FDVU-system
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransen gjelder levering av en brukervennlig og fremtidsrettet digital FDVU-løsning som skal ivareta prosessene for forvaltning, drift, vedlikehold, utleie og utvikling av bygg på en helhetlig måte. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 1.600.000,- eks. mva under EØS terskelverdi. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Vestby kommune
Juridisk type kjøper
Kommunale myndigheter
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
FDVU-system
Beskrivelse:
Konkurransen gjelder levering av en brukervennlig og fremtidsrettet digital FDVU-løsning som skal ivareta prosessene for forvaltning, drift, vedlikehold, utleie og utvikling av bygg på en helhetlig måte. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 1.600.000,- eks. mva under EØS terskelverdi. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Prosedyreidentifikator
2ca15ccc-e9bb-4541-9401-1af340188486
Intern identifikator
24341
Type prosedyre
andre ett-trinnsprosedyrer
Hovedtrekkene i prosedyren
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget. Konkurransen gjennomføres som Åpen tilbudskonkurranse etter forskriftens Del I og II. Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer/korrigeringer. Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer det som hensiktsmessig. Dersom oppdragsgiver velger å forhandle vil det skje en første utvelgelse etter en vurdering av tildelingskriteriene som er oppgitt i punkt 1.4.1, med den vektingen som er oppgitt der. Det presiseres imidlertid at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud innenfor tilbudsfristen. Anskaffelsen er kunngjort i DOFFIN-databasen.
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
Ytterligere klassifisering
Programvare og informasjonssystemer
Ytterligere klassifisering
Programvare for dokumentadministrasjon
2.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Viken (NO082)
2.1.4 Generell informasjon
Annet
Anskaffelseforskriften
Del 5: Delkontrakt
5.1 Skjebne LOT-0000
Tittel
FDVU-system
Beskrivelse:
Konkurransen gjelder levering av en brukervennlig og fremtidsrettet digital FDVU-løsning som skal ivareta prosessene for forvaltning, drift, vedlikehold, utleie og utvikling av bygg på en helhetlig måte. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 1.600.000,- eks. mva under EØS terskelverdi. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Intern identifikator
24341
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
Ytterligere klassifisering
Programvare og informasjonssystemer
Ytterligere klassifisering
Programvare for dokumentadministrasjon
5.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Viken (NO082)
5.1.3 Anslått varighet
Startdato
01.06.2025
Sluttdato
03.06.2025
5.1.9 Utvelgelseskriterier
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Navn
Attester for skatt og MVA
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Navn
Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling
Bruk av dette kriteriet
Brukt
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Frist for å be om tilleggsopplysninger
03.04.2025 00:00
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Elektronisk katalog
Tillatt
Frist for mottak av tilbud
10.04.2025 12:00
Vilkår for kontrakt
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Ingen/nei
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Follo og Nordre Østfold tingrett
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Vestby kommune
Registreringsnummer
943485437
Departement
Innkjøp
Postadresse
Rådhusgata 1
By
Vestby
Postnummer
1541
Land
Norge
Kontaktpunkt
Arne Hvidsten
E-post
arne@innkjopskontoret.no
Telefon
98203525
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Follo og Nordre Østfold tingrett
Registreringsnummer
926 725 920
Postadresse
Postboks 64
By
Ski
Postnummer
1401
Underenhet i land
Viken (NO082)
Land
Norge
E-post
follo.og.nordre.ostfold.tingrett@domstol.no
Telefon
64 00 30 00
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
f2cb71cd-d054-46fa-98ec-9e3f4e0686fe 01
Type skjema
Konkurranse
Type varsel
Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime
Varsel utsendelsesdato
03.03.2025 09:59
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk
Vestby kommune
- Referanse
- 2025-103257
- Kunngjøringsdato
- 04.03.2025
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Utførelsessted
- Viken
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter