Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterFrittståande arkivkjerne, Kvam herad
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

Frittståande arkivkjerne, Kvam herad

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Formålet med innkjøpet er å inngå kontrakt om kjøp av frittståande arkivkjerne.Anskaffinga skal sikra ei framtidsretta løysing for kommunen, samt i størst mogleg grad bidra til å forenkla og effektivisera kvardagen for alle brukarar av løysinga. Løysinga skal vera tilrettelagt for bevaring og tilgjengeleggjering av data frå ulike system og datakjelder. Det kan verta aktuelt for Kunden å migrera data frå andre avslutta system ved behov. Løysinga skal kunna integrerast med aktive fagsystem i kommunen sin systemportefølje for jamleg arkivering og journalføring.Tilbydd løysing må vera førebudd på nye tenester, vera i utvikling og kommunen skal tilbydast nye teknologiar etter kvart som dei vert tilgjengelege og interessante. Funksjonalitet skal vera tilgjengeleg etter enklast mogleg prismodell som ikkje avgrensar utvikling, og med størst mogleg integrasjon mellom ulike tenester og teknologiar.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Kvam kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Frittståande arkivkjerne, Kvam herad

Beskrivelse:

Formålet med innkjøpet er å inngå kontrakt om kjøp av frittståande arkivkjerne.Anskaffinga skal sikra ei framtidsretta løysing for kommunen, samt i størst mogleg grad bidra til å forenkla og effektivisera kvardagen for alle brukarar av løysinga. Løysinga skal vera tilrettelagt for bevaring og tilgjengeleggjering av data frå ulike system og datakjelder. Det kan verta aktuelt for Kunden å migrera data frå andre avslutta system ved behov. Løysinga skal kunna integrerast med aktive fagsystem i kommunen sin systemportefølje for jamleg arkivering og journalføring.Tilbydd løysing må vera førebudd på nye tenester, vera i utvikling og kommunen skal tilbydast nye teknologiar etter kvart som dei vert tilgjengelege og interessante. Funksjonalitet skal vera tilgjengeleg etter enklast mogleg prismodell som ikkje avgrensar utvikling, og med størst mogleg integrasjon mellom ulike tenester og teknologiar.

Prosedyreidentifikator

32c9eb9c-050b-404f-9fc6-94325bae4020

Intern identifikator

2024/1348

Type prosedyre

Åpen

Prosedyren er akselerert

No

Hovedtrekkene i prosedyren

Innkjøpet vert gjennomført i samsvar med lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 (LOA) og forskrift om offentlige anskaffelser (FOA) FOR 2016-08-12-974 del I og del II. Kontraktstildeling vil bli gjennomført etter prosedyren open tilbodskonkurranse jf. FOA §§ 8-3 og 9-2.Oppdragsgjevar planlegg å gjennomføra dialog gjennom forhandlingar med ein eller fleire av leverandørane som gjev tilbod i konkurransen. Forhandlingane kan gjelda alle sider av tilboda. Utveljinga av kven det vil forhandlast med vil bli gjennomført etter ei vurdering av tildelingskriteria. Det vert planlagt å ha forhandlingar med maksimalt 3 leverandørar.Forhandlingar vert ikkje gjennomførte dersom oppdragsgjevar, etter at tilboda er mottekne, vurderer at forhandlingar ikkje er formålstenleg. Dialog i form av rettingar/avklaringar vert gjennomførte ved behov.

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Ytterligere klassifisering

Programvare og informasjonssystemer

Ytterligere klassifisering

Programvare for dokumentopprettelse, tegning, bilde, tidsplanlegging og produktivitet

Ytterligere klassifisering

Programvare for dokumentfremstilling

Ytterligere klassifisering

Programvare for dokumentadministrasjon

Ytterligere klassifisering

Dokumenthåndteringssystem

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Vestland (NO0A2)

Land

Norge

2.1.3 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

1 500 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Annet

Anskaffelsesforskriften

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

Frittståande arkivkjerne, Kvam herad

Beskrivelse:

Formålet med innkjøpet er å inngå kontrakt om kjøp av frittståande arkivkjerne.Anskaffinga skal sikra ei framtidsretta løysing for kommunen, samt i størst mogleg grad bidra til å forenkla og effektivisera kvardagen for alle brukarar av løysinga. Løysinga skal vera tilrettelagt for bevaring og tilgjengeleggjering av data frå ulike system og datakjelder. Det kan verta aktuelt for Kunden å migrera data frå andre avslutta system ved behov. Løysinga skal kunna integrerast med aktive fagsystem i kommunen sin systemportefølje for jamleg arkivering og journalføring.Tilbydd løysing må vera førebudd på nye tenester, vera i utvikling og kommunen skal tilbydast nye teknologiar etter kvart som dei vert tilgjengelege og interessante. Funksjonalitet skal vera tilgjengeleg etter enklast mogleg prismodell som ikkje avgrensar utvikling, og med størst mogleg integrasjon mellom ulike tenester og teknologiar.

Intern identifikator

2024/1348

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Ytterligere klassifisering

Programvare og informasjonssystemer

Ytterligere klassifisering

Programvare for dokumentopprettelse, tegning, bilde, tidsplanlegging og produktivitet

Ytterligere klassifisering

Programvare for dokumentfremstilling

Ytterligere klassifisering

Programvare for dokumentadministrasjon

Ytterligere klassifisering

Dokumenthåndteringssystem

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Vestland (NO0A2)

Land

Norge

5.1.3 Anslått varighet

Varighet

72 MONTH

5.1.5 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

1 500 000 NOK

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

"Totale" årsomsetning

Beskrivelse:

Leverandørens ("totale") årsomsetning for det antall regnskapsår som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene, er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Gjennomsnittlig årsomsetning

Beskrivelse:

Leverandørens gjennomsnittlige årsomsetning for det antall år som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

"Spesifikk årsomsetning"

Beskrivelse:

Er leverandørens ("spesifikke") årsomsetning innenfor det området kontrakten gjelder og spesifisert i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene for det antall regnskapsår det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Gjennomsnittlig omsettning

Beskrivelse:

Er leverandørens gjennomsnitlige årsomsetning innenfor det området kontrakten gjelder og spesifisert i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene for det antall regnskapsår det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Leverandørens etableringsdato

Beskrivelse:

Hvis opplysningene om omsetning (samlet eller spesifikt) ikke er tilgjengelige for hele perioden som det anmodes om, vennligst angi den dato da virksomheten ble etablert, eller leverandørene startet sin virksomhet:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Finansielle nøkkeltall

Beskrivelse:

Når det gjelder finansielle nøkkeltall som er angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at den eller de faktiske verdien(e) for det eller de nøkkeltall(ene) som det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Ansvarsforsikring

Beskrivelse:

Det forsikrede beløp i leverandørens ansvarsforsikring er følgende:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Øvrige økonomiske og finansielle krav

Beskrivelse:

Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Attester utstedt av uavhengige organer for kvalitetssikringsstandarder

Beskrivelse:

Kan leverandør fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte kvalitetssikringsstandardene, inkludert krav til universell utforming?

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Attester utstedt av uavhengige organer for miljøledelsesstandarder

Beskrivelse:

Er leverandøren i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene?

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Registrert i faglig register

Beskrivelse:

Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Registrert i handelsregister eller foretaksregister

Beskrivelse:

Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Ved tjenestekontrakter: Autorisasjoner fra en bestemt organisasjon nødvendig

Beskrivelse:

Er det nødvendig med en bestemt autorisasjon fra en bestemt organisasjon for å kunne utføre tjenesten i leverandørens hjemland?

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Ved tjenestekontrakter: Medlemskap i en bestemt organisasjon nødvendig

Beskrivelse:

Er det nødvendig med et bestemt medlemsskap i en bestemt organisasjon for å kunne utføre tjenesten i leverandørens hjemland?

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Bare for tjenester

Beskrivelse:

Bare for tjenester: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Teknisk personell eller tekniske enheter

Beskrivelse:

Leverandør kan råde over følgende tekniske personell eller tekniske enheter , særlig dem som er ansvarlige for kvalitetskontrollen: For teknisk personell eller tekniske enheter som ikke direkte hører til leverandørens virksomhet, men hvis kapasitet leverandøren støtter seg på, jf. del II, avsnitt C, skal det utfylles særskilte ESPD-formularer.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak

Beskrivelse:

Leverandøren anvender følgende tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak, og leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Undersøkelses- og forskningsfasiliteter

Beskrivelse:

Leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Styring og sporing av leveransekjeden

Beskrivelse:

Leverandøren vil være i stand til å anvende følgende styring av leveringskjeden og sporingssystemer ved gjennomføring av kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Tillatelse til kontroll

Beskrivelse:

For varer eller tjenester som er kompliserte, eller som unntaksvis skal benyttes til et spesielt formål: Vil leverandøren tillate, at det foretas kontroll av leverandørens produksjonskapasitet eller tekniske kapasitet og, hvor det er nødvendig, av de undersøkelses- og forskningsfasiliteter som leverandøren råder over, og av kvalitetskontrolltiltak? Kontrollen skal foretas av oppdragsgiveren eller oppdragsgiver kan overlate det til et kompetent offentlige organ i den staten leverandøren er etablert.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Utdanning og faglige kvalifikasjoner

Beskrivelse:

Følgende utdanning og faglige kvalifikasjoner besittes av leverandøren og/eller (avhengig av hvilke krav som er fastsatt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumenterne) av de ledende medarbeiderne:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Miljøledelsestiltak

Beskrivelse:

Leverandør kan anvende følgende miljøledelsestiltak i forbindelse med utførelsen av kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Antall medarbeidere i ledelsen

Beskrivelse:

Leverandørens antall medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene var som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke

Beskrivelse:

Leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke i løpet av de siste tre årene har vært som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Redskaper, materiell og teknisk utstyr

Beskrivelse:

Leverandøren vil kunne råde over følgende redskaper, materielle og teknisk utstyr til å utføre kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Andel av kontrakt til underleverandør

Beskrivelse:

Leverandør vurderer å sette bort følgende del (i prosent) av kontrakten til underleverandører. Legg merke til at hvis leverandøren har besluttet å sette bort en del av kontrakten til underleverandører og støtter seg på underleverandørenes kapasitet til å utføre denne del, utfylles et særskilt ESPD for slike underleverandører, se del II, avsnitt C, ovenfor.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige

NOR

Frist for å be om tilleggsopplysninger

28.03.2025 12:00

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://permalink.mercell.com/251767092.aspx

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Ikke tillatt

Frist for mottak av tilbud

11.04.2025 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

3 MONTH

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

11.04.2025 12:30

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Ingen/nei

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Hordaland tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Kvam kommune

Registreringsnummer

944233199

Postadresse

Rådhuset

By

Norheimsund

Postnummer

5600

Underenhet i land

Vestland (NO0A2)

Land

Norge

Kontaktpunkt

Eivind Dyrøy

E-post

eivdyr@kvam.kommune.no

Telefon

56553000

Internett-adresse

http://www.kvam.no/

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Hordaland tingrett

Registreringsnummer

926723367

Departement

Lofthus

By

Lofthus

Postnummer

5781

Land

Norge

E-post

hordaland.tingrett@domstol.no

Telefon

55699700

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

bf796125-aa64-4b86-b229-683bfd271291 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

10.03.2025 15:07

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk

Kvam kommune

Referanse
2025-103728
Kunngjøringsdato
11.03.2025
Estimert verdi
1 500 000 NOK
Utførelsessted
Vestland
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter