Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale for kjøp av nye og brukte møbler
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Tildelt
Kunngjort i EØS

Rammeavtale for kjøp av nye og brukte møbler

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
1

Konkurransen gjelder rammeavtale på levering av alle kategoriar møblar innan - Nr. 1 Kontor- og skolemøbler - Nr. 2 Barnehagemøbler - Nr. 3 Institusjonsmøbler Eit formål med avtalen er å stimulerer til auka bruk av brukte møblar. Både gjennom internt ombruk, oppussing, reparasjon og ombygging. Kommunen ønsker ein avtale der leverandør kan bidra til dette, samt legge til rette for kjøp og sal av brukte møblar. Det er anledning til å gi tilbod på ein eller fleire varegrupper. Deltilboda må ikkje vere avhengig av kvarandre. De kan ikkje gi deltilbod innan den enkelte varegruppa. Det blir inngått ein rammeavtale for kvar av dei tre varegruppene. Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Sunnfjord kommune

Juridisk type kjøper

Offentlig virksomhet, kontrollert av en kommunal myndighet

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Rammeavtale for kjøp av nye og brukte møbler

Beskrivelse:

Konkurransen gjelder rammeavtale på levering av alle kategoriar møblar innan - Nr. 1 Kontor- og skolemøbler - Nr. 2 Barnehagemøbler - Nr. 3 Institusjonsmøbler Eit formål med avtalen er å stimulerer til auka bruk av brukte møblar. Både gjennom internt ombruk, oppussing, reparasjon og ombygging. Kommunen ønsker ein avtale der leverandør kan bidra til dette, samt legge til rette for kjøp og sal av brukte møblar. Det er anledning til å gi tilbod på ein eller fleire varegrupper. Deltilboda må ikkje vere avhengig av kvarandre. De kan ikkje gi deltilbod innan den enkelte varegruppa. Det blir inngått ein rammeavtale for kvar av dei tre varegruppene. Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år.

Prosedyreidentifikator

f2ed0001-0811-42cd-a8aa-c67496a83c08

Intern identifikator

24/6231

Type prosedyre

Åpen

Prosedyren er akselerert

No

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Møbler

Ytterligere klassifisering

Bord, skap, skrivebord og bokhyller

Ytterligere klassifisering

Kontormøbler

Ytterligere klassifisering

Diverse møbler

Ytterligere klassifisering

Møbler til møterom

Ytterligere klassifisering

Møbler til venterom og resepsjoner

Ytterligere klassifisering

Deler til møbler

Ytterligere klassifisering

Skolemøbler

Ytterligere klassifisering

Barnehagemøbler

Ytterligere klassifisering

Reparasjon og vedlikehold av møbler

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Vestland (NO0A2)

2.1.3 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

10 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

2.1.5 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Maksimalt antall partier som en tilbyder kan inngi tilbud på

3

Vilkår for kontrakt

Maksimalt antall partier som kontrakter kan tildeles én tilbyder for

3

2.1.6 Grunnlag for avvisning

Analog situasjon som konkurs etter nasjonal lov

Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Konkurs

Er leverandøren i en konkurssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Korrupsjon

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for korrupsjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Korrupsjon som definert i artikkel 3 i konvensjonen om bekjempelse av korrupsjon, som involverer tjenestemenn i De Europeiske Fellesskapene eller i Den Europeiske Unions medlemsstater (EUT C 195 av 25.6.1997, s. 1), og i artikkel 2, stk. 1, i Rådets rammeavgjørelse 2003/568/RIA av 22. juli 2003 om bekjempelse av korrupsjon i den private sektor (EUT L 192 av 31.7.2003, s. 54). Denne avvisningsgrunnen omfatter også korrupsjon som definert i nasjonal rett for oppdragsgiveren eller leverandøren.

Avtale med kreditorer

Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Deltakelse i en kriminell virksomhet

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for deltakelse i en kriminell organisasjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Deltakelse i en kriminell organisasjon som definert i artikkel 2 i Rådets rammeavgjørelse 2008/841/RIA av 24. oktober 2008 om bekjempelse av organisert kriminalitet (EUT L 300 av 11.11.2008, s. 42)

Avtaler med andre økonomiske aktører som har til hensikt å forvrenge konkurransen

Har leverandør inngått avtale(r) med andre leverandører med hensikt å vri konkurransen?

Brudd på forpliktelser innenfor miljølovgivning

Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om miljø slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.

Hvitevasking eller terrorfinansiering

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for hvitvasking av penger eller finansiering av terrorisme ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Hvitvasking av penger eller finansiering av terrorismeSom definert i artikkel 1 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF av 26. oktober 2005 om forebyggende tiltak mot bruk av det finansielle system til hvitvasking av penger og finansiering av terrorisme (EUT L 309 av 25.11.2005, s. 15).

Svindel

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for bedrageri ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Bedrageri som omhandlet i artikkel 1 i konvensjonen om beskyttelse av De Europeiske Fellesskapenes finansielle interesser (EFT C 316 av 27.11.1995, s. 48).

Barnearbeid og andre former for menneskehandel

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for barnearbeid og andre former for menneskehandel ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Barnearbeid og andre former for menneskehandel som definert i artikkel 2 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU av 5. april 2011 om forebygging og bekjempelse av menneskehandel og beskyttelse av dets ofre, og om erstatning av Rådets rammeavgjørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 av 15.4.2011, s. 1).

Insolvens

Er leverandøren i en insolvenssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Brudd på forpliktelser innenfor arbeidsretten

Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om arbeidsforhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.

Eiendeler administreres av likvidator

Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Skyldig i feilaktig fremstilling, tilbakeholdt informasjon, ute av stand til å gi nødvendige dokumenter og innhentet konfidensiell informasjon om denne prosedyren

Har leverandøren:a) gitt grovt uriktige opplysninger ved meddelelsen av opplysningene som kreves for å kontrollere at det ikke er grunnlag for avvisning, eller av at kvalifikasjonskravene er oppfylt,b) unnlatt å gi slike opplysninger,c) tatt forbehold om straks å fremlegge de støttedokumenter som oppdragsgiver anmoder om, ellerd) urettmessig påvirket oppdragsgivers beslutningsprosess for å tilegne seg konfidensiell informasjon som kan gi denne en urettmessig fordel i forbindelse med konkurransen, eller uaktsomt har gitt misvisende opplysninger som kan få vesentlig innflytelse på beslutninger om avvisning, utvelgelse eller tildeling?

Kun nasjonale eksklusjonsgrunnlag

Huk av dersom det er angitt nasjonale avvisningsgrunner i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene.

Interessekonflikt på grunn av deltakelse i anskaffelsesprosedyren

Er leverandør oppmerksom på en interessekonflikt slik denne er angitt i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene?

Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen av denne anskaffelsesprosedyren

Har leverandør eller en virksomhet tilknyttet leverandøren gitt råd til oppdragsgiver eller på annen måte vært involvert i planleggingen av konkurransen?

Skyld for grov yrkesmessig forseelse

Har leverandøren begått alvorlige feil i yrkesutøvelsen? Hvis det er relevant, se definisjoner i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene.

Tidlig oppsigelse, erstatning eller andre sammenlignbare sanksjoner

Har leverandør begått vesentlig kontraktsbrudd i forbindelse med oppfyllelsen av en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en offentlig oppdragsgiver eller en tidligere konsesjonskontrakt, der bruddet har ført til heving av kontrakten, erstatning eller andre lignende sanksjoner?

Brudd på forpliktelser innen sosialrett

Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om sosiale forhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.

Betaling av trygdeavgift

Har leverandør unnlatt å oppfylle alle sine forpliktelser til å betale trygdeavgifter både i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?

Forretningsaktiviteter er suspendert

Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Betaling av skatt

Har leverandøren unnlatt å oppfylle sine forpliktelser til å betale skatter og avgifter i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?

Terrorhandlinger eller lovbrudd knyttet til terrorvirksomhet

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitetved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som definert i artikkel 1 og 3 i Rådets rammeavgjørelse 2002/475/RIA av 13. juni 2002 om bekjempelse av terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne avvisningsgrunnen omfatter også oppfordring til, medvirkning til eller forsøk på å begå slike handlinger som omhandlet i artikkel 4 i nevnte rammeavgjørelse.

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0001

Tittel

1 Kontor og skolemøbler

Beskrivelse:

Konkurransen gjelder rammeavtale på levering av alle kategoriar møblar innan - Nr. 1 Kontor- og skolemøbler - Nr. 2 Barnehagemøbler - Nr. 3 Institusjonsmøbler Eit formål med avtalen er å stimulerer til auka bruk av brukte møblar. Både gjennom internt ombruk, oppussing, reparasjon og ombygging. Kommunen ønsker ein avtale der leverandør kan bidra til dette, samt legge til rette for kjøp og sal av brukte møblar. Det er anledning til å gi tilbod på ein eller fleire varegrupper. Deltilboda må ikkje vere avhengig av kvarandre. De kan ikkje gi deltilbod innan den enkelte varegruppa. Det blir inngått ein rammeavtale for kvar av dei tre varegruppene. Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år.

Intern identifikator

1

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Møbler

Ytterligere klassifisering

Bord, skap, skrivebord og bokhyller

Ytterligere klassifisering

Kontormøbler

Ytterligere klassifisering

Diverse møbler

Ytterligere klassifisering

Møbler til møterom

Ytterligere klassifisering

Møbler til venterom og resepsjoner

Ytterligere klassifisering

Deler til møbler

Ytterligere klassifisering

Skolemøbler

Ytterligere klassifisering

Barnehagemøbler

Ytterligere klassifisering

Reparasjon og vedlikehold av møbler

Alternativer

Kjøper forbeholder seg retten til tilleggskjøp fra entreprenøren, som beskrevet her

Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Vestland (NO0A2)

5.1.3 Anslått varighet

Varighet

2 YEAR

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

2

Beskrivelse:

Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år

5.1.5 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

10 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Varianter

Ikke tillatt

Frist for mottak av tilbud

27.03.2025 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

90 DAY

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

27.03.2025 12:05

Tilleggsinformasjon

Ikkje offentleg tilbodsopning

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Sogn og Fjordane tingrett

5.1 Skjebne LOT-0002

Tittel

2 Barnehagemøbler

Beskrivelse:

Konkurransen gjelder rammeavtale på levering av alle kategoriar møblar innan - Nr. 1 Kontor- og skolemøbler - Nr. 2 Barnehagemøbler - Nr. 3 Institusjonsmøbler Eit formål med avtalen er å stimulerer til auka bruk av brukte møblar. Både gjennom internt ombruk, oppussing, reparasjon og ombygging. Kommunen ønsker ein avtale der leverandør kan bidra til dette, samt legge til rette for kjøp og sal av brukte møblar. Det er anledning til å gi tilbod på ein eller fleire varegrupper. Deltilboda må ikkje vere avhengig av kvarandre. De kan ikkje gi deltilbod innan den enkelte varegruppa. Det blir inngått ein rammeavtale for kvar av dei tre varegruppene. Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år.

Intern identifikator

2

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Møbler

Ytterligere klassifisering

Bord, skap, skrivebord og bokhyller

Ytterligere klassifisering

Kontormøbler

Ytterligere klassifisering

Diverse møbler

Ytterligere klassifisering

Møbler til møterom

Ytterligere klassifisering

Møbler til venterom og resepsjoner

Ytterligere klassifisering

Deler til møbler

Ytterligere klassifisering

Skolemøbler

Ytterligere klassifisering

Barnehagemøbler

Ytterligere klassifisering

Reparasjon og vedlikehold av møbler

Alternativer

Kjøper forbeholder seg retten til tilleggskjøp fra entreprenøren, som beskrevet her

Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Vestland (NO0A2)

5.1.3 Anslått varighet

Varighet

2 YEAR

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

2

Beskrivelse:

Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år

5.1.5 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

10 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Varianter

Ikke tillatt

Frist for mottak av tilbud

27.03.2025 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

90 DAY

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

27.03.2025 12:05

Tilleggsinformasjon

Ikkje offenleg tilbodsopning

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Sogn og Fjordane tingrett

5.1 Skjebne LOT-0003

Tittel

3 Institusjonsmøbler

Beskrivelse:

Konkurransen gjelder rammeavtale på levering av alle kategoriar møblar innan - Nr. 1 Kontor- og skolemøbler - Nr. 2 Barnehagemøbler - Nr. 3 Institusjonsmøbler Eit formål med avtalen er å stimulerer til auka bruk av brukte møblar. Både gjennom internt ombruk, oppussing, reparasjon og ombygging. Kommunen ønsker ein avtale der leverandør kan bidra til dette, samt legge til rette for kjøp og sal av brukte møblar. Det er anledning til å gi tilbod på ein eller fleire varegrupper. Deltilboda må ikkje vere avhengig av kvarandre. De kan ikkje gi deltilbod innan den enkelte varegruppa. Det blir inngått ein rammeavtale for kvar av dei tre varegruppene. Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år.

Intern identifikator

3

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Møbler

Ytterligere klassifisering

Bord, skap, skrivebord og bokhyller

Ytterligere klassifisering

Kontormøbler

Ytterligere klassifisering

Diverse møbler

Ytterligere klassifisering

Møbler til møterom

Ytterligere klassifisering

Møbler til venterom og resepsjoner

Ytterligere klassifisering

Deler til møbler

Ytterligere klassifisering

Skolemøbler

Ytterligere klassifisering

Barnehagemøbler

Ytterligere klassifisering

Reparasjon og vedlikehold av møbler

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Vestland (NO0A2)

5.1.3 Anslått varighet

Varighet

2 YEAR

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

2

Beskrivelse:

Varigheit på avtalen er 2 år. Oppdragsgivar har ein einsidig opsjon på forlenging av avtalen med dei same føresetnadane for eitt år av gongen i inntil 2 år. Totalt vil avtalen kunne gjelde for inntil 4 år

5.1.5 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

10 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Varianter

Ikke tillatt

Frist for mottak av tilbud

27.03.2025 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

90 DAY

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

27.03.2025 12:05

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Sogn og Fjordane tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Sunnfjord kommune

Registreringsnummer

921 244 207

Postadresse

Postboks 338

By

Førde

Postnummer

6802

Land

Norge

Kontaktpunkt

Karsten Karlsen Sunde

E-post

karsten.karlsen.sunde@sunnfjord.kommune.no

Telefon

+47 97162393

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Sogn og Fjordane tingrett

Registreringsnummer

926723278

Postadresse

Postboks 85

By

Førde

Postnummer

6802

Land

Norge

E-post

sogn.og.fjordane.tingrett@domstol.no

Telefon

55694300

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

5156c6b8-01c2-4656-bc3b-5b69eff1d4bc 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

17.02.2025 13:12

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk, English

Sunnfjord kommune

Referanse
2025-102474
Kunngjøringsdato
19.02.2025
Estimert verdi
10 000 000 NOK
Utførelsessted
Vestland
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter