Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterAnskaffelse av rammeavtale tømrertjenester
Resultat
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Kunngjort i EØS

Anskaffelse av rammeavtale tømrertjenester

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Konkurranse
1

Oppdragsgiver har behov for å inngå rammeavtale for tømrertjenester. Rammeavtalen omfatter tømrertjenester som skal benyttes både på vedlikeholds- og investeringsbudsjett. Anskaffelsen omfatter blant annet følgende ytelser: • Vedlikehold og forefallende arbeid • Planlagte vedlikeholdsjobber og prosjekter av variable størrelser • Akutte reparasjoner • Nybygg Det vil imidlertid også følge med leveranse av noe materiell, da det i mange tilfeller vil være hensiktsmessig at leverandøren har med seg det materiellet som er nødvendig knyttet til utførelsen av det aktuelle oppdraget. Selv om anskaffelsen omfatter noe materiell, understrekes at denne avtalen ikke gir noen eksklusivitet på levering av slikt materiell, og at Oppdragsgiver ellers ikke er forpliktet til å kjøpe materiell av leverandøren. Oppdragsgiver står således fritt til å kjøpe materiell fra våre andre rammeavtaler og likevel benytte avtaleleverandør for arbeid som skal utføres uten påslag i de avtalte priser for arbeider. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del II bilag 1 kravspesifikasjon.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Birkenes kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Anskaffelse av rammeavtale tømrertjenester

Beskrivelse:

Oppdragsgiver har behov for å inngå rammeavtale for tømrertjenester. Rammeavtalen omfatter tømrertjenester som skal benyttes både på vedlikeholds- og investeringsbudsjett. Anskaffelsen omfatter blant annet følgende ytelser: • Vedlikehold og forefallende arbeid • Planlagte vedlikeholdsjobber og prosjekter av variable størrelser • Akutte reparasjoner • Nybygg Det vil imidlertid også følge med leveranse av noe materiell, da det i mange tilfeller vil være hensiktsmessig at leverandøren har med seg det materiellet som er nødvendig knyttet til utførelsen av det aktuelle oppdraget. Selv om anskaffelsen omfatter noe materiell, understrekes at denne avtalen ikke gir noen eksklusivitet på levering av slikt materiell, og at Oppdragsgiver ellers ikke er forpliktet til å kjøpe materiell av leverandøren. Oppdragsgiver står således fritt til å kjøpe materiell fra våre andre rammeavtaler og likevel benytte avtaleleverandør for arbeid som skal utføres uten påslag i de avtalte priser for arbeider. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del II bilag 1 kravspesifikasjon.

Prosedyreidentifikator

e29c935e-5e82-48f5-919b-fc130f1f59b2

Tidligere varsel

b246351c-577f-4580-8918-77550929f1c5-01

Intern identifikator

N/A

Type prosedyre

Åpen

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Kontraktens ytterligere art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Reparasjon og vedlikehold knyttet til bygninger

Ytterligere klassifisering

Byggmester, tømrere- og snekker arbeid

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Agder (NO092)

Tilleggsinformasjon

Kontraktens gjennomføringssted er innad i Birkenes kommune

2.1.3 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

20 000 000 NOK

Rammeavtalens maksimale verdi

20 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

Anskaffelse av rammeavtale tømrertjenester

Beskrivelse:

Oppdragsgiver har behov for å inngå rammeavtale for tømrertjenester. Rammeavtalen omfatter tømrertjenester som skal benyttes både på vedlikeholds- og investeringsbudsjett. Anskaffelsen omfatter blant annet følgende ytelser: • Vedlikehold og forefallende arbeid • Planlagte vedlikeholdsjobber og prosjekter av variable størrelser • Akutte reparasjoner • Nybygg Det vil imidlertid også følge med leveranse av noe materiell, da det i mange tilfeller vil være hensiktsmessig at leverandøren har med seg det materiellet som er nødvendig knyttet til utførelsen av det aktuelle oppdraget. Selv om anskaffelsen omfatter noe materiell, understrekes at denne avtalen ikke gir noen eksklusivitet på levering av slikt materiell, og at Oppdragsgiver ellers ikke er forpliktet til å kjøpe materiell av leverandøren. Oppdragsgiver står således fritt til å kjøpe materiell fra våre andre rammeavtaler og likevel benytte avtaleleverandør for arbeid som skal utføres uten påslag i de avtalte priser for arbeider. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del II bilag 1 kravspesifikasjon.

Intern identifikator

N/A

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Kontraktens ytterligere art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Reparasjon og vedlikehold knyttet til bygninger

Ytterligere klassifisering

Byggmester, tømrere- og snekker arbeid

Alternativer

Kjøper forbeholder seg retten til tilleggskjøp fra entreprenøren, som beskrevet her

Opsjon for oppdragsgiver på å forlenge rammeavtalen en eller flere ganger i inntil ytterligere 3 år.

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Agder (NO092)

Tilleggsinformasjon

Kontraktens gjennomføringssted er innad i Birkenes kommune

5.1.3 Anslått varighet

Varighet

4 YEAR

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

3

Beskrivelse:

Opsjon for oppdragsgiver på å forlenge rammeavtalen en eller flere ganger i inntil ytterligere 3 år.

5.1.5 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

20 000 000 NOK

Rammeavtalens maksimale verdi

20 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.10 Tildelingskriterier

Kriterium

Type

Pris

Navn

Pris

Vekt (prosent, presis)

60

Kriterium

Type

Kvalitet – klima- og miljøkriterium

Navn

Miljø

Vekt (prosent, presis)

30

Kriterium

Type

Kvalitet

Navn

Kvalitet - responstid

Vekt (prosent, presis)

10

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Agder tingrett

Del 6: Resultater

Verdien av alle kontrakter tildelt i denne prosedyren

20 000 000 NOK

6.1 Identifikator for resultatparti LOT-0000

Minst én vinner ble kåret.

6.1.2 Informasjon om vinnere

Vinner

Offisielt navn

Byggpartnere AS

Betalingsmiddelidentifikator

Anskaffelse av rammeavtale tømrertjenester - Byggpartnere AS

Identifikator for parti eller gruppe med partier

LOT-0000

Informasjon om kontrakt

Identifikator for kontrakten

Anskaffelse av rammeavtale tømrertjenester - Byggpartnere AS

Datoen da vinneren ble kåret

13.02.2025

Dato for kontraktens inngåelse

11.03.2025

Kontrakten tildeles innenfor en rammeavtale

false

6.1.4 Statistisk informasjon

Mottatte tilbud eller forespørsler om å delta

Type mottatte innleveringer

Tilbud

Antall anbud eller forespørsler om å delta mottatt

5

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Birkenes kommune

Registreringsnummer

964965870

Postadresse

Postboks 115

By

Birkeland

Postnummer

4795

Underenhet i land

Agder (NO092)

Land

Norge

Kontaktpunkt

Jørgen P. Justvik

E-post

jorgen@odinprosjekt.no

Telefon

+47 91795683

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Agder tingrett

Registreringsnummer

926723480

By

Kristiansand

Land

Norge

E-post

agder.tingrett@domstol.no

Telefon

38176300

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0003

Offisielt navn

Byggpartnere AS

Registreringsnummer

997807863

Postadresse

Teknologiveien 7, Longum Park

By

Arendal

Postnummer

4846

Land

Norge

E-post

post@byggpartnere.no

Telefon

+47 90096594

Rollene til denne virksomheten

Vinner av disse delkontraktene

LOT-0000

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

e96d67a1-406e-477f-abba-61650c8d40da 01

Type skjema

Resultat

Type varsel

Kunngjøring om kontrakt eller konsesjonstildeling – standardregime

Varsel utsendelsesdato

13.03.2025 10:38

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk, English

Birkenes kommune

Tildelt til:

Byggpartnere AS

Antall mottatte tilbud: 5

Referanse
2025-103980
Kunngjøringsdato
14.03.2025
Estimert verdi
20 000 000 NOK
Utførelsessted
Agder
Type kunngjøring
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.