Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterSak- og arkivsystem
Planlegging
Veiledende kunngjøring
Kunngjort i EØS

Sak- og arkivsystem

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Konkurranse
0
Resultat
0

Narvik kommune skal  anskaffe et brukervennlig, moderne og intuitivt sak/arkivsystem som dekker dagens behov for arkivering og samtidig legger til rette for fremtidens utvikling på arkivsektoren. Før konkurransen forberedes og kunngjøres, inviterer kommunen til markedsdialog for å bli bedre kjent med leverandørmarkedet, hvilke muligheter som finnes i dag og hvilke strategier som legges til grunn for videre utvikling av fremtidige sak/arkivløsninger. Behovene ny(e) løsning(er) skal dekke er bl.a daglig saksbehandling og arkivering av arkivverdige dokumenter, politisk saksbehandling, innsynsbehandling, personalsaker for ansatte i Narvik kommune, saksbehandling av tekniske saker i henhold til eByggesak og ePlansak, arkivering av barne- og elevmapper og tilgjengeliggjøring av dokumentasjon fra tidligere sak-arkivsystemer. Narvik kommune ønsker at det skal gjennomgås andre relevante og relaterte moduler og integrasjoner til et slikt system, f.eks skjemaløsning, politisk møteportal, integrasjon med lønn- og økonomisystem, tilkobling SvarInn og SvarUt og evt andre felleskomponenter fra KS Fiks/KS Digital samt det som ellers leverandør tenker vil være relevant. Sak-arkivløsningen skal være NOARK-godkjent, og vi forventer at løsningen til enhver tid er oppdatert på og i henhold til gjeldende lover, forskrifter og regler. Leverandører som ønsker å bidra i markedsdialogen bes om å ta kontakt med Tim Skau i Narvik kommune, e-postadresse: tim.skau@narvik.kommune.no. Selv om fristen for henvendelser er 30. april, ønskes det at leverandører ikke avventer til da med å ta kontakt. Leverandører som ønsker å delta i markedsdialogen, vil bli invitert til dialog fortløpende.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Narvik Kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Sak- og arkivsystem

Beskrivelse:

Narvik kommune skal  anskaffe et brukervennlig, moderne og intuitivt sak/arkivsystem som dekker dagens behov for arkivering og samtidig legger til rette for fremtidens utvikling på arkivsektoren. Før konkurransen forberedes og kunngjøres, inviterer kommunen til markedsdialog for å bli bedre kjent med leverandørmarkedet, hvilke muligheter som finnes i dag og hvilke strategier som legges til grunn for videre utvikling av fremtidige sak/arkivløsninger. Behovene ny(e) løsning(er) skal dekke er bl.a daglig saksbehandling og arkivering av arkivverdige dokumenter, politisk saksbehandling, innsynsbehandling, personalsaker for ansatte i Narvik kommune, saksbehandling av tekniske saker i henhold til eByggesak og ePlansak, arkivering av barne- og elevmapper og tilgjengeliggjøring av dokumentasjon fra tidligere sak-arkivsystemer. Narvik kommune ønsker at det skal gjennomgås andre relevante og relaterte moduler og integrasjoner til et slikt system, f.eks skjemaløsning, politisk møteportal, integrasjon med lønn- og økonomisystem, tilkobling SvarInn og SvarUt og evt andre felleskomponenter fra KS Fiks/KS Digital samt det som ellers leverandør tenker vil være relevant. Sak-arkivløsningen skal være NOARK-godkjent, og vi forventer at løsningen til enhver tid er oppdatert på og i henhold til gjeldende lover, forskrifter og regler. Leverandører som ønsker å bidra i markedsdialogen bes om å ta kontakt med Tim Skau i Narvik kommune, e-postadresse: tim.skau@narvik.kommune.no. Selv om fristen for henvendelser er 30. april, ønskes det at leverandører ikke avventer til da med å ta kontakt. Leverandører som ønsker å delta i markedsdialogen, vil bli invitert til dialog fortløpende.

Intern identifikator

294

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Ytterligere klassifisering

Programvare og informasjonssystemer

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

Del 3: Del

3.1 Del PAR-0000

Tittel

Sak- og arkivsystem

Beskrivelse:

Narvik kommune skal  anskaffe et brukervennlig, moderne og intuitivt sak/arkivsystem som dekker dagens behov for arkivering og samtidig legger til rette for fremtidens utvikling på arkivsektoren. Før konkurransen forberedes og kunngjøres, inviterer kommunen til markedsdialog for å bli bedre kjent med leverandørmarkedet, hvilke muligheter som finnes i dag og hvilke strategier som legges til grunn for videre utvikling av fremtidige sak/arkivløsninger. Behovene ny(e) løsning(er) skal dekke er bl.a daglig saksbehandling og arkivering av arkivverdige dokumenter, politisk saksbehandling, innsynsbehandling, personalsaker for ansatte i Narvik kommune, saksbehandling av tekniske saker i henhold til eByggesak og ePlansak, arkivering av barne- og elevmapper og tilgjengeliggjøring av dokumentasjon fra tidligere sak-arkivsystemer. Narvik kommune ønsker at det skal gjennomgås andre relevante og relaterte moduler og integrasjoner til et slikt system, f.eks skjemaløsning, politisk møteportal, integrasjon med lønn- og økonomisystem, tilkobling SvarInn og SvarUt og evt andre felleskomponenter fra KS Fiks/KS Digital samt det som ellers leverandør tenker vil være relevant. Sak-arkivløsningen skal være NOARK-godkjent, og vi forventer at løsningen til enhver tid er oppdatert på og i henhold til gjeldende lover, forskrifter og regler. Leverandører som ønsker å bidra i markedsdialogen bes om å ta kontakt med Tim Skau i Narvik kommune, e-postadresse: tim.skau@narvik.kommune.no. Selv om fristen for henvendelser er 30. april, ønskes det at leverandører ikke avventer til da med å ta kontakt. Leverandører som ønsker å delta i markedsdialogen, vil bli invitert til dialog fortløpende.

Intern identifikator

294

3.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Ytterligere klassifisering

Programvare og informasjonssystemer

3.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Nordland (NO071)

Land

Norge

3.1.6 Anskaffelsesdokumenter

Informasjon om begrensede dokumenter er tilgjengelig på

https://app.artifik.no/procurements/294

3.1.9 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Midtre Hålogaland tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Narvik Kommune

Registreringsnummer

959469059

Postadresse

Kongens gate 45

By

Narvik

Postnummer

8514

Underenhet i land

Nordland (NO071)

Land

Norge

Kontaktpunkt

Marianne Dragsten

E-post

tim.skau@narvik.kommune.no

Telefon

+47 76210000

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Midtre Hålogaland tingrett

Registreringsnummer

926723073

Postadresse

Postboks 343

By

Narvik

Postnummer

8505

Land

Norge

E-post

tmhapost@domstol.no

Telefon

+47 77589500

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0003

Offisielt navn

Artifik AS

Registreringsnummer

925364967

Postadresse

Stortingsgata 12

By

Oslo

Postnummer

0161

Underenhet i land

Oslo (NO081)

Land

Norge

E-post

support@artifik.no

Telefon

+47 46630107

Internett-adresse

https://artifik.no

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

71a5112f-96ee-4d06-a4c4-c06bc920a567 01

Type skjema

Planlegging

Type varsel

Forhåndsvarsel eller en periodisk veiledende melding som bare brukes til informasjon

Varsel utsendelsesdato

12.02.2025 11:18

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

English, norsk

11.2 Informasjon om publisering

Anslått dato for offentliggjøring av en kunngjøring av en kontrakt innenfor denne prosedyren

01.08.2025

Narvik Kommune

Referanse
2025-102088
Kunngjøringsdato
13.02.2025
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Veiledende kunngjøring
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter