Rammeavtale for kjøp av nye og brukte møbler
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransen gjelder rammeavtale på levering av alle kategoriar møblar innan - Nr. 1 Kontor- og skolemøbler - Nr. 2 Barnehagemøbler - Nr. 3 Institusjonsmøbler Eit formål med avtalen er å stimulerer til auka bruk av brukte møblar. Både gjennom internt ombruk, oppussing, reparasjon og ombygging. Kommunen ønsker ein avtale der leverandør kan bidra til dette, samt legge til rette for kjøp og sal av brukte møblar. Det er anledning til å gi tilbod på ein eller fleire varegrupper. Deltilboda må ikkje vere avhengig av kvarandre. De kan ikkje gi deltilbod innan den enkelte varegruppa. Det blir inngått ein rammeavtale for kvar av dei tre varegruppene. Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Sunnfjord kommune
Juridisk type kjøper
Offentlig virksomhet, kontrollert av en kommunal myndighet
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Rammeavtale for kjøp av nye og brukte møbler
Beskrivelse:
Konkurransen gjelder rammeavtale på levering av alle kategoriar møblar innan - Nr. 1 Kontor- og skolemøbler - Nr. 2 Barnehagemøbler - Nr. 3 Institusjonsmøbler Eit formål med avtalen er å stimulerer til auka bruk av brukte møblar. Både gjennom internt ombruk, oppussing, reparasjon og ombygging. Kommunen ønsker ein avtale der leverandør kan bidra til dette, samt legge til rette for kjøp og sal av brukte møblar. Det er anledning til å gi tilbod på ein eller fleire varegrupper. Deltilboda må ikkje vere avhengig av kvarandre. De kan ikkje gi deltilbod innan den enkelte varegruppa. Det blir inngått ein rammeavtale for kvar av dei tre varegruppene. Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år.
Prosedyreidentifikator
f2ed0001-0811-42cd-a8aa-c67496a83c08
Intern identifikator
24/6231
Type prosedyre
Åpen
Prosedyren er akselerert
No
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Møbler
Ytterligere klassifisering
Bord, skap, skrivebord og bokhyller
Ytterligere klassifisering
Kontormøbler
Ytterligere klassifisering
Diverse møbler
Ytterligere klassifisering
Møbler til møterom
Ytterligere klassifisering
Møbler til venterom og resepsjoner
Ytterligere klassifisering
Deler til møbler
Ytterligere klassifisering
Skolemøbler
Ytterligere klassifisering
Barnehagemøbler
Ytterligere klassifisering
Reparasjon og vedlikehold av møbler
2.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Vestland (NO0A2)
2.1.3 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift
10 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Maksimalt antall partier som en tilbyder kan inngi tilbud på
3
Vilkår for kontrakt
Maksimalt antall partier som kontrakter kan tildeles én tilbyder for
3
2.1.6 Grunnlag for avvisning
Analog situasjon som konkurs etter nasjonal lov
Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Konkurs
Er leverandøren i en konkurssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Korrupsjon
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for korrupsjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Korrupsjon som definert i artikkel 3 i konvensjonen om bekjempelse av korrupsjon, som involverer tjenestemenn i De Europeiske Fellesskapene eller i Den Europeiske Unions medlemsstater (EUT C 195 av 25.6.1997, s. 1), og i artikkel 2, stk. 1, i Rådets rammeavgjørelse 2003/568/RIA av 22. juli 2003 om bekjempelse av korrupsjon i den private sektor (EUT L 192 av 31.7.2003, s. 54). Denne avvisningsgrunnen omfatter også korrupsjon som definert i nasjonal rett for oppdragsgiveren eller leverandøren.
Avtale med kreditorer
Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Deltakelse i en kriminell virksomhet
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for deltakelse i en kriminell organisasjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Deltakelse i en kriminell organisasjon som definert i artikkel 2 i Rådets rammeavgjørelse 2008/841/RIA av 24. oktober 2008 om bekjempelse av organisert kriminalitet (EUT L 300 av 11.11.2008, s. 42)
Avtaler med andre økonomiske aktører som har til hensikt å forvrenge konkurransen
Har leverandør inngått avtale(r) med andre leverandører med hensikt å vri konkurransen?
Brudd på forpliktelser innenfor miljølovgivning
Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om miljø slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.
Hvitevasking eller terrorfinansiering
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for hvitvasking av penger eller finansiering av terrorisme ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Hvitvasking av penger eller finansiering av terrorismeSom definert i artikkel 1 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF av 26. oktober 2005 om forebyggende tiltak mot bruk av det finansielle system til hvitvasking av penger og finansiering av terrorisme (EUT L 309 av 25.11.2005, s. 15).
Svindel
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for bedrageri ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Bedrageri som omhandlet i artikkel 1 i konvensjonen om beskyttelse av De Europeiske Fellesskapenes finansielle interesser (EFT C 316 av 27.11.1995, s. 48).
Barnearbeid og andre former for menneskehandel
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for barnearbeid og andre former for menneskehandel ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Barnearbeid og andre former for menneskehandel som definert i artikkel 2 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU av 5. april 2011 om forebygging og bekjempelse av menneskehandel og beskyttelse av dets ofre, og om erstatning av Rådets rammeavgjørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 av 15.4.2011, s. 1).
Insolvens
Er leverandøren i en insolvenssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Brudd på forpliktelser innenfor arbeidsretten
Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om arbeidsforhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.
Eiendeler administreres av likvidator
Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Skyldig i feilaktig fremstilling, tilbakeholdt informasjon, ute av stand til å gi nødvendige dokumenter og innhentet konfidensiell informasjon om denne prosedyren
Har leverandøren:a) gitt grovt uriktige opplysninger ved meddelelsen av opplysningene som kreves for å kontrollere at det ikke er grunnlag for avvisning, eller av at kvalifikasjonskravene er oppfylt,b) unnlatt å gi slike opplysninger,c) tatt forbehold om straks å fremlegge de støttedokumenter som oppdragsgiver anmoder om, ellerd) urettmessig påvirket oppdragsgivers beslutningsprosess for å tilegne seg konfidensiell informasjon som kan gi denne en urettmessig fordel i forbindelse med konkurransen, eller uaktsomt har gitt misvisende opplysninger som kan få vesentlig innflytelse på beslutninger om avvisning, utvelgelse eller tildeling?
Kun nasjonale eksklusjonsgrunnlag
Huk av dersom det er angitt nasjonale avvisningsgrunner i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene.
Interessekonflikt på grunn av deltakelse i anskaffelsesprosedyren
Er leverandør oppmerksom på en interessekonflikt slik denne er angitt i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen av denne anskaffelsesprosedyren
Har leverandør eller en virksomhet tilknyttet leverandøren gitt råd til oppdragsgiver eller på annen måte vært involvert i planleggingen av konkurransen?
Skyld for grov yrkesmessig forseelse
Har leverandøren begått alvorlige feil i yrkesutøvelsen? Hvis det er relevant, se definisjoner i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene.
Tidlig oppsigelse, erstatning eller andre sammenlignbare sanksjoner
Har leverandør begått vesentlig kontraktsbrudd i forbindelse med oppfyllelsen av en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en offentlig oppdragsgiver eller en tidligere konsesjonskontrakt, der bruddet har ført til heving av kontrakten, erstatning eller andre lignende sanksjoner?
Brudd på forpliktelser innen sosialrett
Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om sosiale forhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.
Betaling av trygdeavgift
Har leverandør unnlatt å oppfylle alle sine forpliktelser til å betale trygdeavgifter både i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?
Forretningsaktiviteter er suspendert
Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Betaling av skatt
Har leverandøren unnlatt å oppfylle sine forpliktelser til å betale skatter og avgifter i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?
Terrorhandlinger eller lovbrudd knyttet til terrorvirksomhet
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitetved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som definert i artikkel 1 og 3 i Rådets rammeavgjørelse 2002/475/RIA av 13. juni 2002 om bekjempelse av terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne avvisningsgrunnen omfatter også oppfordring til, medvirkning til eller forsøk på å begå slike handlinger som omhandlet i artikkel 4 i nevnte rammeavgjørelse.
Del 5: Delkontrakt
5.1 Skjebne LOT-0001
Tittel
1 Kontor og skolemøbler
Beskrivelse:
Konkurransen gjelder rammeavtale på levering av alle kategoriar møblar innan - Nr. 1 Kontor- og skolemøbler - Nr. 2 Barnehagemøbler - Nr. 3 Institusjonsmøbler Eit formål med avtalen er å stimulerer til auka bruk av brukte møblar. Både gjennom internt ombruk, oppussing, reparasjon og ombygging. Kommunen ønsker ein avtale der leverandør kan bidra til dette, samt legge til rette for kjøp og sal av brukte møblar. Det er anledning til å gi tilbod på ein eller fleire varegrupper. Deltilboda må ikkje vere avhengig av kvarandre. De kan ikkje gi deltilbod innan den enkelte varegruppa. Det blir inngått ein rammeavtale for kvar av dei tre varegruppene. Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år.
Intern identifikator
1
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Møbler
Ytterligere klassifisering
Bord, skap, skrivebord og bokhyller
Ytterligere klassifisering
Kontormøbler
Ytterligere klassifisering
Diverse møbler
Ytterligere klassifisering
Møbler til møterom
Ytterligere klassifisering
Møbler til venterom og resepsjoner
Ytterligere klassifisering
Deler til møbler
Ytterligere klassifisering
Skolemøbler
Ytterligere klassifisering
Barnehagemøbler
Ytterligere klassifisering
Reparasjon og vedlikehold av møbler
Alternativer
Kjøper forbeholder seg retten til tilleggskjøp fra entreprenøren, som beskrevet her
Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år
5.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Vestland (NO0A2)
5.1.3 Anslått varighet
Varighet
2 YEAR
5.1.4 Fornyelse
Maksimal fornyelse
2
Beskrivelse:
Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år
5.1.5 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift
10 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reservert deltakelse
Ingen
Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.
5.1.9 Utvelgelseskriterier
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Egnethet
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Elektronisk katalog
Tillatt
Varianter
Ikke tillatt
Frist for mottak av tilbud
27.03.2025 12:00
Frist til anbudet må være gyldig
90 DAY
Informasjon om offentlig åpning
Dato/klokkeslett
27.03.2025 12:05
Tilleggsinformasjon
Ikkje offentleg tilbodsopning
Vilkår for kontrakt
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Sogn og Fjordane tingrett
5.1 Skjebne LOT-0002
Tittel
2 Barnehagemøbler
Beskrivelse:
Konkurransen gjelder rammeavtale på levering av alle kategoriar møblar innan - Nr. 1 Kontor- og skolemøbler - Nr. 2 Barnehagemøbler - Nr. 3 Institusjonsmøbler Eit formål med avtalen er å stimulerer til auka bruk av brukte møblar. Både gjennom internt ombruk, oppussing, reparasjon og ombygging. Kommunen ønsker ein avtale der leverandør kan bidra til dette, samt legge til rette for kjøp og sal av brukte møblar. Det er anledning til å gi tilbod på ein eller fleire varegrupper. Deltilboda må ikkje vere avhengig av kvarandre. De kan ikkje gi deltilbod innan den enkelte varegruppa. Det blir inngått ein rammeavtale for kvar av dei tre varegruppene. Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år.
Intern identifikator
2
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Møbler
Ytterligere klassifisering
Bord, skap, skrivebord og bokhyller
Ytterligere klassifisering
Kontormøbler
Ytterligere klassifisering
Diverse møbler
Ytterligere klassifisering
Møbler til møterom
Ytterligere klassifisering
Møbler til venterom og resepsjoner
Ytterligere klassifisering
Deler til møbler
Ytterligere klassifisering
Skolemøbler
Ytterligere klassifisering
Barnehagemøbler
Ytterligere klassifisering
Reparasjon og vedlikehold av møbler
Alternativer
Kjøper forbeholder seg retten til tilleggskjøp fra entreprenøren, som beskrevet her
Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år
5.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Vestland (NO0A2)
5.1.3 Anslått varighet
Varighet
2 YEAR
5.1.4 Fornyelse
Maksimal fornyelse
2
Beskrivelse:
Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år
5.1.5 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift
10 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reservert deltakelse
Ingen
Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.
5.1.9 Utvelgelseskriterier
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Egnethet
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Elektronisk katalog
Tillatt
Varianter
Ikke tillatt
Frist for mottak av tilbud
27.03.2025 12:00
Frist til anbudet må være gyldig
90 DAY
Informasjon om offentlig åpning
Dato/klokkeslett
27.03.2025 12:05
Tilleggsinformasjon
Ikkje offenleg tilbodsopning
Vilkår for kontrakt
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Sogn og Fjordane tingrett
5.1 Skjebne LOT-0003
Tittel
3 Institusjonsmøbler
Beskrivelse:
Konkurransen gjelder rammeavtale på levering av alle kategoriar møblar innan - Nr. 1 Kontor- og skolemøbler - Nr. 2 Barnehagemøbler - Nr. 3 Institusjonsmøbler Eit formål med avtalen er å stimulerer til auka bruk av brukte møblar. Både gjennom internt ombruk, oppussing, reparasjon og ombygging. Kommunen ønsker ein avtale der leverandør kan bidra til dette, samt legge til rette for kjøp og sal av brukte møblar. Det er anledning til å gi tilbod på ein eller fleire varegrupper. Deltilboda må ikkje vere avhengig av kvarandre. De kan ikkje gi deltilbod innan den enkelte varegruppa. Det blir inngått ein rammeavtale for kvar av dei tre varegruppene. Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år.
Intern identifikator
3
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Møbler
Ytterligere klassifisering
Bord, skap, skrivebord og bokhyller
Ytterligere klassifisering
Kontormøbler
Ytterligere klassifisering
Diverse møbler
Ytterligere klassifisering
Møbler til møterom
Ytterligere klassifisering
Møbler til venterom og resepsjoner
Ytterligere klassifisering
Deler til møbler
Ytterligere klassifisering
Skolemøbler
Ytterligere klassifisering
Barnehagemøbler
Ytterligere klassifisering
Reparasjon og vedlikehold av møbler
5.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Vestland (NO0A2)
5.1.3 Anslått varighet
Varighet
2 YEAR
5.1.4 Fornyelse
Maksimal fornyelse
2
Beskrivelse:
Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år
5.1.5 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift
10 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reservert deltakelse
Ingen
Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.
5.1.9 Utvelgelseskriterier
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Egnethet
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Elektronisk katalog
Tillatt
Varianter
Ikke tillatt
Frist for mottak av tilbud
27.03.2025 12:00
Frist til anbudet må være gyldig
90 DAY
Informasjon om offentlig åpning
Dato/klokkeslett
27.03.2025 12:05
Vilkår for kontrakt
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Sogn og Fjordane tingrett
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Sunnfjord kommune
Registreringsnummer
921 244 207
Postadresse
Postboks 338
By
Førde
Postnummer
6802
Land
Norge
Kontaktpunkt
Karsten Karlsen Sunde
E-post
karsten.karlsen.sunde@sunnfjord.kommune.no
Telefon
+47 97162393
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Sogn og Fjordane tingrett
Registreringsnummer
926723278
Postadresse
Postboks 85
By
Førde
Postnummer
6802
Land
Norge
E-post
sogn.og.fjordane.tingrett@domstol.no
Telefon
55694300
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
5156c6b8-01c2-4656-bc3b-5b69eff1d4bc 01
Type skjema
Konkurranse
Type varsel
Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime
Varsel utsendelsesdato
17.02.2025 13:12
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk, English
Sunnfjord kommune
- Referanse
- 2025-102474
- Kunngjøringsdato
- 19.02.2025
- Estimert verdi
- 10 000 000 NOK
- Utførelsessted
- Vestland
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter