Sak- og arkivsystem
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Narvik kommune skal anskaffe et brukervennlig, moderne og intuitivt sak/arkivsystem som dekker dagens behov for arkivering og samtidig legger til rette for fremtidens utvikling på arkivsektoren. Før konkurransen forberedes og kunngjøres, inviterer kommunen til markedsdialog for å bli bedre kjent med leverandørmarkedet, hvilke muligheter som finnes i dag og hvilke strategier som legges til grunn for videre utvikling av fremtidige sak/arkivløsninger. Behovene ny(e) løsning(er) skal dekke er bl.a daglig saksbehandling og arkivering av arkivverdige dokumenter, politisk saksbehandling, innsynsbehandling, personalsaker for ansatte i Narvik kommune, saksbehandling av tekniske saker i henhold til eByggesak og ePlansak, arkivering av barne- og elevmapper og tilgjengeliggjøring av dokumentasjon fra tidligere sak-arkivsystemer. Narvik kommune ønsker at det skal gjennomgås andre relevante og relaterte moduler og integrasjoner til et slikt system, f.eks skjemaløsning, politisk møteportal, integrasjon med lønn- og økonomisystem, tilkobling SvarInn og SvarUt og evt andre felleskomponenter fra KS Fiks/KS Digital samt det som ellers leverandør tenker vil være relevant. Sak-arkivløsningen skal være NOARK-godkjent, og vi forventer at løsningen til enhver tid er oppdatert på og i henhold til gjeldende lover, forskrifter og regler. Leverandører som ønsker å bidra i markedsdialogen bes om å ta kontakt med Tim Skau i Narvik kommune, e-postadresse: tim.skau@narvik.kommune.no. Selv om fristen for henvendelser er 30. april, ønskes det at leverandører ikke avventer til da med å ta kontakt. Leverandører som ønsker å delta i markedsdialogen, vil bli invitert til dialog fortløpende.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Narvik Kommune
Juridisk type kjøper
Kommunale myndigheter
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Sak- og arkivsystem
Beskrivelse:
Narvik kommune skal anskaffe et brukervennlig, moderne og intuitivt sak/arkivsystem som dekker dagens behov for arkivering og samtidig legger til rette for fremtidens utvikling på arkivsektoren. Før konkurransen forberedes og kunngjøres, inviterer kommunen til markedsdialog for å bli bedre kjent med leverandørmarkedet, hvilke muligheter som finnes i dag og hvilke strategier som legges til grunn for videre utvikling av fremtidige sak/arkivløsninger. Behovene ny(e) løsning(er) skal dekke er bl.a daglig saksbehandling og arkivering av arkivverdige dokumenter, politisk saksbehandling, innsynsbehandling, personalsaker for ansatte i Narvik kommune, saksbehandling av tekniske saker i henhold til eByggesak og ePlansak, arkivering av barne- og elevmapper og tilgjengeliggjøring av dokumentasjon fra tidligere sak-arkivsystemer. Narvik kommune ønsker at det skal gjennomgås andre relevante og relaterte moduler og integrasjoner til et slikt system, f.eks skjemaløsning, politisk møteportal, integrasjon med lønn- og økonomisystem, tilkobling SvarInn og SvarUt og evt andre felleskomponenter fra KS Fiks/KS Digital samt det som ellers leverandør tenker vil være relevant. Sak-arkivløsningen skal være NOARK-godkjent, og vi forventer at løsningen til enhver tid er oppdatert på og i henhold til gjeldende lover, forskrifter og regler. Leverandører som ønsker å bidra i markedsdialogen bes om å ta kontakt med Tim Skau i Narvik kommune, e-postadresse: tim.skau@narvik.kommune.no. Selv om fristen for henvendelser er 30. april, ønskes det at leverandører ikke avventer til da med å ta kontakt. Leverandører som ønsker å delta i markedsdialogen, vil bli invitert til dialog fortløpende.
Intern identifikator
294
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
Ytterligere klassifisering
Programvare og informasjonssystemer
2.1.4 Generell informasjon
Direktiv 2014/24/EU
Del 3: Del
3.1 Del PAR-0000
Tittel
Sak- og arkivsystem
Beskrivelse:
Narvik kommune skal anskaffe et brukervennlig, moderne og intuitivt sak/arkivsystem som dekker dagens behov for arkivering og samtidig legger til rette for fremtidens utvikling på arkivsektoren. Før konkurransen forberedes og kunngjøres, inviterer kommunen til markedsdialog for å bli bedre kjent med leverandørmarkedet, hvilke muligheter som finnes i dag og hvilke strategier som legges til grunn for videre utvikling av fremtidige sak/arkivløsninger. Behovene ny(e) løsning(er) skal dekke er bl.a daglig saksbehandling og arkivering av arkivverdige dokumenter, politisk saksbehandling, innsynsbehandling, personalsaker for ansatte i Narvik kommune, saksbehandling av tekniske saker i henhold til eByggesak og ePlansak, arkivering av barne- og elevmapper og tilgjengeliggjøring av dokumentasjon fra tidligere sak-arkivsystemer. Narvik kommune ønsker at det skal gjennomgås andre relevante og relaterte moduler og integrasjoner til et slikt system, f.eks skjemaløsning, politisk møteportal, integrasjon med lønn- og økonomisystem, tilkobling SvarInn og SvarUt og evt andre felleskomponenter fra KS Fiks/KS Digital samt det som ellers leverandør tenker vil være relevant. Sak-arkivløsningen skal være NOARK-godkjent, og vi forventer at løsningen til enhver tid er oppdatert på og i henhold til gjeldende lover, forskrifter og regler. Leverandører som ønsker å bidra i markedsdialogen bes om å ta kontakt med Tim Skau i Narvik kommune, e-postadresse: tim.skau@narvik.kommune.no. Selv om fristen for henvendelser er 30. april, ønskes det at leverandører ikke avventer til da med å ta kontakt. Leverandører som ønsker å delta i markedsdialogen, vil bli invitert til dialog fortløpende.
Intern identifikator
294
3.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
Ytterligere klassifisering
Programvare og informasjonssystemer
3.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Nordland (NO071)
Land
Norge
3.1.6 Anskaffelsesdokumenter
Informasjon om begrensede dokumenter er tilgjengelig på
3.1.9 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Midtre Hålogaland tingrett
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Narvik Kommune
Registreringsnummer
959469059
Postadresse
Kongens gate 45
By
Narvik
Postnummer
8514
Underenhet i land
Nordland (NO071)
Land
Norge
Kontaktpunkt
Marianne Dragsten
E-post
tim.skau@narvik.kommune.no
Telefon
+47 76210000
Internett-adresse
Kjøper profil
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Midtre Hålogaland tingrett
Registreringsnummer
926723073
Postadresse
Postboks 343
By
Narvik
Postnummer
8505
Land
Norge
E-post
tmhapost@domstol.no
Telefon
+47 77589500
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0003
Offisielt navn
Artifik AS
Registreringsnummer
925364967
Postadresse
Stortingsgata 12
By
Oslo
Postnummer
0161
Underenhet i land
Oslo (NO081)
Land
Norge
E-post
support@artifik.no
Telefon
+47 46630107
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
71a5112f-96ee-4d06-a4c4-c06bc920a567 01
Type skjema
Planlegging
Type varsel
Forhåndsvarsel eller en periodisk veiledende melding som bare brukes til informasjon
Varsel utsendelsesdato
12.02.2025 11:18
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
English, norsk
11.2 Informasjon om publisering
Anslått dato for offentliggjøring av en kunngjøring av en kontrakt innenfor denne prosedyren
01.08.2025
Narvik Kommune
- Referanse
- 2025-102088
- Kunngjøringsdato
- 13.02.2025
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Veiledende kunngjøring
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter