Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterMarkedsdialog: Infoskjermløsning til Helgelandssykehuset HF
Planlegging
Veiledende kunngjøring
Kunngjort i EØS

Markedsdialog: Infoskjermløsning til Helgelandssykehuset HF

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Konkurranse
0
Resultat
0

I forbindelse med utløp av nåværende rammeavtale ønsker Helgelandssykehuset HF informasjon fra markedet om programvare for infoskjerm/ infoskjermtjenester. Det anslås at foretaket totalt vil ha i bruk 35-70 infoskjermer i avtaleperioden. Anskaffelsens verdi er estimert til å være lavere enn nasjonal terskelverdi.Interessenter bes levere informasjon om sin løsning, herunder spesifikasjoner for løsningen + spesifikasjoner/krav til skjermer som benyttes. Dersom leverandøren også kan tilby levering av skjermer bes dette oppgis.Innspill leveres skriftlig via kommunikasjonsmodulen i Mercell.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

SYKEHUSINNKJØP HF

Juridisk type kjøper

Offentligrettslig organ

Oppdragsgivers virksomhet

Helse

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Markedsdialog: Infoskjermløsning til Helgelandssykehuset HF

Beskrivelse:

I forbindelse med utløp av nåværende rammeavtale ønsker Helgelandssykehuset HF informasjon fra markedet om programvare for infoskjerm/ infoskjermtjenester. Det anslås at foretaket totalt vil ha i bruk 35-70 infoskjermer i avtaleperioden. Anskaffelsens verdi er estimert til å være lavere enn nasjonal terskelverdi.Interessenter bes levere informasjon om sin løsning, herunder spesifikasjoner for løsningen + spesifikasjoner/krav til skjermer som benyttes. Dersom leverandøren også kan tilby levering av skjermer bes dette oppgis.Innspill leveres skriftlig via kommunikasjonsmodulen i Mercell.

Intern identifikator

2022/9186

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Programvare og informasjonssystemer

Ytterligere klassifisering

Programvare for elektronisk publisering

Ytterligere klassifisering

Multimedia programvare

Ytterligere klassifisering

Informasjonssystemer

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Nordland (NO071)

Land

Norge

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

Anskaffelsesforskriften

Del 3: Del

3.1 Del PAR-0000

Tittel

Markedsdialog: Infoskjermløsning til Helgelandssykehuset HF

Beskrivelse:

I forbindelse med utløp av nåværende rammeavtale ønsker Helgelandssykehuset HF informasjon fra markedet om programvare for infoskjerm/ infoskjermtjenester. Det anslås at foretaket totalt vil ha i bruk 35-70 infoskjermer i avtaleperioden. Anskaffelsens verdi er estimert til å være lavere enn nasjonal terskelverdi.Interessenter bes levere informasjon om sin løsning, herunder spesifikasjoner for løsningen + spesifikasjoner/krav til skjermer som benyttes. Dersom leverandøren også kan tilby levering av skjermer bes dette oppgis.Innspill leveres skriftlig via kommunikasjonsmodulen i Mercell.

Intern identifikator

2022/9186

3.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Programvare og informasjonssystemer

Ytterligere klassifisering

Programvare for elektronisk publisering

Ytterligere klassifisering

Multimedia programvare

Ytterligere klassifisering

Informasjonssystemer

3.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Nordland (NO071)

Land

Norge

3.1.5 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

3.1.6 Anskaffelsesdokumenter

Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige

NOR

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://permalink.mercell.com/252482064.aspx

3.1.9 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Indre og Østre Finnmark Tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

SYKEHUSINNKJØP HF

Registreringsnummer

916879067

Postadresse

Postboks 40

By

VADSØ

Postnummer

9811

Underenhet i land

Troms og Finnmark (NO074)

Land

Norge

Kontaktpunkt

Postmottak Sykehusinnkjøp

E-post

post@sykehusinnkjop.no

Telefon

+47 78950700

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Indre og Østre Finnmark Tingrett

Registreringsnummer

926722840

By

Vadsø

Land

Norge

E-post

tiofpost@domstol.no

Telefon

78011700

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

52871bb0-d39b-4fab-b098-31a8819d3943 01

Type skjema

Planlegging

Type varsel

Forhåndsvarsel eller en periodisk veiledende melding som bare brukes til informasjon

Varsel utsendelsesdato

18.03.2025 15:50

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk, English

11.2 Informasjon om publisering

Anslått dato for offentliggjøring av en kunngjøring av en kontrakt innenfor denne prosedyren

02.05.2025

SYKEHUSINNKJØP HF

Referanse
2025-104359
Kunngjøringsdato
20.03.2025
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Nordland/Nordlánnda
Type kunngjøring
Veiledende kunngjøring
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter