Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterFDVU-system
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

FDVU-system

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransen gjelder levering av en brukervennlig og fremtidsrettet digital FDVU-løsning som skal ivareta prosessene for forvaltning, drift, vedlikehold, utleie og utvikling av bygg på en helhetlig måte. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 1.600.000,- eks. mva under EØS terskelverdi. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Vestby kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

FDVU-system

Beskrivelse:

Konkurransen gjelder levering av en brukervennlig og fremtidsrettet digital FDVU-løsning som skal ivareta prosessene for forvaltning, drift, vedlikehold, utleie og utvikling av bygg på en helhetlig måte. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 1.600.000,- eks. mva under EØS terskelverdi. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Prosedyreidentifikator

2ca15ccc-e9bb-4541-9401-1af340188486

Intern identifikator

24341

Type prosedyre

andre ett-trinnsprosedyrer

Hovedtrekkene i prosedyren

Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget. Konkurransen gjennomføres som Åpen tilbudskonkurranse etter forskriftens Del I og II. Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer/korrigeringer. Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer det som hensiktsmessig. Dersom oppdragsgiver velger å forhandle vil det skje en første utvelgelse etter en vurdering av tildelingskriteriene som er oppgitt i punkt 1.4.1, med den vektingen som er oppgitt der. Det presiseres imidlertid at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud innenfor tilbudsfristen. Anskaffelsen er kunngjort i DOFFIN-databasen.

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Ytterligere klassifisering

Programvare og informasjonssystemer

Ytterligere klassifisering

Programvare for dokumentadministrasjon

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Viken (NO082)

2.1.4 Generell informasjon

Annet

Anskaffelseforskriften

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

FDVU-system

Beskrivelse:

Konkurransen gjelder levering av en brukervennlig og fremtidsrettet digital FDVU-løsning som skal ivareta prosessene for forvaltning, drift, vedlikehold, utleie og utvikling av bygg på en helhetlig måte. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 1.600.000,- eks. mva under EØS terskelverdi. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Intern identifikator

24341

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Ytterligere klassifisering

Programvare og informasjonssystemer

Ytterligere klassifisering

Programvare for dokumentadministrasjon

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Viken (NO082)

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

01.06.2025

Sluttdato

03.06.2025

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Attester for skatt og MVA

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

03.04.2025 00:00

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://tendsign.com/doc.aspx?MeFormsNoticeId=47741

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

10.04.2025 12:00

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Ingen/nei

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Follo og Nordre Østfold tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Vestby kommune

Registreringsnummer

943485437

Departement

Innkjøp

Postadresse

Rådhusgata 1

By

Vestby

Postnummer

1541

Land

Norge

Kontaktpunkt

Arne Hvidsten

E-post

arne@innkjopskontoret.no

Telefon

98203525

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Follo og Nordre Østfold tingrett

Registreringsnummer

926 725 920

Postadresse

Postboks 64

By

Ski

Postnummer

1401

Underenhet i land

Viken (NO082)

Land

Norge

E-post

follo.og.nordre.ostfold.tingrett@domstol.no

Telefon

64 00 30 00

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

f2cb71cd-d054-46fa-98ec-9e3f4e0686fe 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

03.03.2025 09:59

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk

Vestby kommune

Referanse
2025-103257
Kunngjøringsdato
04.03.2025
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Viken
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter