Rammeavtale om verkstedtjenester for kjøretøy under 3500 kg
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Rammeavtalen omfatter i overkant av 400 biler under 3500 kg, som skal ha årlig service og vedlikehold samt EU-kontroll (PKK). Systematisk oppfølging av kjøretøyene samt service- og reparasjonshistorikk kan bidra til bedre kontroll over bilparken, kostnadsreduksjoner og lengere levetid på bilene. Rammeavtalen om verkstedtjenester omfatter ikke dekk, dekkhotell eller reparasjon av skader på karosseri og glass.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Tromsø kommune
Juridisk type kjøper
Fylkeskommunal myndighet
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Rammeavtale om verkstedtjenester for kjøretøy under 3500 kg
Beskrivelse:
Rammeavtalen omfatter i overkant av 400 biler under 3500 kg, som skal ha årlig service og vedlikehold samt EU-kontroll (PKK). Systematisk oppfølging av kjøretøyene samt service- og reparasjonshistorikk kan bidra til bedre kontroll over bilparken, kostnadsreduksjoner og lengere levetid på bilene. Rammeavtalen om verkstedtjenester omfatter ikke dekk, dekkhotell eller reparasjon av skader på karosseri og glass.
Prosedyreidentifikator
38764af2-c945-4dcb-9156-75a1afadf86c
Intern identifikator
24/124
Type prosedyre
Åpen
Prosedyren er akselerert
No
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Kontraktens ytterligere art
Varer
Hoved klassifisering
Reperasjons- og vedlikeholdstjenester
Ytterligere klassifisering
Sedanbiler
Ytterligere klassifisering
Kjøretøyer med firehjulstrekk
Ytterligere klassifisering
El-kjøretøyer
Ytterligere klassifisering
Deler og tilbehør til kjøretøy og tilhørende motorer
Ytterligere klassifisering
Reservedeler til godsvogner, varebiler og biler
Ytterligere klassifisering
Reparasjon, vedlikehold og tilhørende tjenester tilknyttet kjøretøyer og dets utstyr
Ytterligere klassifisering
Reparasjon og vedlikeholdstjenester på motorkjøretøyer og tilhørende utstyr
Ytterligere klassifisering
Reparasjon og vedlikeholdstjenester av biler
Ytterligere klassifisering
Reparasjon av biler
Ytterligere klassifisering
Vedlikehold av biler
Ytterligere klassifisering
Vedlikehold og reparasjon av spesielle deler til kjøretøyer
Ytterligere klassifisering
Reparasjon av elektrisk system
Ytterligere klassifisering
Reparasjon og vedlikehold av kjøretøybremser og bremsedeler
Ytterligere klassifisering
Reparasjon og vedlikehold av girkasser til kjøretøyer
Ytterligere klassifisering
Reparasjon og vedlikehold av overføringssystemer til kjøretøyer
2.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Troms og Finnmark (NO074)
2.1.3 Verdi
Rammeavtalens maksimale verdi
56 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6 Grunnlag for avvisning
Analog situasjon som konkurs etter nasjonal lov
Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Konkurs
Er leverandøren i en konkurssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Korrupsjon
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for korrupsjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Korrupsjon som definert i artikkel 3 i konvensjonen om bekjempelse av korrupsjon, som involverer tjenestemenn i De Europeiske Fellesskapene eller i Den Europeiske Unions medlemsstater (EUT C 195 av 25.6.1997, s. 1), og i artikkel 2, stk. 1, i Rådets rammeavgjørelse 2003/568/RIA av 22. juli 2003 om bekjempelse av korrupsjon i den private sektor (EUT L 192 av 31.7.2003, s. 54). Denne avvisningsgrunnen omfatter også korrupsjon som definert i nasjonal rett for oppdragsgiveren eller leverandøren.
Avtale med kreditorer
Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Deltakelse i en kriminell virksomhet
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for deltakelse i en kriminell organisasjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Deltakelse i en kriminell organisasjon som definert i artikkel 2 i Rådets rammeavgjørelse 2008/841/RIA av 24. oktober 2008 om bekjempelse av organisert kriminalitet (EUT L 300 av 11.11.2008, s. 42)
Avtaler med andre økonomiske aktører som har til hensikt å forvrenge konkurransen
Har leverandør inngått avtale(r) med andre leverandører med hensikt å vri konkurransen?
Brudd på forpliktelser innenfor miljølovgivning
Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om miljø slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.
Hvitevasking eller terrorfinansiering
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for hvitvasking av penger eller finansiering av terrorisme ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Hvitvasking av penger eller finansiering av terrorismeSom definert i artikkel 1 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF av 26. oktober 2005 om forebyggende tiltak mot bruk av det finansielle system til hvitvasking av penger og finansiering av terrorisme (EUT L 309 av 25.11.2005, s. 15).
Svindel
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for bedrageri ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Bedrageri som omhandlet i artikkel 1 i konvensjonen om beskyttelse av De Europeiske Fellesskapenes finansielle interesser (EFT C 316 av 27.11.1995, s. 48).
Barnearbeid og andre former for menneskehandel
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for barnearbeid og andre former for menneskehandel ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Barnearbeid og andre former for menneskehandel som definert i artikkel 2 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU av 5. april 2011 om forebygging og bekjempelse av menneskehandel og beskyttelse av dets ofre, og om erstatning av Rådets rammeavgjørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 av 15.4.2011, s. 1).
Insolvens
Er leverandøren i en insolvenssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Brudd på forpliktelser innenfor arbeidsretten
Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om arbeidsforhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.
Eiendeler administreres av likvidator
Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Skyldig i feilaktig fremstilling, tilbakeholdt informasjon, ute av stand til å gi nødvendige dokumenter og innhentet konfidensiell informasjon om denne prosedyren
Har leverandøren: a) gitt grovt uriktige opplysninger ved meddelelsen av opplysningene som kreves for å kontrollere at det ikke er grunnlag for avvisning, eller av at kvalifikasjonskravene er oppfylt, b) unnlatt å gi slike opplysninger, c) tatt forbehold om straks å fremlegge de støttedokumenter som oppdragsgiver anmoder om, eller d) urettmessig påvirket oppdragsgivers beslutningsprosess for å tilegne seg konfidensiell informasjon som kan gi denne en urettmessig fordel i forbindelse med konkurransen, eller uaktsomt har gitt misvisende opplysninger som kan få vesentlig innflytelse på beslutninger om avvisning, utvelgelse eller tildeling?
Interessekonflikt på grunn av deltakelse i anskaffelsesprosedyren
Er leverandør oppmerksom på en interessekonflikt slik denne er angitt i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen av denne anskaffelsesprosedyren
Har leverandør eller en virksomhet tilknyttet leverandøren gitt råd til oppdragsgiver eller på annen måte vært involvert i planleggingen av konkurransen?
Skyld for grov yrkesmessig forseelse
Har leverandøren begått alvorlige feil i yrkesutøvelsen? Hvis det er relevant, se definisjoner i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene.
Tidlig oppsigelse, erstatning eller andre sammenlignbare sanksjoner
Har leverandør begått vesentlig kontraktsbrudd i forbindelse med oppfyllelsen av en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en offentlig oppdragsgiver eller en tidligere konsesjonskontrakt, der bruddet har ført til heving av kontrakten, erstatning eller andre lignende sanksjoner?
Brudd på forpliktelser innen sosialrett
Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om sosiale forhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.
Betaling av trygdeavgift
Har leverandør unnlatt å oppfylle alle sine forpliktelser til å betale trygdeavgifter både i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?
Forretningsaktiviteter er suspendert
Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Betaling av skatt
Har leverandøren unnlatt å oppfylle sine forpliktelser til å betale skatter og avgifter i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?
Terrorhandlinger eller lovbrudd knyttet til terrorvirksomhet
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitetved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som definert i artikkel 1 og 3 i Rådets rammeavgjørelse 2002/475/RIA av 13. juni 2002 om bekjempelse av terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne avvisningsgrunnen omfatter også oppfordring til, medvirkning til eller forsøk på å begå slike handlinger som omhandlet i artikkel 4 i nevnte rammeavgjørelse.
Del 5: Delkontrakt
5.1 Skjebne LOT-0000
Tittel
Rammeavtale om verkstedtjenester for kjøretøy under 3500 kg
Beskrivelse:
Rammeavtalen omfatter i overkant av 400 biler under 3500 kg, som skal ha årlig service og vedlikehold samt EU-kontroll (PKK). Systematisk oppfølging av kjøretøyene samt service- og reparasjonshistorikk kan bidra til bedre kontroll over bilparken, kostnadsreduksjoner og lengere levetid på bilene. Rammeavtalen om verkstedtjenester omfatter ikke dekk, dekkhotell eller reparasjon av skader på karosseri og glass.
Intern identifikator
24/124
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Kontraktens ytterligere art
Varer
Hoved klassifisering
Reperasjons- og vedlikeholdstjenester
Ytterligere klassifisering
Sedanbiler
Ytterligere klassifisering
Kjøretøyer med firehjulstrekk
Ytterligere klassifisering
El-kjøretøyer
Ytterligere klassifisering
Deler og tilbehør til kjøretøy og tilhørende motorer
Ytterligere klassifisering
Reservedeler til godsvogner, varebiler og biler
Ytterligere klassifisering
Reparasjon, vedlikehold og tilhørende tjenester tilknyttet kjøretøyer og dets utstyr
Ytterligere klassifisering
Reparasjon og vedlikeholdstjenester på motorkjøretøyer og tilhørende utstyr
Ytterligere klassifisering
Reparasjon og vedlikeholdstjenester av biler
Ytterligere klassifisering
Reparasjon av biler
Ytterligere klassifisering
Vedlikehold av biler
Ytterligere klassifisering
Vedlikehold og reparasjon av spesielle deler til kjøretøyer
Ytterligere klassifisering
Reparasjon av elektrisk system
Ytterligere klassifisering
Reparasjon og vedlikehold av kjøretøybremser og bremsedeler
Ytterligere klassifisering
Reparasjon og vedlikehold av girkasser til kjøretøyer
Ytterligere klassifisering
Reparasjon og vedlikehold av overføringssystemer til kjøretøyer
5.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Troms og Finnmark (NO074)
5.1.3 Anslått varighet
Varighet
2 YEAR
5.1.4 Fornyelse
Maksimal fornyelse
2
Beskrivelse:
Kan forlenges med ett + ett år.
5.1.5 Verdi
Rammeavtalens maksimale verdi
56 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reservert deltakelse
Ingen
Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.
5.1.9 Utvelgelseskriterier
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Navn
Økonomisk kapasitet
Beskrivelse:
Leverandøren skal ha god økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten. Finansiell styrke vurderes i forhold til omsetning, resultatgrad, soliditet og likviditet.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Annet
Navn
Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Annet
Navn
Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:
Beskrivelse:
Alle nødvendige utvalgskriterier spesifisert i innkallingen eller i anskaffelsesdokumentene som er nevnt i innkallingen, er oppfylt.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Egnethet
Navn
Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling
Beskrivelse:
Leverandør skal dokumentere med firmaattest at foretaket er lovlig etablert
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Egnethet
Navn
Betaling av skatt, mva. og andre offentlige avgifter
Beskrivelse:
Leverandør må ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumenteres ved skatteattest, ikke eldre enn 6 mnd.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Verkstedgodkjenning
Beskrivelse:
Leverandøren skal være godkjent som kjøretøyverksted av Statens vegvesen i henhold til kategorien Bilverksted 01.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Godkjenning for periodisk kjøretøykontroll av kjøretøy (PKK)
Beskrivelse:
Leverandøren skal være godkjent av Statens vegvesen til å utføre periodisk kjøretøykontroll av kjøretøy (pkk) for kjøretøy under 3500 kg.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Kapasitet og gjennomføringsevne
Beskrivelse:
Leverandøren skal ha god kapasitet sett i forhold til rammeavtalens omfang og karakter
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Kvalitetssikringssystem
Beskrivelse:
Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem tilpasset leveransens kompleksitet, risiko og målsetting. Kvalitetssystemet skal som minimum oppfylle bestemmelsene angitt i verkstedsforskriften.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Miljøledelsessystem
Beskrivelse:
Leverandøren skal ha et etablert miljøledelsessystem som sikrer at virksomheten arbeider systematisk med å redusere miljøpåvirkning i alle ledd av virksomheten.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
5.1.10 Tildelingskriterier
Kriterium
Type
Pris
Navn
Pris
Beskrivelse:
Totalpris iht. prisskjema
Vekt (prosent, presis)
60
Kriterium
Type
Kvalitet
Navn
Kvalitet
Beskrivelse:
Tildelingskriteriet Kvalitet evalueres med utgangspunkt i tilbyders besvarelse av følgende underkriterier: Prioritet og kundeservice Kompetanse Integrasjon mot CarAdmin
Vekt (prosent, presis)
40
Kriterium
Type
Kvalitet – klima- og miljøkrav i kravspesifikasjonen (begrunnes under)
Beskrivelse:
En kartlegging av klima- og miljøbelastninger i anskaffelsen viser at tjenestedelen i seg selv medfører minimal miljøbelastning all den tid den omfatter kjøp av menneskelige ressurser som timearbeid eller oppdrag. Miljøbelastningen i avtalen knyttes i stor grad til: Avfallshåndtering ved at verksteder genererer betydelige mengder avfall, inkludert farlig avfall som olje, batterier og kjemikalier. Feil håndtering av dette avfallet kan føre til forurensning av jord og vann Bruk av kjemikalier til bilreparasjoner og vedlikehold som kan være skadelige for miljøet hvis de ikke håndteres riktig Støyforurensning ved drift av maskiner og utstyr som kan påvirke lokalmiljøet negativt Verksteder som tilbyr reparasjoner og periodiske kjøretøykontroller må være godkjent av Statens vegvesen, jf. verkstedsforskriften § 3. Ett av vilkårene for godkjenning er at lokaler og teknisk utstyr som benyttes av godkjent kjøretøyverksted være egnet til formålet og ha nødvendige tillatelser, jf. verkstedforskriften § 7. Lokalenes egnethet godkjennes av kommunen iht. plan- og bygningsloven. Nødvendige tillatelser relateres blant annet til forurensningsloven § 7 første punktum hvor det fremkommer at det stilles krav om at den som er ansvarlig for en aktivitet eller tiltak som forurenser, eller medfører en risiko for forurensning, må ha en tillatelse. Søknad om tillatelse til virksomhet etter forurensningsloven rettes til Miljødirektoratet. Alle kjøretøyverksteder som er godkjent av Statens vegvesen pålegges derfor å etterleve strenge krav til klima og miljø for å kunne drive virksomheten. Klima og miljø som tildelingskriterium vil dermed ikke være egnet til å skille leverandørene siden alle må oppfylle de samme strenge kravene til klima og miljø. Vurderingen er da at klima og miljø som tildelingskriterium ikke vil gi noe ytterligere gevinst utover de lovpålagte kravene. Ved anskaffelse av verkstedtjenester for kjøretøy under 3500 kg, vil man på bakgrunn av ovenstående oppnå en klart bedre klima- og miljøeffekt ved å stille absolutte krav i kravspesifikasjon som sikrer at de allerede pålagte klima- og miljøkravene i verkstedsgodkjenningen etterleves og rapporteres, at rutiner og retningslinjer er oppdaterte, implementert og forankret i virksomheten, og at ansatte får tilstrekkelig opplæring i håndtering av farlig avfall. Unntaksbestemmelsen i anskaffelsesforskriften § 7-9 fjerde ledd første punktum vil derfor komme til anvendelse og tildelingskriteriet erstattes av absolutte krav i kravspesifikasjon
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Frist for å be om tilleggsopplysninger
28.02.2025 00:00
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Elektronisk katalog
Tillatt
Varianter
Ikke tillatt
Frist for mottak av tilbud
10.03.2025 15:00
Frist til anbudet må være gyldig
91 DAY
Informasjon om offentlig åpning
Dato/klokkeslett
10.03.2025 15:01
Sted
Tromsø
Vilkår for kontrakt
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Nord-Troms og Senja tingrett
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Tromsø kommune
Registreringsnummer
940 101 808
Departement
Seksjon for anskaffelser
Postadresse
Rådhuset, Postboks 6900 Langnes
By
Tromsø
Postnummer
9299
Underenhet i land
Troms og Finnmark (NO074)
Land
Norge
Kontaktpunkt
Renate Mortensen
E-post
renate.mortensen2@tromso.kommune.no
Telefon
+47 77 79 00 00
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Nord-Troms og Senja tingrett
Registreringsnummer
926 723 022
Postadresse
Postboks 2510
By
Tromsø
Postnummer
9270
Underenhet i land
Troms og Finnmark (NO074)
Land
Norge
E-post
tntspost@domstol.no
Telefon
77 60 34 00
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
b9c2ffd3-3935-47c3-9421-d93df390f624 01
Type skjema
Konkurranse
Type varsel
Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime
Varsel utsendelsesdato
05.02.2025 14:31
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk, English
Tromsø kommune
- Referanse
- 2025-101703
- Kunngjøringsdato
- 06.02.2025
- Estimert verdi
- 56 000 000 NOK
- Utførelsessted
- Troms og Finnmark – Romsa ja Finnmárku – Tromssa ja Finmarkku
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter