Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale for asfaltering
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Rammeavtale for asfaltering

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

I hovedsak vil avtalen dekke vedlikehold av eksisterende kommunale veier, gang- sykkelveier, sykkelfelt og fortau. Avtalen kan også benyttes til andre asfaltbehov hos oppdragsgiver, som for eksempel asfaltering av p-plasser, åpne plasser, torg eller lignende.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Lillestrøm Kommune

Juridisk type kjøper

Fylkeskommunal myndighet

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Rammeavtale for asfaltering

Beskrivelse:

I hovedsak vil avtalen dekke vedlikehold av eksisterende kommunale veier, gang- sykkelveier, sykkelfelt og fortau. Avtalen kan også benyttes til andre asfaltbehov hos oppdragsgiver, som for eksempel asfaltering av p-plasser, åpne plasser, torg eller lignende.

Prosedyreidentifikator

555cec60-79d8-4c8a-b4b4-d22c88ce627c

Intern identifikator

Lillestrøm-24/037

Type prosedyre

Åpen

Prosedyren er akselerert

No

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Reperasjons- og vedlikeholdstjenester

Ytterligere klassifisering

Asfalt

2.1.2 Sted for gjennomføring

Hvor som helst

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

2.1.5 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

2.1.6 Grunnlag for avvisning

Analog situasjon som konkurs etter nasjonal lov

Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Konkurs

Er leverandøren i en konkurssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Korrupsjon

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for korrupsjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Korrupsjon som definert i artikkel 3 i konvensjonen om bekjempelse av korrupsjon, som involverer tjenestemenn i De Europeiske Fellesskapene eller i Den Europeiske Unions medlemsstater (EUT C 195 av 25.6.1997, s. 1), og i artikkel 2, stk. 1, i Rådets rammeavgjørelse 2003/568/RIA av 22. juli 2003 om bekjempelse av korrupsjon i den private sektor (EUT L 192 av 31.7.2003, s. 54). Denne avvisningsgrunnen omfatter også korrupsjon som definert i nasjonal rett for oppdragsgiveren eller leverandøren.

Avtale med kreditorer

Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Deltakelse i en kriminell virksomhet

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for deltakelse i en kriminell organisasjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Deltakelse i en kriminell organisasjon som definert i artikkel 2 i Rådets rammeavgjørelse 2008/841/RIA av 24. oktober 2008 om bekjempelse av organisert kriminalitet (EUT L 300 av 11.11.2008, s. 42)

Avtaler med andre økonomiske aktører som har til hensikt å forvrenge konkurransen

Har leverandør inngått avtale(r) med andre leverandører med hensikt å vri konkurransen?

Brudd på forpliktelser innenfor miljølovgivning

Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om miljø slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.

Hvitevasking eller terrorfinansiering

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for hvitvasking av penger eller finansiering av terrorisme ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Hvitvasking av penger eller finansiering av terrorismeSom definert i artikkel 1 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF av 26. oktober 2005 om forebyggende tiltak mot bruk av det finansielle system til hvitvasking av penger og finansiering av terrorisme (EUT L 309 av 25.11.2005, s. 15).

Svindel

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for bedrageri ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Bedrageri som omhandlet i artikkel 1 i konvensjonen om beskyttelse av De Europeiske Fellesskapenes finansielle interesser (EFT C 316 av 27.11.1995, s. 48).

Barnearbeid og andre former for menneskehandel

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for barnearbeid og andre former for menneskehandel ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Barnearbeid og andre former for menneskehandel som definert i artikkel 2 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU av 5. april 2011 om forebygging og bekjempelse av menneskehandel og beskyttelse av dets ofre, og om erstatning av Rådets rammeavgjørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 av 15.4.2011, s. 1).

Insolvens

Er leverandøren i en insolvenssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Brudd på forpliktelser innenfor arbeidsretten

Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om arbeidsforhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.

Eiendeler administreres av likvidator

Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Skyldig i feilaktig fremstilling, tilbakeholdt informasjon, ute av stand til å gi nødvendige dokumenter og innhentet konfidensiell informasjon om denne prosedyren

Har leverandøren: a) gitt grovt uriktige opplysninger ved meddelelsen av opplysningene som kreves for å kontrollere at det ikke er grunnlag for avvisning, eller av at kvalifikasjonskravene er oppfylt, b) unnlatt å gi slike opplysninger, c) tatt forbehold om straks å fremlegge de støttedokumenter som oppdragsgiver anmoder om, eller d) urettmessig påvirket oppdragsgivers beslutningsprosess for å tilegne seg konfidensiell informasjon som kan gi denne en urettmessig fordel i forbindelse med konkurransen, eller uaktsomt har gitt misvisende opplysninger som kan få vesentlig innflytelse på beslutninger om avvisning, utvelgelse eller tildeling?

Interessekonflikt på grunn av deltakelse i anskaffelsesprosedyren

Er leverandør oppmerksom på en interessekonflikt slik denne er angitt i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene?

Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen av denne anskaffelsesprosedyren

Har leverandør eller en virksomhet tilknyttet leverandøren gitt råd til oppdragsgiver eller på annen måte vært involvert i planleggingen av konkurransen?

Skyld for grov yrkesmessig forseelse

Har leverandøren begått alvorlige feil i yrkesutøvelsen? Hvis det er relevant, se definisjoner i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene.

Tidlig oppsigelse, erstatning eller andre sammenlignbare sanksjoner

Har leverandør begått vesentlig kontraktsbrudd i forbindelse med oppfyllelsen av en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en offentlig oppdragsgiver eller en tidligere konsesjonskontrakt, der bruddet har ført til heving av kontrakten, erstatning eller andre lignende sanksjoner?

Brudd på forpliktelser innen sosialrett

Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om sosiale forhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.

Betaling av trygdeavgift

Har leverandør unnlatt å oppfylle alle sine forpliktelser til å betale trygdeavgifter både i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?

Forretningsaktiviteter er suspendert

Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Betaling av skatt

Har leverandøren unnlatt å oppfylle sine forpliktelser til å betale skatter og avgifter i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?

Terrorhandlinger eller lovbrudd knyttet til terrorvirksomhet

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitetved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som definert i artikkel 1 og 3 i Rådets rammeavgjørelse 2002/475/RIA av 13. juni 2002 om bekjempelse av terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne avvisningsgrunnen omfatter også oppfordring til, medvirkning til eller forsøk på å begå slike handlinger som omhandlet i artikkel 4 i nevnte rammeavgjørelse.

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0001

Tittel

Anskaffelse

Beskrivelse:

Krav

Intern identifikator

1436806

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Reperasjons- og vedlikeholdstjenester

Ytterligere klassifisering

Asfalt

5.1.2 Sted for gjennomføring

Hvor som helst

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

02.05.2025

Sluttdato

01.05.2027

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

4

Beskrivelse:

Forlengelse er 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

28.03.2025 00:00

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://tendsign.com/doc.aspx?MeFormsNoticeId=48870

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

10.04.2025 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

90 DAY

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

10.04.2025 12:01

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale med gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Romerike og Glåmdal tingrett

5.1 Skjebne LOT-0002

Tittel

Anskaffelse (1)

Beskrivelse:

I hovedsak vil avtalen dekke vedlikehold av eksisterende kommunale veier, gang- sykkelveier, sykkelfelt og fortau. Avtalen kan også benyttes til andre asfaltbehov hos oppdragsgiver, som for eksempel asfaltering av p-plasser, åpne plasser, torg eller lignende.

Intern identifikator

1601417

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Reperasjons- og vedlikeholdstjenester

Ytterligere klassifisering

Asfalt

5.1.2 Sted for gjennomføring

Hvor som helst

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

02.05.2025

Sluttdato

01.05.2027

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

4

Beskrivelse:

Forlengelse er 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

28.03.2025 00:00

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://tendsign.com/doc.aspx?MeFormsNoticeId=48870

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

10.04.2025 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

90 DAY

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

10.04.2025 12:01

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale med gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Romerike og Glåmdal tingrett

5.1 Skjebne LOT-0003

Tittel

Anskaffelse (2)

Beskrivelse:

Krav

Intern identifikator

1601418

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Reperasjons- og vedlikeholdstjenester

Ytterligere klassifisering

Asfalt

5.1.2 Sted for gjennomføring

Hvor som helst

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

02.05.2025

Sluttdato

01.05.2027

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

4

Beskrivelse:

Forlengelse er 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

28.03.2025 00:00

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://tendsign.com/doc.aspx?MeFormsNoticeId=48870

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

10.04.2025 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

90 DAY

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

10.04.2025 12:01

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale med gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Romerike og Glåmdal tingrett

5.1 Skjebne LOT-0004

Tittel

Kontraktskrav

Beskrivelse:

Krav knyttet til kontrakt

Intern identifikator

1675429

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Reperasjons- og vedlikeholdstjenester

Ytterligere klassifisering

Asfalt

5.1.2 Sted for gjennomføring

Hvor som helst

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

02.05.2025

Sluttdato

01.05.2027

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

4

Beskrivelse:

Forlengelse er 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

28.03.2025 00:00

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://tendsign.com/doc.aspx?MeFormsNoticeId=48870

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

10.04.2025 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

90 DAY

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

10.04.2025 12:01

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale med gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Romerike og Glåmdal tingrett

5.1 Skjebne LOT-0005

Tittel

Kvalifikasjonskrav

Beskrivelse:

Kvalifikasjonskrav

Intern identifikator

1436809

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Reperasjons- og vedlikeholdstjenester

Ytterligere klassifisering

Asfalt

5.1.2 Sted for gjennomføring

Hvor som helst

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

02.05.2025

Sluttdato

01.05.2027

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

4

Beskrivelse:

Forlengelse er 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

28.03.2025 00:00

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://tendsign.com/doc.aspx?MeFormsNoticeId=48870

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

10.04.2025 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

90 DAY

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

10.04.2025 12:01

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale med gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Romerike og Glåmdal tingrett

5.1 Skjebne LOT-0006

Tittel

Tildelingskriterier

Beskrivelse:

Tildelingskriterier

Intern identifikator

1436810

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Reperasjons- og vedlikeholdstjenester

Ytterligere klassifisering

Asfalt

5.1.2 Sted for gjennomføring

Hvor som helst

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

02.05.2025

Sluttdato

01.05.2027

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

4

Beskrivelse:

Forlengelse er 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

28.03.2025 00:00

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://tendsign.com/doc.aspx?MeFormsNoticeId=48870

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

10.04.2025 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

90 DAY

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

10.04.2025 12:01

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale med gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Romerike og Glåmdal tingrett

5.1 Skjebne LOT-0007

Tittel

Bilag/vedlegg

Beskrivelse:

Krav knyttet til bilag/vilkår

Intern identifikator

1475566

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Reperasjons- og vedlikeholdstjenester

Ytterligere klassifisering

Asfalt

5.1.2 Sted for gjennomføring

Hvor som helst

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

02.05.2025

Sluttdato

01.05.2027

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

4

Beskrivelse:

Forlengelse er 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

28.03.2025 00:00

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://tendsign.com/doc.aspx?MeFormsNoticeId=48870

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

10.04.2025 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

90 DAY

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

10.04.2025 12:01

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale med gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Romerike og Glåmdal tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Lillestrøm Kommune

Registreringsnummer

820710592

Departement

Innkjøp

Postadresse

Jonas Lies gate 18

By

Lillestrøm

Postnummer

2000

Land

Norge

Kontaktpunkt

Innkjøp - Jane Brit Løland

E-post

JaneBrit.Loland@lillestrom.kommune.no

Telefon

+47

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Romerike og Glåmdal tingrett

Registreringsnummer

926 723 863

Postadresse

Postboks 393

By

Lillestrøm

Postnummer

2001

Underenhet i land

Viken (NO082)

Land

Norge

E-post

romerike.og.glamdal.tingrett@domstol.no

Telefon

61 99 22 00

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

eaba885d-fbdb-4e82-a96b-a2555518b6e0 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

12.03.2025 09:10

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk, English

Lillestrøm Kommune

Referanse
2025-103889
Kunngjøringsdato
13.03.2025
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Ikke stedbunden
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter