Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale for Storkjøkken, vaskeriutstyr, desinfeksjonsutstyr og kjøkkenredskaper
Resultat
Avlysning eller manglende kontraktsinngåelse
Kunngjort i EØS

Rammeavtale for Storkjøkken, vaskeriutstyr, desinfeksjonsutstyr og kjøkkenredskaper

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Konkurranse
1

Rammeavtalen omfatter behov for produkter til storkjøkken, vaskeriutstyr, desinfeksjonsutstyr og kjøkkenutstyr/redskaper. Produktene benyttes blant annet av kommunens kjøkkentjenester, sykehjem, barnehager, skoler, boenheter, fritidsklubber med mer. Alle virksomheter/enheter hos oppdragsgiver skal kunne benytte avtalen. Levering skal gjøres til alle oppdragsgivers adresser/virksomheter. Delkontrakt 1; Produkter til storkjøkken, vaskeriutstyr, desinfeksjonsutstyr og service/reparasjon. Det er et hovedmål å vedlikeholde eksisterende utstyr, så service/reparasjoner vil benyttes før det gjøres kjøp av nye produkter. Dersom avtaleleverandør ikke kan utføre service/reparasjoner på eksisterende utstyr, vil dette gå utenfor denne avtalen. Delkontrakt 2; Kjøkkenutstyr/redskaper; servise, glass og bestikk mv. Avtalen omfatter ikke småelektriske produkter som brødristere, kaffetraktere, vaffeljern mv. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av anskaffelsesdokumentene.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Arendal kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Offentlig orden og trygghet

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Rammeavtale for Storkjøkken, vaskeriutstyr, desinfeksjonsutstyr og kjøkkenredskaper

Beskrivelse:

Rammeavtalen omfatter behov for produkter til storkjøkken, vaskeriutstyr, desinfeksjonsutstyr og kjøkkenutstyr/redskaper. Produktene benyttes blant annet av kommunens kjøkkentjenester, sykehjem, barnehager, skoler, boenheter, fritidsklubber med mer. Alle virksomheter/enheter hos oppdragsgiver skal kunne benytte avtalen. Levering skal gjøres til alle oppdragsgivers adresser/virksomheter. Delkontrakt 1; Produkter til storkjøkken, vaskeriutstyr, desinfeksjonsutstyr og service/reparasjon. Det er et hovedmål å vedlikeholde eksisterende utstyr, så service/reparasjoner vil benyttes før det gjøres kjøp av nye produkter. Dersom avtaleleverandør ikke kan utføre service/reparasjoner på eksisterende utstyr, vil dette gå utenfor denne avtalen. Delkontrakt 2; Kjøkkenutstyr/redskaper; servise, glass og bestikk mv. Avtalen omfatter ikke småelektriske produkter som brødristere, kaffetraktere, vaffeljern mv. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av anskaffelsesdokumentene.

Prosedyreidentifikator

c9a705e2-c936-4b8b-b96e-87bdd70f6a8a

Tidligere varsel

cfead207-4db1-4ea4-a9d8-5438cd3ae758-01

Intern identifikator

25/4810

Type prosedyre

andre ett-trinnsprosedyrer

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Industrielt kjøkkenutstyr

Ytterligere klassifisering

Kjøkkenutstyr

Ytterligere klassifisering

Servise, porselen, steintøy

Ytterligere klassifisering

Kopper og glass

Ytterligere klassifisering

Drikkeglass

Ytterligere klassifisering

Kjøkkenredskaper

Ytterligere klassifisering

Bestikk

Ytterligere klassifisering

Industrimaskiner

Ytterligere klassifisering

Vaskemaskiner, rensemaskiner og tørkemaskiner

Ytterligere klassifisering

Vaskemaskiner

Ytterligere klassifisering

Oppvaskmaskiner til storhusholdning

Ytterligere klassifisering

Installasjon av maskiner og utstyr

Ytterligere klassifisering

Installasjon av maskiner og utstyr til spesielle formål

2.1.2 Sted for gjennomføring

Hvor som helst

Tilleggsinformasjon

Innenfor Arendal kommune

2.1.3 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

7 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0001

Tittel

Rammeavtale for Storkjøkken, vaskeriutstyr og desinfeksjonsutstyr

Beskrivelse:

Delkontrakt 1; Produkter til storkjøkken, vaskeriutstyr, desinfeksjonsutstyr og service/reparasjon. Det er et hovedmål å vedlikeholde eksisterende utstyr, så service/reparasjoner vil benyttes før det gjøres kjøp av nye produkter. Dersom avtaleleverandør ikke kan utføre service/reparasjoner på eksisterende utstyr, vil dette gå utenfor denne avtalen.

Intern identifikator

1

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Industrielt kjøkkenutstyr

Ytterligere klassifisering

Kjøkkenutstyr

Ytterligere klassifisering

Servise, porselen, steintøy

Ytterligere klassifisering

Kopper og glass

Ytterligere klassifisering

Drikkeglass

Ytterligere klassifisering

Kjøkkenredskaper

Ytterligere klassifisering

Bestikk

Ytterligere klassifisering

Industrimaskiner

Ytterligere klassifisering

Vaskemaskiner, rensemaskiner og tørkemaskiner

Ytterligere klassifisering

Vaskemaskiner

Ytterligere klassifisering

Oppvaskmaskiner til storhusholdning

Ytterligere klassifisering

Installasjon av maskiner og utstyr

Ytterligere klassifisering

Installasjon av maskiner og utstyr til spesielle formål

5.1.2 Sted for gjennomføring

Hvor som helst

Tilleggsinformasjon

Innenfor Arendal kommune

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

31.03.2025

Sluttdato

31.03.2027

5.1.5 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

7 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

Tilleggsinformasjon

Delkontrakt 1 blir avlyst grunnet kjernesortimentet endres, og gjenværende produkter blir delt i to nye delkontrakter for å åpne for mer konkurranse.

5.1.10 Tildelingskriterier

Kriterium

Type

Kostnad

Navn

Pris

Beskrivelse:

Utfylt prisskjema

Kriterium

Type

Kvalitet

Navn

Kvalitet og service

Beskrivelse:

Leverandøren beskriver produktenes/utstyrets brukervennlighet og funksjonalitet, samt hvilken service som tilbys. Særlig rundt responstid ved kritisk stans ol.

Kriterium

Type

Kvalitet – klima- og miljøkriterium

Navn

Miljø

Beskrivelse:

1. Herunder hvilke konkrete miljøtiltak leverandøren kan ivareta i denne avtalen. 2. Besvarelsen bør inneholde: • Miljømerker • Tilbudte maskiners lydnivå • Tilbudte maskiners energiforbruk • Tilbudte maskiners vannforbruk • Tilbudte maskiners vaskemiddelforbruk • Gjenbruk Oversikt over miljømerker på tilbudt modell. Lydnivå og forbruk fylles ut i merket felt i prisskjema. Dokumenteres med produktblad eller tilsvarende dokumentasjon fra produsent, datert før kunngjøringsdato. For kjøkkenutstyr/redskaper, teller det positivt om besvarelsen inneholder elementer fra punkt 2, men der det ikke er mulig, vil leverandørens forpliktelser etter punkt 1. bli vurdert. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen og dokumentasjonen

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Agder Tingrett

5.1 Skjebne LOT-0002

Tittel

Rammeavtale for kjøkkenredskaper

Beskrivelse:

Delkontrakt 2; Kjøkkenutstyr/redskaper; servise, glass og bestikk mv. Avtalen omfatter ikke småelektriske produkter som brødristere, kaffetraktere, vaffeljern mv.

Intern identifikator

2

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Industrielt kjøkkenutstyr

Ytterligere klassifisering

Kjøkkenutstyr

Ytterligere klassifisering

Servise, porselen, steintøy

Ytterligere klassifisering

Kopper og glass

Ytterligere klassifisering

Drikkeglass

Ytterligere klassifisering

Kjøkkenredskaper

Ytterligere klassifisering

Bestikk

Ytterligere klassifisering

Industrimaskiner

Ytterligere klassifisering

Vaskemaskiner, rensemaskiner og tørkemaskiner

Ytterligere klassifisering

Vaskemaskiner

Ytterligere klassifisering

Oppvaskmaskiner til storhusholdning

Ytterligere klassifisering

Installasjon av maskiner og utstyr

Ytterligere klassifisering

Installasjon av maskiner og utstyr til spesielle formål

5.1.2 Sted for gjennomføring

Hvor som helst

Tilleggsinformasjon

Innenfor Arendal kommune

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

31.03.2025

Sluttdato

31.03.2027

5.1.5 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

7 000 000 NOK

5.1.10 Tildelingskriterier

Kriterium

Type

Kostnad

Navn

Pris

Beskrivelse:

Utfylt prisskjema

Kriterium

Type

Kvalitet

Navn

Kvalitet og service

Beskrivelse:

Leverandøren beskriver produktenes/utstyrets brukervennlighet og funksjonalitet, samt hvilken service som tilbys. Særlig rundt responstid ved kritisk stans ol.

Kriterium

Type

Kvalitet – klima- og miljøkriterium

Navn

Miljø

Beskrivelse:

1. Herunder hvilke konkrete miljøtiltak leverandøren kan ivareta i denne avtalen. 2. Besvarelsen bør inneholde: • Miljømerker • Tilbudte maskiners lydnivå • Tilbudte maskiners energiforbruk • Tilbudte maskiners vannforbruk • Tilbudte maskiners vaskemiddelforbruk • Gjenbruk Oversikt over miljømerker på tilbudt modell. Lydnivå og forbruk fylles ut i merket felt i prisskjema. Dokumenteres med produktblad eller tilsvarende dokumentasjon fra produsent, datert før kunngjøringsdato. For kjøkkenutstyr/redskaper, teller det positivt om besvarelsen inneholder elementer fra punkt 2, men der det ikke er mulig, vil leverandørens forpliktelser etter punkt 1. bli vurdert. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen og dokumentasjonen

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Agder Tingrett

Del 6: Resultater

6.1 Identifikator for resultatparti LOT-0001

Ingen vinner ble kåret og konkurransen er avsluttet.

Årsaken til at en vinner ikke ble valgt

Besluttning av oppdragsgiveren på grunn av behovsendring

6.1.4 Statistisk informasjon

Mottatte tilbud eller forespørsler om å delta

Type mottatte innleveringer

Forespørsler om å delta

Antall anbud eller forespørsler om å delta mottatt

5

6.1 Identifikator for resultatparti LOT-0002

Ingen vinner ble kåret og konkurransen er avsluttet.

Årsaken til at en vinner ikke ble valgt

Besluttning av oppdragsgiveren, ikke som følge av klage på tildeling fra en tilbyder/leverandør, på grunn av tekniske eller prosessfeil

6.1.4 Statistisk informasjon

Mottatte tilbud eller forespørsler om å delta

Type mottatte innleveringer

Forespørsler om å delta

Antall anbud eller forespørsler om å delta mottatt

5

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Arendal kommune

Registreringsnummer

940 493 021

Postadresse

Arendal kommune

By

Grimstad

Postnummer

4891

Land

Norge

Kontaktpunkt

Daniel Olsen

E-post

daniel.olsen2@arendal.kommune.no

Telefon

+47 90580859

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Agder Tingrett

Registreringsnummer

926 723 480

By

Arendal

Land

Norge

E-post

agder.tingrett@domstol.no

Telefon

38176300

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

4a7a8b99-faf7-4dbe-8348-7ea9b5c33528 01

Type skjema

Resultat

Type varsel

Kunngjøring om kontrakt eller konsesjonstildeling – standardregime

Varsel utsendelsesdato

17.03.2025 10:23

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk, English

Arendal kommune

Referanse
2025-104172
Kunngjøringsdato
18.03.2025
Estimert verdi
7 000 000 NOK
Utførelsessted
Ikke stedbunden
Type kunngjøring
Avlysning eller manglende kontraktsinngåelse
Hovedaktivitet
pub-os

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.