Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterTotalentreprise - Ny byggfaghall - Skjetlein VGS
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

Totalentreprise - Ny byggfaghall - Skjetlein VGS

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Prosjektet omfatter bygging av nye byggfagarealer ved Skjetlein videregående skole, som skal gi tilfredsstillende undervisningsarealer for praktisk undervisning innen Vg1 Bygg- og anleggsteknikk, Vg2 Tømrer og Vg 2 Anleggsgartner, som er i tråd med aktuelle forskriftskrav.I det nye bygget inngår praksisarealer for nevnte programområder, teori og garderober, samt utendørsarealer for opplæring og lager.Skjetlein vgs vil være i drift under hele byggeperioden. Det skal under byggeperioden derfor søkes å minimere konsekvenser for øvrig skoledrift. Adkomstløsninger, gangtrafikk, varelevering og bruk av driftsgård må hensyntas i hele perioden.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Trøndelag fylkeskommune

Juridisk type kjøper

Fylkeskommunal myndighet

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Totalentreprise - Ny byggfaghall - Skjetlein VGS

Beskrivelse:

Prosjektet omfatter bygging av nye byggfagarealer ved Skjetlein videregående skole, som skal gi tilfredsstillende undervisningsarealer for praktisk undervisning innen Vg1 Bygg- og anleggsteknikk, Vg2 Tømrer og Vg 2 Anleggsgartner, som er i tråd med aktuelle forskriftskrav.I det nye bygget inngår praksisarealer for nevnte programområder, teori og garderober, samt utendørsarealer for opplæring og lager.Skjetlein vgs vil være i drift under hele byggeperioden. Det skal under byggeperioden derfor søkes å minimere konsekvenser for øvrig skoledrift. Adkomstløsninger, gangtrafikk, varelevering og bruk av driftsgård må hensyntas i hele perioden.

Prosedyreidentifikator

328ee79e-6b80-4a93-ba1c-25b7ba01ede1

Intern identifikator

202507649

Type prosedyre

Åpen

Prosedyren er akselerert

No

Hovedtrekkene i prosedyren

Anskaffelsen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 («LOA») og forskrift om offentlige anskaffelser av 12. august 2016 nr. 974 («FOA») del I og del II. Kontraktstildeling vil bli foretatt etter prosedyren åpen tilbudskonkurranse, jf. § 8-3.Konkurransen vil bli gjennomført som en åpen tilbudskonkurranse, hvor oppdragsgiver forbeholder seg retten til å gjennomføre dialog med leverandørene, jf. FOA § 9-3. Dialogen kan gjelde alle sider ved tilbudene og andre mottatte dokumenter eller opplysninger og kan blant annet omfatte avklaringer og forhandlinger. Oppdragsgiveren kan ha dialog med en eller flere leverandører. En eventuell utvelgelse vil skje i samsvar med likebehandlingsprinsippet, jf. LOA § 4.Oppdragsgiver forbeholder seg også retten til å inngå kontrakt uten å gjennomføre dialog med leverandørene. De må derfor være forberedt på at konkurransen kan bli avgjort uten at de får anledning til å forbedre sitt tilbud, og oppfordres derfor til å levere sitt beste tilbud.Oppdragsgiver vil etter tilbudsfristen utløp beslutte om han skal tildele kontrakten uten å gjennomføre dialog med leverandørene. Dersom oppdragsgiver gjennomfører dialog, er den planlagt gjennomført på følgende måte:Oppdragsgiver informerer om forhold ved tilbudet som ønskes avklart eller forbedret. Dette gjøres enten elektronisk eller i fysiske møter med leverandørene.Endringer i tilbudet dokumenteres ved nytt oppdatert tilbud.Etter dialogen er ferdig, vil det bli gitt ny frist for å levere oppdatert tilbud.Leverandørens opprinnelige tilbud skal være bindende, uavhengig av forhandlingsutspill og svar på disse, til vedståelsesfristen for det opprinnelige tilbudet har løpt ut.Tilbudet skal være gitt i samsvar med opplysninger og krav gitt i dette Konkurransegrunnlaget.

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Solcellepanel

Ytterligere klassifisering

Forberedende anleggsarbeid

Ytterligere klassifisering

Deler av eller komplette byggekonstruksjoner samt anleggsarbeider

Ytterligere klassifisering

Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Ungdomsskole/Videregående skole

Ytterligere klassifisering

Taktekking med solcelle paneler

Ytterligere klassifisering

Byggningsinnstallasjonsarbeid

Ytterligere klassifisering

Ferdigstillende bygningsarbeid

Ytterligere klassifisering

Utleie av entreprenørmateriell og -utstyr med operatør

Ytterligere klassifisering

Reperasjons- og vedlikeholdstjenester

Ytterligere klassifisering

Reparasjon og vedlikehold knyttet til bygninger

Ytterligere klassifisering

Reparasjon og vedlikehold av elektriske installasjoner i bygninger

Ytterligere klassifisering

Installasjonstjenester (bortsett fra programvare)

Ytterligere klassifisering

Arkitekt-, ingeniør- og planleggingstjenester

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Trøndelag (NO060)

Land

Norge

2.1.4 Generell informasjon

Annet

Anskaffelsesforskriften

Anskaffelsesforskriften

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

Totalentreprise - Ny byggfaghall - Skjetlein VGS

Beskrivelse:

Prosjektet omfatter bygging av nye byggfagarealer ved Skjetlein videregående skole, som skal gi tilfredsstillende undervisningsarealer for praktisk undervisning innen Vg1 Bygg- og anleggsteknikk, Vg2 Tømrer og Vg 2 Anleggsgartner, som er i tråd med aktuelle forskriftskrav.I det nye bygget inngår praksisarealer for nevnte programområder, teori og garderober, samt utendørsarealer for opplæring og lager.Skjetlein vgs vil være i drift under hele byggeperioden. Det skal under byggeperioden derfor søkes å minimere konsekvenser for øvrig skoledrift. Adkomstløsninger, gangtrafikk, varelevering og bruk av driftsgård må hensyntas i hele perioden.

Intern identifikator

202507649

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Solcellepanel

Ytterligere klassifisering

Forberedende anleggsarbeid

Ytterligere klassifisering

Deler av eller komplette byggekonstruksjoner samt anleggsarbeider

Ytterligere klassifisering

Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Ungdomsskole/Videregående skole

Ytterligere klassifisering

Taktekking med solcelle paneler

Ytterligere klassifisering

Byggningsinnstallasjonsarbeid

Ytterligere klassifisering

Ferdigstillende bygningsarbeid

Ytterligere klassifisering

Utleie av entreprenørmateriell og -utstyr med operatør

Ytterligere klassifisering

Reperasjons- og vedlikeholdstjenester

Ytterligere klassifisering

Reparasjon og vedlikehold knyttet til bygninger

Ytterligere klassifisering

Reparasjon og vedlikehold av elektriske installasjoner i bygninger

Ytterligere klassifisering

Installasjonstjenester (bortsett fra programvare)

Ytterligere klassifisering

Arkitekt-, ingeniør- og planleggingstjenester

Alternativer

Kjøper forbeholder seg retten til tilleggskjøp fra entreprenøren, som beskrevet her

1. Stopp av produksjon ved negative strømpriser For å unngå tap ved negative strømpriser, skal det tilbys en funksjon for midlertidig å stoppe produksjonen og dermed forhindre kostnader for bygningseier. 2. Økt energiproduksjon Grønt Hjerte ønsker å maksimere produksjonen av grønn energi på en bærekraftig og økonomisk måte. Det bes derfor om tilbud på anlegg med høyere energiproduksjon enn spesifisert som minimum. Overskuddsenergi kan distribueres til andre målepunkter, selges til nærliggende bygg eller mates ut på strømnettet. Utvidelse av solcelleanlegget kan omfatte eksisterende tak og fasader, men også nærliggende bygg og «grå arealer» skal vurderes. Foreslåtte utvidelser skal beskrives og kommuniseres tydelig til relevante parter for å sikre en helhetlig forståelse av løsningene og deres konsekvenser. Dersom utvidelsen krever oppgradering av hovedsikringer eller strømnett, skal dette presiseres tydelig slik at det tas hensyn til i evalueringen og videre prosjektering. 3. Ekstra utelager Det ønskes prising av et ekstra utelager, tilsvarende det som ligger i modell. Plasseringen skal være mot øst (inn i terrenget), på motsatt side av inntegnet lager. Dette lageret blir da speilvendt fra det som er vist.

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Trøndelag (NO060)

Land

Norge

5.1.3 Anslått varighet

Varighet

16 MONTH

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

"Totale" årsomsetning

Beskrivelse:

Leverandørens ("totale") årsomsetning for det antall regnskapsår som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene, er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Gjennomsnittlig årsomsetning

Beskrivelse:

Leverandørens gjennomsnittlige årsomsetning for det antall år som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene er som følger: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig finansiell og økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Leverandøren skal ikke være under gjeldsforhandlinger eller konkurs. Det stilles krav om en årlig minimumsomsetning for Leverandør (beregnet for tre siste avlagte regnskapsår) på minst 50 Mill kroner. Dokumentasjon: Avlagt årsregnskap for siste tre år. Dokumentasjon på lovlig innlevert årsregnskap og -beretning hentes ved bruk av eBevis. Tilgang til eBevis skal gis av Leverandør for kvalifisering. Utenlandske selskaper: Avlagte og revisorgodskjente årsregnskap med årsberetning siste to år.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

"Spesifikk årsomsetning"

Beskrivelse:

Er leverandørens ("spesifikke") årsomsetning innenfor det området kontrakten gjelder og spesifisert i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene for det antall regnskapsår det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Gjennomsnittlig omsettning

Beskrivelse:

Er leverandørens gjennomsnitlige årsomsetning innenfor det området kontrakten gjelder og spesifisert i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene for det antall regnskapsår det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Leverandørens etableringsdato

Beskrivelse:

Hvis opplysningene om omsetning (samlet eller spesifikt) ikke er tilgjengelige for hele perioden som det anmodes om, vennligst angi den dato da virksomheten ble etablert, eller leverandørene startet sin virksomhet:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Finansielle nøkkeltall

Beskrivelse:

Når det gjelder finansielle nøkkeltall som er angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at den eller de faktiske verdien(e) for det eller de nøkkeltall(ene) som det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Ansvarsforsikring

Beskrivelse:

Det forsikrede beløp i leverandørens ansvarsforsikring er følgende:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Øvrige økonomiske og finansielle krav

Beskrivelse:

Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Kredittvurdering: For denne leveransen vil en rating på A (kredittverdig), delbedømmelse for økonomien på "Tilfredsstillende" og betalingserfaring på "Akseptabel" være tilstrekkelig. Annet tilsvarende poengsystem aksepteres. Dokumentasjon: Kredittvurdering som viser Leverandørens finansielle og økonomiske stilling. Kredittvurderingen skal være utarbeidet av kredittopplysningsforetak, og ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra kunngjøringsdatoen.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Attester utstedt av uavhengige organer for kvalitetssikringsstandarder

Beskrivelse:

Kan leverandør fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte kvalitetssikringsstandardene, inkludert krav til universell utforming? Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha system for sikring av kvalitet som er tilpasset leveransens kompleksitet, risiko og målsetting. Dokumentasjon: Hvis tilbyderen er sertifisert i henhold til ISO 9001:2015 eller tilsvarende kvalitetssikringsstandarder, og sertifiseringen dekker leveransen, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat. Hvis ikke tilbyder er sertifisert skal det gis en beskrivelse av Leverandørens system (rutiner og tiltak) for kvalitetssikring og eventuelle ytterligere dokumentasjon/sertifikater som konkret viser hva slags system tilbyderen har, og kunne dokumentere følgende: a) Dokumentert metode/prosedyre for planlegging og utførelse av oppdrag som omfattes av den eller de delkontrakter det gis tilbud på b) Beskrivelse av rutiner for egenkontroll ved utførelse av arbeidet c) Beskrivelse av virksomhetens system for å følge opp avvik og uønskede hendelser, samt øvrig forbedringsarbeid inkludert revisjoner av system d) Beskrivelse av virksomhetens system for risikostyring, inkl. HMS e) Beskrivelse av virksomhetens system for endringshåndtering f) Beskrivelse av virksomhetens system for oppfølging av eventuelle underleverandører

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Attester utstedt av uavhengige organer for miljøledelsesstandarder

Beskrivelse:

Er leverandøren i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene? Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Miljøledelse: Leverandøren skal ha miljøledelsestiltak innført i driften av foretaket. Dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere et miljøledelsessystem som minimum består av rutiner for å ivareta følgende elementer: a) Virksomhetens miljømål og miljøpolitikk b) Strategi på miljøområdet c) Utførelse av tjenester på en miljømessigforsvarligmåte, f.eks. avfallssortering og transport Det kan legges fram egenerklæring som beskriver hvordan rutinene gjennomføres og fungerer. Hvis rutinene er beskrevet i virksomhetens kvalitets- eller miljøledelsessystem i henhold til Miljøfyrtårn, ISO 14001, EMAS eller tilsvarende tredjepartsverifisert system, er det tilstrekkelig å legge ved gyldig sertifisering..

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Registrert i faglig register

Beskrivelse:

Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Registrert i handelsregister eller foretaksregister

Beskrivelse:

Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandør skal være registrert i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor foretaket er etablert, for eksempel Foretaksregisteret i Brønnøysund. Dokumentasjon: Norske selskaper leveres firmaattest. Dokumentasjon på lovlig registrering i Foretaksregisteret hentes ved bruk av eBevis. Tilgang til eBevis skal gis av Leverandør for kvalifisering. For Underleverandør leveres .pdf-fil. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandør er etablert.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Bare for bygg- og anleggsarbeider:

Beskrivelse:

Bare for offentlige bygg- og anleggsarbeider: I referanseperioden har leverandøren utført følgende arbeider av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til fem års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste fem år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandørs mest relevante utførte oppdrag/ prosjekter innen fagområdet: Leverandør skal i løpet av de fem siste årene ha dokumentert erfaring med gjennomføring av prosjekter av lignende art og kompleksitet som dette oppdraget. Leverandøren skal ha erfaring fra totalentrepriser med oppføring av undervisningsarealer og produksjonshaller/verkstedbygg. Dokumentasjon: Oversikt over bygge- og anleggsarbeider som leverandøren har utført i løpet av de siste fem årene, jf. FOA §16-6 (1) a). Utfylt vedlegg A.01.02 Referanse-prosjekter som viser minimum 2, og inntil 4 prosjekter, fortrinnsvis 1 side pr. prosjekt. Dokumentasjonen skal minst inneholde: • Prosjektnavn og oppdragsgiver (med kontaktopplysninger for eventuell referansesjekk) • Roller/ nøkkelpersonell fra leverandør • Beskrivelse av prosjektet (med aktuelle problemstillinger)

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Teknisk personell eller tekniske enheter

Beskrivelse:

Leverandør kan råde over følgende tekniske personell eller tekniske enheter , særlig dem som er ansvarlige for kvalitetskontrollen: For teknisk personell eller tekniske enheter som ikke direkte hører til leverandørens virksomhet, men hvis kapasitet leverandøren støtter seg på, jf. del II, avsnitt C, skal det utfylles særskilte ESPD-formularer. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandørens faglige kvalifikasjoner: Leverandøren må ha ressurser i eget foretak eller råde over ressurser, som har den utdanning og yrkeserfaring for utførelse og egenkontroll som prosjektets/ oppdragets/ leveransens hovedfagområder krever, spesielt: • Rådgivende ingeniører • Arkitekter Dersom nevnte ressurser ikke finnes i egen organisasjon skal det fremlegges utfylt og signert forpliktelseserklæring fra de foretakene Leverandøren vil støtte seg på, jf. punkt 5.4 C). Dokumentasjon: En beskrivelse (inntil 3 sider) av Leverandørens tekniske personell eller tekniske enheter, som denne råder over til utførelse av kontrakten - enten ressursene tilhører foretaket eller ikke. Organisasjonskart/ grafisk framstilling som viser teknisk personell eller tekniske enheter, også de som ikke er i egen organisasjon.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

For offentlige bygge- og anleggsarbeider, teknisk personell eller enheter som skal utføre arbeidet

Beskrivelse:

I forbindelse med offentlige bygge- og anleggsarbeider kan leverandøren råde over følgende tekniske personell eller tekniske enheter til å utføre kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak

Beskrivelse:

Leverandøren anvender følgende tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak, og leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Undersøkelses- og forskningsfasiliteter

Beskrivelse:

Leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Styring og sporing av leveransekjeden

Beskrivelse:

Leverandøren vil være i stand til å anvende følgende styring av leveringskjeden og sporingssystemer ved gjennomføring av kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Tillatelse til kontroll

Beskrivelse:

For varer eller tjenester som er kompliserte, eller som unntaksvis skal benyttes til et spesielt formål: Vil leverandøren tillate, at det foretas kontroll av leverandørens produksjonskapasitet eller tekniske kapasitet og, hvor det er nødvendig, av de undersøkelses- og forskningsfasiliteter som leverandøren råder over, og av kvalitetskontrolltiltak? Kontrollen skal foretas av oppdragsgiveren eller oppdragsgiver kan overlate det til et kompetent offentlige organ i den staten leverandøren er etablert.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Utdanning og faglige kvalifikasjoner

Beskrivelse:

Følgende utdanning og faglige kvalifikasjoner besittes av leverandøren og/eller (avhengig av hvilke krav som er fastsatt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumenterne) av de ledende medarbeiderne:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Miljøledelsestiltak

Beskrivelse:

Leverandør kan anvende følgende miljøledelsestiltak i forbindelse med utførelsen av kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Antall medarbeidere i ledelsen

Beskrivelse:

Leverandørens antall medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene var som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke

Beskrivelse:

Leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke i løpet av de siste tre årene har vært som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Redskaper, materiell og teknisk utstyr

Beskrivelse:

Leverandøren vil kunne råde over følgende redskaper, materielle og teknisk utstyr til å utføre kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Andel av kontrakt til underleverandør

Beskrivelse:

Leverandør vurderer å sette bort følgende del (i prosent) av kontrakten til underleverandører. Legg merke til at hvis leverandøren har besluttet å sette bort en del av kontrakten til underleverandører og støtter seg på underleverandørenes kapasitet til å utføre denne del, utfylles et særskilt ESPD for slike underleverandører, se del II, avsnitt C, ovenfor.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

5.1.10 Tildelingskriterier

Kriterium

Type

Pris

Navn

Pris

Beskrivelse:

Se konkurransegrunnlag punkt 7.1

Vekt (prosent, presis)

50

Kriterium

Type

Kvalitet – klima- og miljøkriterium

Navn

Miljø

Beskrivelse:

Se konkurransegrunnlag punkt 7.2

Vekt (prosent, presis)

30

Kriterium

Type

Kvalitet

Navn

Bemanning

Beskrivelse:

Se konkurransegrunnlag punkt 7.3

Vekt (prosent, presis)

5

Kriterium

Type

Kvalitet

Navn

Gjennomføring

Beskrivelse:

Se konkurransegrunnlaget punk 7.4

Vekt (prosent, presis)

15

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige

NOR

Frist for å be om tilleggsopplysninger

01.04.2025 12:00

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://permalink.mercell.com/248022954.aspx

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Ikke tillatt

Frist for mottak av tilbud

11.04.2025 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

3 MONTH

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

11.04.2025 12:00

Vilkår for kontrakt

Betingelser knyttet til utførelsen av kontrakten

Se konkurransegrunnlagets del II B2 - Spesielle kontraktsbestemmelser B3 - Spesielle kontraktsbestemmelser - seriøsitet

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Ingen/nei

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Trøndelag tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Trøndelag fylkeskommune

Registreringsnummer

817920632

Postadresse

Seilmakergata 2

By

STEINKJER

Postnummer

7725

Underenhet i land

Trøndelag (NO060)

Land

Norge

Kontaktpunkt

Håkon Farstad

E-post

e-hakfa@trondelagfylke.no

Telefon

45257595

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Trøndelag tingrett

Registreringsnummer

926722794

By

TRONDHEIM

Land

Norge

E-post

trondelag.tingrett@domstol.no

Telefon

73 54 24 00

Rollene til denne virksomheten

Del 10: Endring

Versjon av forrige varsel endres

0cac37d0-d0de-44a1-9c1b-5ad043439587-01

Hovedårsak til endring

Informasjon oppdatert

Beskrivelse:

Utsatt tilbudsfrist til 11.4.2025 kl. 12. Utsatt spørsmålsfrist til 1.4.2025 kl. 12.

10.1 Endring

Seksjonsidentifikator

PROCEDURE

10.1 Endring

Seksjonsidentifikator

LOT-0000

Beskrivelse av endringer

Utsatt tilbudsfrist til 11.4.2025 kl. 12. Utsatt spørsmålsfrist til 1.4.2025 kl. 12.

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

1c67afd2-44fe-4b02-92ad-5f466a48fb78 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

03.03.2025 21:16

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk

Trøndelag fylkeskommune

Referanse
2025-103287
Kunngjøringsdato
04.03.2025
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Trøndelag/Trööndelage
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter