Invitasjon til markedsdialog - hjemlevering av dagligvarer og middag til innbyggere med behov for bistand fra kommunen
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oslo kommune v/Helseetaten (HEL) inviterer til informasjonsmøte for å presentere behovet i Oslo kommune for ordninger for hjemlevering av dagligvarer og ferdig middag til innbyggere som har behov for bistand til dette. I etterkant av møtet ønsker vi å snakke med leverandører på området. Dette inngår som en del av et pågående kartleggingsarbeid for å se på ordninger for hjemlevering av dagligvarer og/eller middag, der vi ønsker mer informasjon om løsninger og muligheter som finnes i dagens marked. Det er ikke besluttet om kommunen skal gjennomføre en anskaffelse på dette tidspunktet. Vi ønsker bred deltakelse fra ulike leverandører, både etablerte og oppstartsbedrifter. Dette kan være leverandører knyttet til storkjøkken eller annen matproduksjon, dagligvarer, matleveringstjenester, transport, logistikk, digitale løsninger og lignende. Digitalt informasjonsmøte: Torsdag 6. mars kl. 10-11.30. 1:1 møter: Interesserte leverandører kan også melde seg på 1:1 møter. Møtene vil avholdes 12. og 13. mars. Se vedlegg for mer informasjon om bakgrunn, behov og påmelding.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Oslo kommune v/ Utviklings- og kompetanseetaten
Juridisk type kjøper
Kommunale myndigheter
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Invitasjon til markedsdialog - hjemlevering av dagligvarer og middag til innbyggere med behov for bistand fra kommunen
Beskrivelse:
Oslo kommune v/Helseetaten (HEL) inviterer til informasjonsmøte for å presentere behovet i Oslo kommune for ordninger for hjemlevering av dagligvarer og ferdig middag til innbyggere som har behov for bistand til dette. I etterkant av møtet ønsker vi å snakke med leverandører på området. Dette inngår som en del av et pågående kartleggingsarbeid for å se på ordninger for hjemlevering av dagligvarer og/eller middag, der vi ønsker mer informasjon om løsninger og muligheter som finnes i dagens marked. Det er ikke besluttet om kommunen skal gjennomføre en anskaffelse på dette tidspunktet. Vi ønsker bred deltakelse fra ulike leverandører, både etablerte og oppstartsbedrifter. Dette kan være leverandører knyttet til storkjøkken eller annen matproduksjon, dagligvarer, matleveringstjenester, transport, logistikk, digitale løsninger og lignende. Digitalt informasjonsmøte: Torsdag 6. mars kl. 10-11.30. 1:1 møter: Interesserte leverandører kan også melde seg på 1:1 møter. Møtene vil avholdes 12. og 13. mars. Se vedlegg for mer informasjon om bakgrunn, behov og påmelding.
Intern identifikator
EB25/2
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
Ytterligere klassifisering
Programvare og informasjonssystemer
Ytterligere klassifisering
Tjenester relatert til Hotell- og restaurantvirksomhet, Detaljhandel
Ytterligere klassifisering
Kantine- og cateringvirksomhet
Ytterligere klassifisering
Cateringvirksomhet
Ytterligere klassifisering
Transporttjenester (bortsett fra avfallstransport)
2.1.2 Sted for gjennomføring
Hvor som helst
2.1.4 Generell informasjon
Annet
Anskaffelseforskriften
Del 3: Del
3.1 Del PAR-0000
Tittel
Invitasjon til markedsdialog - hjemlevering av dagligvarer og middag til innbyggere med behov for bistand fra kommunen
Beskrivelse:
Oslo kommune v/Helseetaten (HEL) inviterer til informasjonsmøte for å presentere behovet i Oslo kommune for ordninger for hjemlevering av dagligvarer og ferdig middag til innbyggere som har behov for bistand til dette. I etterkant av møtet ønsker vi å snakke med leverandører på området. Dette inngår som en del av et pågående kartleggingsarbeid for å se på ordninger for hjemlevering av dagligvarer og/eller middag, der vi ønsker mer informasjon om løsninger og muligheter som finnes i dagens marked. Det er ikke besluttet om kommunen skal gjennomføre en anskaffelse på dette tidspunktet. Vi ønsker bred deltakelse fra ulike leverandører, både etablerte og oppstartsbedrifter. Dette kan være leverandører knyttet til storkjøkken eller annen matproduksjon, dagligvarer, matleveringstjenester, transport, logistikk, digitale løsninger og lignende. Digitalt informasjonsmøte: Torsdag 6. mars kl. 10-11.30. 1:1 møter: Interesserte leverandører kan også melde seg på 1:1 møter. Møtene vil avholdes 12. og 13. mars. Se vedlegg for mer informasjon om bakgrunn, behov og påmelding.
Intern identifikator
EB25/2
3.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
Ytterligere klassifisering
Programvare og informasjonssystemer
Ytterligere klassifisering
Tjenester relatert til Hotell- og restaurantvirksomhet, Detaljhandel
Ytterligere klassifisering
Kantine- og cateringvirksomhet
Ytterligere klassifisering
Cateringvirksomhet
Ytterligere klassifisering
Transporttjenester (bortsett fra avfallstransport)
3.1.2 Sted for gjennomføring
Hvor som helst
3.1.6 Anskaffelsesdokumenter
Adresse på anskaffelsesdokumentene
3.1.9 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Oslo Tingrett
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Oslo kommune v/ Utviklings- og kompetanseetaten
Registreringsnummer
971183675
Departement
Innkjøpstjenester
Postadresse
Grensesvingen 6
By
Oslo
Postnummer
0663
Land
Norge
Kontaktpunkt
Mari Guttormsen
E-post
mari.guttormsen@uke.oslo.kommune.no
Telefon
+47 41453370
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Oslo Tingrett
Registreringsnummer
926 725 939
Postadresse
C. J. Hambros plass 4
By
Oslo
Postnummer
0164
Land
Norge
Kontaktpunkt
Oslo Tingrett
E-post
oslo.tingrett@domstol.no
Telefon
+47 22035200
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
06ead6fc-bf33-49f0-9922-f659fba4f8c7 01
Type skjema
Planlegging
Type varsel
Forhåndsvarsel eller en periodisk veiledende melding som bare brukes til informasjon
Varsel utsendelsesdato
07.02.2025 13:32
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk
11.2 Informasjon om publisering
Anslått dato for offentliggjøring av en kunngjøring av en kontrakt innenfor denne prosedyren
08.02.2030
Oslo kommune v/ Utviklings- og kompetanseetaten
- Referanse
- 2025-101807
- Kunngjøringsdato
- 09.02.2025
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Utførelsessted
- Ikke stedbunden
- Type kunngjøring
- Veiledende kunngjøring
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter