Rammeavtale for kjøp av Byggearbeid, Tømrer og Maling - Område Vesterålen
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Statens vegvesen ved seksjon Byggdrift ønsker å knytte til seg en profesjonell samarbeidspartner for å gjennomføre Byggearbeid, Tømrer, Maling og vaktmestertjenester, i forbindelse med forvaltning av våre eide og eventuelt leide bygg i det geografiske området Vesterålen. Det vil bli inngått kontrakt med én leverandører.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Statens vegvesen
Juridisk type kjøper
Sentral statlig myndighet
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Rammeavtale for kjøp av Byggearbeid, Tømrer og Maling - Område Vesterålen
Beskrivelse:
Statens vegvesen ved seksjon Byggdrift ønsker å knytte til seg en profesjonell samarbeidspartner for å gjennomføre Byggearbeid, Tømrer, Maling og vaktmestertjenester, i forbindelse med forvaltning av våre eide og eventuelt leide bygg i det geografiske området Vesterålen. Det vil bli inngått kontrakt med én leverandører.
Prosedyreidentifikator
9cc727b9-042e-4096-aaf8-5c0d536cacca
Intern identifikator
24/286651
Type prosedyre
Åpen
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Bygge- og anleggsarbeid
Hoved klassifisering
Byggningsinnstallasjonsarbeid
Ytterligere klassifisering
Snekkermonteringsarbeid
Ytterligere klassifisering
Maling av bygninger
Ytterligere klassifisering
Restaurering
Ytterligere klassifisering
Vaktmestertjenester
2.1.2 Sted for gjennomføring
Land
Norge
Hvor som helst i det gitte landet
2.1.3 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift
5 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Annet
Anskaffelseforskriften
Del 5: Delkontrakt
5.1 Skjebne LOT-0000
Tittel
Rammeavtale for kjøp av Byggearbeid, Tømrer og Maling - Område Vesterålen
Beskrivelse:
Statens vegvesen ved seksjon Byggdrift ønsker å knytte til seg en profesjonell samarbeidspartner for å gjennomføre Byggearbeid, Tømrer, Maling og vaktmestertjenester, i forbindelse med forvaltning av våre eide og eventuelt leide bygg i det geografiske området Vesterålen. Det vil bli inngått kontrakt med én leverandører.
Intern identifikator
24/286651
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Bygge- og anleggsarbeid
Hoved klassifisering
Byggningsinnstallasjonsarbeid
Ytterligere klassifisering
Snekkermonteringsarbeid
Ytterligere klassifisering
Maling av bygninger
Ytterligere klassifisering
Restaurering
Ytterligere klassifisering
Vaktmestertjenester
Alternativer
Kjøper forbeholder seg retten til tilleggskjøp fra entreprenøren, som beskrevet her
Kontrakten gjelder fra og med 23.06.2025 til og med 23.06.2027, med opsjon for Byggherre på forlengelse av Kontrakten med 1 år av gangen. Til sammen kan kontrakten ha en varighet på maksimalt 4 år.
5.1.2 Sted for gjennomføring
Land
Norge
Hvor som helst i det gitte landet
5.1.3 Anslått varighet
Startdato
23.06.2025
Sluttdato
23.06.2027
5.1.5 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift
5 000 000 NOK
5.1.9 Utvelgelseskriterier
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Navn
Krav til leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet
Beskrivelse:
Oppdragsgiver vil innhente en kredittvurdering fra Experian. Ved tvil kan Oppdragsgiver innhente ytterligere opplysninger fra leverandøren
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Krav til leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner
Beskrivelse:
Leverandøren skal ha relevant erfaring. Følgende sentrale arbeider/områder er særlig relevant: • Erfaring innen byggprosjekter
Bruk av dette kriteriet
Brukt
5.1.10 Tildelingskriterier
Kriterium
Type
Pris
Navn
Pris
Beskrivelse:
Leverandøren skal legge ved utfylt prisskjema, vedlegg 1.
Vekt (prosent, presis)
30
Kriterium
Type
Kvalitet – klima- og miljøkriterium
Navn
Klima og miljø
Beskrivelse:
Tildelingskriterium beskrivelse (norsk)Oppdragsgiver vil evaluere Leverandørens bruk av klimavennlige kjøretøy til å gjennomføre leveranser i henhold til denne kontrakten. Leverandøren skal beskrive andel oppmøter på kontrakten som skal gjennomføres med kjøretøy på elektrisitet, hydrogen og biogass hvert år. Vi vil vektlegge andel oppmøter i kontraktsår 1 og 2 med 30% for hvert av årene og andel oppmøter i kontraktsår 3 og 4 med 20% for hvert av årene. Oppdragsgiver vil i tillegg evaluere Leverandørens beskrivelse/redegjørelse av plan for avfallshåndtering, samt beskrivelse/redegjørelse for optimalisering av kjøreruter for å redusere CO2-utslipp.Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal legge ved ferdig utfylt Vedlegg 2.1 - Kjøretøyskjema som inkluderer dokumentasjon på kjøretøy som skal benyttes. Se også vedlegget for mer informasjon. Leverandøren skal i tillegg legge ved malen som Oppdragsgiver har utarbeidet (Vedlegg 2.2) til besvarelsen/redegjørelsen av plan for avfallshåndtering samt optimalisering av kjøreruter for å redusere CO2-utslipp.
Vekt (prosent, presis)
30
Kriterium
Type
Kvalitet
Navn
Tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring.
Beskrivelse:
Oppdragsgiver vil evaluere tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring. Det legges spesielt vekt på at tilbudt personell har erfaring fra og kunnskap innen tømrerfaget og prosjektansvar eller deltakelse i byggprosjekter. Dokumentasjonskrav: Det skal leveres CV for medarbeidere som skal være med i oppdraget. Det skal leveres CV for: - 1 Kontraktsansvarlig. - 1 Formann/arbeidsleder - 2 Tømrere - 1 Maler CV-ene er oppdragsgivers mulighet til å bli kjent med kandidatene og vurdere deres kvalifikasjoner. Det er derfor viktig at de er utførlige og CV-ene må derfor inneholde all relevant informasjon og bør bygges opp slik: • Personalia • Nøkkelkvalifikasjoner • Utdanning: Årstall, institusjon/skole, linje og grad • Erfaring i kronologisk rekkefølge
Vekt (prosent, presis)
40
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige
NOR
Frist for å be om tilleggsopplysninger
22.04.2025 12:00
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Elektronisk katalog
Ikke tillatt
Frist for mottak av tilbud
30.04.2025 12:00
Frist til anbudet må være gyldig
135 DAY
Informasjon om offentlig åpning
Dato/klokkeslett
30.04.2025 12:00
Vilkår for kontrakt
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Oslo tingrett
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Statens vegvesen
Registreringsnummer
971032081
Departement
Fellesfunksjoner
Postadresse
Skoggata 19
By
Moss
Postnummer
1500
Land
Norge
Kontaktpunkt
Wenche Elisabeth Katharina Sundsfjord
E-post
wenche.sundsfjord@vegvesen.no
Telefon
+47 41564206
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Oslo tingrett
Registreringsnummer
974714647
Departement
Oslo tingrett
Postadresse
C.J. Hambros plass 4
By
Oslo
Postnummer
0125
Land
Norge
E-post
oslo.tingrett@domstol.no
Telefon
+47 22035200
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
c3b40eca-b0a0-43fa-bf0e-06d3db9e1f70 01
Type skjema
Konkurranse
Type varsel
Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime
Varsel utsendelsesdato
18.03.2025 10:59
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk
Statens vegvesen
- Referanse
- 2025-104214
- Kunngjøringsdato
- 19.03.2025
- Estimert verdi
- 5 000 000 NOK
- Utførelsessted
- Ikke stedbunden
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter