135-BYM-2023 Parallell rammeavtale for anleggsarbeider
Informasjonen på denne siden kan være utdatert
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Bymiljøetaten har til hensikt å inngå en rammeavtale for kjøp av anleggsarbeid som kan omfatte hele Bymiljøetatens forvaltningsområde. Rammeavtalen vil omfatte anleggsarbeid som hovedsakelig knytter seg til arbeider på, langs og i vei, men vil også omfatte grunn- og overflatearbeider innen etatens andre fagområder som f.eks. byrom, parkområder, turveier, idrettsanlegg med mer. Denne rammeavtalen vil komme i tillegg til egne anbudskonkurranser for oppgradering av veier, torg og møteplasser. Se konkurransegrunnlaget med vedlegg for utdypende informasjon.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Oslo kommune v/ Bymiljøetaten
Juridisk type kjøper
Kommunale myndigheter
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
135-BYM-2023 Parallell rammeavtale for anleggsarbeider
Beskrivelse:
Bymiljøetaten har til hensikt å inngå en rammeavtale for kjøp av anleggsarbeid som kan omfatte hele Bymiljøetatens forvaltningsområde. Rammeavtalen vil omfatte anleggsarbeid som hovedsakelig knytter seg til arbeider på, langs og i vei, men vil også omfatte grunn- og overflatearbeider innen etatens andre fagområder som f.eks. byrom, parkområder, turveier, idrettsanlegg med mer. Denne rammeavtalen vil komme i tillegg til egne anbudskonkurranser for oppgradering av veier, torg og møteplasser. Se konkurransegrunnlaget med vedlegg for utdypende informasjon.
Prosedyreidentifikator
d79f4219-822e-4e3a-9bbc-57c9f7691362
Intern identifikator
24/79487
Type prosedyre
andre ett-trinnsprosedyrer
Hovedtrekkene i prosedyren
Åpen anbudskonkurranse, jf. § 13-1
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Bygge- og anleggsarbeid
Hoved klassifisering
Byggearbeid i forbindelse med anlegg av veier
Ytterligere klassifisering
Utgravning og fjerning av jord
Ytterligere klassifisering
Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Busstasjon
Ytterligere klassifisering
Bygge- og anleggsarbeid, fundamentering og overflatearbeid i forb.med anlegg av veier
Ytterligere klassifisering
Veiarbeid
Ytterligere klassifisering
Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Gangsti
Ytterligere klassifisering
Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Sykkelsti
Ytterligere klassifisering
Grunnarbeid i forbindelse med anlegg av veier, gater og gangstier
Ytterligere klassifisering
Grunnarbeid i forbindelse med anlegg av veier
Ytterligere klassifisering
Planeringsarbeid i forbindelse med fritidsanlegg
Ytterligere klassifisering
Steinarbeid
Ytterligere klassifisering
Bygge- og anleggsrelaterte tjenesteytelser
2.1.2 Sted for gjennomføring
Hvor som helst
Tilleggsinformasjon
Oslo kommunes ansvarsområde
2.1.3 Verdi
Rammeavtalens maksimale verdi
500 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6 Grunnlag for avvisning
Analog situasjon som konkurs etter nasjonal lov
Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Konkurs
Er leverandøren i en konkurssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Korrupsjon
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for korrupsjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Korrupsjon som definert i artikkel 3 i konvensjonen om bekjempelse av korrupsjon, som involverer tjenestemenn i De Europeiske Fellesskapene eller i Den Europeiske Unions medlemsstater (EUT C 195 av 25.6.1997, s. 1), og i artikkel 2, stk. 1, i Rådets rammeavgjørelse 2003/568/RIA av 22. juli 2003 om bekjempelse av korrupsjon i den private sektor (EUT L 192 av 31.7.2003, s. 54). Denne avvisningsgrunnen omfatter også korrupsjon som definert i nasjonal rett for oppdragsgiveren eller leverandøren.
Avtale med kreditorer
Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Deltakelse i en kriminell virksomhet
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for deltakelse i en kriminell organisasjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Deltakelse i en kriminell organisasjon som definert i artikkel 2 i Rådets rammeavgjørelse 2008/841/RIA av 24. oktober 2008 om bekjempelse av organisert kriminalitet (EUT L 300 av 11.11.2008, s. 42)
Avtaler med andre økonomiske aktører som har til hensikt å forvrenge konkurransen
Har leverandør inngått avtale(r) med andre leverandører med hensikt å vri konkurransen?
Brudd på forpliktelser innenfor miljølovgivning
Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om miljø slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.
Hvitevasking eller terrorfinansiering
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for hvitvasking av penger eller finansiering av terrorisme ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Hvitvasking av penger eller finansiering av terrorismeSom definert i artikkel 1 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF av 26. oktober 2005 om forebyggende tiltak mot bruk av det finansielle system til hvitvasking av penger og finansiering av terrorisme (EUT L 309 av 25.11.2005, s. 15).
Svindel
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for bedrageri ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Bedrageri som omhandlet i artikkel 1 i konvensjonen om beskyttelse av De Europeiske Fellesskapenes finansielle interesser (EFT C 316 av 27.11.1995, s. 48).
Barnearbeid og andre former for menneskehandel
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for barnearbeid og andre former for menneskehandel ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Barnearbeid og andre former for menneskehandel som definert i artikkel 2 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU av 5. april 2011 om forebygging og bekjempelse av menneskehandel og beskyttelse av dets ofre, og om erstatning av Rådets rammeavgjørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 av 15.4.2011, s. 1).
Insolvens
Er leverandøren i en insolvenssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Brudd på forpliktelser innenfor arbeidsretten
Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om arbeidsforhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.
Eiendeler administreres av likvidator
Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Skyldig i feilaktig fremstilling, tilbakeholdt informasjon, ute av stand til å gi nødvendige dokumenter og innhentet konfidensiell informasjon om denne prosedyren
Har leverandøren:a) gitt grovt uriktige opplysninger ved meddelelsen av opplysningene som kreves for å kontrollere at det ikke er grunnlag for avvisning, eller av at kvalifikasjonskravene er oppfylt,b) unnlatt å gi slike opplysninger,c) tatt forbehold om straks å fremlegge de støttedokumenter som oppdragsgiver anmoder om, ellerd) urettmessig påvirket oppdragsgivers beslutningsprosess for å tilegne seg konfidensiell informasjon som kan gi denne en urettmessig fordel i forbindelse med konkurransen, eller uaktsomt har gitt misvisende opplysninger som kan få vesentlig innflytelse på beslutninger om avvisning, utvelgelse eller tildeling?
Interessekonflikt på grunn av deltakelse i anskaffelsesprosedyren
Er leverandør oppmerksom på en interessekonflikt slik denne er angitt i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen av denne anskaffelsesprosedyren
Har leverandør eller en virksomhet tilknyttet leverandøren gitt råd til oppdragsgiver eller på annen måte vært involvert i planleggingen av konkurransen?
Skyld for grov yrkesmessig forseelse
Har leverandøren begått alvorlige feil i yrkesutøvelsen? Hvis det er relevant, se definisjoner i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene.
Tidlig oppsigelse, erstatning eller andre sammenlignbare sanksjoner
Har leverandør begått vesentlig kontraktsbrudd i forbindelse med oppfyllelsen av en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en offentlig oppdragsgiver eller en tidligere konsesjonskontrakt, der bruddet har ført til heving av kontrakten, erstatning eller andre lignende sanksjoner?
Brudd på forpliktelser innen sosialrett
Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om sosiale forhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.
Betaling av trygdeavgift
Har leverandør unnlatt å oppfylle alle sine forpliktelser til å betale trygdeavgifter både i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?
Forretningsaktiviteter er suspendert
Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Betaling av skatt
Har leverandøren unnlatt å oppfylle sine forpliktelser til å betale skatter og avgifter i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?
Terrorhandlinger eller lovbrudd knyttet til terrorvirksomhet
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitetved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som definert i artikkel 1 og 3 i Rådets rammeavgjørelse 2002/475/RIA av 13. juni 2002 om bekjempelse av terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne avvisningsgrunnen omfatter også oppfordring til, medvirkning til eller forsøk på å begå slike handlinger som omhandlet i artikkel 4 i nevnte rammeavgjørelse.
Del 5: Delkontrakt
5.1 Skjebne LOT-0000
Tittel
135-BYM-2023 Parallell rammeavtale for anleggsarbeider
Beskrivelse:
Bymiljøetaten har til hensikt å inngå en rammeavtale for kjøp av anleggsarbeid som kan omfatte hele Bymiljøetatens forvaltningsområde. Rammeavtalen vil omfatte anleggsarbeid som hovedsakelig knytter seg til arbeider på, langs og i vei, men vil også omfatte grunn- og overflatearbeider innen etatens andre fagområder som f.eks. byrom, parkområder, turveier, idrettsanlegg med mer. Denne rammeavtalen vil komme i tillegg til egne anbudskonkurranser for oppgradering av veier, torg og møteplasser. Se konkurransegrunnlaget med vedlegg for utdypende informasjon.
Intern identifikator
24/79487
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Bygge- og anleggsarbeid
Hoved klassifisering
Byggearbeid i forbindelse med anlegg av veier
Ytterligere klassifisering
Utgravning og fjerning av jord
Ytterligere klassifisering
Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Busstasjon
Ytterligere klassifisering
Bygge- og anleggsarbeid, fundamentering og overflatearbeid i forb.med anlegg av veier
Ytterligere klassifisering
Veiarbeid
Ytterligere klassifisering
Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Gangsti
Ytterligere klassifisering
Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Sykkelsti
Ytterligere klassifisering
Grunnarbeid i forbindelse med anlegg av veier, gater og gangstier
Ytterligere klassifisering
Grunnarbeid i forbindelse med anlegg av veier
Ytterligere klassifisering
Planeringsarbeid i forbindelse med fritidsanlegg
Ytterligere klassifisering
Steinarbeid
Ytterligere klassifisering
Bygge- og anleggsrelaterte tjenesteytelser
5.1.2 Sted for gjennomføring
Hvor som helst
Tilleggsinformasjon
Oslo kommunes ansvarsområde
5.1.3 Anslått varighet
Varighet
4 YEAR
5.1.5 Verdi
Rammeavtalens maksimale verdi
500 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reservert deltakelse
Ingen
Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.
5.1.9 Utvelgelseskriterier
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Navn
Leverandøren skal ha økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten.
Beskrivelse:
Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering — minimum kredittverdig «A» i AAA-systemet • Siste årsregnskap Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering og regnskapsmessige nøkkeltall på eget initiativ.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Egnethet
Navn
4.2.1 Krav knyttet til leverandørens registrering, autorisasjoner mv.
Beskrivelse:
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: Norske selskapet: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
4.2.3 Krav knyttet til leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner
Beskrivelse:
Leverandøren skal ha erfaring med utførelse av anleggsprosjekter langs, på og i veier og gater i tett by. Omfanget av kontrakten må være over 15 MNOK. Leverandøren må ha hatt ansvaret for utførelsen av vesentlige deler av prosjektet. Dokumentasjonskrav: Kort beskrivelse av de viktigste referanseprosjekter som er ferdigstilte de siste fem år, herunder opplysninger om kontraktens verdi, sted, tidspunkt for levering samt navn på oppdragsgiver og en beskrivelse av oppdragets innhold.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
4.2.3 Krav knyttet til leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner
Beskrivelse:
Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre to parallelle anleggsprosjekter på minimum 10 MNOK pr prosjekt. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og beskrivelse av teknisk personell, inkludert opplysninger om utdanning og faglige kvalifikasjoner.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
4.2.3 Krav knyttet til leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner
Beskrivelse:
Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for kontraktens innhold. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring. Alternativt: Attest for firmaets kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder, eksempelvis ISO 9001:2015.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
4.2.3 Krav knyttet til leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner
Beskrivelse:
Det kreves at leverandøren har iverksatt miljøledelsestiltak som sikrer at leverandøren er egnet til å oppfylle kontraktens miljøbestemmelser. Med dette menes at leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til utførelsen av denne kontrakt. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom leverandøren har attester fra uavhengige organer som dokumenterer miljøledelsessystemet, kan disse fremlegges som dokumentasjon. Det vises i denne forbindelse til EU-ordningen for Miljøstyring og miljørevisjon (EMAS), andre anerkjente miljøledelsessystemer i forordning (EF) nr. 1221/2009 artikkel 45 som Miljøfyrtårn eller tilsvarende, og andre miljøledelsesstandarder basert på relevante europeiske eller internasjonale standarder fra akkrediterte organer som ISO 14001 eller tilsvarende.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
4.2.3 Krav knyttet til leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner
Beskrivelse:
Leverandøren skal være egnet til å oppfylle kontraktskrav til aktsomhetsvurderinger for ansvarlig næringsliv jf. punkt 3.5 i rammeavtalen. Med dette menes at Leverandøren har implementert tiltak og systemer som brukes i Leverandørens arbeid for å for å ivareta grunnleggende menneskerettigheter og anstendige arbeidsforhold, samt hindre miljøødeleggelser og korrupsjon. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av Leverandørens systemer for å arbeide med aktsomhetsvurderinger i henhold til FNs veiledende prinsipper for næringsliv og menneskerettigheter (UNGP) og OECDs retningslinjer for flernasjonale selskaper. Dokumentasjonen skal inneholde: • Formelle policy/retningslinjer som omfatter en forpliktelse om å etterleve krav til et ansvarlig næringsliv.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
5.1.10 Tildelingskriterier
Kriterium
Type
Pris
Navn
Pris
Beskrivelse:
Dokumentasjonskrav: Utfylt prisskjema, vedlegg 2.5 og Rammeavtalens beskrivelse, vedlegg 2.6
Vekt (prosent, presis)
100
Kriterium
Type
Kvalitet – klima- og miljøkrav i kravspesifikasjonen (begrunnes under)
Navn
Begrunnelse for å anvende FOA § 7-9 (4)
Beskrivelse:
Oslo kommune har høye ambisjoner om å stille stadig strengere klima- og miljøkrav i sine anskaffelser. Fra 1.1.2025 skal alle av Oslo kommunes bygg- og anleggsplasser være utslippsfrie, og transport av masser skal gjøres utslippsfritt eller ved hjelp av biogassteknologi. Transport skal da foretas ved hjelp av nullutslipps- (dvs. batterielektrisk eller hydrogen) eller biogassteknologi som minimum oppfyller euroklasse 6/V. Det vil i denne anskaffelsen ikke evalueres på miljø ettersom det heller vil stilles minstekrav til direkte utslipp i de enkelte avrop jf. FOA § 7-9. Det vurderes at minstekrav i avrop knyttet til 100 % utslippsfri anleggsplass og minimum biogass ved massetransport vil gi en betydelig bedre miljø- og klimaeffekt enn å anvende dette som et tildelingskriterium på rammeavtalen. Når det gjelder indirekte utslipp, er det lite hensiktsmessig å låse entreprenørene til bestemte materialer på en overordnet rammeavtale. Absolutte krav i avropene vil medføre at Bymiljøetaten kan følge teknologiutviklingen i løpet av rammeavtaleperioden på en hensiktsmessig måte. I henhold til avropsmekanismen i pkt. 3.15.1 vil det også være anledning til å vekte egnede miljøhensyn i fremtidige minikonkurranser. Maskiner, som på tidspunktet for kunngjøring, ikke eksisterer med utslippsfri drivstofftype i markedet, vil måtte prises med drivstofftype biodiesel på rammeavtalen. Disse maskinene vil kunne være gjenstand for konkurranse med nullutslippsteknologi i de enkelte avrop når en eller flere av disse maskinene inntrer i markedet, enten som minstekrav til ny drivstofftype eller tildelingskriterium.
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Frist for å be om tilleggsopplysninger
23.04.2025 12:00
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Elektronisk katalog
Ikke tillatt
Varianter
Ikke tillatt
Frist for mottak av tilbud
02.05.2025 12:00
Vilkår for kontrakt
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Rammeavtale med gjenåpning av konkurransen
Maks antall deltakere
8
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Meklingsvirksomhet
Oslo Tingrett
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Oslo Tingrett
Virksomhet som gir mer informasjon om klagebehandling
Oslo kommune v/ Bymiljøetaten
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Oslo kommune v/ Bymiljøetaten
Registreringsnummer
996 922 766
Postadresse
Postboks 636 Løren
By
Oslo
Postnummer
0507
Underenhet i land
Oslo (NO081)
Land
Norge
Kontaktpunkt
John Christian Høidal
E-post
John.strom@bym.oslo.kommune.no
Telefon
+47 21802180
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Oslo Tingrett
Registreringsnummer
926 725 939
Postadresse
Postboks 2106 Vika
By
Oslo
Postnummer
0125
Land
Norge
E-post
oslo.tingrett@domstol.no
Telefon
+47 22035200
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
52ecd008-6055-4ea2-93a9-42883879fc6a 01
Type skjema
Konkurranse
Type varsel
Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime
Varsel utsendelsesdato
16.03.2025 15:36
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk, English
Oslo kommune v/ Bymiljøetaten
- Referanse
- 2025-104193
- Kunngjøringsdato
- 18.03.2025
- Estimert verdi
- 500 000 000 NOK
- Utførelsessted
- Ikke stedbunden
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter