Termoplast
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver har behov for å inngå en rammeavtale på termoplast på blokk. Termoplasten skal brukes til tverrgående merking av offentlig veg, hvor underlaget i hovedsak vil være asfalt. Det er behov for at termoplasten kommer i blokkform da dette oppleves som enklere å arbeide med, og i mindre grad eksponerer bruker for støv, sammenlignet med termoplast i pulverform. Avtalen omfatter ikke prefabrikasjoner av symboler i termoplast, da dette dekkes av en annen rammeavtale. Oppdragsgiver er usikker på anskaffelsens totale omfang, men estimerer at samlet kontraktsverdi for hele avtaleperioden, inkludert opsjoner, vil kunne være i størrelsesorden kr. 800.000 – kr. 1.200.000 eks. mva. Maksimal kontraktsverdi settes til kr. 1.800.000 eks. mva.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Sandnes kommune
Juridisk type kjøper
Kommunale myndigheter
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Termoplast
Beskrivelse:
Oppdragsgiver har behov for å inngå en rammeavtale på termoplast på blokk. Termoplasten skal brukes til tverrgående merking av offentlig veg, hvor underlaget i hovedsak vil være asfalt. Det er behov for at termoplasten kommer i blokkform da dette oppleves som enklere å arbeide med, og i mindre grad eksponerer bruker for støv, sammenlignet med termoplast i pulverform. Avtalen omfatter ikke prefabrikasjoner av symboler i termoplast, da dette dekkes av en annen rammeavtale. Oppdragsgiver er usikker på anskaffelsens totale omfang, men estimerer at samlet kontraktsverdi for hele avtaleperioden, inkludert opsjoner, vil kunne være i størrelsesorden kr. 800.000 – kr. 1.200.000 eks. mva. Maksimal kontraktsverdi settes til kr. 1.800.000 eks. mva.
Prosedyreidentifikator
fa5c9932-d18f-4f32-bd49-ec3a56fdea15
Intern identifikator
25/01532
Type prosedyre
Åpen
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Veimerkingsutstyr
Ytterligere klassifisering
Transportutstyr og hjelpeprodukter til transport
Ytterligere klassifisering
Diverse transportutstyr og reservedeler
Ytterligere klassifisering
Veiutstyr
Ytterligere klassifisering
Veimerkinger
Ytterligere klassifisering
Tilbehør til veier
2.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Rogaland (NO0A1)
2.1.3 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift
1 800 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Annet
Anskaffelseforskriften
Del 5: Delkontrakt
5.1 Skjebne LOT-0000
Tittel
Termoplast
Beskrivelse:
Oppdragsgiver har behov for å inngå en rammeavtale på termoplast på blokk. Termoplasten skal brukes til tverrgående merking av offentlig veg, hvor underlaget i hovedsak vil være asfalt. Det er behov for at termoplasten kommer i blokkform da dette oppleves som enklere å arbeide med, og i mindre grad eksponerer bruker for støv, sammenlignet med termoplast i pulverform. Avtalen omfatter ikke prefabrikasjoner av symboler i termoplast, da dette dekkes av en annen rammeavtale. Oppdragsgiver er usikker på anskaffelsens totale omfang, men estimerer at samlet kontraktsverdi for hele avtaleperioden, inkludert opsjoner, vil kunne være i størrelsesorden kr. 800.000 – kr. 1.200.000 eks. mva. Maksimal kontraktsverdi settes til kr. 1.800.000 eks. mva.
Intern identifikator
25/01532
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Veimerkingsutstyr
Ytterligere klassifisering
Transportutstyr og hjelpeprodukter til transport
Ytterligere klassifisering
Diverse transportutstyr og reservedeler
Ytterligere klassifisering
Veiutstyr
Ytterligere klassifisering
Veimerkinger
Ytterligere klassifisering
Tilbehør til veier
Alternativer
Kjøper forbeholder seg retten til tilleggskjøp fra entreprenøren, som beskrevet her
Oppdragsgiver kan forlenger kontrakten med 1 år + 1 år.
5.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Rogaland (NO0A1)
5.1.3 Anslått varighet
Varighet
2 YEAR
5.1.5 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift
1 800 000 NOK
5.1.10 Tildelingskriterier
Kriterium
Type
Pris
Navn
Pris
Vekt (prosent, presis)
60
Kriterium
Type
Kvalitet – klima- og miljøkriterium
Navn
Miljø
Vekt (prosent, presis)
30
Kriterium
Type
Kvalitet
Navn
Service
Vekt (prosent, presis)
10
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Elektronisk katalog
Ikke tillatt
Varianter
Ikke tillatt
Frist for mottak av tilbud
19.03.2025 12:00
Informasjon om offentlig åpning
Dato/klokkeslett
19.03.2025 12:15
Vilkår for kontrakt
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Sør-Rogaland tingrett
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Sandnes kommune
Registreringsnummer
964965137
Postadresse
Rådhusgata 1
By
Sandnes
Postnummer
4306
Land
Norge
Kontaktpunkt
Maria Spence
E-post
maria.helle.spence@sandnes.kommune.no
Telefon
+47 41171259
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Sør-Rogaland tingrett
Registreringsnummer
926 723 448
By
Sandnes
Land
Norge
E-post
sor-rogaland.tingrett@domstol.no
Telefon
52004600
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
6ccace95-a359-4214-8960-80537ff4f2f6 01
Type skjema
Konkurranse
Type varsel
Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime
Varsel utsendelsesdato
25.02.2025 09:17
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk
Sandnes kommune
- Referanse
- 2025-102790
- Kunngjøringsdato
- 26.02.2025
- Estimert verdi
- 1 800 000 NOK
- Utførelsessted
- Rogaland
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter