Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterNy heis - Selsro bo- og aktivitetssenter
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

Ny heis - Selsro bo- og aktivitetssenter

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Avdeling for kommunal eiendom har som formål å sikre en trygg, pålitelig og funksjonell heisløsning for brukere av bygget på Selsro bo- og aktivitetssenter. Dagens heis, en hydraulisk modell med maskinrom i kjelleren, skal byttes ut. Heisen benyttes primært som personheis og har stor betydning for byggets brukere, inkludert mange eldre med rullator og rullestol. Kontrakten omfatter riving av eksisterende personheis, eventuelt nødvendige bygningsmessige arbeider, samt komplett montering og igangsetting av ny heis i den eksisterende heissjakten. I tillegg omfatter kontrakten opsjon på vegghengt nedklappbar heisstol i heisen. Totalentreprenør tilknytter seg nødvendige prosjekterende og skal stå for detaljprosjektering. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av Del II Kontraktsgrunnlag med vedlegg.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Sel kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Ny heis - Selsro bo- og aktivitetssenter

Beskrivelse:

Avdeling for kommunal eiendom har som formål å sikre en trygg, pålitelig og funksjonell heisløsning for brukere av bygget på Selsro bo- og aktivitetssenter. Dagens heis, en hydraulisk modell med maskinrom i kjelleren, skal byttes ut. Heisen benyttes primært som personheis og har stor betydning for byggets brukere, inkludert mange eldre med rullator og rullestol. Kontrakten omfatter riving av eksisterende personheis, eventuelt nødvendige bygningsmessige arbeider, samt komplett montering og igangsetting av ny heis i den eksisterende heissjakten. I tillegg omfatter kontrakten opsjon på vegghengt nedklappbar heisstol i heisen. Totalentreprenør tilknytter seg nødvendige prosjekterende og skal stå for detaljprosjektering. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av Del II Kontraktsgrunnlag med vedlegg.

Prosedyreidentifikator

e3002a3c-7245-4623-8119-833f8db4782f

Intern identifikator

2025/221

Type prosedyre

Åpen

Prosedyren er akselerert

No

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Installasjon av heis

Ytterligere klassifisering

Industrimaskiner

Ytterligere klassifisering

Løfte- og håndteringsutstyr samt -deler

Ytterligere klassifisering

Løfte- og håndterings utstyr

Ytterligere klassifisering

Heiser, elevatorer med heisespann, elevatorer, rulletrapper, rullende fortau

Ytterligere klassifisering

Heiser

Ytterligere klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Byggningsinnstallasjonsarbeid

Ytterligere klassifisering

Installasjon av elektriske ledninger og armaturer

Ytterligere klassifisering

Installasjon av heis og rulletrapp

2.1.2 Sted for gjennomføring

Postadresse

Iver Taugsgate 2

By

Otta

Postnummer

2670

Underenhet i land

Innlandet (NO020)

Land

Norge

2.1.4 Generell informasjon

Tilleggsinformasjon

Det vil bli gjennomført befaring mandag 17.03 kl. 12:00. Oppmøtested: Iver Taugs gate 2, 2670 Otta.

Annet

Anskaffelseforskriften

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

Ny heis - Selsro bo- og aktivitetssenter

Beskrivelse:

Avdeling for kommunal eiendom har som formål å sikre en trygg, pålitelig og funksjonell heisløsning for brukere av bygget på Selsro bo- og aktivitetssenter. Dagens heis, en hydraulisk modell med maskinrom i kjelleren, skal byttes ut. Heisen benyttes primært som personheis og har stor betydning for byggets brukere, inkludert mange eldre med rullator og rullestol. Kontrakten omfatter riving av eksisterende personheis, eventuelt nødvendige bygningsmessige arbeider, samt komplett montering og igangsetting av ny heis i den eksisterende heissjakten. I tillegg omfatter kontrakten opsjon på vegghengt nedklappbar heisstol i heisen. Totalentreprenør tilknytter seg nødvendige prosjekterende og skal stå for detaljprosjektering. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av Del II Kontraktsgrunnlag med vedlegg.

Intern identifikator

2025/221

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Installasjon av heis

Ytterligere klassifisering

Industrimaskiner

Ytterligere klassifisering

Løfte- og håndteringsutstyr samt -deler

Ytterligere klassifisering

Løfte- og håndterings utstyr

Ytterligere klassifisering

Heiser, elevatorer med heisespann, elevatorer, rulletrapper, rullende fortau

Ytterligere klassifisering

Heiser

Ytterligere klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Byggningsinnstallasjonsarbeid

Ytterligere klassifisering

Installasjon av elektriske ledninger og armaturer

Ytterligere klassifisering

Installasjon av heis og rulletrapp

5.1.2 Sted for gjennomføring

Postadresse

Iver Taugsgate 2

By

Otta

Postnummer

2670

Underenhet i land

Innlandet (NO020)

Land

Norge

5.1.6 Generell informasjon

Tilleggsinformasjon

Det vil bli gjennomført befaring mandag 17.03 kl. 12:00. Oppmøtested: Iver Taugs gate 2, 2670 Otta.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Annet

Navn

Kvalifikasjonskrav

Beskrivelse:

Samtilige kvalifikasjonskrav fremgår av del 1 Konkurransebestemmelser kap. 3.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.10 Tildelingskriterier

Kriterium

Type

Pris

Navn

Pris

Beskrivelse:

Under dette kriteriet vurderes: • Total tilbudspris for totalentreprisen, jf. Kontraktsgrunnlag pkt. F.1 • Priser for regningsarbeid, jf. Kontraktsgrunnlag pkt. F.2 • Pris for opsjon jf. Kontraktsgrunnlag pkt. F.3

Rangert etter viktighet

1

Kriterium

Type

Kvalitet

Navn

Gjennomføringsplan

Beskrivelse:

Under dette kriteriet vurderes leverandørens plan for hvordan den planlegger å gjennomføre oppdraget. Gjennomføringsplanen skal inkludere leverandørens tiltak for å hensynta den daglige driften i bygget. Gjennomføringsplanen skal også inkludere en fremdriftsplan, som inkluderer sentrale milepæler som oppstartstidspunkt, nedetid, prøvedrift, ferdigbefaring og overtakelse. Gjennomføringsplanen skal være forpliktende, og mulig for oppdragsgiver å følge opp. Oppdragsgiver vil gi uttelling for en gjennomføring som innebærer kort nedetid og tiltak som vil redusere de negative konsekvensene for den daglige driften i bygget.

Rangert etter viktighet

2

Kriterium

Type

Kvalitet – klima- og miljøkrav i kravspesifikasjonen (begrunnes under)

Navn

Miljø

Beskrivelse:

Under dette kriteriet vurderes heisens energieffektivitetsklasse. Heisens energieffektivitetsklasse (klasse utover minstekrav til energieffektivitetsklasse i funksjonsbeskrivelsen, jf. miljøkrav) vil bli vektlagt.

Rangert etter viktighet

3

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige

NOR

Frist for å be om tilleggsopplysninger

25.03.2025 12:00

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Ikke tillatt

Varianter

Ikke tillatt

Frist for mottak av tilbud

07.04.2025 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

3 MONTH

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

07.04.2025 12:00

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Ingen/nei

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Vestre Innlandet tingrett

Virksomhet som mottar forespørsler om å delta

Odin Prosjekt AS

Virksomhet som behandler tilbudene

Odin Prosjekt AS

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Odin Prosjekt AS

Registreringsnummer

994950967

Postadresse

Fabrikkgaten 6

By

BERGEN

Postnummer

5059

Land

Norge

Kontaktpunkt

Maria Vågenes

E-post

maria@odinprosjekt.no

Telefon

+47 93096699

Internett-adresse

https://odinprosjekt.no

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Sel kommune

Registreringsnummer

939617671

By

Otta

Postnummer

2670

Land

Norge

E-post

maria@odinprosjekt.no

Telefon

93096699

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0003

Offisielt navn

Vestre Innlandet tingrett

Registreringsnummer

926723758

By

Gjøvik

Postnummer

2801

Land

Norge

E-post

vestre.innlandet.tingrett@domstol.no

Telefon

61020200

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

51003cf0-2a2c-4197-ba9d-f2d1e20bacde 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

10.03.2025 14:00

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk

Sel kommune

Referanse
2025-103709
Kunngjøringsdato
11.03.2025
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Innlandet
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter