

Konsulentvirksomhet i forbindelse med forskning og utvikling

Ytterligere klassifisering

Planleggingsarbeid og utførelse av forskning og utvikling

Ytterligere klassifisering

Helse- og sosial tjenesteyting

Ytterligere klassifisering

Tjenesteytelser innen helsevesenet

3.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Trøndelag (NO060)

Land

Norge

3.1.5 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

3.1.6 Anskaffelsesdokumenter

Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige

NOR

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://permalink.mercell.com/253621797.aspx

3.1.9 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Trøndelag tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Trondheim kommune

Registreringsnummer

942110464

Postadresse

Erling Skakkes gate 14

By

TRONDHEIM

Postnummer

7004

Underenhet i land

Trøndelag (NO060)

Land

Norge

Kontaktpunkt

Heidi Storrøsæter

E-post

heidi.storrosater@trondheim.kommune.no

Telefon

+47 72540000

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Trøndelag tingrett

Registreringsnummer

926722794

By

TRONDHEIM

Land

Norge

E-post

trondelag.tingrett@domstol.no

Telefon

73542400

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

585d970f-b7af-41b3-8598-cd8c69a2ffe0 01

Type skjema

Planlegging

Type varsel

Forhåndsvarsel eller en periodisk veiledende melding som bare brukes til informasjon

Varsel utsendelsesdato

01.04.2025 13:21

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk, English

11.2 Informasjon om publisering

Anslått dato for offentliggjøring av en kunngjøring av en kontrakt innenfor denne prosedyren

01.08.2025

Trondheim kommune

Referanse
2025-105239
Kunngjøringsdato
02.04.2025
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Trøndelag/Trööndelage
Type kunngjøring
Veiledende kunngjøring
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter