Anskaffelse av digital byggesaksløsning for Lillehammer, Gausdal og Øyer kommune
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
IKOMM AS skal på vegne av Lillehammer, Øyer og Gausdal kommune inngå avtale om levering av komplett fagsystem for digital byggesaksbehandling i samsvar med Nasjonal produktspesifikasjon og kommunenes utfyllende funksjonalle, tekniske og merkantile krav. Formålet med anskaffelsen er å ta i bruk digitalt verktøy basert på Byggesak-standarden, for å sikre mer effektiv og byggesaksbehandling i kommunene. Kommunene har stort fokus på arbeidet som blir gjort innenfor plan- og byggesaksavdelingen. Det er derfor av stor viktighet for kommunen at den fremtidige valgte byggesaksløsning lar seg sømløst integrere med de løsninger som finnes i kommunen allerede. Kommunene har nylig standardisert på Elements fra Sikri som sak / arkiv løsning og benytter i dag kartløsninger fra NorConsult Digital i tillegg til nasjonale fellesløsninger fra blant annet KS, Kartverket og tilsvarende. Nye kartløsninger er under vurdering og ny byggesaksløsning må kunne integreres mot alternative kartsystemer i fremtiden. Sømløse integrasjoner, effektive og brukervennlige samhandlingsprosesser mellom byggesaksløsningen og de øvrige fagsystemer vil vektlegges høyt i konkurransen. Kontrakten skal omfatte levering, integrering av systemet, opplæring og support i hele kontraktsperioden. Det legges opp til en løpende avtale bygget på Statens Standard, SSA-L. Det vil i samme konkurranse også gis mulighet å tilby som opsjon levering av digital plansaksløsning på sikt.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
IKOMM AS
Juridisk type kjøper
Kommunale myndigheter
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Anskaffelse av digital byggesaksløsning for Lillehammer, Gausdal og Øyer kommune
Beskrivelse:
IKOMM AS skal på vegne av Lillehammer, Øyer og Gausdal kommune inngå avtale om levering av komplett fagsystem for digital byggesaksbehandling i samsvar med Nasjonal produktspesifikasjon og kommunenes utfyllende funksjonalle, tekniske og merkantile krav. Formålet med anskaffelsen er å ta i bruk digitalt verktøy basert på Byggesak-standarden, for å sikre mer effektiv og byggesaksbehandling i kommunene. Kommunene har stort fokus på arbeidet som blir gjort innenfor plan- og byggesaksavdelingen. Det er derfor av stor viktighet for kommunen at den fremtidige valgte byggesaksløsning lar seg sømløst integrere med de løsninger som finnes i kommunen allerede. Kommunene har nylig standardisert på Elements fra Sikri som sak / arkiv løsning og benytter i dag kartløsninger fra NorConsult Digital i tillegg til nasjonale fellesløsninger fra blant annet KS, Kartverket og tilsvarende. Nye kartløsninger er under vurdering og ny byggesaksløsning må kunne integreres mot alternative kartsystemer i fremtiden. Sømløse integrasjoner, effektive og brukervennlige samhandlingsprosesser mellom byggesaksløsningen og de øvrige fagsystemer vil vektlegges høyt i konkurransen. Kontrakten skal omfatte levering, integrering av systemet, opplæring og support i hele kontraktsperioden. Det legges opp til en løpende avtale bygget på Statens Standard, SSA-L. Det vil i samme konkurranse også gis mulighet å tilby som opsjon levering av digital plansaksløsning på sikt.
Prosedyreidentifikator
2ac027ac-1123-4385-aa74-4a737fd60e37
Intern identifikator
235
Type prosedyre
Konkurranse med forhandling med forhåndskunngjøring/ konkurranse med forhandling
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Programvare og informasjonssystemer
Ytterligere klassifisering
Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
2.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Innlandet (NO020)
Land
Norge
2.1.3 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift
10 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6 Grunnlag for avvisning
Analog situasjon som konkurs etter nasjonal lov
Er leverandøren i en konkurssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandører, som befinner seg i en slik situasjon, er gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak, når leverandør likevel er i stand til å utføre kontrakten.
Konkurs
Er leverandøren i en konkurssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandører, som befinner seg i en slik situasjon, er gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak, når leverandør likevel er i stand til å utføre kontrakten.
Korrupsjon
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for korrupsjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Korrupsjon som definert i artikkel 3 i konvensjonen om bekjempelse av korrupsjon, som involverer tjenestemenn i De Europeiske Fellesskapene eller i Den Europeiske Unions medlemsstater (EUT C 195 av 25.6.1997, s. 1), og i artikkel 2, stk. 1, i Rådets rammeavgjørelse 2003/568/RIA av 22. juli 2003 om bekjempelse av korrupsjon i den private sektor (EUT L 192 av 31.7.2003, s. 54). Denne avvisningsgrunnen omfatter også korrupsjon som definert i nasjonal rett for oppdragsgiveren eller leverandøren.
Avtale med kreditorer
Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandører, som befinner seg i en slik situasjon, er gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak, når leverandør likevel er i stand til å utføre kontrakten.
Deltakelse i en kriminell virksomhet
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for deltakelse i en kriminell organisasjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Deltakelse i en kriminell organisasjon som definert i artikkel 2 i Rådets rammeavgjørelse 2008/841/RIA av 24. oktober 2008 om bekjempelse av organisert kriminalitet (EUT L 300 av 11.11.2008, s. 42).
Avtaler med andre økonomiske aktører som har til hensikt å forvrenge konkurransen
Har leverandør inngått avtale(r) med andre leverandører med hensikt å vri konkurransen?
Brudd på forpliktelser innenfor miljølovgivning
Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om miljø slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.
Hvitevasking eller terrorfinansiering
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for hvitvasking av penger eller finansiering av terrorisme ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Hvitvasking av penger eller finansiering av terrorismeSom definert i artikkel 1 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF av 26. oktober 2005 om forebyggende tiltak mot bruk av det finansielle system til hvitvasking av penger og finansiering av terrorisme (EUT L 309 av 25.11.2005, s. 15).
Svindel
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for bedrageri ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Bedrageri som omhandlet i artikkel 1 i konvensjonen om beskyttelse av De Europeiske Fellesskapenes finansielle interesser (EFT C 316 av 27.11.1995, s. 48).
Barnearbeid og andre former for menneskehandel
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for barnearbeid og andre former for menneskehandel ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Barnearbeid og andre former for menneskehandel som definert i artikkel 2 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU av 5. april 2011 om forebygging og bekjempelse av menneskehandel og beskyttelse av dets ofre, og om erstatning av Rådets rammeavgjørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 av 15.4.2011, s. 1).
Insolvens
Er leverandøren i en insolvenssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandører, som befinner seg i en slik situasjon, er gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak, når leverandør likevel er i stand til å utføre kontrakten.
Brudd på forpliktelser innenfor arbeidsretten
Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om arbeidsforhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.
Eiendeler administreres av likvidator
Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandører, som befinner seg i en slik situasjon, er gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak, når leverandør likevel er i stand til å utføre kontrakten.
Skyldig i feilaktig fremstilling, tilbakeholdt informasjon, ute av stand til å gi nødvendige dokumenter og innhentet konfidensiell informasjon om denne prosedyren
Har leverandøren: a) gitt grovt uriktige opplysninger ved meddelelsen av opplysningene som kreves for å kontrollere at det ikke er grunnlag for avvisning, eller av at kvalifikasjonskravene er oppfylt, b) unnlatt å gi slike opplysninger, c) tatt forbehold om straks å fremlegge de støttedokumenter som oppdragsgiver anmoder om, eller d) urettmessig påvirket oppdragsgivers beslutningsprosess for å tilegne seg konfidensiell informasjon som kan gi denne en urettmessig fordel i forbindelse med konkurransen, eller uaktsomt har gitt misvisende opplysninger som kan få vesentlig innflytelse på beslutninger om avvisning, utvelgelse eller tildeling?
Interessekonflikt på grunn av deltakelse i anskaffelsesprosedyren
Er leverandør oppmerksom på en interessekonflikt som angitt i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen av denne anskaffelsesprosedyren
Har leverandør eller en virksomhet tilknyttet leverandøren gitt råd til oppdragsgiver eller på annen måte vært involvert i planleggingen av konkurransen?
Skyld for grov yrkesmessig forseelse
Har leverandøren begått alvorlige feil i yrkesutøvelsen? Hvis det er relevant, se definisjoner i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene.
Tidlig oppsigelse, erstatning eller andre sammenlignbare sanksjoner
Har leverandør begått vesentlig kontraktsbrudd i forbindelse med oppfyllelsen av en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en offentlig oppdragsgiver eller en tidligere konsesjonskontrakt, der bruddet har ført til heving av kontrakten, erstatning eller andre lignende sanksjoner?
Brudd på forpliktelser innen sosialrett
Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om sosiale forhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.
Betaling av trygdeavgift
Har leverandør unnlatt å oppfylle alle sine forpliktelser til å betale trygdeavgifter både i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?
Forretningsaktiviteter er suspendert
Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandører, som befinner seg i en slik situasjon, er gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak, når leverandør likevel er i stand til å utføre kontrakten.
Betaling av skatt
Har leverandøren unnlatt å oppfylle alle sine forpliktelser til å betale skatter og avgifter både i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?
Terrorhandlinger eller lovbrudd knyttet til terrorvirksomhet
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitetved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som definert i artikkel 1 og 3 i Rådets rammeavgjørelse 2002/475/RIA av 13. juni 2002 om bekjempelse av terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne avvisningsgrunnen omfatter også oppfordring til, medvirkning til eller forsøk på å begå slike handlinger som omhandlet i artikkel 4 i nevnte rammeavgjørelse.
Kun nasjonale eksklusjonsgrunnlag
Oppdragsgiver skal angi at i Norge foreligger det nasjonale avvisningsgrunner. Disse skal være beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Leverandøren må besvare om han er i en eller flere av de situasjonene som er beskrevet i de nasjonale avvisningsgrunnene.
Del 5: Delkontrakt
5.1 Skjebne LOT-0001
Tittel
Anskaffelse av digital byggesaksløsning for Lillehammer, Gausdal og Øyer kommune
Beskrivelse:
IKOMM AS skal på vegne av Lillehammer, Øyer og Gausdal kommune inngå avtale om levering av komplett fagsystem for digital byggesaksbehandling i samsvar med Nasjonal produktspesifikasjon og kommunenes utfyllende funksjonalle, tekniske og merkantile krav. Formålet med anskaffelsen er å ta i bruk digitalt verktøy basert på Byggesak-standarden, for å sikre mer effektiv og byggesaksbehandling i kommunene. Kommunene har stort fokus på arbeidet som blir gjort innenfor plan- og byggesaksavdelingen. Det er derfor av stor viktighet for kommunen at den fremtidige valgte byggesaksløsning lar seg sømløst integrere med de løsninger som finnes i kommunen allerede. Kommunene har nylig standardisert på Elements fra Sikri som sak / arkiv løsning og benytter i dag kartløsninger fra NorConsult Digital i tillegg til nasjonale fellesløsninger fra blant annet KS, Kartverket og tilsvarende. Nye kartløsninger er under vurdering og ny byggesaksløsning må kunne integreres mot alternative kartsystemer i fremtiden. Sømløse integrasjoner, effektive og brukervennlige samhandlingsprosesser mellom byggesaksløsningen og de øvrige fagsystemer vil vektlegges høyt i konkurransen. Kontrakten skal omfatte levering, integrering av systemet, opplæring og support i hele kontraktsperioden. Det legges opp til en løpende avtale bygget på Statens Standard, SSA-L. Det vil i samme konkurranse også gis mulighet å tilby som opsjon levering av digital plansaksløsning på sikt.
Intern identifikator
235
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Programvare og informasjonssystemer
Ytterligere klassifisering
Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
5.1.6 Generell informasjon
Reservert deltakelse
Ingen
Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.
5.1.9 Utvelgelseskriterier
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Navn
Økonomisk og finansiell kapasitet
Beskrivelse:
Leverandøren har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å oppfylle avtalen. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet. Documentation requirements: Leverandør skal levere en kredittrating rapport fra selskap som har konsesjon fra Datatilsynet til å drive kredittopplysningsvirksomhet i Norge eller fra selskap med tilsvarende godkjenning i medlemsstat i EU/EØS. Kredittratingsrapporten må være basert på oppdaterte regnskapsopplysninger.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Faglige og tekniske kvalifikasjoner
Beskrivelse:
Leverandør skal ha god og relevant erfaring fra fagområdet. Erfaringen skal omfatte leveranser til kommuner eller andre offentlige institusjoner, alternativt leveranser til private aktører med tilsvarende drift og kompleksitet som kommunale virksomheter. Documentation requirements: Relevant erfaring skal dokumenteres ved å oppgi minimum tre (3) og maksimum fem (5) referanseprosjekter fra de siste tre (3) år. Referansene legges inn direkte i Artifik som besvarelse av dette punkt. Dersom det oppgis flere enn fem referanseprosjekter, vil kun de fem første bli vurdert.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Egnethet
Navn
Juridisk registrering i Norge
Beskrivelse:
Leverandøren skal være registrert som et juridisk foretak i Norge eller ha en norsk filial registrert i Enhetsregisteret. Leverandøren skal kunne dokumentere sin tilstedeværelse i Norge gjennom egne kontorer eller annen form for etablert representasjon. Documentation requirements: Firmaattest fra Enhetsregisteret som viser norsk registrering.Beskrivelse av leverandørens norske kontorstruktur, inkludert adresse og antall ansatte tilknyttet den norske virksomheten.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Kvalitetsystem
Beskrivelse:
Leverandøren skal ha implementert kvalitetsstyringssystemer som sikrer leveranser av høy kvalitet. Documentation requirements: Gyldig ISO 9001-sertifikat eller tilsvarende.Alternativt: Beskrivelse av interne rutiner og prosedyrer som sikrer kvalitet i leveranser
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Miljøstyring og sikkerhet
Beskrivelse:
Leverandøren skal ha rutiner og systemer som sikrer miljøvennlige leveranser og etterlevelse av informasjonssikkerhetskrav. Documentation requirements: Gyldig ISO 14001-sertifikat eller tilsvarende for miljøstyring.Dokumentasjon på oppfyllelse av sikkerhetskrav i henhold til gjeldende normer, som ISO 27001 eller tilsvarende
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Egnethet
Navn
Langsiktig samarbeid og bruk av norsk som arbeidsspråk
Beskrivelse:
Leverandøren skal ha tilstrekkelig bemanning og systemer på plass for å sikre langsiktig samarbeid med kommunene. Norsk skal være det primære arbeidsspråket i all kommunikasjon, support og opplæring rettet mot kommunene. Documentation requirements: Bekreftelse på bruk av norsk som arbeidsspråk, inkludert bekreftelse på at norskkyndig personell i de deler av organisasjonen som vil direkte samhandle med kunden vil benyttes.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
5.1.10 Tildelingskriterier
Kriterium
Type
Pris
Beskrivelse:
Sum av totalkostnad for implementering / investering, lisenser, drift og vedlikehold i en avtaleperiode på 5 + 1+ 1+1 - sum 8 år.
Vekt (prosent, presis)
30
Kriterium
Type
Kvalitet
Beskrivelse:
Oppfyllelse av funksjonelle og tekniske krav som beskrevet i Bilag 1 - Kundens kravspesifikasjon
Vekt (prosent, presis)
30
Kriterium
Type
Kvalitet
Beskrivelse:
Leverandørens kvalitet på tjenester knyttet til etablering, drift, support og vedlikehold.
Vekt (prosent, presis)
15
Kriterium
Type
Kvalitet
Beskrivelse:
Løsningens egnethet for bruker og prosessDet vil bli lagt vekt på hvor godt løsningen understøtter effektivitet og brukervennlighet i kommunenes arbeidsprosesser med spesiell fokus på integrasjoner med øvrige fasystemer.
Vekt (prosent, presis)
25
Kriterium
Type
Kvalitet
Beskrivelse:
I denne anskaffelsen er miljø- og klimakrav allerede ivaretatt gjennom de overordnede kvalifikasjonskravene til leverandøren. Skyløsninger i seg selv har minimal direkte miljøpåvirkning på kommunenes bruk, og vurderingen av selve løsningen må derfor fokusere på funksjonelle og tekniske krav, sikkerhet, brukervennlighet og økonomisk bærekraft. Dette sikrer en målrettet evaluering som gir kommunene den beste løsningen uten å duplisere krav som allerede er oppfylt.
Vekt (prosent, presis)
0
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Informasjon om begrensede dokumenter er tilgjengelig på
Ad hoc-kommunikasjonskanal
Navn
e-Tendering
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
English, norsk
Elektronisk katalog
Ikke tillatt
Frist for mottak av anmodninger om deltakelse
12.03.2025 12:00
Vilkår for kontrakt
Betingelser knyttet til utførelsen av kontrakten
N/A
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
Finansiell ordning
N/A
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Ingen/nei
Maks antall deltakere
1
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Vestre Innlandet tingrett
Virksomhet som gir tilleggsinformasjon om anskaffelsesprosedyren
IKOMM AS
Virksomhet som mottar forespørsler om å delta
Artifik AS
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
IKOMM AS
Registreringsnummer
991335846
Postadresse
Fakkelgården, Vormstuguvegen 40
By
LILLEHAMMER
Postnummer
2624
Underenhet i land
Innlandet (NO020)
Land
Norge
Kontaktpunkt
Bernt Refsahl
E-post
post@ikomm.no
Telefon
+47 61050605
Internett-adresse
Kjøper profil
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Vestre Innlandet tingrett
Registreringsnummer
926723758
Postadresse
Postboks 69
By
Gjøvik
Postnummer
2801
Land
Norge
E-post
vestre.innlandet.tingrett@domstol.no
Telefon
+47 61020200
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0003
Offisielt navn
Artifik AS
Registreringsnummer
925364967
Postadresse
Stortingsgata 12
By
Oslo
Postnummer
0161
Underenhet i land
Oslo (NO081)
Land
Norge
E-post
support@artifik.no
Telefon
+47 46630107
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
27dfc7e8-5e19-493b-9f5c-df73cae7a1d8 01
Type skjema
Konkurranse
Type varsel
Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime
Varsel utsendelsesdato
10.02.2025 14:23
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
English, norsk
IKOMM AS
- Referanse
- 2025-101929
- Kunngjøringsdato
- 11.02.2025
- Estimert verdi
- 10 000 000 NOK
- Utførelsessted
- Innlandet
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter