Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterInvitasjon til markedsdialog - hjemlevering av dagligvarer og middag til innbyggere med behov for bistand fra kommunen
Planlegging
Veiledende kunngjøring
Kunngjort i Norge

Invitasjon til markedsdialog - hjemlevering av dagligvarer og middag til innbyggere med behov for bistand fra kommunen

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Konkurranse
0
Resultat
0

Oslo kommune v/Helseetaten (HEL) inviterer til informasjonsmøte for å presentere behovet i Oslo kommune for ordninger for hjemlevering av dagligvarer og ferdig middag til innbyggere som har behov for bistand til dette. I etterkant av møtet ønsker vi å snakke med leverandører på området. Dette inngår som en del av et pågående kartleggingsarbeid for å se på ordninger for hjemlevering av dagligvarer og/eller middag, der vi ønsker mer informasjon om løsninger og muligheter som finnes i dagens marked. Det er ikke besluttet om kommunen skal gjennomføre en anskaffelse på dette tidspunktet. Vi ønsker bred deltakelse fra ulike leverandører, både etablerte og oppstartsbedrifter. Dette kan være leverandører knyttet til storkjøkken eller annen matproduksjon, dagligvarer, matleveringstjenester, transport, logistikk, digitale løsninger og lignende. Digitalt informasjonsmøte: Torsdag 6. mars kl. 10-11.30. 1:1 møter: Interesserte leverandører kan også melde seg på 1:1 møter. Møtene vil avholdes 12. og 13. mars. Se vedlegg for mer informasjon om bakgrunn, behov og påmelding.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Oslo kommune v/ Utviklings- og kompetanseetaten

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Invitasjon til markedsdialog - hjemlevering av dagligvarer og middag til innbyggere med behov for bistand fra kommunen

Beskrivelse:

Oslo kommune v/Helseetaten (HEL) inviterer til informasjonsmøte for å presentere behovet i Oslo kommune for ordninger for hjemlevering av dagligvarer og ferdig middag til innbyggere som har behov for bistand til dette. I etterkant av møtet ønsker vi å snakke med leverandører på området. Dette inngår som en del av et pågående kartleggingsarbeid for å se på ordninger for hjemlevering av dagligvarer og/eller middag, der vi ønsker mer informasjon om løsninger og muligheter som finnes i dagens marked. Det er ikke besluttet om kommunen skal gjennomføre en anskaffelse på dette tidspunktet. Vi ønsker bred deltakelse fra ulike leverandører, både etablerte og oppstartsbedrifter. Dette kan være leverandører knyttet til storkjøkken eller annen matproduksjon, dagligvarer, matleveringstjenester, transport, logistikk, digitale løsninger og lignende. Digitalt informasjonsmøte: Torsdag 6. mars kl. 10-11.30. 1:1 møter: Interesserte leverandører kan også melde seg på 1:1 møter. Møtene vil avholdes 12. og 13. mars. Se vedlegg for mer informasjon om bakgrunn, behov og påmelding.

Intern identifikator

EB25/2

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Ytterligere klassifisering

Programvare og informasjonssystemer

Ytterligere klassifisering

Tjenester relatert til Hotell- og restaurantvirksomhet, Detaljhandel

Ytterligere klassifisering

Kantine- og cateringvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Cateringvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Transporttjenester (bortsett fra avfallstransport)

2.1.2 Sted for gjennomføring

Hvor som helst

2.1.4 Generell informasjon

Annet

Anskaffelseforskriften

Del 3: Del

3.1 Del PAR-0000

Tittel

Invitasjon til markedsdialog - hjemlevering av dagligvarer og middag til innbyggere med behov for bistand fra kommunen

Beskrivelse:

Oslo kommune v/Helseetaten (HEL) inviterer til informasjonsmøte for å presentere behovet i Oslo kommune for ordninger for hjemlevering av dagligvarer og ferdig middag til innbyggere som har behov for bistand til dette. I etterkant av møtet ønsker vi å snakke med leverandører på området. Dette inngår som en del av et pågående kartleggingsarbeid for å se på ordninger for hjemlevering av dagligvarer og/eller middag, der vi ønsker mer informasjon om løsninger og muligheter som finnes i dagens marked. Det er ikke besluttet om kommunen skal gjennomføre en anskaffelse på dette tidspunktet. Vi ønsker bred deltakelse fra ulike leverandører, både etablerte og oppstartsbedrifter. Dette kan være leverandører knyttet til storkjøkken eller annen matproduksjon, dagligvarer, matleveringstjenester, transport, logistikk, digitale løsninger og lignende. Digitalt informasjonsmøte: Torsdag 6. mars kl. 10-11.30. 1:1 møter: Interesserte leverandører kan også melde seg på 1:1 møter. Møtene vil avholdes 12. og 13. mars. Se vedlegg for mer informasjon om bakgrunn, behov og påmelding.

Intern identifikator

EB25/2

3.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Ytterligere klassifisering

Programvare og informasjonssystemer

Ytterligere klassifisering

Tjenester relatert til Hotell- og restaurantvirksomhet, Detaljhandel

Ytterligere klassifisering

Kantine- og cateringvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Cateringvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Transporttjenester (bortsett fra avfallstransport)

3.1.2 Sted for gjennomføring

Hvor som helst

3.1.6 Anskaffelsesdokumenter

3.1.9 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Oslo Tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Oslo kommune v/ Utviklings- og kompetanseetaten

Registreringsnummer

971183675

Departement

Innkjøpstjenester

Postadresse

Grensesvingen 6

By

Oslo

Postnummer

0663

Land

Norge

Kontaktpunkt

Mari Guttormsen

E-post

mari.guttormsen@uke.oslo.kommune.no

Telefon

+47 41453370

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Oslo Tingrett

Registreringsnummer

926 725 939

Postadresse

C. J. Hambros plass 4

By

Oslo

Postnummer

0164

Land

Norge

Kontaktpunkt

Oslo Tingrett

E-post

oslo.tingrett@domstol.no

Telefon

+47 22035200

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

06ead6fc-bf33-49f0-9922-f659fba4f8c7 01

Type skjema

Planlegging

Type varsel

Forhåndsvarsel eller en periodisk veiledende melding som bare brukes til informasjon

Varsel utsendelsesdato

07.02.2025 13:32

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk

11.2 Informasjon om publisering

Anslått dato for offentliggjøring av en kunngjøring av en kontrakt innenfor denne prosedyren

08.02.2030

Oslo kommune v/ Utviklings- og kompetanseetaten

Referanse
2025-101807
Kunngjøringsdato
09.02.2025
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Ikke stedbunden
Type kunngjøring
Veiledende kunngjøring
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter