Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterAnskaffelse av digital byggesaksløsning for Lillehammer, Gausdal og Øyer kommune
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Anskaffelse av digital byggesaksløsning for Lillehammer, Gausdal og Øyer kommune

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

IKOMM AS skal på vegne av Lillehammer, Øyer og Gausdal kommune inngå avtale om levering av komplett fagsystem for digital byggesaksbehandling i samsvar med Nasjonal produktspesifikasjon og kommunenes utfyllende funksjonalle, tekniske og merkantile krav. Formålet med anskaffelsen er å ta i bruk digitalt verktøy basert på Byggesak-standarden, for å sikre mer effektiv og byggesaksbehandling i kommunene. Kommunene har stort fokus på arbeidet som blir gjort innenfor plan- og byggesaksavdelingen. Det er derfor av stor viktighet for kommunen at den fremtidige valgte byggesaksløsning lar seg sømløst integrere med de løsninger som finnes i kommunen allerede. Kommunene har nylig standardisert på Elements fra Sikri som sak / arkiv løsning og benytter i dag kartløsninger fra NorConsult Digital i tillegg til nasjonale fellesløsninger fra blant annet KS, Kartverket og tilsvarende. Nye kartløsninger er under vurdering og ny byggesaksløsning må kunne integreres mot alternative kartsystemer i fremtiden. Sømløse integrasjoner, effektive og brukervennlige samhandlingsprosesser mellom byggesaksløsningen og de øvrige fagsystemer vil vektlegges høyt i konkurransen. Kontrakten skal omfatte levering, integrering av systemet, opplæring og support i hele kontraktsperioden. Det legges opp til en løpende avtale bygget på Statens Standard, SSA-L. Det vil i samme konkurranse også gis mulighet å tilby som opsjon levering av digital plansaksløsning på sikt.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

IKOMM AS

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Anskaffelse av digital byggesaksløsning for Lillehammer, Gausdal og Øyer kommune

Beskrivelse:

IKOMM AS skal på vegne av Lillehammer, Øyer og Gausdal kommune inngå avtale om levering av komplett fagsystem for digital byggesaksbehandling i samsvar med Nasjonal produktspesifikasjon og kommunenes utfyllende funksjonalle, tekniske og merkantile krav. Formålet med anskaffelsen er å ta i bruk digitalt verktøy basert på Byggesak-standarden, for å sikre mer effektiv og byggesaksbehandling i kommunene. Kommunene har stort fokus på arbeidet som blir gjort innenfor plan- og byggesaksavdelingen. Det er derfor av stor viktighet for kommunen at den fremtidige valgte byggesaksløsning lar seg sømløst integrere med de løsninger som finnes i kommunen allerede. Kommunene har nylig standardisert på Elements fra Sikri som sak / arkiv løsning og benytter i dag kartløsninger fra NorConsult Digital i tillegg til nasjonale fellesløsninger fra blant annet KS, Kartverket og tilsvarende. Nye kartløsninger er under vurdering og ny byggesaksløsning må kunne integreres mot alternative kartsystemer i fremtiden. Sømløse integrasjoner, effektive og brukervennlige samhandlingsprosesser mellom byggesaksløsningen og de øvrige fagsystemer vil vektlegges høyt i konkurransen. Kontrakten skal omfatte levering, integrering av systemet, opplæring og support i hele kontraktsperioden. Det legges opp til en løpende avtale bygget på Statens Standard, SSA-L. Det vil i samme konkurranse også gis mulighet å tilby som opsjon levering av digital plansaksløsning på sikt.

Prosedyreidentifikator

2ac027ac-1123-4385-aa74-4a737fd60e37

Intern identifikator

235

Type prosedyre

Konkurranse med forhandling med forhåndskunngjøring/ konkurranse med forhandling

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Programvare og informasjonssystemer

Ytterligere klassifisering

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Innlandet (NO020)

Land

Norge

2.1.3 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

10 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

2.1.6 Grunnlag for avvisning

Analog situasjon som konkurs etter nasjonal lov

Er leverandøren i en konkurssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandører, som befinner seg i en slik situasjon, er gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak, når leverandør likevel er i stand til å utføre kontrakten.

Konkurs

Er leverandøren i en konkurssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandører, som befinner seg i en slik situasjon, er gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak, når leverandør likevel er i stand til å utføre kontrakten.

Korrupsjon

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for korrupsjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Korrupsjon som definert i artikkel 3 i konvensjonen om bekjempelse av korrupsjon, som involverer tjenestemenn i De Europeiske Fellesskapene eller i Den Europeiske Unions medlemsstater (EUT C 195 av 25.6.1997, s. 1), og i artikkel 2, stk. 1, i Rådets rammeavgjørelse 2003/568/RIA av 22. juli 2003 om bekjempelse av korrupsjon i den private sektor (EUT L 192 av 31.7.2003, s. 54). Denne avvisningsgrunnen omfatter også korrupsjon som definert i nasjonal rett for oppdragsgiveren eller leverandøren.

Avtale med kreditorer

Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandører, som befinner seg i en slik situasjon, er gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak, når leverandør likevel er i stand til å utføre kontrakten.

Deltakelse i en kriminell virksomhet

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for deltakelse i en kriminell organisasjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Deltakelse i en kriminell organisasjon som definert i artikkel 2 i Rådets rammeavgjørelse 2008/841/RIA av 24. oktober 2008 om bekjempelse av organisert kriminalitet (EUT L 300 av 11.11.2008, s. 42).

Avtaler med andre økonomiske aktører som har til hensikt å forvrenge konkurransen

Har leverandør inngått avtale(r) med andre leverandører med hensikt å vri konkurransen?

Brudd på forpliktelser innenfor miljølovgivning

Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om miljø slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.

Hvitevasking eller terrorfinansiering

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for hvitvasking av penger eller finansiering av terrorisme ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Hvitvasking av penger eller finansiering av terrorismeSom definert i artikkel 1 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF av 26. oktober 2005 om forebyggende tiltak mot bruk av det finansielle system til hvitvasking av penger og finansiering av terrorisme (EUT L 309 av 25.11.2005, s. 15).

Svindel

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for bedrageri ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Bedrageri som omhandlet i artikkel 1 i konvensjonen om beskyttelse av De Europeiske Fellesskapenes finansielle interesser (EFT C 316 av 27.11.1995, s. 48).

Barnearbeid og andre former for menneskehandel

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for barnearbeid og andre former for menneskehandel ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Barnearbeid og andre former for menneskehandel som definert i artikkel 2 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU av 5. april 2011 om forebygging og bekjempelse av menneskehandel og beskyttelse av dets ofre, og om erstatning av Rådets rammeavgjørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 av 15.4.2011, s. 1).

Insolvens

Er leverandøren i en insolvenssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandører, som befinner seg i en slik situasjon, er gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak, når leverandør likevel er i stand til å utføre kontrakten.

Brudd på forpliktelser innenfor arbeidsretten

Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om arbeidsforhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.

Eiendeler administreres av likvidator

Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandører, som befinner seg i en slik situasjon, er gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak, når leverandør likevel er i stand til å utføre kontrakten.

Skyldig i feilaktig fremstilling, tilbakeholdt informasjon, ute av stand til å gi nødvendige dokumenter og innhentet konfidensiell informasjon om denne prosedyren

Har leverandøren: a) gitt grovt uriktige opplysninger ved meddelelsen av opplysningene som kreves for å kontrollere at det ikke er grunnlag for avvisning, eller av at kvalifikasjonskravene er oppfylt, b) unnlatt å gi slike opplysninger, c) tatt forbehold om straks å fremlegge de støttedokumenter som oppdragsgiver anmoder om, eller d) urettmessig påvirket oppdragsgivers beslutningsprosess for å tilegne seg konfidensiell informasjon som kan gi denne en urettmessig fordel i forbindelse med konkurransen, eller uaktsomt har gitt misvisende opplysninger som kan få vesentlig innflytelse på beslutninger om avvisning, utvelgelse eller tildeling?

Interessekonflikt på grunn av deltakelse i anskaffelsesprosedyren

Er leverandør oppmerksom på en interessekonflikt som angitt i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene?

Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen av denne anskaffelsesprosedyren

Har leverandør eller en virksomhet tilknyttet leverandøren gitt råd til oppdragsgiver eller på annen måte vært involvert i planleggingen av konkurransen?

Skyld for grov yrkesmessig forseelse

Har leverandøren begått alvorlige feil i yrkesutøvelsen? Hvis det er relevant, se definisjoner i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene.

Tidlig oppsigelse, erstatning eller andre sammenlignbare sanksjoner

Har leverandør begått vesentlig kontraktsbrudd i forbindelse med oppfyllelsen av en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en offentlig oppdragsgiver eller en tidligere konsesjonskontrakt, der bruddet har ført til heving av kontrakten, erstatning eller andre lignende sanksjoner?

Brudd på forpliktelser innen sosialrett

Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om sosiale forhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.

Betaling av trygdeavgift

Har leverandør unnlatt å oppfylle alle sine forpliktelser til å betale trygdeavgifter både i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?

Forretningsaktiviteter er suspendert

Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandører, som befinner seg i en slik situasjon, er gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak, når leverandør likevel er i stand til å utføre kontrakten.

Betaling av skatt

Har leverandøren unnlatt å oppfylle alle sine forpliktelser til å betale skatter og avgifter både i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?

Terrorhandlinger eller lovbrudd knyttet til terrorvirksomhet

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitetved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som definert i artikkel 1 og 3 i Rådets rammeavgjørelse 2002/475/RIA av 13. juni 2002 om bekjempelse av terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne avvisningsgrunnen omfatter også oppfordring til, medvirkning til eller forsøk på å begå slike handlinger som omhandlet i artikkel 4 i nevnte rammeavgjørelse.

Kun nasjonale eksklusjonsgrunnlag

Oppdragsgiver skal angi at i Norge foreligger det nasjonale avvisningsgrunner. Disse skal være beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Leverandøren må besvare om han er i en eller flere av de situasjonene som er beskrevet i de nasjonale avvisningsgrunnene.

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0001

Tittel

Anskaffelse av digital byggesaksløsning for Lillehammer, Gausdal og Øyer kommune

Beskrivelse:

IKOMM AS skal på vegne av Lillehammer, Øyer og Gausdal kommune inngå avtale om levering av komplett fagsystem for digital byggesaksbehandling i samsvar med Nasjonal produktspesifikasjon og kommunenes utfyllende funksjonalle, tekniske og merkantile krav. Formålet med anskaffelsen er å ta i bruk digitalt verktøy basert på Byggesak-standarden, for å sikre mer effektiv og byggesaksbehandling i kommunene. Kommunene har stort fokus på arbeidet som blir gjort innenfor plan- og byggesaksavdelingen. Det er derfor av stor viktighet for kommunen at den fremtidige valgte byggesaksløsning lar seg sømløst integrere med de løsninger som finnes i kommunen allerede. Kommunene har nylig standardisert på Elements fra Sikri som sak / arkiv løsning og benytter i dag kartløsninger fra NorConsult Digital i tillegg til nasjonale fellesløsninger fra blant annet KS, Kartverket og tilsvarende. Nye kartløsninger er under vurdering og ny byggesaksløsning må kunne integreres mot alternative kartsystemer i fremtiden. Sømløse integrasjoner, effektive og brukervennlige samhandlingsprosesser mellom byggesaksløsningen og de øvrige fagsystemer vil vektlegges høyt i konkurransen. Kontrakten skal omfatte levering, integrering av systemet, opplæring og support i hele kontraktsperioden. Det legges opp til en løpende avtale bygget på Statens Standard, SSA-L. Det vil i samme konkurranse også gis mulighet å tilby som opsjon levering av digital plansaksløsning på sikt.

Intern identifikator

235

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Programvare og informasjonssystemer

Ytterligere klassifisering

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Økonomisk og finansiell kapasitet

Beskrivelse:

Leverandøren har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å oppfylle avtalen. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet. Documentation requirements: Leverandør skal levere en kredittrating rapport fra selskap som har konsesjon fra Datatilsynet til å drive kredittopplysningsvirksomhet i Norge eller fra selskap med tilsvarende godkjenning i medlemsstat i EU/EØS. Kredittratingsrapporten må være basert på oppdaterte regnskapsopplysninger. 

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Faglige og tekniske kvalifikasjoner

Beskrivelse:

Leverandør skal ha god og relevant erfaring fra fagområdet. Erfaringen skal omfatte leveranser til kommuner eller andre offentlige institusjoner, alternativt leveranser til private aktører med tilsvarende drift og kompleksitet som kommunale virksomheter. Documentation requirements: Relevant erfaring skal dokumenteres ved å oppgi minimum tre (3) og maksimum fem (5) referanseprosjekter fra de siste tre (3) år. Referansene legges inn direkte i Artifik som besvarelse av dette punkt. Dersom det oppgis flere enn fem referanseprosjekter, vil kun de fem første bli vurdert.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Juridisk registrering i Norge

Beskrivelse:

Leverandøren skal være registrert som et juridisk foretak i Norge eller ha en norsk filial registrert i Enhetsregisteret. Leverandøren skal kunne dokumentere sin tilstedeværelse i Norge gjennom egne kontorer eller annen form for etablert representasjon. Documentation requirements: Firmaattest fra Enhetsregisteret som viser norsk registrering.Beskrivelse av leverandørens norske kontorstruktur, inkludert adresse og antall ansatte tilknyttet den norske virksomheten.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Kvalitetsystem

Beskrivelse:

Leverandøren skal ha implementert kvalitetsstyringssystemer som sikrer leveranser av høy kvalitet. Documentation requirements: Gyldig ISO 9001-sertifikat eller tilsvarende.Alternativt: Beskrivelse av interne rutiner og prosedyrer som sikrer kvalitet i leveranser

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Miljøstyring og sikkerhet

Beskrivelse:

Leverandøren skal ha rutiner og systemer som sikrer miljøvennlige leveranser og etterlevelse av informasjonssikkerhetskrav. Documentation requirements: Gyldig ISO 14001-sertifikat eller tilsvarende for miljøstyring.Dokumentasjon på oppfyllelse av sikkerhetskrav i henhold til gjeldende normer, som ISO 27001 eller tilsvarende

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Langsiktig samarbeid og bruk av norsk som arbeidsspråk

Beskrivelse:

Leverandøren skal ha tilstrekkelig bemanning og systemer på plass for å sikre langsiktig samarbeid med kommunene. Norsk skal være det primære arbeidsspråket i all kommunikasjon, support og opplæring rettet mot kommunene. Documentation requirements: Bekreftelse på bruk av norsk som arbeidsspråk, inkludert bekreftelse på at norskkyndig personell i de deler av organisasjonen som vil direkte samhandle med kunden vil benyttes.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.10 Tildelingskriterier

Kriterium

Type

Pris

Beskrivelse:

Sum av totalkostnad for implementering / investering, lisenser, drift og vedlikehold i en avtaleperiode på 5 + 1+ 1+1 - sum 8 år.

Vekt (prosent, presis)

30

Kriterium

Type

Kvalitet

Beskrivelse:

Oppfyllelse av funksjonelle og tekniske krav som beskrevet i Bilag 1 - Kundens kravspesifikasjon

Vekt (prosent, presis)

30

Kriterium

Type

Kvalitet

Beskrivelse:

Leverandørens kvalitet på tjenester knyttet til etablering, drift, support og vedlikehold.

Vekt (prosent, presis)

15

Kriterium

Type

Kvalitet

Beskrivelse:

Løsningens egnethet for bruker og prosessDet vil bli lagt vekt på hvor godt løsningen understøtter effektivitet og brukervennlighet i kommunenes arbeidsprosesser med spesiell fokus på integrasjoner med øvrige fasystemer.

Vekt (prosent, presis)

25

Kriterium

Type

Kvalitet

Beskrivelse:

I denne anskaffelsen er miljø- og klimakrav allerede ivaretatt gjennom de overordnede kvalifikasjonskravene til leverandøren. Skyløsninger i seg selv har minimal direkte miljøpåvirkning på kommunenes bruk, og vurderingen av selve løsningen må derfor fokusere på funksjonelle og tekniske krav, sikkerhet, brukervennlighet og økonomisk bærekraft. Dette sikrer en målrettet evaluering som gir kommunene den beste løsningen uten å duplisere krav som allerede er oppfylt.

Vekt (prosent, presis)

0

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Informasjon om begrensede dokumenter er tilgjengelig på

https://app.artifik.no/procurements/235

Ad hoc-kommunikasjonskanal

Navn

e-Tendering

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

English, norsk

Elektronisk katalog

Ikke tillatt

Frist for mottak av anmodninger om deltakelse

12.03.2025 12:00

Vilkår for kontrakt

Betingelser knyttet til utførelsen av kontrakten

N/A

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

Finansiell ordning

N/A

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Ingen/nei

Maks antall deltakere

1

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Vestre Innlandet tingrett

Virksomhet som gir tilleggsinformasjon om anskaffelsesprosedyren

IKOMM AS

Virksomhet som mottar forespørsler om å delta

Artifik AS

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

IKOMM AS

Registreringsnummer

991335846

Postadresse

Fakkelgården, Vormstuguvegen 40

By

LILLEHAMMER

Postnummer

2624

Underenhet i land

Innlandet (NO020)

Land

Norge

Kontaktpunkt

Bernt Refsahl

E-post

post@ikomm.no

Telefon

+47 61050605

Internett-adresse

https://ikomm.no/

Kjøper profil

https://ikomm.no/

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Vestre Innlandet tingrett

Registreringsnummer

926723758

Postadresse

Postboks 69

By

Gjøvik

Postnummer

2801

Land

Norge

E-post

vestre.innlandet.tingrett@domstol.no

Telefon

+47 61020200

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0003

Offisielt navn

Artifik AS

Registreringsnummer

925364967

Postadresse

Stortingsgata 12

By

Oslo

Postnummer

0161

Underenhet i land

Oslo (NO081)

Land

Norge

E-post

support@artifik.no

Telefon

+47 46630107

Internett-adresse

https://artifik.no

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

27dfc7e8-5e19-493b-9f5c-df73cae7a1d8 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

10.02.2025 14:23

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

English, norsk

IKOMM AS

Referanse
2025-101929
Kunngjøringsdato
11.02.2025
Estimert verdi
10 000 000 NOK
Utførelsessted
Innlandet
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter